Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Ja miałem taką akcje, sprzęgło strasznie mi ciągnęło. Co się okazało, koleś kupił za grube tarcze, nie mieściły mu się więc wywalił jedną metalową przekładkę a i tak było za dużo. Od strony sprężynek była przekładka z zewnętrznymi ząbkami(tak być nie powinno), które były zjechane, wywaliłem ją. Sprzęgło teraz "wyżej" łapie ale nie zauważyłem żeby się ślizgało, ale przestało ciągnąć . Także pokombinuj.
Jak zimny sprzęt to zazwyczaj sprzęgło ciągnie a nie się ślizga.
Jak zimny sprzęt to zazwyczaj sprzęgło ciągnie a nie się ślizga.
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
nie kombinuj kolego, nie kombinuj, tylko serwisówka w dłoń i dokladnie sprawdzamy gdzie jaka podkładka, tarczka idzie i co byc powinno a czego nie.
Nie ma tutaj miejsca na partactwo i kombinacje
Nie ma tutaj miejsca na partactwo i kombinacje
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Elo
Mam teraz dylemat w sprawie opon do DT 125. Mianowicie chce kupić opony aby na wiosne mieć już nówki, bo teraz mam założone Michelin AC-10 lecz zdarte do końca prawie No i teraz nie wiem jakie kupić, bo wszyscy sobie chwalą właśnie te AC-10 i Mitas C16. Bardziej przemawiają do mnie te mitasy, bo Michelin ma, a raczej nie ma takiej rasowej kostki Moglibyście sie wypowiedzieć która opona w/g was będzie lepsza ? Michelin AC-10 czy Mitas C16
Mam teraz dylemat w sprawie opon do DT 125. Mianowicie chce kupić opony aby na wiosne mieć już nówki, bo teraz mam założone Michelin AC-10 lecz zdarte do końca prawie No i teraz nie wiem jakie kupić, bo wszyscy sobie chwalą właśnie te AC-10 i Mitas C16. Bardziej przemawiają do mnie te mitasy, bo Michelin ma, a raczej nie ma takiej rasowej kostki Moglibyście sie wypowiedzieć która opona w/g was będzie lepsza ? Michelin AC-10 czy Mitas C16
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
-
anders1998 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
- Lokalizacja: Limanowa
znów te same pytania ;/ uzyj opcji szukaj...
napisz łaskawie gdzie chcesz ty smigac. po kij ci rasowa kostka jak moze smigasz 50% czasu po asfalcie gdzie zbyt rzadka kostka bedzie szła w oczach... albo bardzo asfaltowa nie da rady w błocie.
napisz łaskawie gdzie chcesz ty smigac. po kij ci rasowa kostka jak moze smigasz 50% czasu po asfalcie gdzie zbyt rzadka kostka bedzie szła w oczach... albo bardzo asfaltowa nie da rady w błocie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ogółem gdybym już kupił nową opone na asfalt bym nie wyjechał i tylko w lasy. Przecinałbym tylko 2 razy 2 metry asfaltu a reszta to średnio miękki teren i ubite leśne drogi a czasami jakieś bardziej kamieniste podłoża
Ale jednak od czasu do czasu chciałbym tez wyjechać na asfalt i popędzić na pełnym gazie po prostej.
Ale jednak od czasu do czasu chciałbym tez wyjechać na asfalt i popędzić na pełnym gazie po prostej.
-
anders1998 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
- Lokalizacja: Limanowa
Witam ponownie, wiem już o co chodzi z tym sprzęgłem, poprostu docisk sprzegla mi nie dociska bo sa za nisko tarcze (tarcze i sprezyny jak nowe wg. serwisówki) to teraz mam pytanie, od jakiego moto podejdą przekładki, bo moje mają grubość 1.5mm a jakbym dał dwie przekładki po 2mm to by było akurat. Ewentualnie moge dodać tarcze na tarcze ale to chyba nie jest zbyt dobre zgranie, tak samo przekładka na przekładke, dlatego wole dać np. dwie grubsze.
Jak coś to tutaj są dokładne wymiary moich przekładek
http://allegro.pl/trw-przekladki-sprzeg ... 78112.html
Dobra znalazłem takie przekładki:
http://allegro.pl/trw-przekladki-sprzeg ... 14122.html
wymiary są identyczne, a grubość 2mm, czyli będą pasować?
Jak coś to tutaj są dokładne wymiary moich przekładek
http://allegro.pl/trw-przekladki-sprzeg ... 78112.html
Dobra znalazłem takie przekładki:
http://allegro.pl/trw-przekladki-sprzeg ... 14122.html
wymiary są identyczne, a grubość 2mm, czyli będą pasować?
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
ja AC-10 sporo smigam wszędzie, i asfalt ( a sprzęt jest mocny i nawet nie odkręcając opony lecą w oczach ) wiec kamienie też jej szybko nie zniszcza, bardzo łądnie rwie w piasku. mogła by troche lepiej wgryzac sie na mokrej trawie. ale w słabszym motocyklu mysle ze i tak trakcja bedzie zadowalająca. wiec na to bym postawił
czy bedą ? skąd mamy wiedziec. nikt z nas nie robił takich kombinacji. próbowac mozna. jeszcze ciekawe jestem czy nie róznia sie wykonaniem przekłądki od takie CB a od wyczynowej sety... kup załóz i napisz co wyszło dla potomnych. o konkrety nie pros bo jak pisałem nikt tego nei robił żeby konkretnie pomóc. a jasnowidzem nikt nie jest zeby wywróżyć czy bedzie ok. wg logiki powinno byc ok
czy bedą ? skąd mamy wiedziec. nikt z nas nie robił takich kombinacji. próbowac mozna. jeszcze ciekawe jestem czy nie róznia sie wykonaniem przekłądki od takie CB a od wyczynowej sety... kup załóz i napisz co wyszło dla potomnych. o konkrety nie pros bo jak pisałem nikt tego nei robił żeby konkretnie pomóc. a jasnowidzem nikt nie jest zeby wywróżyć czy bedzie ok. wg logiki powinno byc ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Można rozpoznać po:
-plastikach(chociaż to jest niepewne)
-numerze vin(pewniak chyba że przebijane)
-numerze silnika(niektóre)
-zmianach w poszczególnych rocznikach
żeby zobaczyć galerie tych motorów:
http://schematy.netai.net (i tutaj galeria, lub nr vin )
http://motodacross.com (galeria)
-plastikach(chociaż to jest niepewne)
-numerze vin(pewniak chyba że przebijane)
-numerze silnika(niektóre)
-zmianach w poszczególnych rocznikach
żeby zobaczyć galerie tych motorów:
http://schematy.netai.net (i tutaj galeria, lub nr vin )
http://motodacross.com (galeria)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam,
dzisiaj sobie pohasałem po śniegu i moje opony nie mają trakcji, z przodu mam scorpion mx a z tyłu łysawą crossową oponę mitas. Przymierzam się do zakupu zestawu Michelin AC-10 i tutaj moje pytanie, jak nowe opony dają sobie radę z jazdą po śniegu na asfalcie, a także po polach z bardzo grubą warstwą śniegu , nie koniecznie te które podałem?
Rozważam także zrobienie z tych starych opon opony z "kolcami", czy tam śrubami. Jednak co to tego rozwiązania mam pewne wątpliwości, czego najlepiej użyć jako "kolców", widziałem używali blacho-wkrętów, śrub z nakrętkami. Jeździł w ogóle ktoś z kolcami, jak przyczepność i ile wytrzymują te kolce?
Podoba mi siÄ™ tego typu opona: http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/p ... A.jpg.html
Co do tego mam wątpliwości czy te blachowkręty się nie cofną podczas jazdy i dętki nie przebiją:
http://www.enduro-adventure.com/new/ind ... Itemid=234
dzisiaj sobie pohasałem po śniegu i moje opony nie mają trakcji, z przodu mam scorpion mx a z tyłu łysawą crossową oponę mitas. Przymierzam się do zakupu zestawu Michelin AC-10 i tutaj moje pytanie, jak nowe opony dają sobie radę z jazdą po śniegu na asfalcie, a także po polach z bardzo grubą warstwą śniegu , nie koniecznie te które podałem?
Rozważam także zrobienie z tych starych opon opony z "kolcami", czy tam śrubami. Jednak co to tego rozwiązania mam pewne wątpliwości, czego najlepiej użyć jako "kolców", widziałem używali blacho-wkrętów, śrub z nakrętkami. Jeździł w ogóle ktoś z kolcami, jak przyczepność i ile wytrzymują te kolce?
Podoba mi siÄ™ tego typu opona: http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/p ... A.jpg.html
Co do tego mam wątpliwości czy te blachowkręty się nie cofną podczas jazdy i dętki nie przebiją:
http://www.enduro-adventure.com/new/ind ... Itemid=234
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
jak jest nowa kostka to wszystko wyrwie ac10 fajne ale z tego co wiem ponoc przednia opona nie ma takiej fantastycznej przyczepności a poza tym było tych tematów multum razy wiec poszukaj ich google nie gryzie D a co do opony z kolcami jest wiele technik żeby to zrobic ale z tych linkó których dodałeś to ten 1 byłby lepszy 2 tez niczemu sobie ale jak jest nowa kostka bo do starej to ino raz by sie wgnietły i kapec
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
zalezy jaki snieg, ogólnie to jak jest snieg mokry to wystarczy 2X obrócic kołem, oponka sie oblepia sniegiem i jedziesz jak na slickach kolcowana 10X sobie poradzi niz nawet nowa ale kostka.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
ogólnie nie powinno sie uzywac hamulca podczas skoku, tzn przynajmniej dla amatora jest to niebezpieczne, widziałem osobiscie przypadek jak kolega wyskoczył iancisną przedni hamulec nie zdążył odpuscic po wylądowaniu od razu przekoziołkował przez przód
generalnie chodzi o to że jak skaczesz to koła w pewien sposób działaja jak koło zamachowej, daja napęd, przy dohamowaniu automatycznie moto zwalnia. jeżeli jest taka sytuacja że masz szybki najazd ale krótką hopke i nie chcesz po prostu hamować na dojeździe, w locie mozna przystopować maszyne hamulcem, lub jezeli skoczysz i przednie koło wyrwie za bardzo w góre po nacisneciu hamulca zanurkuje, z kolei jak pisałem przy za dalekim skoku nacisniecie tylnego hamulca sprawi że moto gwałtownie poleci w dół.
ja hamulca nie uzywam, ale ostatnio na torze, gdzie jest wyskok na spory zjazd wyskoczyłem, a kolega przedemną zjechał zbyt spokojnie, w locie zorientowałem sie że kieruje się mu na plecy ;/ w locie przyhamowałem, i na kolege nie wpadłem, ale ja juz na sprzęcie sie nie utrzymałem i ładną glebe zaliczyłem ;D
żeby w locie nie hamować lepiej zrobic whipa który spowalnia i ukierunkowuje lot ;D jezeli oczywiscie trzeba. bo jak hopka jest dostatecznie długa whip czy scrub są tylk odla pokazu ;P
generalnie chodzi o to że jak skaczesz to koła w pewien sposób działaja jak koło zamachowej, daja napęd, przy dohamowaniu automatycznie moto zwalnia. jeżeli jest taka sytuacja że masz szybki najazd ale krótką hopke i nie chcesz po prostu hamować na dojeździe, w locie mozna przystopować maszyne hamulcem, lub jezeli skoczysz i przednie koło wyrwie za bardzo w góre po nacisneciu hamulca zanurkuje, z kolei jak pisałem przy za dalekim skoku nacisniecie tylnego hamulca sprawi że moto gwałtownie poleci w dół.
ja hamulca nie uzywam, ale ostatnio na torze, gdzie jest wyskok na spory zjazd wyskoczyłem, a kolega przedemną zjechał zbyt spokojnie, w locie zorientowałem sie że kieruje się mu na plecy ;/ w locie przyhamowałem, i na kolege nie wpadłem, ale ja juz na sprzęcie sie nie utrzymałem i ładną glebe zaliczyłem ;D
żeby w locie nie hamować lepiej zrobic whipa który spowalnia i ukierunkowuje lot ;D jezeli oczywiscie trzeba. bo jak hopka jest dostatecznie długa whip czy scrub są tylk odla pokazu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
numer ramy prawa strona główki ramy, nr silnika okolice zebatki zdawczej, zwykle pod nią albo pod dzwignia zmiany biegów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości