Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Prawo jazdy kategorii A2 - czym jeździć?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Prawo jazdy kategorii A2 - czym jeździć?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 15:44

Wg mnie mała Ninja wygląda 100 razy lepiej niż CBR500.<br><hr>V
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 20:22

Z niecierpliwością czekam na zestawienie motocykli używanych. Na 500tkach przy wzroście prawie 2m czuję się jak na psie. Chyba pozostają mi tylko enduraki w stylu XT 600 lub DR 650.<br><hr>Pablito
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 21:35

Komentatorzy napisał(a):Większość ludzi z naszego kraju będzie raczej kupować starsze używki, więc takowe moglibyście także ująć w tym artykule.<br><hr>piecia<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się. Wolałbym raczej zestawienie maszyn używanych. Niewielu 18 latków ma ponad 20 koła na maotocykl. Pozrawiam.<br><hr>Gojus<br>
Komentatorzy napisał(a):Skąd to założenie że motocyklami na A2 zainteresują się tylko 18latkowie?
Myślę że są całe tabuny dorosłych ludzi którzy chętnie przygarną nowy motocykl z małym silnikiem który jest tani w eksploatacji (mało pali, przeglądy ma rzadko np. Honda CBR 250R), jest lekki i poręczny w korkach i do tego może mieć ABS którego w części używanych maszynek nie ma.

Poza tym świadomość kupowania nowe sprzętu i spokojnej głowy o przeszłość zachwalanego przez sprzedawcę (10 lat i 15 tys km przebiegu, oczywiście nigdy nie leżał i jeździł nim spokojny 40to latek) robi swoje i czasami warto za to dołożyć...<br><hr>k1oor<br>
Różnica polega na tym. Że 18 latek nie będzie miał wyboru A czy A2. A osoby starsze nie widzę powodu dla którego miałyby zdawać kategorię A2. Motocykl to już inna kwesta ale jednak A daje więcej możliwości i to one bedzie wybierane przez starsze osoby.<br><hr>Gojus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 21:36

A dlaczego nie figuruje tu dobra tajwańska produkcja????
SYM Wolf 250 za 15.500 zł
<a href="http://motosport.com.pl/symwolf250.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://motosport.com.pl/symwolf250.html</a>
<a href="http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg</a><br><hr>Mieciu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 21:37

Komentatorzy napisał(a):pytanie za 100 pkt mam godziny wyjeżdzone na starych zasadach egzamin teorytyczny na starych zasadach w tym roku bede zdawał 27 grudnia (teoria) a w nastepnym roku praktyka to co złapię mnie to rozdzielenie bo słyszałem że nie <br><hr>HazorOfMito<br>
Komentatorzy napisał(a):No to praktyka na nowych zasadach. <br><hr>Simson<br>
I nowa kategoria na plastiku. Pozdrawiam<br><hr>Gojus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 22:33

Komentatorzy napisał(a):Z niecierpliwością czekam na zestawienie motocykli używanych. Na 500tkach przy wzroście prawie 2m czuję się jak na psie. Chyba pozostają mi tylko enduraki w stylu XT 600 lub DR 650.<br><hr>Pablito<br>
albo np. małe GSX'y z lat 80tych... są nieco większe od tych nowszych! Sam mam 190cm wzrostu i 110kg wagi i np. na GSX400 poza tym, że w lusterkach widziałem tylko własne ramiona to do niczego innego nie mogłem się przyczepić.<br><hr>Author
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2012, 22:36

Komentatorzy napisał(a):A ja mam pytanie, czy gdybym kupił Yamahe Bulldog 1100, która waży 229.5kg na sucho i ma 46.8 kw to czy się to jeszcze zalicza?<br><hr>gość<br>
Ograniczenie mocy do 35KW.... więc niestety, 46.8 KW NIE ZALICZA SIĘ!<br><hr>ChaoticBiker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2012, 13:54

Komentatorzy napisał(a):A dlaczego nie figuruje tu dobra tajwańska produkcja????
SYM Wolf 250 za 15.500 zł
<a href="http://motosport.com.pl/symwolf250.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://motosport.com.pl/symwolf250.html</a>
<a href="http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg</a><br><hr>Mieciu<br>
Pewnie dlatego, że o wiele fajniejszymi pojazdami będą moto od Junaka... Nie to, że tańsze to w tej samej kasie mamy moto o ciut większej pojemności i w dodatku 2 garki choć to akurat może nie być zaleta dla wolących single ;)
Jednak nie mienia to tego, że jak miałbym dać za Syma prawie 16 klocków to wolałbym dorzucić i kupić Kawe czy Honde.<br><hr>Misio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2012, 14:02

Komentatorzy napisał(a):Na zachodnim forum trafiłem wpis że taka Honda CBR 500 jest bez sensu. Według autora wpisu między 500 a 600 jest za mała różnica - pewnie chodziło mu o masę - i wg niego miałby sens model z silnikiem 350 ccm i masą podobną do 250tki.
Może i facet ma rację - motocykl ciężki bo prawie 200 kilo a mocy tylko trochę więcej niż w 250tce...<br><hr>nik<br>
Dokładnie tak jak pisze Qba...
Na A2 masz się nauczyć jeździć jeśli nie zrobiłeś wcześniej A1 i jeszcze nie jeździłeś.
Są pewne ograniczenia i o to w tym właśnie chodzi...<br><hr>Misio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2012, 21:33

Komentatorzy napisał(a):czyli zacznie sie jazda bez prawa jazdy na 600-kach<br><hr>Rafaul93<br>
Niestety tępi ludzie nie rozumieją, że do jazdy śmiało wystarczy 45KM a w praktyce nawet 10% jego możliwości nie wykorzystują... Być mistrzem prostej to nie sztuka Oo<br><hr>Misio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2012, 08:18

Komentatorzy napisał(a):A dlaczego nie figuruje tu dobra tajwańska produkcja????
SYM Wolf 250 za 15.500 zł
<a href="http://motosport.com.pl/symwolf250.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://motosport.com.pl/symwolf250.html</a>
<a href="http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg</a><br><hr>Mieciu<br>
Komentatorzy napisał(a):Pewnie dlatego, że o wiele fajniejszymi pojazdami będą moto od Junaka... Nie to, że tańsze to w tej samej kasie mamy moto o ciut większej pojemności i w dodatku 2 garki choć to akurat może nie być zaleta dla wolących single ;)
Jednak nie mienia to tego, że jak miałbym dać za Syma prawie 16 klocków to wolałbym dorzucić i kupić Kawe czy Honde.<br><hr>Misio<br>
Junak to chińskie gów*o. Tyle w temacie. <br><hr>ITCrowd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2012, 19:27

Komentatorzy napisał(a):A dlaczego nie figuruje tu dobra tajwańska produkcja????
SYM Wolf 250 za 15.500 zł
<a href="http://motosport.com.pl/symwolf250.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://motosport.com.pl/symwolf250.html</a>
<a href="http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorad.co.nz/motorcycles/2012-sym-wolf-sb250ni</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=z1ZGOy_VKjw</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=msHs2ddSDxg</a><br><hr>Mieciu<br>
Komentatorzy napisał(a):Pewnie dlatego, że o wiele fajniejszymi pojazdami będą moto od Junaka... Nie to, że tańsze to w tej samej kasie mamy moto o ciut większej pojemności i w dodatku 2 garki choć to akurat może nie być zaleta dla wolących single ;)
Jednak nie mienia to tego, że jak miałbym dać za Syma prawie 16 klocków to wolałbym dorzucić i kupić Kawe czy Honde.<br><hr>Misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Junak to chińskie gów*o. Tyle w temacie. <br><hr>ITCrowd<br>
Masz, jeździłeś, naprawiałeś i wiesz...
Jeśli tyle masz do powiedzenia to po prostu nic nie mów i tyle w temacie.<br><hr>Misio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2012, 20:29

Komentatorzy napisał(a):czyli zacznie sie jazda bez prawa jazdy na 600-kach<br><hr>Rafaul93<br>
Co masz na myśli mówiąc zacznie??
Połowa rajdowców na 600-kach i większych jeździ już bez prawka. Powód banalny, bo na kurs to trzeba mieć czas, i na zdawanie też trzeba mieć czas, a oni chca na już, najchętniej by to prawko kupili razem z nowym motocyklem :)<br><hr>Ala
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2012, 20:40

Czy ekipę ścigacza to śmieszy czy może macie jakiś interes w tym gównie ?
Właśnie mam teorię na A 18 stycznia ale jazdy będą możliwe później więc dostanę pewnie A2 mimo,że na takim sprzęcie wyglądam jak dziecko o osiągach nie wspominając.Oczywiście ścigacz nie widzi w tym nic złego.Za dwa lata pójdę na A2 ( o ile zdam A ) i kupię kolejny motocykl :) Przecież te skutery za 20 000 zł już mogę dostać,więc nie ma żadnego protestu.Widzę,że w tym kraju są sami służalcy cwaniaków z okrągłego cyrku,bo nikt nie zaprotestował,przecież POLACZKOWIE to bogaty,mądry i rozwojowy kraj o europejskich standardach,za 1000 zł każdy polaczek kupi sobie motocykl czy dwa a jeśli się zmieni prawo to i nawet 10.Pozdrawiam.
<br><hr>Potain
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2012, 23:26

Komentatorzy napisał(a):czyli zacznie sie jazda bez prawa jazdy na 600-kach<br><hr>Rafaul93<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety tępi ludzie nie rozumieją, że do jazdy śmiało wystarczy 45KM a w praktyce nawet 10% jego możliwości nie wykorzystują... Być mistrzem prostej to nie sztuka Oo<br><hr>Misio<br>
Popieram. Jak byście poczytali wykresy osiągów swoich motocykli to zauważylibyście że osiągają one pełną moc średnio przy 9-10k obrotów (nie licząc ścigaczy bo to już głupota na codzień) a przeciętny kowalski będzie jechał 5k bo ekonomia. I co ci po tych 100KM skoro ledwo 30 wykorzystasz na dojazdy do pracy?<br><hr>woldo2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2012, 12:04

Komentatorzy napisał(a):czyli zacznie sie jazda bez prawa jazdy na 600-kach<br><hr>Rafaul93<br>
Komentatorzy napisał(a):Niestety tępi ludzie nie rozumieją, że do jazdy śmiało wystarczy 45KM a w praktyce nawet 10% jego możliwości nie wykorzystują... Być mistrzem prostej to nie sztuka Oo<br><hr>Misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Popieram. Jak byście poczytali wykresy osiągów swoich motocykli to zauważylibyście że osiągają one pełną moc średnio przy 9-10k obrotów (nie licząc ścigaczy bo to już głupota na codzień) a przeciętny kowalski będzie jechał 5k bo ekonomia. I co ci po tych 100KM skoro ledwo 30 wykorzystasz na dojazdy do pracy?<br><hr>woldo2<br>
Rynek się rozwinie, nie każdy potrzebuje 100+ KM. Ja obecnie mam właśnie 20 KM do jazdy na miasto i po szutrach, a teraz chciałbym dokupić taką CBR500R do wyjazdów na weekend. Ci co się wypowiadają i 50 KM motocykle nazywają skuterami to zapewne należą do tych 50 % co umie tylko odkręcać na prostych, wyć dla szpanu i jeździć bez prawka w okręgu 20 KM od domu. Osobiście chodzi mi tylko sposób podróżowania jakim jest motocykl, rozsądne spalanie, ponieważ jak mi ma spalać po 8 l/100 km to wole zapakować się do auta i nie martwić niczym. Wiele osób tak ma i podejrzewam że rozszerzenie oferty nowych motocykli, ekonomicznych w cenach ok 20 000 zł spowoduje, że motocykli będzie na drogach więcej i staną się w końcu codziennym środkiem lokomocji, tańszym, szybszym i bez kłopotów z miejscem do zaparkowania.<br><hr>Vader
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2012, 21:30

Mam wrażenie że niektórzy na konieczność używania maszynki z klasy A2 reagują prawie jakby im zaproponowano częściową kastrację. Pewnie nie każdy ma chęć kupować nówkę z salonu kategorii A2 za 20 tysi, ale przecież nie musi - jest przecież rynek używek spełniających kryteria A2 w niższych cenach.

System kategorii praw jazdy sprawdził się w innych krajach więc czemu u nas miało by być inaczej. Pewnie ktoś powie że o kasę chodzi - możliwe.

Jakiś czas temu miałem okazję usłyszeć jak jest traktowany świeżo upieczony kierowca kat B w Anglii - przez rok bodajże spore restrykcje, a wśród nich zakaz jazdy po motorway'ach.
Czy to kogoś tam oburza - chyba nie, a poziom szkolenia kierowców mają raczej wyższy niż u nas.
Więc zamiast się oburzać że na początku kariery motocyklisty trzeba ujeżdżać słabsze sprzęty, które i tak mają osiągi zostawiające w tyle sportowe auta, potraktować to jako lekcję która później zaowocuje bezpieczniejszą jazdą.

Na teksty że "na motocyklu chcą wyglądać poważnie" mam jedną odpowiedź: Super poważnie wygląda się w trumnie.<br><hr>nik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2012, 22:44

Komentatorzy napisał(a):Mam wrażenie że niektórzy na konieczność używania maszynki z klasy A2 reagują prawie jakby im zaproponowano częściową kastrację. Pewnie nie każdy ma chęć kupować nówkę z salonu kategorii A2 za 20 tysi, ale przecież nie musi - jest przecież rynek używek spełniających kryteria A2 w niższych cenach.

System kategorii praw jazdy sprawdził się w innych krajach więc czemu u nas miało by być inaczej. Pewnie ktoś powie że o kasę chodzi - możliwe.

Jakiś czas temu miałem okazję usłyszeć jak jest traktowany świeżo upieczony kierowca kat B w Anglii - przez rok bodajże spore restrykcje, a wśród nich zakaz jazdy po motorway'ach.
Czy to kogoś tam oburza - chyba nie, a poziom szkolenia kierowców mają raczej wyższy niż u nas.
Więc zamiast się oburzać że na początku kariery motocyklisty trzeba ujeżdżać słabsze sprzęty, które i tak mają osiągi zostawiające w tyle sportowe auta, potraktować to jako lekcję która później zaowocuje bezpieczniejszą jazdą.

Na teksty że "na motocyklu chcą wyglądać poważnie" mam jedną odpowiedź: Super poważnie wygląda się w trumnie.<br><hr>nik<br>
chciałbym jeszcze dodać że o zakupie motocykla często decyduje pieniądz. Ludzie nie chcę wydawać kasy na "mały" motocykl bo myślą że szybką się nim znudzą i będą go zaraz musieli zmieniać na większy, więc od razu kupują dużą maszynę co często źle się kończy. Teraz są niejako zmuszeni do stopniowego poznawania świata motocykli i są tym oburzeni. Ja zaczynałem od 125 obecnie ujeżdżam 650 i uważam że to jedyna słuszna droga.<br><hr>woldo2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2012, 22:52

Komentatorzy napisał(a):Większość ludzi z naszego kraju będzie raczej kupować starsze używki, więc takowe moglibyście także ująć w tym artykule.<br><hr>piecia<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się. Wolałbym raczej zestawienie maszyn używanych. Niewielu 18 latków ma ponad 20 koła na maotocykl. Pozrawiam.<br><hr>Gojus<br>
Komentatorzy napisał(a):Skąd to założenie że motocyklami na A2 zainteresują się tylko 18latkowie?
Myślę że są całe tabuny dorosłych ludzi którzy chętnie przygarną nowy motocykl z małym silnikiem który jest tani w eksploatacji (mało pali, przeglądy ma rzadko np. Honda CBR 250R), jest lekki i poręczny w korkach i do tego może mieć ABS którego w części używanych maszynek nie ma.

Poza tym świadomość kupowania nowe sprzętu i spokojnej głowy o przeszłość zachwalanego przez sprzedawcę (10 lat i 15 tys km przebiegu, oczywiście nigdy nie leżał i jeździł nim spokojny 40to latek) robi swoje i czasami warto za to dołożyć...<br><hr>k1oor<br>
Komentatorzy napisał(a):tak tylko jaki procent chcących kupić taki sprzet stanowią tacy ludzie? Mały. Zdecydowana większość to ludzie młodzi.<br><hr>lasas<br>
I tu się nie zgodzę. Wystarczy popatrzeć na samochody, ile na ulicach widzisz super szybkich i wypasionych wozów? Najczęściej o zakupie decyduje ekonomia i przydatność na co dzień a nie od święta na tor wyścigowy. Większość samochodów to małe corsy, golfy, civiki, yariski i ich odpowiednikiem w motocyklowym świecie będą motocykle kat A2. To że robisz prawko na A nie znaczy że nie możesz kupić sobie mniejszego motocykla i od razu musisz wsiadać na 1000 po to żeby dojechać do pracy kilka kilometrów.<br><hr>woldo2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2012, 16:30

Komentatorzy napisał(a):Mam wrażenie że niektórzy na konieczność używania maszynki z klasy A2 reagują prawie jakby im zaproponowano częściową kastrację. Pewnie nie każdy ma chęć kupować nówkę z salonu kategorii A2 za 20 tysi, ale przecież nie musi - jest przecież rynek używek spełniających kryteria A2 w niższych cenach.

System kategorii praw jazdy sprawdził się w innych krajach więc czemu u nas miało by być inaczej. Pewnie ktoś powie że o kasę chodzi - możliwe.

Jakiś czas temu miałem okazję usłyszeć jak jest traktowany świeżo upieczony kierowca kat B w Anglii - przez rok bodajże spore restrykcje, a wśród nich zakaz jazdy po motorway'ach.
Czy to kogoś tam oburza - chyba nie, a poziom szkolenia kierowców mają raczej wyższy niż u nas.
Więc zamiast się oburzać że na początku kariery motocyklisty trzeba ujeżdżać słabsze sprzęty, które i tak mają osiągi zostawiające w tyle sportowe auta, potraktować to jako lekcję która później zaowocuje bezpieczniejszą jazdą.

Na teksty że "na motocyklu chcą wyglądać poważnie" mam jedną odpowiedź: Super poważnie wygląda się w trumnie.<br><hr>nik<br>
Komentatorzy napisał(a):chciałbym jeszcze dodać że o zakupie motocykla często decyduje pieniądz. Ludzie nie chcę wydawać kasy na "mały" motocykl bo myślą że szybką się nim znudzą i będą go zaraz musieli zmieniać na większy, więc od razu kupują dużą maszynę co często źle się kończy. Teraz są niejako zmuszeni do stopniowego poznawania świata motocykli i są tym oburzeni. Ja zaczynałem od 125 obecnie ujeżdżam 650 i uważam że to jedyna słuszna droga.<br><hr>woldo2<br>
zgadzam się, ale niektórym jeśli mowa o "wyglądaniu poważnie" chodzi o ich wzrost, kiedy siądziesz na taka ninje to przy wzroście ponad 180 cm człowiek może wyglądać na przykurczonego co wywołuje uśmiech na twarzach, oczywiście nie można się nie zgodzić, że większości chodzi o moc, i twierdzą, że dopiero na litrach wyglądają jak motocykliści<br><hr>kajtek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê
cron