Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Honda CRF250L - w (betonowym) lesie

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Honda CRF250L - w (betonowym) lesie

Postprzez Åšcigacz » 20/9/2012, 12:55

Dyskusja na temat: Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 12:55

Jak to dałoby sobie radę na normalnej kostce?<br><hr>WR450
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 12:57

Jak się to ma w stosunku do WR250R - chyba największej/jedynej konkurencji w klasie dual sport.<br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 13:27

To co mnie interesuje to sens przesiadki ze nakeda 600 na takie malenstwo. Powiedzmy do jazdy po miescie, nauki w lekkim terenie( lesne szlaki, pagorki) i jaki jest realny zasieg tego sprzetu poza miastem. Powod przesiadki to mala porecznosc 200kg motocykla w korkach i na krotkich trasach oraz mimo wszstko wysokie koszty eksploatacji.<br><hr>naked
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 19:54

Jak opony sprawują się na twardej nawierzchni i na mokrym. Może porównanie z Kawasaki KLX250, które wydaje się bliźniaczo podobne.<br><hr>Zibi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/9/2012, 07:04

Komentatorzy napisał(a):To co mnie interesuje to sens przesiadki ze nakeda 600 na takie malenstwo. Powiedzmy do jazdy po miescie, nauki w lekkim terenie( lesne szlaki, pagorki) i jaki jest realny zasieg tego sprzetu poza miastem. Powod przesiadki to mala porecznosc 200kg motocykla w korkach i na krotkich trasach oraz mimo wszstko wysokie koszty eksploatacji.<br><hr>naked<br>
Sens jest jak najbardziej, sam się przesiadłem z fazera 600 na enduraka co prawda xt 600 ale już lepiej jest z poręcznością oraz kosztami eksploatacji,do tego dochodzi możliwość jazdy praktycznie w każdym lżejszym terenie (ograniczeniem są umiejętności jeźdźca). Oprócz tego taki zgrabny motocykl daje mnóstwo frajdy z jazdy i nie trzeba do tego co najmniej 100 koni :] Przyszłościowo myślę o jakiejś właśnie 250 ale póki co ciężko coś kupić w fajnym stanie i w rozsądnych pieniądzach. Pozdrawiam!<br><hr>marian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê