jesienne pogawędki 2
Kto chce zajebisty sejf Konsmetalu? Jak widać po naklejce pochodzi z banku Milenium, ale nie jest kradziony
Instrukcja obsługi, specjalny klucz do zmieniania szyfru, klucz do jednego z dwóch zamków i wszystkie możliwe certyfikaty wydane przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej, łącznie z tym do trzymania broni i domowych filmów porno
Instrukcja obsługi, specjalny klucz do zmieniania szyfru, klucz do jednego z dwóch zamków i wszystkie możliwe certyfikaty wydane przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej, łącznie z tym do trzymania broni i domowych filmów porno
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
mirekm71 napisał(a):Dzisiaj zobaczylem, ze drugi uszczelniacz tez cieknie. Dwa razy robic uszczelniacze w sezonie? Przedtem zalozylem jakies nie wiem jakie. Teraz zaloze tez najtansze ale przynajmniej bede wiedzial jakie i w przyszym sezonie szarpne sie na jakies lepsze.
Więcej na gumę stawiaj
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Raczej nie laga bo oba leca a moto ma 45 000 najechane wiec za wczesnie na zuzycie. Co za roznica czy na gumie czy off ma pracowac a nie powinne ciec. Zobaczymy na athenie jak pojezdze. Jak nie przelata sezonu to kupie japonce.
Michal filtra oleju mi nie wyslales. Pisalem PW.
Michal filtra oleju mi nie wyslales. Pisalem PW.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Vergon napisał(a):Kto chce zajebisty sejf Konsmetalu? Jak widać po naklejce pochodzi z banku Milenium, ale nie jest kradziony
Instrukcja obsługi, specjalny klucz do zmieniania szyfru, klucz do jednego z dwóch zamków i wszystkie możliwe certyfikaty wydane przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej, łącznie z tym do trzymania broni i domowych filmów porno
Ile takie cacko kosztuje?
A co do nakeda- wziąłem, bo po 1. była dobra sztuka, a po 2. jak jeździłem w owiewkach to dużo mniej czułem prędkość, przez co za bardzo przekraczałem dozwoloną na danym odcinku.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
drug0n napisał(a):A co do nakeda- wziąłem, bo po 1. była dobra sztuka, a po 2. jak jeździłem w owiewkach to dużo mniej czułem prędkość, przez co za bardzo przekraczałem dozwoloną na danym odcinku.
Ku*wa no nie ...
Mam 39 stopni gorączki , leżę w łóżku i dostaję maila z powiadomieniem że ktoś napisał coś na ścigaczu . Czytam i własnym oczom nie wierzę . Że nie lubię pisać postów z komórki specjalnie dla Ciebie wstałem żeby Ci odpisać .
Nie bierz tego jakoś na maxa do siebie ale nie masz mózgu że kupujesz dany motocykl żeby nie przekraczać prędkości ? Pojeździj trochę na motocyklach zanim zaczniesz pisać herezję .
I co ty w końcu masz bo nie rozumiem ? fzs600 to motocykl z owiewką . i z jednej strony po co litr w nakedzie a z drugiej strony dobrze że w nakedzie bo nie przekraczasz prędkości . Może to dlatego że jestem chory ale proszę Cię wytłumacz mi się bo nie rozumiem .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Ok spoko, zawsze podchodzisz do wszystkiego z głową i nie odkręcasz, co? Jedni blokują moc w moto, drudzy bawią się w mapy, a ja mam nakeda. Ot taki mój pastuch, nie jeżdżę więcej niż to co dozwolone na autostradzie, bo wieje. Jak już pisałem nie mam owiewki w moto. I rozumiem, że sam masz mózg, a to litrowe sv to tak dla lansu, czy wyglądu? Bo przecież nie jeździsz szybko, wybacz jeżeli źle zrozumiałem.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
drug0n, nie próbuj być mądrzejszy od osób, od których X dni temu brałeś rady na różne tematy i które są na tym forum dłużej niż Ty. Nie próbuj tutaj snuć swoich teorii, że 1000 w nakedzie to za dużo, że nakedy nie nadają się do turystyki etc. Poruszanie tych wyssanych z palca teorii wpłynie tylko na to, że ludzie przestaną Cię tolerować i nie dowiesz się niczego. Pojęcie o motocyklach masz narazie małe, więc nie próbuj przeforsować swoich opinii. Postaraj się być słuchanym, a nie słyszanym.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Motocykl turystyczny, to jest taki motocykl, ktory jest uzytkowany do turystyki. Na przyklad moja jawa 350 ts jest motocyklem sportowym. Po pierwsze sama nazwa mowi Twin Sport a po drugie jest czerwona . Ale poniewaz ja uzywam ja do turystyki wiec jest motocyklem turystycznym. Jest nakedem i ma 350 cm pojemnosci i w tym roku nie ale z zeszlym nie wykluczone, ze przejechala wiecej niz nie jeden motocykl turystyczny
Dzisiaj wymienilem w niej lancuszek sprzeglowy bo w styczniu znowu uzyje jej turystycznie
Dzisiaj wymienilem w niej lancuszek sprzeglowy bo w styczniu znowu uzyje jej turystycznie
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Ty jeździsz tymi Jawami, to może ci zalega gdzieś na półce jakiś fajny prawie sprawny czeski silnik?
No mi się wysrał jak "docierałem" nowe klocki waląc stopale Więc jakiś związek jest, ale sprawnemu nie powinno robić różnicy czy dobija czy stoi w miejscu.
Jest jeszcze taka opcja że masz uwalone lagi, jakieś nabite muszki itd, dobrze z czasu przesmarować to olejem pozostałym po wymianie uszczelniaczy coby zmiękczyć to badziewie. Jak zawias długo nie dobija to zbiera się ten syf u góry, twardnieje i przeciwpyłowy go łato nie ściągnie.
3-cia opcja myjesz aktywną pianą i nie uważasz żeby za dużo w newralgiczne miejsca nie poleciało.
mirekm71 napisał(a):Raczej nie laga bo oba leca a moto ma 45 000 najechane wiec za wczesnie na zuzycie. Co za roznica czy na gumie czy off ma pracowac a nie powinne ciec.
No mi się wysrał jak "docierałem" nowe klocki waląc stopale Więc jakiś związek jest, ale sprawnemu nie powinno robić różnicy czy dobija czy stoi w miejscu.
Jest jeszcze taka opcja że masz uwalone lagi, jakieś nabite muszki itd, dobrze z czasu przesmarować to olejem pozostałym po wymianie uszczelniaczy coby zmiękczyć to badziewie. Jak zawias długo nie dobija to zbiera się ten syf u góry, twardnieje i przeciwpyłowy go łato nie ściągnie.
3-cia opcja myjesz aktywną pianą i nie uważasz żeby za dużo w newralgiczne miejsca nie poleciało.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
drug0n napisał(a):Ok spoko, zawsze podchodzisz do wszystkiego z głową i nie odkręcasz, co? Jedni blokują moc w moto, drudzy bawią się w mapy, a ja mam nakeda. Ot taki mój pastuch, nie jeżdżę więcej niż to co dozwolone na autostradzie, bo wieje. Jak już pisałem nie mam owiewki w moto. I rozumiem, że sam masz mózg, a to litrowe sv to tak dla lansu, czy wyglądu? Bo przecież nie jeździsz szybko, wybacz jeżeli źle zrozumiałem.
Ja mam SV dla lansu a litrowe dla bardzo dobrego samopoczucia .
Kupiłem nakeda , bo lubię jak mi dmucha . Jak nie chcę żeby mi dmuchało to wsiadam w samochód . Także teraz będę bawił się w mapy . Ja na moim latam pakę osiem jeszcze wyprostowany bo mi to nie przeszkadza . Prędkość raczej się powinno dostosowywać do warunków na drodze .
Teraz się wyluzujmy , powoli nabieraj doświadczenia i czerp wiedzę od tych co chcą Ci pomóc .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Wczorajszy wyciek chłodziwa okazał się po prostu korkiem, który się przy okolicznych manipulacjach ze śrubą trzymającą czachę, odkręcił i nie był szczelny. Niestety po rozkręceniu moto okazało się, że żadna ze śrub trzymających czachę na ramie nie była na miejscu - jedną dokręciłem wczoraj, gdy moto było nierozebrane, gdybym tego nie zrobił czacha by dziś przy rozkręcaniu po prostu odpadła. No i teraz mam zagwozdkę, jak to do cholery się stało, że te śruby poodpadały? Od wybojów? Brakuję czterech z pięciu śrub, piątą dokręciłem wczoraj, czacha trzymała się w plastikach, normalnie wtf? Przynajmniej jak będę sprzedawał to uniknę zonka, no i filtr powietrza się wymieni.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
@drugOn - ile u mnie czy na Allegro? U mnie 1k, na aukcji 1,8k
Taaaaa, przecież Mirka moto się wody boi
@ Brekekeks - normalka, kilka śrub tak zgubiłem jak skręcałem bez kleju do gwintów, na moje nieszczęście mam hopla i dokupowałem oryginały w ASO za chory hajs.
Invinciblee napisał(a):3-cia opcja myjesz aktywną pianą i nie uważasz żeby za dużo w newralgiczne miejsca nie poleciało.
Taaaaa, przecież Mirka moto się wody boi
@ Brekekeks - normalka, kilka śrub tak zgubiłem jak skręcałem bez kleju do gwintów, na moje nieszczęście mam hopla i dokupowałem oryginały w ASO za chory hajs.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Kurde znów miałem wycięty miesiąc z życia przez szkolenia i obronę pracy. Koledzy czy ktoś z Was mieszka może w okolicach Radomia i zechciałby pomóc mi w oględzinach tego motocykla? http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125ccm ... 48923.html
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Kaai napisał(a):Motocykl turystyczny? W styczniu? Oj Mirek, nie wiem czy driftowanie po śniegu i lodzie można nazwać turystyką
Nie mozna. Ale Elefantentreffen juz mozna nazwac wydazeniem turystycznym. Zaden wyczyn 520 km w jedna strone ale w zimie i z wozem bocznym mozna zaliczyc do turystyki motocyklowej. Nie bede wstawial zdjec ani linkow bo reszta widziala je juz tysiac razy i ma dosc.
@Invi mam jeden silnik ale nie pozbywam sie bo moze kiedys byc potrzebny.
Zawias dobija mi i to czesto ale fakt, wystarczy przejechac 100km w lecie o zmroku i juz lagi sa oblepione.
Jesli chodzi o mycie to Vergon mnie wyreczyl.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Ku*wa, właśnie przywiozłem sobie moje moje cacko. 60km od miejsca zamieszkania. wracając spokojnie - 120kph wieczorem (20min temu) poza terenem zabudowanym, wpie*doliłem się w koleinę. Ofc drogi mokre jak sam sku*wysyn. Wystrachało mnie, nie powiem.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Mirek uszczelniacze polecam ARI wg mojej skromnej opinii sa lepsze od ATHENY. Do tego odpowiednia ilosc oleju i powinienes miec spokoj na jakis czas. Ewentualnie TOURMAX'y,z kapturkami, kosztuja 2 razy tyle, albo i wiecej niz ATHENA lub ARI, ale jesli masz kapturki w kiepskim stanie to bedzie to lepsza opcja.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Kaai napisał(a):Ku*wa, właśnie przywiozłem sobie moje moje cacko. 60km od miejsca zamieszkania. wracając spokojnie - 120kph wieczorem (20min temu) poza terenem zabudowanym, wpie*doliłem się w koleinę. Ofc drogi mokre jak sam sku*wysyn. Wystrachało mnie, nie powiem.
Pochwal siÄ™ co to
Fajna dziś pogoda była, można było jeździć i jeździć, aż do czasu dopóki słońce nie zaszło... Muszę pomyśleć nad jakąś kominiarką albo kołnierzem, brubeck daje radę?
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości