Zobacz wątek - <i>[testy]</i> Motocykle turystyczne - sercem, czy...
NAS Analytics TAG

[testy] Motocykle turystyczne - sercem, czy...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 13:35

do Tigera 800 najlepiej wladowac akcesoryjny tlumik...cudo ....w zupelnosci wystarcza nie trzeba porywac sie na 1200<br><hr>psmoku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 15:38

Komentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...

<br><hr>Neuro<br>
Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>
Komentatorzy napisał(a):A musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.<br><hr>turysta<br>
Komentatorzy napisał(a):rozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.<br><hr>Sulo<br>
To turystycznego toczenia sie po drogach, bez zbytniego katowania, to 90% motocykli jest świetna. Ale współczesne turystyczzne "enduro", bez przedniego koła 21 cali, budżetowym zawieszeniem i z dużą masą, do enduro sie nie nadają. Jak ktoś ma takie ambicje to najlepszy jest KTM Adventure. Potem raczej długo nic.<br><hr>turysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 15:41

Komentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...

<br><hr>Neuro<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach?
Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów. <br><hr>Coval<br>
Komentatorzy napisał(a):Wy ciągle tego nie zrozumieliście. To nie są motocykle terenowe, tak jak BMW X5, Audi Q7, albo Porsche Cayenne nie sa samochodami terenowymi. To są turystyki mają wyglądać jakby były też trochę terenowe. Zresztą 99% ludzi tak z nich korzysta. <br><hr>Arni<br>
Cayenne/tuareg przez niektórych były katowane w terenie, z dobrymi efektami. Szkoda tylko karoserii. Te opisane zaś tutaj to wiekszości nadaja sie tylko na asfalt - i tak są wykorzystywane.<br><hr>endurak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 21:20

Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.

PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 21:26

Komentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.

PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>
twoj komentarz jest wart jeszcze mniej, ponadto dowodzi ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem...<br><hr>Prekser
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 23:32

Komentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...

<br><hr>Neuro<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach?
Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów. <br><hr>Coval<br>
Komentatorzy napisał(a):Wy ciągle tego nie zrozumieliście. To nie są motocykle terenowe, tak jak BMW X5, Audi Q7, albo Porsche Cayenne nie sa samochodami terenowymi. To są turystyki mają wyglądać jakby były też trochę terenowe. Zresztą 99% ludzi tak z nich korzysta. <br><hr>Arni<br>
Tak, moj GS tylko wyglada jak enduro, dlatego wjazd nim pod Pik Lenina byl z mojej strony aktem glupoty zapewne :P
Gratuluje opinii wyrobionej na forach.

<br><hr>Neuro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 07:38

Komentatorzy napisał(a):Brakuje w zestawieniu Multistrady z elektronicznym zawieszeniem - jest fenomenalny. Nie jeździłem tylko Yamaho. Moķ typ to właśnie Multistrada ze swoim zawieszeniem i lekkością pokonywania zakrętów. Następnie Honda za skrzynie. Potem Triumph za swój fenomenalny silnik - elastyczny i mocny w każdym zakresie. Następnie GS jego czas już powoli przemija - jest ciężkim klockiem. <br><hr>moto<br>
Ducati -wspaniałe zawieszenie, wspaniały silnik - motocykl o półkę wyżej od tutaj opisanych ale też chyba sporo droższy.<br><hr>fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 07:48

chcecie więcej terenu kupcie ktm 990 macie problem.cayenna wjedzie w teren a honda nie a bmw tak wszyscy powinniscie robić testy motocyklowe jesteście najlepsi.<br><hr>blachu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 12:47

Komentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.

PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>
coś mi się wydaje ,że nie siedziałeś na tym motocyklu-myślę o Hondzie.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 18:40

gdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
<br><hr>joe_bar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 19:26

Komentatorzy napisał(a):gdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
<br><hr>joe_bar<br>
Ta Honda zdecydowanie nie urywa głowy. Oni stawiaja teraz na bezpieczeństwo...<br><hr>Honda-fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 21:24

Komentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.

PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>
Komentatorzy napisał(a):coś mi się wydaje ,że nie siedziałeś na tym motocyklu-myślę o Hondzie.<br><hr>x<br>
To nie przeszkadza przecież w smarowaniu komentarzy;)<br><hr>Wroom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 22:50

Komentatorzy napisał(a):gdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
<br><hr>joe_bar<br>
Witam a gdzie jest KTM 990 ADVENTURE który kastruje wszystkich którzy zjeżdżają na szuter czyżby znowu BMW zapłaciło za artykuł promujący swój produkt przecież GS1200 to DZIATKOWÓZ.PO ZDRÓWKA DLA WSZYSTKICH KTM-OWCÓW I WSZYSTKICH NIE ZWIĄZANYCH Z BMW.<br><hr>hanibal1970
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 23:13

Komentatorzy napisał(a):gdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
<br><hr>joe_bar<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam a gdzie jest KTM 990 ADVENTURE który kastruje wszystkich którzy zjeżdżają na szuter czyżby znowu BMW zapłaciło za artykuł promujący swój produkt przecież GS1200 to DZIATKOWÓZ.PO ZDRÓWKA DLA WSZYSTKICH KTM-OWCÓW I WSZYSTKICH NIE ZWIĄZANYCH Z BMW.<br><hr>hanibal1970<br>
Okeeeej, okeeeej...<br><hr>Loki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 00:53

Komentatorzy napisał(a):O co chodzi z tym "rzężeniem" z silników Triumphów ? Nigdy w ich testach nie było takich uwag, czy to jakiś zart na temat ich charakterystycznego dźwięku, który wielu się bardzo podoba?
<br><hr>glejst<br>
Komentatorzy napisał(a):to nie żart, naprawdę rzężą czy jak to nazwać. Dosyć wysoki świszczący dźwięk. Dla mnie największy minus (może obok kierownicy) tego motocykla<br><hr>mmm<br>
ciekawe, musze sie kiedys przejechac na jakims, bo do tej pory dzwieku triumpha sluchalem tylko na Youtubie i mi sie bardzo podobał<br><hr>sebek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 07:39

Komentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.

PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>
Mnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty.
Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji.
Kliniczny objaw "polaczkowości"<br><hr>sułek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 07:48

Komentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...

<br><hr>Neuro<br>
Nieporozumieniem w tym dziale jest fakt, że Twój ojciec zapylił kiedyś Twoją matkę, z czego po kilkunastu latach pojawiłeś się Ty ze swoim skrajnie debilnym komentarzem. A można było tego uniknąć. Wystarczyłoby żeby stary nie dmuchnął starej albo użył gumy.<br><hr>ZURT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 07:51

Komentatorzy napisał(a):gdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
<br><hr>joe_bar<br>
Multistrada jest w warsztacie, tam gdzie zwykle przebywa.<br><hr>sułek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 11:31

Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET? :)
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 12:24

Komentatorzy napisał(a):gdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
<br><hr>joe_bar<br>
że urywa du*e<br><hr>beebs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr