Zobacz wÄ…tek - Cylinder 70cm vivacity
NAS Analytics TAG

Cylinder 70cm vivacity

i inne małe pojemności
_________

Cylinder 70cm vivacity

Postprzez KONRAD95 » 26/1/2011, 16:14

Cześć wszystkim
Chciałem się zapytać czy montował ktoś w swoim skuterze chiński cylinder , jeśli tak jak sie sprawuje chodzi mi dokładnie o ten http://allegro.pl/cylinder-peugeot-tuni ... 09905.html czy są jakieś problemy z nim i jaka głowica?
KONRAD95
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
Lokalizacja: DALEKO


Postprzez magik2208 » 26/1/2011, 16:35

kumpel kupil do dt cos za 120zl, dawal mieszanke 1:40 z dobrym olejem nawet nie dotarl i pierscienie poszly... to nie ma sensu
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez swirus2007 » 26/1/2011, 21:47

magik2208
ja ci powiem tak
albo sie uda albo nie
wg mnie dawał za uboga mieszankie ja zawsze daje 1:25 lub 30 i jeszcze na tłokach za 50 zrobie spoto kilometrów,

a tłoki takie trzeba wymieniac co sezon albo 5k km tak jak ja to robie i mam spokój a chodzi prawie tak samo ja na tłoku za 200zł
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez henio12323 » 26/1/2011, 21:56

5k km to zbyt często :D szkoda szlifów 10 spoko nakrecisz ;P co do cylka tak nie ma co go od razu odrzucac bo komus sie zatarł :D na pewno nie pilnowałes go podczas docierania a sam wie mjak to jest docierac niby grzecznie grzecznie ale co chwila manetka do konca i potem jazda przegrzanym moto. docierac tez trzeba umiec ;d ale tez nie łudźmy sie że ten cylek wytrzyma połowe tego co oryginał. załozyc mozna 2 sezony powinien wytrzymac bez wiekszych problemów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 26/1/2011, 22:05

z drugiej strony syntetyk za 40zl i 1:25... ja teraz po dotarciu i tak daje to 1:40 dobrego syntetyka, nie oryginalny, ciekawe ile pociagnie w terenie :)
masz racje to jak ze skuterem chinskim - albo przejedziesz 5k bez niczego albo sie bedzie je*** co 100km
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez KONRAD95 » 31/1/2011, 20:11

Jak co to jest 2t i sam sobie robi mieszankę , a ten? http://allegro.pl/cylinder-airsal-sport ... 39190.html opłaca się czy lepie dołożyć i kupić http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... aadfec7495 i jaki wał jakiś dobry zeby był co poradzicie
KONRAD95
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
Lokalizacja: DALEKO

Postprzez magik2208 » 31/1/2011, 21:15

Tyle, że my enduro, pełno syfu i dużo ludzi woli samemu mieszać, sam wywaliłem dozownik i sam mieszam 1:40 (wg. serwisówki zawsze było 1:50, ale wole nie oszczędzać, tym bardziej że go to nie dławi:) )

Tak, airsala bierz, bardzo dobre cylindry robi i przynajmniej moim zdaniem nie warto dokładać, bo i tak zapewne różnicy nie poczujesz;), tym bardziej, że aluminiowy.
Jak oleju nie zabraknie to praktycznie go nie zajedziesz:)

Co do wału to zależy jaki masz wymęczony silnik, choć raczej to zbędna operacja, mój puki co trzyma przy 80cc.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 31/1/2011, 21:35

tak to zalezy od po 1 wytrzymałosci fabrycznej silnika po 2 wytrzymałosci akurat twojego korbowodu. jak nie jest zatyrany to wytrzyma dodatkowe siły :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez KONRAD95 » 1/2/2011, 16:21

Silnik ma przejechane 12500km a pozatym to w skuterze cały czas były blokady czyli nie był wykorzystywany na maxa był zabl. do 3500obr/min
KONRAD95
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
Lokalizacja: DALEKO

Postprzez henio12323 » 1/2/2011, 16:25

do 3500 to by w ogóle nie jechał xD zwłaszcza że to 2T :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez komarcc » 1/2/2011, 16:50

Zazwyczaj 4T rusza przy około 4-5tys. obr/min :) o 2T nie wspomnę. Ciekawe jak przejechał te 12500km. A tak przy okazji to wie ktoś może jakie są maksymalne obroty w 2T, zakładając, że max w 4T to 12tys. obr/min?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez KONRAD95 » 1/2/2011, 20:16

Mój kolega ma chińczyka 2T i przy 4-4,5tys. obr odcina jak na maks. obrotach i idzie 40km/h
KONRAD95
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
Lokalizacja: DALEKO

Postprzez kukiel66 » 15/10/2012, 11:41

mi sie wydaje ze 2t kreci sie do 8500tys, obr/min

Za wykopywanie starych tematów otrzymujesz złotą łopatę i warna. Michał
kukiel66
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/5/2011, 12:40
Lokalizacja: wroclaw



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê