Po jakim czasie silnik osiÄ…ga odpowiedniÄ… temperaturÄ™ ?
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
toma1 napisał(a):W sumie w MZ 251 mialem lajt z cisnieniem bo mam naklejke na baku z ta informacja, a do suki musialem sciagac juz serwisowke
Temat odnosi się do odpowiedniej temp. silnika. Średnio wnosisz coś do tematu opowiadając o swoje "suce" i odpowiednim ciśnieniu

-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
power_bit napisał(a):toma1 napisał(a):W sumie w MZ 251 mialem lajt z cisnieniem bo mam naklejke na baku z ta informacja, a do suki musialem sciagac juz serwisowke
Temat odnosi się do odpowiedniej temp. silnika. Średnio wnosisz coś do tematu opowiadając o swoje "suce" i odpowiednim ciśnieniu
Ja nic nie wnosze tylko temat dla mnie jest prosty jak ........ - edit by leff
- toma1
- Świeżak
- Posty: 174
- Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15
No to nie wiem, może objaśnij tym którym sprawia on trudności, zamiast zgrywach cholera wie kogo.
No i nie wiem czy jesteś taki zajebisty, skoro ściągałeś serwisówkę (przynajmniej ze 100-200mb jak skan, a inne ciężko dorwać) żeby odczytać wartość którą masz w instrukcji obsługi, albo możesz odczytać z wahacza lub opony.
No i nie wiem czy jesteś taki zajebisty, skoro ściągałeś serwisówkę (przynajmniej ze 100-200mb jak skan, a inne ciężko dorwać) żeby odczytać wartość którą masz w instrukcji obsługi, albo możesz odczytać z wahacza lub opony.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
U mnie sie wentylator włącza zasze przy 94stopniach. Temperatura jaką mam przy normalnej jezdzie 80stopni z groszem. im szybciej jade i moto dostaje w dupe tym temperatura spada.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Uff u mnie jest max 100*C. Jeszcze mi sie nigdy bardziej nie zagrzała nawet stojąc w korku. W firebladzie mi kiedyś odcieło zapłon bo sie przegrzała. Temu teraz staram sie nie zatrzymywać w korkach.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Co ty masz z tym 105 stopni? W bladym też mi sie włączał wentylator przy bodajże 96*C. Po prostu był korek i na dodatek upał. Zagotowało mi płyn i odcieło zapłon. Dopiero jak ostygł to normalnie odpalił. Jeśli uważasz że w upał od samego stania nic sie motocyklowi nie stanie to żebyś sie kiedyś nie zdziwił jak ci sie motor zeszcza i zgaśnie 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To chyba masz dmuchawÄ™ zamiast wiatraka.
strasznie późno wentylator ci sie włącza! Ale wkońcu to suzuki 




"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Skomplikowany temat. W sam raz na dwie strony a sprawa jest prosta. Odpalasz silnik i jedziesz. Nie czekasz, nie nagrzewasz na postoju tylko o ile to mozliwe jedziesz. Kazdy zna swoj motocykl na tyle, zeby potrafil to zrobic i nie tak, zeby zdusil sie wyjezdzajac z posesji zgasl i upadl. Teraz co to znaczy wlaciwa temperature? Zetknalem sie kilka razy na fizyce z pojeciem ciepla wlasciwego ale autor tematu mial chyba na mysli temperature robocza. Dla mnie temp robocza czyli taka kiedy mozna krecic na maxa to jest 80-90 st. Wiekszosc motocykli ma wskaznik temp, jesli nie to oczywiscie nie ma innej mozliwosci oceny jak heniek napisal dotknac weza chlodnicy czy termostat sie otworzyl. Jesli silnik zaczal sie chlodzic to znaczy, ze osiagnal temp robocza. Czas nie jest tu wyznacznikiem temp jaka osiagnal silnik poniewaz kazdy ma inna pojemnosc, pojemnosc uk chlodzenia- maly obieg, stopien zabudowania silnika, temp w ktorej jest eksploatowany, mase i z tysiac innych czynnikow. Jesli nie masz czujnika to waz chlodnicy podpowie. Wentylator to jest gorna granica temp. U mnie wlacza sie przy 103 i dochodzi max do 105°C. Jesli wyjade z pod domu i bede jechal caly czas to przy 35°C na zewnatrz osiagne max 88°C wiec wentylator sie nie wlaczy a termostat otwiera sie przy 78 wiec juz wtedy mozna.
Z tego co "mi sie wydaje" to olej nagrzewa sie troche dluzej niz plyn chlodniczy wiec mozna troche poczekac zanim odkreci sie na maxa.
Z tego co "mi sie wydaje" to olej nagrzewa sie troche dluzej niz plyn chlodniczy wiec mozna troche poczekac zanim odkreci sie na maxa.
Ostatnio edytowano 1/11/2012, 14:08 przez mirekm71, łącznie edytowano 1 raz
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
"mirekm71" madra odp.na temat, a goscie co niekturzy sa tutaj tak ciemni ze walkuja ten temat bez potrzeby, kto ma pojecie o mechanice to wie kiedy ma odpowiednia tem. piec, a kto nie ma takiego pojecia to po jakims czsie zajedzie piec,i po co taki temat walkowac, mechaniki przez forum to nikt raczej sie nie nauczy jak nie zna podstaw jej.NARA.
- toma1
- Świeżak
- Posty: 174
- Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości