[testy] Motocykle turystyczne - sercem, czy...
Posty: 67
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[testy] Motocykle turystyczne - sercem, czy...
Dyskusja na temat: Motocykle turystyczne - sercem, czy szkiełkiem i okiem?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle turystyczne - sercem, czy szkiełkiem i okiem?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle turystyczne - sercem, czy szkiełkiem i okiem?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
a podobno ten nowy dl 650 taki super ach och i w ogóle a tu go jakoś nie widać w zestawieniu..<br><hr>mmm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no i ?<br><hr>FTGuruKomentatorzy napisał(a):a podobno ten nowy dl 650 taki super ach och i w ogóle a tu go jakoś nie widać w zestawieniu..<br><hr>mmm<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niesamowite-bmw przegrywa test porównawczy,tego jeszcze nie grali.Co do Hondy opis całkowicie zgodny z moimi odczuciami
-urywa głowę prawie tak jak na Hayabuzie, skrzynia działa świetnie,siedzi się bardzo wygodnie,wagi się nie odczuwa.<br><hr>z
-urywa głowę prawie tak jak na Hayabuzie, skrzynia działa świetnie,siedzi się bardzo wygodnie,wagi się nie odczuwa.<br><hr>z
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Odpowiedź jest szokująco prosta - po prostu go nie zabraliśmy, bo nie był akurat dostępnyKomentatorzy napisał(a):a podobno ten nowy dl 650 taki super ach och i w ogóle a tu go jakoś nie widać w zestawieniu..<br><hr>mmm<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O co chodzi z tym "rzężeniem" z silników Triumphów ? Nigdy w ich testach nie było takich uwag, czy to jakiś zart na temat ich charakterystycznego dźwięku, który wielu się bardzo podoba?
<br><hr>glejst
<br><hr>glejst
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to nie żart, naprawdę rzężą czy jak to nazwać. Dosyć wysoki świszczący dźwięk. Dla mnie największy minus (może obok kierownicy) tego motocykla<br><hr>mmmKomentatorzy napisał(a):O co chodzi z tym "rzężeniem" z silników Triumphów ? Nigdy w ich testach nie było takich uwag, czy to jakiś zart na temat ich charakterystycznego dźwięku, który wielu się bardzo podoba?
<br><hr>glejst<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do Hondy Crosstourer - może Autor by się zdecydował, czy ma ona bogaty, czy ubogi zestaw wskaźników? W komentowanym artykule twierdzi, że "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet".Komentatorzy napisał(a):O co chodzi z tym "rzężeniem" z silników Triumphów ? Nigdy w ich testach nie było takich uwag, czy to jakiś zart na temat ich charakterystycznego dźwięku, który wielu się bardzo podoba?
<br><hr>glejst<br>
Natomiast w swoim wcześniejszym tekście: <a href="http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,potencjal,perfekcja,luz,17753.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,potencjal,perfekcja,luz,17753.html</a> pisze tak: "Wszystkie przełączniki są tam gdzie powinny być, zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut". Drobny rozziew, nieprawdaż?<br><hr>Gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nasuwa się pytanie - czy wygrałby z hondą i gsem? Jest wygodny jak cholera (in plus) ale czy w alpach nie dostałby zadyszki?<br><hr>mmmKomentatorzy napisał(a):a podobno ten nowy dl 650 taki super ach och i w ogóle a tu go jakoś nie widać w zestawieniu..<br><hr>mmm<br>Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest szokująco prosta - po prostu go nie zabraliśmy, bo nie był akurat dostępnyPozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To rzężenie kończy sie strzałem z korby. To nie żart i dla mnie to największy minus tego motocykla. <br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):O co chodzi z tym "rzężeniem" z silników Triumphów ? Nigdy w ich testach nie było takich uwag, czy to jakiś zart na temat ich charakterystycznego dźwięku, który wielu się bardzo podoba?
<br><hr>glejst<br>Komentatorzy napisał(a):to nie żart, naprawdę rzężą czy jak to nazwać. Dosyć wysoki świszczący dźwięk. Dla mnie największy minus (może obok kierownicy) tego motocykla<br><hr>mmm<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda, że napisałeś zaledwie dwie strony, bo ten temat ma potencjał na znacznie bardziej rozbudowany tekst.<br><hr>Pała
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro
<br><hr>Neuro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy wygrałby z GSem i Hondą nie wiem. Ale zadyszki na bank nie dostanie. Jeździłem nim po przełęczy Salmopolskiej i szedł jak dźgnięty.<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):a podobno ten nowy dl 650 taki super ach och i w ogóle a tu go jakoś nie widać w zestawieniu..<br><hr>mmm<br>Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest szokująco prosta - po prostu go nie zabraliśmy, bo nie był akurat dostępnyPozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):nasuwa się pytanie - czy wygrałby z hondą i gsem? Jest wygodny jak cholera (in plus) ale czy w alpach nie dostałby zadyszki?<br><hr>mmm<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>CzytaczKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach?Komentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>
Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów. <br><hr>Coval
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.<br><hr>turystaKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Brakuje w zestawieniu Multistrady z elektronicznym zawieszeniem - jest fenomenalny. Nie jeździÅ‚em tylko Yamaho. Moķ typ to wÅ‚aÅ›nie Multistrada ze swoim zawieszeniem i lekkoÅ›ciÄ… pokonywania zakrÄ™tów. NastÄ™pnie Honda za skrzynie. Potem Triumph za swój fenomenalny silnik - elastyczny i mocny w każdym zakresie. NastÄ™pnie GS jego czas już powoli przemija - jest ciężkim klockiem. <br><hr>moto
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.<br><hr>SuloKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):pokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"<br><hr>Czytacz<br>Komentatorzy napisał(a):A musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.<br><hr>turysta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wy ciągle tego nie zrozumieliście. To nie są motocykle terenowe, tak jak BMW X5, Audi Q7, albo Porsche Cayenne nie sa samochodami terenowymi. To są turystyki mają wyglądać jakby były też trochę terenowe. Zresztą 99% ludzi tak z nich korzysta. <br><hr>ArniKomentatorzy napisał(a):Te.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
<br><hr>Neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach?
Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów. <br><hr>Coval<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 67
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość