[testy] Motocykle turystyczne - sercem, czy...
Posty: 67
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
To jest właśnie ilustracja, że test motocykla wygląda inaczej gdy robi się go solo i gdy robi się go w zestawieniu z innymi maszynami. Honda ma specyficzny zestaw wskaźników bo wrażenie dużej ilości informacji dostarcza chociażby sam panel do obsługi DCT. Jednak w zestawieniu z konkurentami którzy podają takie dane jak temperatura oleju, ciśnienie w kołach, czy poziom ładowania, liczniki prędkości średnich, czasu jazdy itd, itp nagle okazuje się, że Honda wcale nie dostarcza dużo informacji. Oczywiście i te kursy walut i ten Romet to klasyczna hiperbola <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET?
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na Super Tenere 1200 przesiadłem się w maju z K 1300 GT.Czytając testy w prasie motocyklowej podczas poszukiwań turystycznego enduro wszystko wskazywało na GS-a i Triumpha , kupiłem Yamahę mimo ,że wszyscy nawet w tym artykule piszą ,że jest ospała.Co to znaczy ospała bo nie mam problemu z objeżdzaniem sportów na winklach? Fakt 250 nie poleci Ale po co? to nie przecinak przecież ...Komentatorzy napisał(a):Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET?
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ<br>
Ojro Lublin<br><hr>Ojro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A doczytałeś do konkluzji z testu?<br><hr>LokiKomentatorzy napisał(a):Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET?
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ<br>Komentatorzy napisał(a):Na Super Tenere 1200 przesiadłem się w maju z K 1300 GT.Czytając testy w prasie motocyklowej podczas poszukiwań turystycznego enduro wszystko wskazywało na GS-a i Triumpha , kupiłem Yamahę mimo ,że wszyscy nawet w tym artykule piszą ,że jest ospała.Co to znaczy ospała bo nie mam problemu z objeżdzaniem sportów na winklach? Fakt 250 nie poleci Ale po co? to nie przecinak przecież ...
Ojro Lublin<br><hr>Ojro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak i potwierdzam pełną zgodność z ową konkluzją:) Nurtuje mnie tylko ten przydomek ospała używany przez większość dziennikarzy w opisywaniu XTZ 1200.Komentatorzy napisał(a):Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET?
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ<br>Komentatorzy napisał(a):Na Super Tenere 1200 przesiadłem się w maju z K 1300 GT.Czytając testy w prasie motocyklowej podczas poszukiwań turystycznego enduro wszystko wskazywało na GS-a i Triumpha , kupiłem Yamahę mimo ,że wszyscy nawet w tym artykule piszą ,że jest ospała.Co to znaczy ospała bo nie mam problemu z objeżdzaniem sportów na winklach? Fakt 250 nie poleci Ale po co? to nie przecinak przecież ...
Ojro Lublin<br><hr>Ojro<br>Komentatorzy napisał(a):A doczytałeś do konkluzji z testu?<br><hr>Loki<br>
Chętnie się dowiem o co chodzi bo na własne życzenie wyrzekłem się ESA ,160 koni fajnego logo no i lata mi się fajniej...<br><hr>Ojro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Umm, to może przeczytaj po prostu całość, naprawdę trudno ową uwagę przeoczyć. <br><hr>neuroKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Budżetowe zawieszenie w GS12? Heheheh, pokaż mi proszę motocykl z lepszym zawieszeniem.<br><hr>neuroKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>Komentatorzy napisał(a):A musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.<br><hr>turysta<br>Komentatorzy napisał(a):rozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.<br><hr>Sulo<br>Komentatorzy napisał(a):To turystycznego toczenia sie po drogach, bez zbytniego katowania, to 90% motocykli jest świetna. Ale współczesne turystyczzne "enduro", bez przedniego koła 21 cali, budżetowym zawieszeniem i z dużą masą, do enduro sie nie nadają. Jak ktoś ma takie ambicje to najlepszy jest KTM Adventure. Potem raczej długo nic.<br><hr>turysta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KTM adventure 990 i 990 adcenture R - przepaść jezeli chodzi o zawias w segmencie "podróżnego enduro"<br><hr>daj spokójKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>Komentatorzy napisał(a):A musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.<br><hr>turysta<br>Komentatorzy napisał(a):rozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.<br><hr>Sulo<br>Komentatorzy napisał(a):To turystycznego toczenia sie po drogach, bez zbytniego katowania, to 90% motocykli jest świetna. Ale współczesne turystyczzne "enduro", bez przedniego koła 21 cali, budżetowym zawieszeniem i z dużą masą, do enduro sie nie nadają. Jak ktoś ma takie ambicje to najlepszy jest KTM Adventure. Potem raczej długo nic.<br><hr>turysta<br>Komentatorzy napisał(a):Budżetowe zawieszenie w GS12? Heheheh, pokaż mi proszę motocykl z lepszym zawieszeniem.<br><hr>neuro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a na asfalt - nowa multistrada... gs ma budżetowy zawias<br><hr>ehhKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>Komentatorzy napisał(a):A musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.<br><hr>turysta<br>Komentatorzy napisał(a):rozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.<br><hr>Sulo<br>Komentatorzy napisał(a):To turystycznego toczenia sie po drogach, bez zbytniego katowania, to 90% motocykli jest świetna. Ale współczesne turystyczzne "enduro", bez przedniego koła 21 cali, budżetowym zawieszeniem i z dużą masą, do enduro sie nie nadają. Jak ktoś ma takie ambicje to najlepszy jest KTM Adventure. Potem raczej długo nic.<br><hr>turysta<br>Komentatorzy napisał(a):Budżetowe zawieszenie w GS12? Heheheh, pokaż mi proszę motocykl z lepszym zawieszeniem.<br><hr>neuro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Twój komentarz jest dowodem na to że powinni wprowadzić przymusowe skrobanki<br><hr>ginekologKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach?
Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów. <br><hr>Coval<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To dowód na to, że opisik hondy był w lutym po prostu reklamóweczką na zamówienie importera<br><hr>obiektywnyKomentatorzy napisał(a):Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET?
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
o skrobaneczce to oczywiście do starej autora "ZURT"<br><hr>ginekologKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach?
Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów. <br><hr>Coval<br>Komentatorzy napisał(a):Twój komentarz jest dowodem na to że powinni wprowadzić przymusowe skrobanki<br><hr>ginekolog<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ta, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście.Komentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.
PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):Mnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty.
Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji.
Kliniczny objaw "polaczkowości"<br><hr>sułek<br>
podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.<br><hr>Adam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
uważaj bo ci je**nie elektronika z masą bagaży i pasażerką...<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.
PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):Mnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty.
Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji.
Kliniczny objaw "polaczkowości"<br><hr>sułek<br>Komentatorzy napisał(a):Ta, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście.
podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wreszcie konskruktywnie, potwierdzam spostrzeżenia w 100%. Jedyne co to dodam od siebie ze Honda ma jakoś dziwnie długie elementy mocujące kierownice co powoduje w trakcie jazdy wrażenie wiotkości kierownicy zwłaszcza jadąc na stojaka na podnóżkach. No i cena Hondy ubranej w akcesoria zabija, chyba ich pogieło, toż jest droższa od Beemki. <br><hr>szKomentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.
PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):Mnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty.
Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji.
Kliniczny objaw "polaczkowości"<br><hr>sułek<br>Komentatorzy napisał(a):Ta, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście.
podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I wyciągnąłeś takie fundamentalne wnioski na podstawie jednego zdania rozbieżności (bo reszta z tego co widzę się zgadza w obu testach)? Ot, to jest obiektywność...<br><hr>PaczaczKomentatorzy napisał(a):Świetny artykuł, ale mam też zastrzeżenia.
Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet",
a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012:
"zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"!
...
czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET?
Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin<br><hr>LCM SOKÓŁ<br>Komentatorzy napisał(a):To dowód na to, że opisik hondy był w lutym po prostu reklamóweczką na zamówienie importera<br><hr>obiektywny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja tam życzę Wam wszystkim możliwości zakupu takiej maszyny. Ceny są kosmiczne a używek mało i zazwyczaj "łatane". Wiadomo, że jak chcecie pojechać na wschód to warto wziąć tani i lekki motocykl i tu wygrałby pewnie DL650, sprawdzona, wygodna konstrukcja.
Gorzej jak szuka się sprzęta dla 2 osób (90+55 kg), wtedy zostają do wyboru tylko litry i większe a te kosztują masę pieniędzy:(<br><hr>Marek
Gorzej jak szuka się sprzęta dla 2 osób (90+55 kg), wtedy zostają do wyboru tylko litry i większe a te kosztują masę pieniędzy:(<br><hr>Marek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no własnie gdzie DL ? pewnie na luzie by se dał rade z 800-kami <br><hr>DARKOMKomentatorzy napisał(a):Ja tam życzę Wam wszystkim możliwości zakupu takiej maszyny. Ceny są kosmiczne a używek mało i zazwyczaj "łatane". Wiadomo, że jak chcecie pojechać na wschód to warto wziąć tani i lekki motocykl i tu wygrałby pewnie DL650, sprawdzona, wygodna konstrukcja.
Gorzej jak szuka się sprzęta dla 2 osób (90+55 kg), wtedy zostają do wyboru tylko litry i większe a te kosztują masę pieniędzy:(<br><hr>Marek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny" DOKŁADNIE!!!<br><hr>RysiekKomentatorzy napisał(a):Test jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje.
PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):Mnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty.
Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji.
Kliniczny objaw "polaczkowości"<br><hr>sułek<br>Komentatorzy napisał(a):Ta, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście.
podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pozdrawiam na wstępie wszystkich podróżników na motocyklach i nie tylko. czytam i czytam i oczom nie wierzę. przecież żaden z tych świetnych motocykli nie jest motocyklem turystycznym. motocykle te to sprzęty na wypady weekendowe i popołudniowe oczywiście jak się je dostosuje akcesoryjnym osprzętem, typu szyby wyższe, stelaże, kufry , podgrzewane manetki itd. Turystyki to takie sprzęty kturymi z salonu bez dodatkowego wyposażenia można wyjechac na trase 3,4 tys km i więcej.oczywiście w daleką trasę to desperat pojedzie nawet skuterkiem.pozdrawiam. <br><hr>darobass
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 67
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość