jesienne pogawędki 2
Black-Ghost, ja teraz znowu zalałem 300V, nie ma co oszczędzać. Chociaż mój mechanik stwierdził, że nie widać było zużycia po 7100. Przelatałem na nim 4k z czego 10% na torze i sporo na autostradzie. Także działa.
Kaai, popełniłem ostatnio taki artykulik http://www.scigacz.pl/Jak,zadbac,o,ciuc ... 19365.html ja jestem leniwy i używam tylko wody ze zwykłym mydłem i leder pflege od s100.
Kaai, popełniłem ostatnio taki artykulik http://www.scigacz.pl/Jak,zadbac,o,ciuc ... 19365.html ja jestem leniwy i używam tylko wody ze zwykłym mydłem i leder pflege od s100.
Miczab - Twój partner w motozakupach
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Miczab podziękował za opinie bo miedzy innymi dzięki twojej opinii zdecydowałem sie na tego 300V Czym ty teraz jezdzisz?
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Skromnie, Z1000.
Panowie, poleci ktoś jakiś warsztat w Warszawie zajmujący się renowacją felg? Skrzywiłem alusa wczoraj i mi atmosfera przez noc uciekła. W aucie.
Panowie, poleci ktoś jakiś warsztat w Warszawie zajmujący się renowacją felg? Skrzywiłem alusa wczoraj i mi atmosfera przez noc uciekła. W aucie.
Miczab - Twój partner w motozakupach
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
No to widze jezdzimy w tej samej marce PatrzÄ…c tak po avatarze nie bylem pewny czy to z1000 czy 750
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Ja tam czekam, aż NeverWet będzie dostępny w sprzedaży detalicznej, może się doczekam:
http://www.youtube.com/watch?v=-V1OXt5MeVc
http://www.youtube.com/watch?v=-V1OXt5MeVc
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Chłopaki Ci już odpowiedzieli, przede wszystkim charakterystyka. W litrze się coś dzieje bez kręcenia. Nie mówię, że jestem jakimś Rossim, ale 1000 mi daje więcej frajdy nawet w mieście. Szczególnie, że nie trzeba mielić biegami, do pracy dojadę w Warszawie nie wrzucając 3.
A w trasie, co kto lubi, mnie wiatr nie przeszkadza. Spokojnie łykam trasę Warszawa - Poznań autostradową prędkością na raz.
No i czysta próżność. Z750 mi się nie podoba - ma m.in. szkaradną narośl na czaszy. W Z1000 tego nie ma i wydechy robią robotę. Wybierałem między CB1000R i Z1000, na CB1000 budżetu nie starczyło, więc jest zet - moje marzenie z gimnazjum. ;D
A w trasie, co kto lubi, mnie wiatr nie przeszkadza. Spokojnie łykam trasę Warszawa - Poznań autostradową prędkością na raz.
No i czysta próżność. Z750 mi się nie podoba - ma m.in. szkaradną narośl na czaszy. W Z1000 tego nie ma i wydechy robią robotę. Wybierałem między CB1000R i Z1000, na CB1000 budżetu nie starczyło, więc jest zet - moje marzenie z gimnazjum. ;D
Ostatnio edytowano 19/10/2012, 15:58 przez Miczab, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Miczab - Twój partner w motozakupach
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
No tak, ale trasa nakedem musi być trochę męcząca, w ogóle nie ma się za czym schować, już 600 ma fajne przyśpieszenie, litr nieźle idzie przy wyższych prędkościach.
BTW jak chcę zmienić oświetlenei zegarów w fzs 600 to muszę ściągać tarcze? Jakie tam siedzą żarówki? Szukałem w internecie, ale coś nie mogę znaleźć.
BTW jak chcę zmienić oświetlenei zegarów w fzs 600 to muszę ściągać tarcze? Jakie tam siedzą żarówki? Szukałem w internecie, ale coś nie mogę znaleźć.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
drug0n napisał(a):No tak, ale trasa nakedem musi być trochę męcząca, w ogóle nie ma się za czym schować, już 600 ma fajne przyśpieszenie, litr nieźle idzie przy wyższych prędkościach.
BTW jak chcę zmienić oświetlenei zegarów w fzs 600 to muszę ściągać tarcze? Jakie tam siedzą żarówki? Szukałem w internecie, ale coś nie mogę znaleźć.
męcząca?
pomyśl, dlaczego motocykle typowo turystyczne mają tak samo lub bardzo podobnie dobraną
ergonomię dla ciała ....
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Moja Ninja zaliczyła pierwszą poważną awarię w sezonie - wyciek płynu chłodniczego. Muszę przyznać, że jestem zaskoczony, bo jak ją kupowałem to była w opłakanym stanie, jak widać dobry serwis i działała prawie do końca sezonu. Chyba wyczuła, że chcę ją sprzedać:) Ale pchanie moto to upierdliwa rzecz, nawet jeśli to tylko 500 metrów.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
drug0n napisał(a):Madcap- no tak, ale jednak jak wieje Ci na całe ciało to nie jest jakoś super wygodnie. Tym bardziej jak jedziesz trochę szybciej.
zawsze mozna zalozyc jakas akcesoryjna szybe. Po za tym jak ktos kupuje motocykl do turystyki to nie jezdzi nim z duzymi predkosciami.
Jezdziles kiedys sportem z bardzo duzymi predkosciami ? Myslisz ze owiewki sa zaczarowane i w ogole nie czuc oporow powietrza ?
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
drug0n napisał(a):No tak, ale trasa nakedem musi być trochę męcząca, w ogóle nie ma się za czym schować, już 600 ma fajne przyśpieszenie, litr nieźle idzie przy wyższych prędkościach.
BTW jak chcę zmienić oświetlenei zegarów w fzs 600 to muszę ściągać tarcze? Jakie tam siedzą żarówki? Szukałem w internecie, ale coś nie mogę znaleźć.
Jak Ci nie wygodnie i Ci wieje to sobie kup samochód .
Miczab weź mi proszę powiedz ale tak na maxa maxa maxa szczerze . Dobry jest zawias w kawie przedni ? Nie wiem jeszcze czy można i w ogóle co i jak ale chciałem go do SVki wszczepić i obydwie fele od z 1000 .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
A mi się właśnie zajebiaszczo jeździ motocyklami bez owiewek właśnie dlatego że 180-200km/h to już niezły hardcore.
Litra warto wziąć chociażby dlatego że 600 przyśpiesza dopóki 2 się nie skończy, na 3 jest jeszcze przyzwoicie, ale dalej to już żadne kręcenie nie pomoże. Jak napierdzielaliśmy z konkretnym kolesiem na nowym erłanie po mieście to było bardzo równo, ale jak tylko wyskoczyliśmy na trasę to mimo kręcenia jak się tylko dało niemal natychmiast znikną mi gdzieś między tirami.
Litra warto wziąć chociażby dlatego że 600 przyśpiesza dopóki 2 się nie skończy, na 3 jest jeszcze przyzwoicie, ale dalej to już żadne kręcenie nie pomoże. Jak napierdzielaliśmy z konkretnym kolesiem na nowym erłanie po mieście to było bardzo równo, ale jak tylko wyskoczyliśmy na trasę to mimo kręcenia jak się tylko dało niemal natychmiast znikną mi gdzieś między tirami.
Ostatnio edytowano 19/10/2012, 20:25 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Dzisiaj zobaczylem, ze drugi uszczelniacz tez cieknie. Dwa razy robic uszczelniacze w sezonie? Przedtem zalozylem jakies nie wiem jakie. Teraz zaloze tez najtansze ale przynajmniej bede wiedzial jakie i w przyszym sezonie szarpne sie na jakies lepsze.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości