13
Dajcie już spokój z tymi ramami w Gixach, jeden nasiał paniki a reszta powtarza.
A co mam kupić? Kawasaki, którego rama pęka już w fabryce?
HondÄ™? Honda nie wyglÄ…da.
R6, która jest fajna, ale wygląda jak zabawka i sprawia wrażenie, że się złamie w pół przy byle glebie?
Duże Vki mnie nie interara.
Litra nie chcę, bo nie, 600 nie, bo nie chcę stać w miejscu, więc taki Gix 3/4 wydaje się być złotym środkiem.
A co mam kupić? Kawasaki, którego rama pęka już w fabryce?

HondÄ™? Honda nie wyglÄ…da.
R6, która jest fajna, ale wygląda jak zabawka i sprawia wrażenie, że się złamie w pół przy byle glebie?
Duże Vki mnie nie interara.
Litra nie chcę, bo nie, 600 nie, bo nie chcę stać w miejscu, więc taki Gix 3/4 wydaje się być złotym środkiem.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Vergon napisał(a):Dajcie już spokój z tymi ramami w Gixach, jeden nasiał paniki a reszta powtarza.
A co mam kupić? Kawasaki, którego rama pęka już w fabryce?
HondÄ™? Honda nie wyglÄ…da.
R6, która jest fajna, ale wygląda jak zabawka i sprawia wrażenie, że się złamie w pół przy byle glebie?
Duże Vki mnie nie interara.
Litra nie chcę, bo nie, 600 nie, bo nie chcę stać w miejscu, więc taki Gix 3/4 wydaje się być złotym środkiem.
Triumpha poszukaj

They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Daytona ostatnia nie jest, ale to Triumph ^
Liftingi Gixów są co 2 lata, co lifting to ładniejszy i przede wszystkim 750 są złotym środkiem.
Mógłbym niby brać litra, ale kompletnie nie jarają mnie szybkie przeloty po prostych, wolę ponak****ać po mieście, gdzie poręczność jest na 1szym miejscu.

Liftingi Gixów są co 2 lata, co lifting to ładniejszy i przede wszystkim 750 są złotym środkiem.
Mógłbym niby brać litra, ale kompletnie nie jarają mnie szybkie przeloty po prostych, wolę ponak****ać po mieście, gdzie poręczność jest na 1szym miejscu.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
jeśli chcesz jeździć spokojnie po mieście to wszyscy wiemy że sporty do tego się nie nadają. chyba, ze promień skrętu 6scio kilometrowy dla kogoś jest zaletą i poręcznością:D ale do szybkiej gumy, etc. 750 będzie miodna.
i jak to hondy sÄ… brzydkie? malowanie HRC, albo tak nielubiane przez czarnego ducha repsolowa sc57 <3
i jak to hondy sÄ… brzydkie? malowanie HRC, albo tak nielubiane przez czarnego ducha repsolowa sc57 <3
Ostatnio edytowano 6/1/2013, 18:56 przez Kaai, łącznie edytowano 1 raz
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Vergon napisał(a):Daytona ostatnia nie jest, ale to Triumph ^
Liftingi Gixów są co 2 lata, co lifting to ładniejszy i przede wszystkim 750 są złotym środkiem.
Mógłbym niby brać litra, ale kompletnie nie jarają mnie szybkie przeloty po prostych, wolę ponak****ać po mieście, gdzie poręczność jest na 1szym miejscu.
Podobają Ci się te powyżej 2010?
Wszystkie poniżej 2010 są spoko, ale te nowe nie wyglądają fajnie...
Repsolowe SC57a jest fantastyczne!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
a w ogóle Vergon, to może uzupełnij do wzoru, wtedy będziemy wiedzieli co ci polecić :d
viewtopic.php?t=49590
viewtopic.php?t=49590
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
No to postanowiłem odbudować car audio
Vergon, bierz Daytone. Ja bym brał ale taką:
http://otomoto.pl/triumph-daytona-600-M3447856.html
Podobają mi się ostre linie i ta uśmiechnięta morda

Vergon, bierz Daytone. Ja bym brał ale taką:
http://otomoto.pl/triumph-daytona-600-M3447856.html
Podobają mi się ostre linie i ta uśmiechnięta morda

They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Invinciblee napisał(a):Rosiboj napisał(a):tez mysle ze 750 to fajny motocykl, jednak, mozesz rozwinac mysl "wolę ponak****ać po mieście" bo nie jestem pewien co masz na mysli
Ma na myśli napierdalanie po mieście.
Myślę, Invi, że chodziło mu raczej o 'nakurwianie'. Czytaj uważnie!

http://www.scigacz.pl/Sportowe,szescset ... 13650.html
Masz dobry artykuł, a jak chcesz dać więcej jak 10k to można po prostu rozważyć kolejną generację modelu który Cię zainteresuje

Ostatnio edytowano 6/1/2013, 19:09 przez ASR1927, łącznie edytowano 1 raz
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
ASR1927 napisał(a):No to postanowiłem odbudować car audio![]()
Vergon, bierz Daytone. Ja bym brał ale taką:
http://otomoto.pl/triumph-daytona-600-M3447856.html
Podobają mi się ostre linie i ta uśmiechnięta morda
po r6 na taką daytonę siadać? bo ja wiem..
ludzie, ku*wości. latał na r6, chyba najostrzejszej 600 z tamtych lat i co mu polecicie? F4i?
pisał, że nie chce znowu 600. więc jak nie gix 750 ani nie litr, to coś innego. vki go też nie interesują, więc ducati też odpada, to mu nie polecajcie innych 600. w dodatku łagodniejszych.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Malowanie to nie wszystko, ale zgadzam się, że HRC i REPSOL to najładniejsze malowania Hondy.
Gixy 600 i 750 od K4 w górę bardzo mi podchodzą. Litry za każdym razem mają spieprzoną przednią lampę.
W zasadzie K4/K5 to ostatni "męski" Gixer, później to już takie trochę zabawki, ale są piękne bez dwóch zdań.
Rosiboj, Invi wszystko wyjaśnił, jak masz jakieś pytania to pytaj śmiało
Obie Daytony mają coś w sobie, ale tak jak dalej wspomniano nie przesiądę się z R6 ze zmienionym przełożeniem na Daytonę czy inną spokojną 600, bo się zanudzę tak jak Kaai pisze.
Budżet myślę, że do 18k i coś czuję, że nie ma co gdybać, bo jedynie Suzuki weszło w idealny segment 750.
Gixy 600 i 750 od K4 w górę bardzo mi podchodzą. Litry za każdym razem mają spieprzoną przednią lampę.
W zasadzie K4/K5 to ostatni "męski" Gixer, później to już takie trochę zabawki, ale są piękne bez dwóch zdań.
Rosiboj, Invi wszystko wyjaśnił, jak masz jakieś pytania to pytaj śmiało

Obie Daytony mają coś w sobie, ale tak jak dalej wspomniano nie przesiądę się z R6 ze zmienionym przełożeniem na Daytonę czy inną spokojną 600, bo się zanudzę tak jak Kaai pisze.
Budżet myślę, że do 18k i coś czuję, że nie ma co gdybać, bo jedynie Suzuki weszło w idealny segment 750.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Kaai napisał(a):jeśli chcesz jeździć spokojnie po mieście to wszyscy wiemy że sporty do tego się nie nadają. chyba, ze promień skrętu 6scio kilometrowy dla kogoś jest zaletą i poręcznością:D ale do szybkiej gumy, etc. 750 będzie miodna.
i jak to hondy sÄ… brzydkie? malowanie HRC, albo tak nielubiane przez czarnego ducha repsolowa sc57 <3
Jak było na wygnaniu?

-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość