Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)
Witam kolegów dawno tu nie witałem za co z góry przepraszam. Zacznę więc od początku jestem szczęśliwym posiadaczem kawasaki zx6r 636 06r. W internecie znalazłem fajny filmik przedstawiający ten właśnie motocykl z przerobionymi lampami (orginalne) na soczewki z bi-xenonem mam zamiar zrobić coś takiego u Siebie lecz nie wiem za co się zabrać co kupić etc. Z góry dziękuje za odpowiedź @Ral. Załączam jeszcze link do filmiku, o którym wspominałem wyżej
http://www.youtube.com/watch?v=RpOFCj2QRAo

- @Ral
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/1/2012, 14:31
Ogólnie nie ten dział. A dwa że ten motocykl brzydko wygląda z soczewkami. Oryginalne reflektory wyglądają zdecydowanie lepiej. Nie zapomnij również że możesz mieć później problemy z przeglądem. Bo diagnosta może się oczepić że taka przeróbka jest nie homologowana.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
przeciez nie musisz zakladac specjalnie soczewek wystarczy ze kupisz komplecik zarnikow razem z przetwornicami nie musisz miec koniecznie bi komplecik taki kupujesz pod takie zarowki jakie masz np H1 czy H7 zarniki pasuja idealnie w oryginalne lampy, to tego powinny byc gladkie klosze wedlug przepisow, mam w aucie kupe lat, nie mam gladkich kloszy, kontrole policji zero problemu, przeglady zero problemu
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
Takich ludzi którzy mają xenony w zwykłym reflektorze kloszowym powiesił bym za dziurę w tyłku! Jak trafisz na takiego z naprzeciwka to nic nie widzisz!!! Kup sobie dobre żarówki Philips Blue wizion. Nie trzeba xenona a światło jest krystalicznie białe i nie razi!!!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
wiadomo nie jest to zgodne z przepisami w zwyklych kloszach tak jak napisalem ale mam jakos to w miare ustawione ze nikogo chyba nie razi bo nikt z naprzeciwka nie mruga z drugiej strony w dzien np w deszcz czy we mgle takie swiatelka maja swoje plusy bo widac cie z daleka
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
Mam ksenon w cbr. Ustawiony jest dosyc nisko, nie powienien oslepiac, a mimo to jak jade trasa podobno wyglada to tak jakbym caly czas mrugal dlugimi. Gdyby nie to ze juz z tym moto kupilem, sam na pewno bym tego nie zalozyl.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Przy okazji Żarnik xenonowy bardzo wypala zwykły lustrzany reflektor! Więc nie polecam takich modyfikacji.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Bzdura.Niczego nie wypala. .Jeżeli już wypala to jakaś hiper mega żarówka .Palnik ksenonowy pobiera moc 35wat ,standardowa żarówka 55w przy czym jest mniej sprawnym źródłem światła- większość mocy idzie w ciepło ,a to ciepło właśnie wypala 

biegacz
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
Mój kolega tak załatwił reflektory w Focusie! Właśnie na pseudo Xenonach z allegro za które zresztą zabrali mi dowód. Pamoz mam zupełnie inne zdanie na ten temat. Gdyby Xenon był taki dobry, montowali by go seryjnie! A puki co jedyny seryjnie dopuszczony xenon w motocyklu jest w BMW K1600
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To co napisałem to czysta fizyka,nie jakieś mrzonki,a ksenony są przecież seryjnie stosowane tyle że w samochodach.W motocyklach nie bo urzędnicy i unia nie pozwalają.Nie prawdą jest też że samochody nie oślepiają .To niby samo-poziomowanie to pic na wodę ,to nie serwo z szybkością jak w odtwarzaczu CD.Na nierównościach i pagórkowatych drogach dają po oczach ,że hej.Ale im wolno bo lobby samochodziarzy jest silniejsze . 

biegacz
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
Ja tam jestem za tradycyjnymi żarówkami jakiejś dobrej firmy. Nie potrzeba mi xenonów. A soczewki mi się zwyczajnie nie podobają. Może unia zabroni też w samochodach i będzie po kłopocie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
A moim zdaniem soczewki wyglądają o wiele lepiej, jakość i skupienie światła o niebo lepsze niż w zwykłym reflektorze.. wiem bo mam;) Jeśli ktoś jezdzi też nocą to zdecydowanie polecam. Co do żarników to też odradzam i też polecam blue wizion... naprawde dobre żarówki.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Jasiu123 wierz mi że porównywając dwa modele ZX-10R (2004r)zwykłe reflektory kloszowe i (2006) reflektory soczewkowe. to moja dziesiątka lepiej oświetla drogę nocą. Wiem bo jeździłem ze znajomym który ma generacje nowszą.
A teraz jak założyłem Bluewizion to już w ogóle mam biało przed sobą. Drugi przykład: Mam nissana almerę N16 (reflektory kloszowe) i mojej matki mazda 323f (reflektory soczewkowe) to almera lepiej oświetla drogę.
Ile ludzi tyle opinii.


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Dużo też zależy od tego w jakim stanie masz lustro w kloszu. Ja byłem zdziwiony kupując moją dychę bo reflektor wyglądał jak by nie miał żadnego śladu zużycia. A w SC33 nawet wymiana żarówek na bluewizion nie pomogła. Światło było lipnej jakości. Musiałem na długich latać.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
ja mam jakieś niebieskie żarówki wpakowane w reflektor od 929 i czy na drogowych czy na mijania zawsze swieci dobrze a żarówki kupione w zwykłym sklepie nie jakieś tam philipsy itp i żadna się nie spaliła do tej pory... xenon to zbyteczny wydatek i zawsze trochę cięższe moto 

DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Tak więc reasumując wszystkie wypowiedzi. Autorze tematu! Nie zakładaj xenona! Więcej z tego minusów niż plusów!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
o jakim wypalaniu mówicie? Ja miałem w standardowy reflektor wstawiony zestaw hid K6000 żarnik i przetwornice z allegro od kiedy motocykl został sprowadzony z Anglii czyli jeździł na tym zestawie w Polsce prawie 5 lat i lampa była jak nowa nic się nie wypaliło. Co do pozytywów to w k1 jest w standardzie bardzo słabe światło mijania, po założeniu hidu wszystko zmieniło się na lepsze, można było igły w nocy szukać nie mówiąc już, że motocykl był zawsze widoczny być może dzięki temu nikt nigdy mi ani poprzedniemu właścicielowi nie wymusił!
Nie ma co się zastanawiać najważniejsze to być widocznym na drodze. Ja w następnym moto jak nie będzie założonych to pierwsza rzecz jaką zrobię to kupno zestawu hidów!
A Ci co są tacy święci że oślepia itd to może zaczną niech od zmiany wydechu na standardowe które mieszczą się w normach a nie czepiają się światła i płaczą jak to nie zostali oślepieni.
Nie ma co się zastanawiać najważniejsze to być widocznym na drodze. Ja w następnym moto jak nie będzie założonych to pierwsza rzecz jaką zrobię to kupno zestawu hidów!
A Ci co są tacy święci że oślepia itd to może zaczną niech od zmiany wydechu na standardowe które mieszczą się w normach a nie czepiają się światła i płaczą jak to nie zostali oślepieni.
-
coupe21 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości