Cylinder 70cm vivacity
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Cylinder 70cm vivacity
Cześć wszystkim
Chciałem się zapytać czy montował ktoś w swoim skuterze chiński cylinder , jeśli tak jak sie sprawuje chodzi mi dokładnie o ten http://allegro.pl/cylinder-peugeot-tuni ... 09905.html czy są jakieś problemy z nim i jaka głowica?
Chciałem się zapytać czy montował ktoś w swoim skuterze chiński cylinder , jeśli tak jak sie sprawuje chodzi mi dokładnie o ten http://allegro.pl/cylinder-peugeot-tuni ... 09905.html czy są jakieś problemy z nim i jaka głowica?
- KONRAD95
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
- Lokalizacja: DALEKO
magik2208
ja ci powiem tak
albo sie uda albo nie
wg mnie dawał za uboga mieszankie ja zawsze daje 1:25 lub 30 i jeszcze na tłokach za 50 zrobie spoto kilometrów,
a tłoki takie trzeba wymieniac co sezon albo 5k km tak jak ja to robie i mam spokój a chodzi prawie tak samo ja na tłoku za 200zł
ja ci powiem tak
albo sie uda albo nie
wg mnie dawał za uboga mieszankie ja zawsze daje 1:25 lub 30 i jeszcze na tłokach za 50 zrobie spoto kilometrów,
a tłoki takie trzeba wymieniac co sezon albo 5k km tak jak ja to robie i mam spokój a chodzi prawie tak samo ja na tłoku za 200zł
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
5k km to zbyt często
szkoda szlifów 10 spoko nakrecisz ;P co do cylka tak nie ma co go od razu odrzucac bo komus sie zatarł
na pewno nie pilnowałes go podczas docierania a sam wie mjak to jest docierac niby grzecznie grzecznie ale co chwila manetka do konca i potem jazda przegrzanym moto. docierac tez trzeba umiec ;d ale tez nie łudźmy sie że ten cylek wytrzyma połowe tego co oryginał. załozyc mozna 2 sezony powinien wytrzymac bez wiekszych problemów


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
z drugiej strony syntetyk za 40zl i 1:25... ja teraz po dotarciu i tak daje to 1:40 dobrego syntetyka, nie oryginalny, ciekawe ile pociagnie w terenie
masz racje to jak ze skuterem chinskim - albo przejedziesz 5k bez niczego albo sie bedzie je*** co 100km

masz racje to jak ze skuterem chinskim - albo przejedziesz 5k bez niczego albo sie bedzie je*** co 100km
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Jak co to jest 2t i sam sobie robi mieszankę , a ten? http://allegro.pl/cylinder-airsal-sport ... 39190.html opłaca się czy lepie dołożyć i kupić http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... aadfec7495 i jaki wał jakiś dobry zeby był co poradzicie
- KONRAD95
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
- Lokalizacja: DALEKO
Tyle, że my enduro, pełno syfu i dużo ludzi woli samemu mieszać, sam wywaliłem dozownik i sam mieszam 1:40 (wg. serwisówki zawsze było 1:50, ale wole nie oszczędzać, tym bardziej że go to nie dławi:) )
Tak, airsala bierz, bardzo dobre cylindry robi i przynajmniej moim zdaniem nie warto dokładać, bo i tak zapewne różnicy nie poczujesz;), tym bardziej, że aluminiowy.
Jak oleju nie zabraknie to praktycznie go nie zajedziesz:)
Co do wału to zależy jaki masz wymęczony silnik, choć raczej to zbędna operacja, mój puki co trzyma przy 80cc.
Tak, airsala bierz, bardzo dobre cylindry robi i przynajmniej moim zdaniem nie warto dokładać, bo i tak zapewne różnicy nie poczujesz;), tym bardziej, że aluminiowy.
Jak oleju nie zabraknie to praktycznie go nie zajedziesz:)
Co do wału to zależy jaki masz wymęczony silnik, choć raczej to zbędna operacja, mój puki co trzyma przy 80cc.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
tak to zalezy od po 1 wytrzymałosci fabrycznej silnika po 2 wytrzymałosci akurat twojego korbowodu. jak nie jest zatyrany to wytrzyma dodatkowe siły 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
do 3500 to by w ogóle nie jechał xD zwłaszcza że to 2T 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zazwyczaj 4T rusza przy około 4-5tys. obr/min
o 2T nie wspomnę. Ciekawe jak przejechał te 12500km. A tak przy okazji to wie ktoś może jakie są maksymalne obroty w 2T, zakładając, że max w 4T to 12tys. obr/min?

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość