Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Nowy regulamin World Superbike
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Nowy regulamin World Superbike

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Nowy regulamin World Superbike

Postprzez Åšcigacz » 18/10/2012, 13:26

Dyskusja na temat: Nowy regulamin World Superbike
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowy regulamin World Superbike
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 13:26

Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 13:37

"naklejki na owiewce imitujące światła"
"osłona przedniego hamulca"
Nie widzę sensu większości tych zasad.<br><hr>marcin9449
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 13:58

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
od zarania dziejów-czyli od roku, ale może chodzi ci o silnik Hondy v4 a nie Ducati?<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 14:48

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):od zarania dziejów-czyli od roku, ale może chodzi ci o silnik Hondy v4 a nie Ducati?<br><hr>x<br>
Jak od roku? Co ty gadasz za głupoty? Popatrz dobrze od kiedy ducati w MotoGP ma silnik v4. Jak dla mnie od co najmniej paru dobrych lat (najpierw 1000cm3 potem 800cm3 i teraz znowu 1000cm3 ;)<br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 15:13

Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 17:53

W tym momencie widzę genialne posunięcie Hondy z drogową wersją RC213V. Taki motocykl byłby doskonałą bazą do budowy Superbika . Klepali by konkurencję tak jak w MOTO GP<br><hr>Andrew
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 21:07

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Patrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)<br><hr>Kawasaki Screamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2012, 07:33

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Mick,równie dobrze możesz to wykrzyczeć na polu-skutek będzie taki sam jak w tym miejscu.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2012, 10:47

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Ducati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...<br><hr>luca_brasi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2012, 15:56

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Komentatorzy napisał(a):Patrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)<br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Hołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość.
Forza Ducati, pokemony weg<br><hr>Spagetti Bolonese
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2012, 21:32

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Komentatorzy napisał(a):Patrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)<br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość.
Forza Ducati, pokemony weg<br><hr>Spagetti Bolonese<br>
Głupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!! <br><hr>Kawasaki Screamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2012, 21:35

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ducati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...<br><hr>luca_brasi<br>
Aprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje. <br><hr>Kawasaki Screamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2012, 07:20

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Komentatorzy napisał(a):Patrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)<br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość.
Forza Ducati, pokemony weg<br><hr>Spagetti Bolonese<br>
Komentatorzy napisał(a):Głupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!! <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Wzajemnie...
No szczególnie, jest co wychwalać, szczególnie, że nie startuje fabryczny zespół Ducati, jak to macie w pokemonii..
Nikt nigdy nie faworyzował Ducati, Flaminii jak każdy Włoch, byli podatny na łapówkę, Twoje ulubione Kawasaki, ma taki budżet, że jak by chciało to wykupiłoby całą serię WSBK razem z Ducati... , a reszty się domyśl...Nie znasz historii, to się poducz.
Ale masz rację, Panigale w zakrętach jest słabsze niż starsze serie, ale dlatego właśnie pisałem chodzi mi o konkurencyjność, a nie że mocniejszy i szybszy wygrywa...195-200 KM starych Ducati( w zależności od ciśnienia atm.) to nie 230 pokemonii...
Odnośnie faworyzacji: w starych przepisach też było, że 5 kolejnych wyścigów, to Ducati zakłada zwężki 45 mm( potem po kolejnych wygranych 42mm- tego nie ma w oficjalnych opisach). to dobitnie wskazuje, kto jest faworyzowany...
<br><hr>Spagetti Bolongnese
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2012, 10:45

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ducati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...<br><hr>luca_brasi<br>
Komentatorzy napisał(a):Aprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje. <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Hmm, może i lepiej dla kawasaki, że nie startuje V-4 Ducati, bo znów, pokemony dostawałyby dubla, a tak to już bywało hahahaha...<br><hr>Spagetti i tak dalej...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2012, 11:20

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Komentatorzy napisał(a):Patrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)<br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość.
Forza Ducati, pokemony weg<br><hr>Spagetti Bolonese<br>
Komentatorzy napisał(a):Głupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!! <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
w 2013 bedzie startowac Panigale i tytul za 2013 wroci do Bolonii ot co.<br><hr>gekon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2012, 19:36

Komentatorzy napisał(a):Ludzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.<br><hr>Mick<br>
Komentatorzy napisał(a):Patrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)<br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość.
Forza Ducati, pokemony weg<br><hr>Spagetti Bolonese<br>
Komentatorzy napisał(a):Głupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!! <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Wzajemnie...
No szczególnie, jest co wychwalać, szczególnie, że nie startuje fabryczny zespół Ducati, jak to macie w pokemonii..
Nikt nigdy nie faworyzował Ducati, Flaminii jak każdy Włoch, byli podatny na łapówkę, Twoje ulubione Kawasaki, ma taki budżet, że jak by chciało to wykupiłoby całą serię WSBK razem z Ducati... , a reszty się domyśl...Nie znasz historii, to się poducz.
Ale masz rację, Panigale w zakrętach jest słabsze niż starsze serie, ale dlatego właśnie pisałem chodzi mi o konkurencyjność, a nie że mocniejszy i szybszy wygrywa...195-200 KM starych Ducati( w zależności od ciśnienia atm.) to nie 230 pokemonii...
Odnośnie faworyzacji: w starych przepisach też było, że 5 kolejnych wyścigów, to Ducati zakłada zwężki 45 mm( potem po kolejnych wygranych 42mm- tego nie ma w oficjalnych opisach). to dobitnie wskazuje, kto jest faworyzowany...
<br><hr>Spagetti Bolongnese<br>
Pożyjemy zobaczymy co to bedzie w sezonie 2013! Każdy chwali swoje! <br><hr>Kawasaki Screamer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2012, 20:17

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ducati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...<br><hr>luca_brasi<br>
Komentatorzy napisał(a):Aprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje. <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm, może i lepiej dla kawasaki, że nie startuje V-4 Ducati, bo znów, pokemony dostawałyby dubla, a tak to już bywało hahahaha...<br><hr>Spagetti i tak dalej...<br>
Nie wiem dla czego ale odnoszę wrażenie że uczęszczasz jeszcze do gimnazjum! <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2012, 08:36

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ducati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...<br><hr>luca_brasi<br>
Komentatorzy napisał(a):Aprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje. <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm, może i lepiej dla kawasaki, że nie startuje V-4 Ducati, bo znów, pokemony dostawałyby dubla, a tak to już bywało hahahaha...<br><hr>Spagetti i tak dalej...<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem dla czego ale odnoszę wrażenie że uczęszczasz jeszcze do gimnazjum! <br><hr>Black-Ghost<br>
Żeby wyrównać do Was :-)...Hmmm, dlaczego nie możecie zacząć merytorycznie rozmawiać? To właśnie ja się pytam, tylko że ktoś głupi, albo jedne marki małą literką, a inne nie... popatrz nie lubię współczesnej japoni( miałem, czasem testuję, ale nie chcę już mieć), zagubiła się gdzieś w połowie lat 80-tych no może początku lat 90-tych, mniej więcej do tego czasu robili ciekawe motocykle, wyjątek RC 51/52 i TLR ...ot co...<br><hr>Spagetti Bolognese
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2012, 13:53

Komentatorzy napisał(a):Niech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ducati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...<br><hr>luca_brasi<br>
Komentatorzy napisał(a):Aprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje. <br><hr>Kawasaki Screamer<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm, może i lepiej dla kawasaki, że nie startuje V-4 Ducati, bo znów, pokemony dostawałyby dubla, a tak to już bywało hahahaha...<br><hr>Spagetti i tak dalej...<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem dla czego ale odnoszę wrażenie że uczęszczasz jeszcze do gimnazjum! <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Żeby wyrównać do Was :-)...Hmmm, dlaczego nie możecie zacząć merytorycznie rozmawiać? To właśnie ja się pytam, tylko że ktoś głupi, albo jedne marki małą literką, a inne nie... popatrz nie lubię współczesnej japoni( miałem, czasem testuję, ale nie chcę już mieć), zagubiła się gdzieś w połowie lat 80-tych no może początku lat 90-tych, mniej więcej do tego czasu robili ciekawe motocykle, wyjątek RC 51/52 i TLR ...ot co...<br><hr>Spagetti Bolognese<br>
Tak wiemy! Ty janku tylko Ducat i nic innego. Niestety silniki V2 kończą po mału już swoją egzystencje na rynku. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê