[Aktualności] Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Dyskusja na temat: Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak się to ma w stosunku do WR250R - chyba największej/jedynej konkurencji w klasie dual sport.<br><hr>Morowiec
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To co mnie interesuje to sens przesiadki ze nakeda 600 na takie malenstwo. Powiedzmy do jazdy po miescie, nauki w lekkim terenie( lesne szlaki, pagorki) i jaki jest realny zasieg tego sprzetu poza miastem. Powod przesiadki to mala porecznosc 200kg motocykla w korkach i na krotkich trasach oraz mimo wszstko wysokie koszty eksploatacji.<br><hr>naked
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak opony sprawują się na twardej nawierzchni i na mokrym. Może porównanie z Kawasaki KLX250, które wydaje się bliźniaczo podobne.<br><hr>Zibi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sens jest jak najbardziej, sam się przesiadłem z fazera 600 na enduraka co prawda xt 600 ale już lepiej jest z poręcznością oraz kosztami eksploatacji,do tego dochodzi możliwość jazdy praktycznie w każdym lżejszym terenie (ograniczeniem są umiejętności jeźdźca). Oprócz tego taki zgrabny motocykl daje mnóstwo frajdy z jazdy i nie trzeba do tego co najmniej 100 koni :] Przyszłościowo myślę o jakiejś właśnie 250 ale póki co ciężko coś kupić w fajnym stanie i w rozsądnych pieniądzach. Pozdrawiam!<br><hr>marianKomentatorzy napisał(a):To co mnie interesuje to sens przesiadki ze nakeda 600 na takie malenstwo. Powiedzmy do jazdy po miescie, nauki w lekkim terenie( lesne szlaki, pagorki) i jaki jest realny zasieg tego sprzetu poza miastem. Powod przesiadki to mala porecznosc 200kg motocykla w korkach i na krotkich trasach oraz mimo wszstko wysokie koszty eksploatacji.<br><hr>naked<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości