zmiana crossa na mocniejszy
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
zmiana crossa na mocniejszy
witam mam do was pytanie i prosbe o porady własnie wyjezdziłem sie yamaha dt125r i chciałbym przejsc na cos mocniejszego- co sadzicie o yamaha yzf250 lub honda crf250 a moze cos mocniejszego?
- perski28
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 5/1/2013, 18:18
- Lokalizacja: Kraków
zacznijmy od tego że powinieneś napisać to w temacie co na 1 moto(w końcu pierwszy prawdziwy cross), dodajmy że nic nie napisałeś o sobie + nie napisałeś gdzie chcesz tym jeździć + brak informacji o funduszach (za 6k dobrego 4t nie kupisz) ale maksymalnie polecił bym ci coś typu cross 125 2t lub cross 250 4t i nic większego (bo cię zmiecie po dt)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dokładnie, yzf i CRFki to super sptzety ale tylko na tor crossowy. kup hard enduro, są duuuzo bardziej sportowe niz DT, a przy tym nadają sie jeszcze jako tako do katowania po lasach polach lekkie górki, a i nawet mozna wjechac na tor mx. wiec to co kolega wyzej napisał bedzie duuzo lepszym wyborem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
deszczu - kup sobie kiedys hard enduro i polataj po lesie - szybko zobaczysz róznice miedzy yz a np WR. 2 rózne motocykle na 2 rózne światy. nei chodzi o krajobraz. chodzi o technike jazdy, na torze całkiem inaczej operujesz gazem itp. tam potrzebne są stale wysokie obroty. w lesie nie.. w lesie musisz miec wieksza elastyke silnika, rózne obroty do dyspozycji, inne nastawy zawieszenia, nawet samo koło tylne czy inne pierdoły są robione w enduro inne bo sie do motocrossu nie nadają.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://moto.allegro.pl/ktm-exc-125-2010 ... 47449.html
Zobacz może na coś takiego, niestety dość daleko od Krk
Absolutnie nie namawiam ale wpada w oko za tÄ… cene
Zobacz może na coś takiego, niestety dość daleko od Krk
Absolutnie nie namawiam ale wpada w oko za tÄ… cene
KTM SX 125 2003
Yamaha YZ 250 2004
Yamaha YZ 250 2004
- DzidekSX
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 28/9/2012, 14:22
- Lokalizacja: Kraków
kazde 250 w 4t full crossowe spala tyle samo, kwestia tylko regulacji gaźnika itp, od 5-8l na bank,
a enduro nie dosc ze mniej palą, mają inną charakterystyke silnika to jeszcze nie męczysz ich tak na obrotach
a enduro nie dosc ze mniej palą, mają inną charakterystyke silnika to jeszcze nie męczysz ich tak na obrotach
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
jakbym miał luzem 10 tysi to bym brał chyba bez zastanowienia papiery mozna wyrobić, a i tak cena bedzie niezła
co do EXC to są takie sprzety że są bardzo zróznicowane, tak jak i zróznicowane jest spalanie. na moim 525 zeszedłem ze spalaniem do około 3 litrów na setke!!! fakt jechałem po asfalcie, ale prędkosc przelotowa stale jakies 90-110 km h mijałem kilka miasteczek to zwykle na gumie je przelatywałem. na stacji ja do tankowania bo pewnie w baku sucho a tam kilka kropel i jest znów pod korek. i obliczyłem że średnia jakies 3 litry. na maxa trudno powiedziec ile pali ale mysle że 7 to bez problemu łyknie
exc 125 ma tak samo, moze palic malutko mysle że 4 litry da sie uzyskać a na maxa pewnie koło 10-12 wypije, ale to ostre kręcenie i non stop bawienie sie gazem, bo te nowsze chyba juz tez maja te keihiny z pompką przyspieszająca
co do EXC to są takie sprzety że są bardzo zróznicowane, tak jak i zróznicowane jest spalanie. na moim 525 zeszedłem ze spalaniem do około 3 litrów na setke!!! fakt jechałem po asfalcie, ale prędkosc przelotowa stale jakies 90-110 km h mijałem kilka miasteczek to zwykle na gumie je przelatywałem. na stacji ja do tankowania bo pewnie w baku sucho a tam kilka kropel i jest znów pod korek. i obliczyłem że średnia jakies 3 litry. na maxa trudno powiedziec ile pali ale mysle że 7 to bez problemu łyknie
exc 125 ma tak samo, moze palic malutko mysle że 4 litry da sie uzyskać a na maxa pewnie koło 10-12 wypije, ale to ostre kręcenie i non stop bawienie sie gazem, bo te nowsze chyba juz tez maja te keihiny z pompką przyspieszająca
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
panowie macie troche racji miedzy enduro,a crossem ale obstawiłem juz honde crf250 4t,mam pytanie ile trzeba inwestowac np w taka honde ,a ile trzeba inwestowac w enduro?Jakie koszty w skali roku oczywiscie tylko 250 4T zadne dwusówy.A KTM tez mnie sie podobaja
- perski28
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 5/1/2013, 18:18
- Lokalizacja: Kraków
Kup se to bo ci nikt młodszej sety za ta kase nie znajdzie i ubij do 7200
http://tablica.pl/oferta/suzuki-rm-125- ... 43733;r:;s:
suzuki rm 125 2010
dogadaj sie zeby ci zwiozl:D
http://tablica.pl/oferta/suzuki-rm-125- ... 43733;r:;s:
suzuki rm 125 2010
dogadaj sie zeby ci zwiozl:D
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Jest małe ale Suzuki rm 125 było produkowane do 2008roku
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
moze jeszcze obiad postawil i remont silnika co rok przeprowadzał? ..... niedługo bedziecie chcieli aby motocykle były za darmo a z czasem dopłacali wam za jazdę na nich
to co dobre ma kosztowac, później sprzedaje motocykl i tylko kazdy marudzi ze za tyle to ma 5 lat młodszy i w lepzym stanie
temat powoli przestaje miec sens
mówi się jasno ze w lasy i pola tylko i wyłącznie hard enduro bądz zwykle enduro
a co do pytan do autora z kosztami serwisowania, jest wiele tematów na ten temat, wystarczy poszukac
ale wsteonie koszta dobrego utrzymania motocykla w dobrym stanie to ok 1000-2000zł rocznie
stan gównianego motocykla od 2 tys do 10tys i lepiej
stan po remoncie itp ok 500zł,
a w porównaniu z enduro mniej wiecej na połowe wszystko dzielisz
to co dobre ma kosztowac, później sprzedaje motocykl i tylko kazdy marudzi ze za tyle to ma 5 lat młodszy i w lepzym stanie
temat powoli przestaje miec sens
mówi się jasno ze w lasy i pola tylko i wyłącznie hard enduro bądz zwykle enduro
a co do pytan do autora z kosztami serwisowania, jest wiele tematów na ten temat, wystarczy poszukac
ale wsteonie koszta dobrego utrzymania motocykla w dobrym stanie to ok 1000-2000zł rocznie
stan gównianego motocykla od 2 tys do 10tys i lepiej
stan po remoncie itp ok 500zł,
a w porównaniu z enduro mniej wiecej na połowe wszystko dzielisz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Widzę, że sami znawcy tutaj. Tylko na czym wy się znacie? Mam KXF 250 jeżdżę nie po torze tylko po lasach, żwirowniach i polnych łąkach. Idzie przepięknie. Nigdy w życiu nie kupiłbym jakiegoś enduro żeby się męczyło po lasach. Full Cross ma dużo mocy i wcale nie trzeba go trzymać na obrotach i ma tą zaletę, że z wolnych obrotów bardzo szybko łapie wysokie nawet na szybkich biegach. Z jazdą po drodze nie ma aż takiego problemu, ja mam wykupione ubezpieczenie OC z PZU na Crossa za 237 zł/rocznie i nawet jakby cos się wydarzyło gdy przejeżdżam czasem kawałek drogami publicznymi to ubezpieczenie pokryje koszty, a i policja inaczej patrzy jak masz ubezpieczenie mimo że moto niezarejestrowane. Myślcie trochę ludzie.
Kxf 250
- Grig2212
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 3/10/2013, 08:03
Enduro to moto dla centusi którzy chcą się polansować po drodze a jak jest okazja to wyjechać w las i poszpanować. Jsak ktoś naprawdę chce polatać crossem tak żeby mu ręce z łokci wyrywało i mieć z tego naprawdę wielką frajdę i satysfakcję to zalecam Full crosa 250 4T, a dla naprawdę dobrych jeźdźców, któzy mają większe pieniądze by inwestować w remonty polecam 250 2T lub 450 4t.
Kxf 250
- Grig2212
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 3/10/2013, 08:03
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości