Zobacz wÄ…tek - Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)
NAS Analytics TAG

Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Black-Ghost » 17/12/2012, 17:24

Tak więc reasumując wszystkie wypowiedzi. Autorze tematu! Nie zakładaj xenona! Więcej z tego minusów niż plusów!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez coupe21 » 20/12/2012, 20:37

o jakim wypalaniu mówicie? Ja miałem w standardowy reflektor wstawiony zestaw hid K6000 żarnik i przetwornice z allegro od kiedy motocykl został sprowadzony z Anglii czyli jeździł na tym zestawie w Polsce prawie 5 lat i lampa była jak nowa nic się nie wypaliło. Co do pozytywów to w k1 jest w standardzie bardzo słabe światło mijania, po założeniu hidu wszystko zmieniło się na lepsze, można było igły w nocy szukać nie mówiąc już, że motocykl był zawsze widoczny być może dzięki temu nikt nigdy mi ani poprzedniemu właścicielowi nie wymusił!

Nie ma co się zastanawiać najważniejsze to być widocznym na drodze. Ja w następnym moto jak nie będzie założonych to pierwsza rzecz jaką zrobię to kupno zestawu hidów!

A Ci co są tacy święci że oślepia itd to może zaczną niech od zmiany wydechu na standardowe które mieszczą się w normach a nie czepiają się światła i płaczą jak to nie zostali oślepieni.
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31


Postprzez melvin » 20/12/2012, 21:13

oślepianie jest wkurzające i nie da się tego ukryć, tak samo nie lubię kretynów jeżdżących w warunkach dobrej widoczności autami na halogenach :/
co do oślepiania to możesz się jeszcze przyczepić do tych co jeżdżą na reflektorach z UK :) pozdro
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Seba_ER5 » 20/12/2012, 22:02

o założeniu hidu wszystko zmieniło się na lepsze, można było igły w nocy szukać nie mówiąc już, że motocykl był zawsze widoczny


Widząc białą plamę w lusterku też bałbym się skręcić kierownicą.

Invi nie dość ze masz lampę z UK to masz HIDa... Ja mam moto z UK i reflektor zmieniłem na Europejski. HID nigdy nie założę bo lampa by rozpraszała ostro światło. Boja się skręci bo nic nie widza w lusterkach. Tak jak mówiłem wcześniej... Jechałem przed typem na 600 k1 i balem się zrobić jakikolwiek manewr bo nic nie widziałem w lusterkach, a typ nie wyglądał na ogarniętego. To jest jeden z powodów dla których wole jeździć sam. Wydech tu nie ma nic do tego, mam homologowany zechce to włożę za głuszkę.

Co do wymuszenia to myślę ze więcej w tym szczęścia niż sprawy HID'a.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rosiboj » 20/12/2012, 22:31

Skomentuje to krotko.

HID w lampie bez soczewki:
Obrazek

Ten sam zarnik w tym samym aucie w reflektorze z soczewka:
Obrazek

A moj osobisty moral jest taki, jak chce miec xenon to kupuje orginalny, HID w zwyklej lampie to masakra i brak wyobrazni i odpowiedzialnosci wzgledem innych uczestnikow, jak ktos ma to w dupie to proponuje jezdzic caly czas na dlugich, efekt ten sam dla pozostalych uczestnikow ruchu. Wsadzanie soczewek, zabawy z aftermarketami sa dobre na krotka mete ... o wiele lepszy efekt daje zakup dobrych zarowek i wyjdzie to na zdrowie wszystkim
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 20/12/2012, 23:52

Rosiboj Kolejna dobra wypowiedz dzisiaj! ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê