Zobacz wÄ…tek - Predkosc maksymalna exc 200 i exc 525.
NAS Analytics TAG

Predkosc maksymalna exc 200 i exc 525.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 10/8/2012, 22:27

dokładnie, słowa kuraka są trafne ale dla pro zawodnika, jezeli cos wyjdzie źle mocna maszyna pozwoli mu nadrobic ten ułamek straconych sekund. dla amatora wręcz odwrotnie, za duza moc = gleba w przypadku gdzie ise nie zapanuje nad tą mocą. sam miałem rózne maszyny, i wiem jak to jest ;P mocna 250 w 2T niby mozna nia smigac bardzo szybko, ale co z tego jak na torze kazda 125 mnie oblatywała bo po prostu nie dałem rady odkręcic, i wcale mnie moc nie ratowała :P moze na prostych odcinkach....

co do komentarza po co komu 125 w 2T lepiej kupic WRke 250tke ? przeciez to jedno i to samo... tu i tu masz podobna moc i osiÄ…gi. kwestia tylko sposobu oddawania mocy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kiokio » 10/8/2012, 23:21

henio12323 napisał(a):
co do komentarza po co komu 125 w 2T lepiej kupic WRke 250tke ? przeciez to jedno i to samo... tu i tu masz podobna moc i osiÄ…gi. kwestia tylko sposobu oddawania mocy.


Nie zawsze chodzi tylko o moc, 250 4T zrobi 40tys km bez dotykania, natomiast 125 o tej samej mocy Mac 5tys. W dodatku oddawanie mocy nie jest do końca takie same, bo 125 ma raptem 15Nm momentu, a 250 25Nm i to w dużo szerszym zakresie obrotów a to przecież momentem się przyspiesza a nie mocą
kiokio
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 8/7/2012, 14:04
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez henio12323 » 11/8/2012, 22:32

masz racje, ale remont 2T kosztuje ułamek ceny remonty w 4T i wszystko bez praktycznie zadnej wiedzy czy narzędzi mozesz robic sam... w 4T bez specjalistycznych narzędzi nie ma co podchodzic do remontu.

wyczynówka to wyczynówka :) tu sie tylko kręci, 2T co prawda nie oddaje mocy równo i płynnie, ale po otwarciu zaworu zaden 4T nie ma polotu na zrywnosc :P choc co prawda nim zawór sie otworzy trzeba "chwile" poczekać. dlatego każdy powinien kupowac taki sprzet jaki mu odpowiada. do dzis wiele zawodników nie idzie za modą i nie kupują 4T bo wolą specyfike silnika 2T. własnie tylko na plusy tego raptownego oddawania mocy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê