Składanie się
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Składanie się
Zawsze mnie ciekawiło jak na moto gp sie oni składają?
czy to trzeba umieć czy samo to tak wychodzi?
czy na motorach o dużej pojemności trzeba sięskładać czy mozna normalnie skręcać?
mozna we 2 sie skladac?
czy latwo jest o glebe jesli motro cie w zakrecie przewarzy?
jak sie uczyc skladac?
czy to trzeba umieć czy samo to tak wychodzi?
czy na motorach o dużej pojemności trzeba sięskładać czy mozna normalnie skręcać?
mozna we 2 sie skladac?
czy latwo jest o glebe jesli motro cie w zakrecie przewarzy?
jak sie uczyc skladac?
- m4st3r
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/4/2007, 20:35
- Lokalizacja: Tarnów
1). Mnie też
2). Trzeba umieć
3). Trzeba się składać <nawet w duzym pochyleniu kierownica jest praktycznie prosto>
4). Można <ale pewnie nikt nie probowal do takiego kąta jak motogp>
5). Moto nie przeważy bo działa siła dośrodkowa <trzeba było uważać na fizyce>
6). Jak sie uczyc składać? Składać się do bólu

2). Trzeba umieć

3). Trzeba się składać <nawet w duzym pochyleniu kierownica jest praktycznie prosto>
4). Można <ale pewnie nikt nie probowal do takiego kąta jak motogp>
5). Moto nie przeważy bo działa siła dośrodkowa <trzeba było uważać na fizyce>
6). Jak sie uczyc składać? Składać się do bólu

lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Szczególnie puzzle Neos, szczególnie puzzle da się składać :] A tak poważniej, oczywiście że się da choć z racji pozycji na nich i tego podnóżka jest to dość płytkie wychylanie się. Na YouTube jest parę filmików z zawodowych wyścigów skuterków. Pooglądaj, zobaczysz. Jakby nie było, na skuterze nie masz baku pomiedzy udami o który możesz się zaprzeć udem zewnętrznym więc nie ma jak w przechyle utrzymać się pewnie. Do tego jeszcze te Wasze podnóżki (że tak je nazwę). Je stworzyli do wożenia na nich zakupów czy psa a nie do ścierania ich o asfalt ;]
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
-
InSiDe - Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
- Lokalizacja: Wrocław
InSiDe napisał(a):Szczególnie puzzle Neos, szczególnie puzzle da się składać :] A tak poważniej, oczywiście że się da choć z racji pozycji na nich i tego podnóżka jest to dość płytkie wychylanie się. Na YouTube jest parę filmików z zawodowych wyścigów skuterków. Pooglądaj, zobaczysz. Jakby nie było, na skuterze nie masz baku pomiedzy udami o który możesz się zaprzeć udem zewnętrznym więc nie ma jak w przechyle utrzymać się pewnie. Do tego jeszcze te Wasze podnóżki (że tak je nazwę). Je stworzyli do wożenia na nich zakupów czy psa a nie do ścierania ich o asfalt ;]
No ale jak sie nie ma 18 i prawka to nie da sie skladac na scigaczu ;/
-
Neos007 - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
- Lokalizacja: ElblÄ…g
chyba ze na motorowaerze (replika scigacza) a na skuterach idzie sie skladach, poogladajcie filmiki z wyscigow skuterow, fakt inaczej to wyglada ale da sie
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
- igor_wsc
- Świeżak
- Posty: 464
- Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
- Lokalizacja: wsc
Zalezy jak kto rozumie pojecie: 'skladanie sie' Koles mowil o moto GP, wiec chodzi mu raczej o extrymalne nachylenia. Mozna sie wszystkim co ma dwa kola pochylac: Rower, skuter, nawet hulajnoga, ale nie bedzie to nigdy w takim stopniu jak oni to prezentuja - czynnikiem przednim jest chociazby predkosc. Mozna tez skladanie sie rozumiec jako pozycje jaka koles przybiera w moto GP podczas pozerania zakretow.. Wtedy gorzej jak nie ma sie moto 

Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Na motorowerze o cechach i budowie sporta jak np rs 50 można zamknąć bieżnik spokojnie tylko wymaga to dużego wyczucia motoru , umiejętności oraz dobrych opon. Na skuterze natomiast nie da się pochylić tak bardzo jak na np. wspomnianej RS-ce ale też się da składać efektownie w winklach ale porządna guma to podstawa
pozdro 


aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
-
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53
Neos007 napisał(a):No jak ogladam moto gp to nachylenie sie motora do powierzchni przy jezdzie np. valentino rossiego czy casiego stonera siega 60 stopni
Ostatnio slyszalem gdzies w tv ze oni maja z tyłu felgi 16,5" ... no ale jak da sie zauwazyc gumy maja takie balony... "troszke" inne od ulicznych


lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Hehe ostatnio pokonywałem nieznany łuk przy prędkości 70-80 km/h... złożyłem się... i mało by mnie nie składali bo nagle na drodze pojawiły się białe pasy przejścia dla pieszych, myślałem że glebne, bo dupe dosłownie mi zwiało. Więc lepiej uczyć sie składać na trasie dobrze znanej...
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">
</a>
<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
-
cdsMarcin - Bywalec
- Posty: 526
- Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
jeśli chodzi o składanie to był temat "przeciwskręt"
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
to że siła dośrodkowa jest równa sile odśrodkowej to nie znaczy ze te same siły, maja one przeciwne zwroty i sa to dwie rozne siły. Pozatym nazwa nie zalezy od punktu odniesienia bo siła dosrodkowa ma zwrot skierowany do środka okręgu:] to gdzie masz ten inny pkt odniesienia?
Ponadto w jezdzie motocyklem te siły praktycznie nigdy sie nie równoważą, motocykl nawet jadac "po prostej" tak naprawde ciagle jedzie po okregu/okregach przekladajac sie tylko na lewy i prawy okrag o bardzo duzym promieniu:) i balansujesz miedzy nimi. Aby tor był stabilny wypadkowa ciezaru i sily odsrodkowej musi przebiegac wzdluz osi pojazdu, czyli pochylenie moto musi miec takie aby pokrywalo sie z wypadkowa tych 2 sił.
Ponadto w jezdzie motocyklem te siły praktycznie nigdy sie nie równoważą, motocykl nawet jadac "po prostej" tak naprawde ciagle jedzie po okregu/okregach przekladajac sie tylko na lewy i prawy okrag o bardzo duzym promieniu:) i balansujesz miedzy nimi. Aby tor był stabilny wypadkowa ciezaru i sily odsrodkowej musi przebiegac wzdluz osi pojazdu, czyli pochylenie moto musi miec takie aby pokrywalo sie z wypadkowa tych 2 sił.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
motoman napisał(a):Pozatym nazwa nie zalezy od punktu odniesienia bo siła dosrodkowa ma zwrot skierowany do środka okręgu:] to gdzie masz ten inny pkt odniesienia?
Zalezy od punktu odniesienia w tym wypadku punktu widzenia:) A dokladniej zalezy od tego czy jestes obserwatorem stojacym obok czy kierowca pojazdu:). Obserwator widzi jak by dzialala na Ciebie sila dosrodkowa, ktora powoduje przechyl pojazdu. a kierowca odwrotnie czuje ze dziala na niego sila odsrodkowa która go "wynosi na luku" a on jej przeciwdziala skladajc sie.
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
Sila ktora powoduje ze moto nie opada.. to dokladnie sila odsrodkowa bezwladnosci
zwiazana z przyspieszeniem odsrodkowym :]
a wracajac do tematu.. mam XJ i czasami sie pochyle troche mocniej to czuje jakby mi tyl rzucalo... nie jest to jakies super glebokie.. czy XJ jest naprawde taka mieka ze nie da sie dobrze klasc?
jest filmik na youtube jak koles na XJ pomyka na torze az milo.. na zakretach dogania R1. Mam zawieszenie na 3 ustawione czyli standard moze powinienem dac bardziej twarde? :]
a pasy biale to ja czuje czasami nawet na prostej jak przejezdzam na krawedzi.. masakra z tym jest :/

a wracajac do tematu.. mam XJ i czasami sie pochyle troche mocniej to czuje jakby mi tyl rzucalo... nie jest to jakies super glebokie.. czy XJ jest naprawde taka mieka ze nie da sie dobrze klasc?

jest filmik na youtube jak koles na XJ pomyka na torze az milo.. na zakretach dogania R1. Mam zawieszenie na 3 ustawione czyli standard moze powinienem dac bardziej twarde? :]
a pasy biale to ja czuje czasami nawet na prostej jak przejezdzam na krawedzi.. masakra z tym jest :/
-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
A cisnienie w oponie masz w porzadku? ja kiedys zapomnialem dopompowac i jechalem na 1,5 atm chyba czy mniej nie pamietam... to mi tak tyl w zakrecie wezykowal...
moze to to samo choc mysle ze zauwazylbys malo air'u w oponie.

lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
nie jest ok sprawdzam conajmniej raz w tygodniu.. przod mam 2 tyl 2,5 okolo. moze za duzo wymagam od tego sprzetu?
gumy sa dunlopa jakies wiec pewnie tez zaden szal
no i nasze polskie nawierzchnie zostawiaja sporo do zyczenia 



-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości