Zobacz wątek - Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)
NAS Analytics TAG

Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Soczewki + ringi + bi-xenon HID ( zx6r 636 06r.)

Postprzez @Ral » 14/12/2012, 13:10

Witam kolegów dawno tu nie witałem za co z góry przepraszam. Zacznę więc od początku jestem szczęśliwym posiadaczem kawasaki zx6r 636 06r. W internecie znalazłem fajny filmik przedstawiający ten właśnie motocykl z przerobionymi lampami (orginalne) na soczewki z bi-xenonem mam zamiar zrobić coś takiego u Siebie lecz nie wiem za co się zabrać co kupić etc. Z góry dziękuje za odpowiedź @Ral. Załączam jeszcze link do filmiku, o którym wspominałem wyżej :) http://www.youtube.com/watch?v=RpOFCj2QRAo
@Ral
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/1/2012, 14:31


Postprzez Black-Ghost » 14/12/2012, 14:00

Ogólnie nie ten dział. A dwa że ten motocykl brzydko wygląda z soczewkami. Oryginalne reflektory wyglądają zdecydowanie lepiej. Nie zapomnij również że możesz mieć później problemy z przeglądem. Bo diagnosta może się oczepić że taka przeróbka jest nie homologowana.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez leff » 14/12/2012, 15:27

a to nie bedzie oslepialo jak cholera?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez sonycbr77 » 14/12/2012, 16:00

przeciez nie musisz zakladac specjalnie soczewek wystarczy ze kupisz komplecik zarnikow razem z przetwornicami nie musisz miec koniecznie bi komplecik taki kupujesz pod takie zarowki jakie masz np H1 czy H7 zarniki pasuja idealnie w oryginalne lampy, to tego powinny byc gladkie klosze wedlug przepisow, mam w aucie kupe lat, nie mam gladkich kloszy, kontrole policji zero problemu, przeglady zero problemu
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Black-Ghost » 14/12/2012, 16:08

Takich ludzi którzy mają xenony w zwykłym reflektorze kloszowym powiesił bym za dziurę w tyłku! Jak trafisz na takiego z naprzeciwka to nic nie widzisz!!! Kup sobie dobre żarówki Philips Blue wizion. Nie trzeba xenona a światło jest krystalicznie białe i nie razi!!!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez sonycbr77 » 15/12/2012, 01:30

wiadomo nie jest to zgodne z przepisami w zwyklych kloszach tak jak napisalem ale mam jakos to w miare ustawione ze nikogo chyba nie razi bo nikt z naprzeciwka nie mruga z drugiej strony w dzien np w deszcz czy we mgle takie swiatelka maja swoje plusy bo widac cie z daleka
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez cycu_rsko » 15/12/2012, 11:28

Mam ksenon w cbr. Ustawiony jest dosyc nisko, nie powienien oslepiac, a mimo to jak jade trasa podobno wyglada to tak jakbym caly czas mrugal dlugimi. Gdyby nie to ze juz z tym moto kupilem, sam na pewno bym tego nie zalozyl.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Black-Ghost » 15/12/2012, 21:20

Przy okazji Żarnik xenonowy bardzo wypala zwykły lustrzany reflektor! Więc nie polecam takich modyfikacji.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez pamoz » 15/12/2012, 22:47

Bzdura.Niczego nie wypala. .Jeżeli już wypala to jakaś hiper mega żarówka .Palnik ksenonowy pobiera moc 35wat ,standardowa żarówka 55w przy czym jest mniej sprawnym źródłem światła- większość mocy idzie w ciepło ,a to ciepło właśnie wypala :wink:
biegacz
Avatar użytkownika
pamoz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Black-Ghost » 15/12/2012, 22:52

Mój kolega tak załatwił reflektory w Focusie! Właśnie na pseudo Xenonach z allegro za które zresztą zabrali mi dowód. Pamoz mam zupełnie inne zdanie na ten temat. Gdyby Xenon był taki dobry, montowali by go seryjnie! A puki co jedyny seryjnie dopuszczony xenon w motocyklu jest w BMW K1600
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez pamoz » 15/12/2012, 23:23

To co napisałem to czysta fizyka,nie jakieś mrzonki,a ksenony są przecież seryjnie stosowane tyle że w samochodach.W motocyklach nie bo urzędnicy i unia nie pozwalają.Nie prawdą jest też że samochody nie oślepiają .To niby samo-poziomowanie to pic na wodę ,to nie serwo z szybkością jak w odtwarzaczu CD.Na nierównościach i pagórkowatych drogach dają po oczach ,że hej.Ale im wolno bo lobby samochodziarzy jest silniejsze . :roll:
biegacz
Avatar użytkownika
pamoz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Black-Ghost » 15/12/2012, 23:46

Ja tam jestem za tradycyjnymi żarówkami jakiejś dobrej firmy. Nie potrzeba mi xenonów. A soczewki mi się zwyczajnie nie podobają. Może unia zabroni też w samochodach i będzie po kłopocie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Jasiu123 » 16/12/2012, 22:43

A moim zdaniem soczewki wyglądają o wiele lepiej, jakość i skupienie światła o niebo lepsze niż w zwykłym reflektorze.. wiem bo mam;) Jeśli ktoś jezdzi też nocą to zdecydowanie polecam. Co do żarników to też odradzam i też polecam blue wizion... naprawde dobre żarówki.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Black-Ghost » 17/12/2012, 14:23

Jasiu123 wierz mi że porównywając dwa modele ZX-10R (2004r)zwykłe reflektory kloszowe i (2006) reflektory soczewkowe. to moja dziesiątka lepiej oświetla drogę nocą. Wiem bo jeździłem ze znajomym który ma generacje nowszą. ;) A teraz jak założyłem Bluewizion to już w ogóle mam biało przed sobą. Drugi przykład: Mam nissana almerę N16 (reflektory kloszowe) i mojej matki mazda 323f (reflektory soczewkowe) to almera lepiej oświetla drogę. ;) Ile ludzi tyle opinii.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Jasiu123 » 17/12/2012, 15:42

A ja właśnie zawsze miałem motocykle na zwykłym reflektorze i jak przesiadłem się na soczewkę to byłem pod wielkim wrażeniem. No ale bardzo dużo zależy własnie od żarówki.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Black-Ghost » 17/12/2012, 16:20

Dużo też zależy od tego w jakim stanie masz lustro w kloszu. Ja byłem zdziwiony kupując moją dychę bo reflektor wyglądał jak by nie miał żadnego śladu zużycia. A w SC33 nawet wymiana żarówek na bluewizion nie pomogła. Światło było lipnej jakości. Musiałem na długich latać.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez melvin » 17/12/2012, 16:46

ja mam jakieś niebieskie żarówki wpakowane w reflektor od 929 i czy na drogowych czy na mijania zawsze swieci dobrze a żarówki kupione w zwykłym sklepie nie jakieś tam philipsy itp i żadna się nie spaliła do tej pory... xenon to zbyteczny wydatek i zawsze trochę cięższe moto :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Seba_ER5 » 17/12/2012, 17:14

Jechalem przed gosciem na k1 z xenonem. Nic nie widzialem w lusterkach biala plama.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 17/12/2012, 17:24

Tak więc reasumując wszystkie wypowiedzi. Autorze tematu! Nie zakładaj xenona! Więcej z tego minusów niż plusów!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez coupe21 » 20/12/2012, 20:37

o jakim wypalaniu mówicie? Ja miałem w standardowy reflektor wstawiony zestaw hid K6000 żarnik i przetwornice z allegro od kiedy motocykl został sprowadzony z Anglii czyli jeździł na tym zestawie w Polsce prawie 5 lat i lampa była jak nowa nic się nie wypaliło. Co do pozytywów to w k1 jest w standardzie bardzo słabe światło mijania, po założeniu hidu wszystko zmieniło się na lepsze, można było igły w nocy szukać nie mówiąc już, że motocykl był zawsze widoczny być może dzięki temu nikt nigdy mi ani poprzedniemu właścicielowi nie wymusił!

Nie ma co się zastanawiać najważniejsze to być widocznym na drodze. Ja w następnym moto jak nie będzie założonych to pierwsza rzecz jaką zrobię to kupno zestawu hidów!

A Ci co są tacy święci że oślepia itd to może zaczną niech od zmiany wydechu na standardowe które mieszczą się w normach a nie czepiają się światła i płaczą jak to nie zostali oślepieni.
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr