[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca
Posty: 91
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kupiłem ncka w kwietniu. Miałem już w swej karierze 15 różnych motocykli od jawki 50 po BMW k1200. Ta Honda jest naprawdę rewelacyjna. "Sama" jeździ. Jak dla mnie to moc i moment wystarczające. Pozycja bardzo wygodna. No i spalanie, u mnie wychodzi 3,4 l/100km. Jazda głównie w mieście i w okół komina. Do wad: szósty bieg to praktycznie można wrzucać dopiero powyżej 100km/godz, Zawieszenie za twarde, ale to może moje subiektywne odczucie. No i cena jaka!<br><hr>bacy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego to nie chodzi o przyśpieszenia tylko o przyjemność jazdy, jak chcesz przyśpieszenia to wsiądź do F-16. Jestem posiadaczem nc 700x jeździłem już różnymi przyśpieszaczami i na pewno cbf 600 nie da ci takiej frajdy z jazdy , manewrowania, środka ciężkości jest tak wyważony że motocykl sam się składa do zakrętów i oczywiście spalania 140 km/ 4l jazda miejska. I co ty na to.<br><hr>general51Komentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"czopy wału korbowego przesunięte zostały o 270 stopni" ... czopy są w przesunięciu o 90 stopni<br><hr>klifer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
lowendowa 600 cbf potrzebuje 7.5 sekundy na przyspieszenie 0-140 km/h nc700 12.3 sekundy lepiej zweryfikuj swoia wiedze .<br><hr>stigKomentatorzy napisał(a):Co wy tak z tą mocą. Popatrzcie a moment obrotowy i na zakres obrotów przy których jest osiągany. Jazda tym motocyklem ma być przyjemna a przyśpieszenia płynne i przewidywalne. Z tym momentem i przy tej masie, moto nie będzie odstawało od "low-end'owych" sześćsetek pokroju CBF 600.<br><hr>zoDiaC<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hahah scigaczi nigdy takiego testu niezroganizuje bo jest zacienki na takie pomysly to 1 a 2 juz jest po oficjalnych testach hondy nc700 i oto wyniki 0-100 km/h 5.5 sekundy 100-140 km/h 6.5 sekundy vmax 165 km/h (licznikowo znacznie wiecej) i co ? geniuszu ilu teraz sie ztoba zgodzi i marketingowcami hondy ze nc 700 do 140 jest hahah litosci lepsza albo rownie chocby dobra jak cbf 600? co to polo i wartburga zebym ci cokolwiek mogl napisac o nich musialbym znac 3 wartosci poniewaz to sa stare rzechy i niewadomo jak przelozenia wnich inzynierowie dobrali to 1 a 2 jaka jest masa tych 2 aut . zgodze sie ztoba w 1 kwesti jesli chodzi o czysto subiektywne odczucia z jazdy zdecydwoanie bardziej rpeferuje taka charakterystyke jak ma nc niz duzy dol wmocy i nagly kop w gorze jak niektore sprzety .<br><hr>stigKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>Komentatorzy napisał(a):Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):dookładnie boom koles niema pojecia o czym pisze wtf ten idi.ta to samo pewnie honda sie pomylila i miala na mysli cbf 500 chociaz uwazam ze w tym wypadku przyspieszenia beda zblizone z cbf 600 nc 700 niema najmniejszych szans jak ktos sie niezna niech lepiej niepisze nic zamaist robioc z siebie id.te skonczonegoto do wtf i tego drugiego jak mu tam zapomnialem <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro jeździłem pare lat trampkiem o podobnej masie i mocy i stwierdzam że niestety to jest wół, to jak moto mające ponad 20 KM więcej przy również podobnej masie zostanie objechane? Czyżby ta nowa Honda miała jakieś wyjątkowo krótkie pierwsze biegi? Ale jak pociągnie te deklarowane 170 km/h to raczej nie (trampek ciągnął w porywach do 160 km/h ze skrzynią 5 biegową).<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):weźcie pod uwagę moment obrotowy, który już tak bardzo się nie rózni (co do wartości), ale jest przepaść jeśli chodzi o przebieg (od 2500obr/min w nc i 8000 w cbf), dodatkowo przy zastosowaniu systemu DCT jestem skłonny uwierzyć w przewagę NC.
Pamiętajcie: nie tylko moc jest ważna!<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):bunny czy ty tez psotradałes zmysly ? znowu mam tluamczyc co i jak . nawet jesli ten motocykl mialby silnik elektrycnzy i stala moc od 1000 obr/min do odciecia czyli stale by mial te 52 km to i tak by niemial szans z honda cbf 600 człowieku to jest 40% róznicy w mocy maksymalnej nic nieda nc zajepisty moment obrotowy napsiales ze nc uzuyskuje go juz rpawie przy 2500 a cbf 600 przy 8000 tys ale to niejest tak ze poniezej tych 8000 tys cbf niema tam nic:) a nawet jesli by tak bylo to niczego by niezmienilo w przyspieszeniu na maaksa na kazdym kolejnym biegu poniewaz po wbiciu z 1 na 2 w hondzie cbf oborty utrzymuja sie powyzej 8 tys oborotw na minute i na kazdym kolejnym biegu równziez ! przy max przyspeiszeniu w cbf zmienia sie biegio chyba przy cos okolo 11 tys obrotach na minute dalej mam tłumaczyc ze nc niema szans z cbf 600 a honda sie pop[rostu pomyslila? nc 700 niema szans z cbf 600 chopcby miala silnik elektrycnzy róznica w mocy 25 km przy tych mocach to przepasc jesli w testach nc 700 pokona cbf 600 chocby do 140 to zjem własne kłaki z głowy .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ale moment NC ma wyższy i dostępny od niższych obrotów a jeśli chodzi o przyspieszenie to niutki grają pierwsze skrzypce, dlatego honda wyraźnie podkreśla ze NC jest szybszy ale tylko do 140km/h (zapewne już powyżej 100 CBF zbiera się lepiej ale do 140 jeszcze musi nadrobić straty po starcie) zapewniam, jeśli ktoś jeździł V-kami lub 2T już nigdy nie zapatrzy się ślepo na galopujące po papierku kucyki lecz przeanalizuje również moment i jego przebieg.<br><hr>Silvestrij<br>Komentatorzy napisał(a):CZŁOWIEKU TU NIECHODZI O NADRABIANIE STRAT BO CBF DO NC ZADNYCH START NIEBEDZIE MIEC TYLKO O WYKRES PRZYSPIESZENIA PODANY W G NIEWIEM CZY ZAUWAZYLES ALE CHCAC UZYSKAC JAK NAJLEPSZY WYNIK MOTOCYKLEM TYPU R6 ITD RÓWNIEZ TYCZY SIE TO CBF 600 STARTUJAC OD ZERA NA 1 STARASZ SIE UTRZYMAC MAXYMALNIE WYSOKIE MOZLIWE OBROTY I PRZYSPIESZASZ NA POGRANICZU WHELLI W PRZYPADKU CBF 600 BEDZIE TO GDZIES DO 60 KM/H DOBRZE WYSTARTOWANA CBF 600 ZMIAZDZY TĄ NC 700 JAK NIEWIEŻYSZ ZRÓB SOBIE WYKRESY MOCY PRZEBIEGU MOCY NC 700 I CBF 600 NAŁOZ JE NA SIEBIE A ZOBACZYSZ ZE CBF 600 JUZ OD 7 TYSIECY OBR/MIN MA WIECEJ KM NA TONE MASY Z KEIROWCA RAZEM NIZ NC700 A TA ROZNICA CIAGLE SIE POWIEKSZA NA KORZYSC CBF AZ DO 11 TYS OBR/MIN CBF NIE DA SZANS NC W JAKIMKOLWIEK RPZYSPEISZENIU CZY TO OD ZERA CZY OD 80 CZY OD 60 MOWIE CI TO JA A JA JESTEM EKSPERTEM W TYCH SPRAWACH .JEDYNA PRZEWAGE NC BEDZIE MIALA W PARU SYTUACJACH ZALOZMY 1 PRZYKLADOWA OBIE MASZYNY MAJA ZAPIETY 6 BIEG I PRZYSPEISZASZ OD 30 KM/H WTEDY TA NC BEDZIE MIALA LEPSZA ELASTYCZNOSC AZ DO MOMENTU WKTORYM NA CBF NIEPOKAZE SIE 7 TYS OBR /MIN CZYLI MNIEJ WIECEJ PRZY 133 KM/H NIEWIEM DOKALDNIE OBLICZYŁEM NA SZYBKO I TO WSYZTKO W TEMACIE ZOBACZYSZ ZE WYNIKI TESTU TO POKAZA I ZE NC 700 NIEZEJDZIE DO 100 PONIEZEJ 5 SEKUND A ZE 100 DO 140 PONIEZEJ 5SEKUND RÓWNIEZ GDZIE CBF WCIAGA 100 W 4.2 SEK A 100-140 W 3.5 SEK .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):patrząc na wykresy przebiegu mocy i momentu w wartburgach 353 (2t 1.0l) i 1.3 polo też zapewne obstawiał byś polo, a jednak rzeczywistość jest inna (owszem polo ma większy v-max) lecz zapytaj na forum jeśli nie znajdziesz takiego tematu który z nich będzie pierwszy od świateł do świateł... dla leniwych mówię od razu że to 353 który ma tylko 2 niutki więcej i 8 koni mniej (miałem okazje sprawdzać kilkukrotnie) może trochę OT ale może dać do myślenia, swoją drogą proponuje dać sondę ile użytkowników scigacz.pl zgadza się ze mną i honda a ile uważa się za lepszych inżynierów i matematyków. jeśli niedowiarków będzie sporo (a rozsądek mi podpowiada że ich nie braknie) to może to będzie ciekawy materiał na jakiś mały teścik, którym redaktorzy scigacz.pl mogli by poprawić opinie na swój temat uwierzytelniając napisane przez siebie słowa...<br><hr>Silvestrij<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja sie tylko odnioslem do info otym ze nc bedzie rownie szybka do 140 km/h jak cbf 600 wiec ni h,ia niewiem o co ci chodzi????????????!!!!!!!!!!! ja niepisze ze nc 700 to zly motocykl bo mi koncepcja niskich obrotow sie bardzo podoba i uwazam to za fajny projekt hondy przyjemnosc z jazdy mozna czerpac na wiele sposobow zaleznie od chwilowych preferencji danej osoby jedna z nich jest wlasnie nc 700 czyli fajna ergonomia elastyczny silnik itd inni preferuja najlepsze mozliwe osiagi a jeszcze inni cross . nc 700 to fajne moto dajace napewno przyjemnosc z jazdy odpowiedniej niszy kierowcow.<br><hr>stigKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego to nie chodzi o przyśpieszenia tylko o przyjemność jazdy, jak chcesz przyśpieszenia to wsiądź do F-16. Jestem posiadaczem nc 700x jeździłem już różnymi przyśpieszaczami i na pewno cbf 600 nie da ci takiej frajdy z jazdy , manewrowania, środka ciężkości jest tak wyważony że motocykl sam się składa do zakrętów i oczywiście spalania 140 km/ 4l jazda miejska. I co ty na to.<br><hr>general51<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powiew świerzości,rewelacja.Komentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego to nie chodzi o przyśpieszenia tylko o przyjemność jazdy, jak chcesz przyśpieszenia to wsiądź do F-16. Jestem posiadaczem nc 700x jeździłem już różnymi przyśpieszaczami i na pewno cbf 600 nie da ci takiej frajdy z jazdy , manewrowania, środka ciężkości jest tak wyważony że motocykl sam się składa do zakrętów i oczywiście spalania 140 km/ 4l jazda miejska. I co ty na to.<br><hr>general51<br>
tico- ambitny typ
tyle ze podobna do crosrunera<br><hr>miras1977
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem czy cbf wygra z nc 700 czy nie ale "geniusza" wypowiadającego się na temat przebiegu mocy informuję, że moc ma głównie wpływ na maksymalną prędkość. Za przyśpieszenie odpowiada głównie moment obrotowy. Więc nasz geniusz powinien zainteresować się przebiegiem momentu obrotowego. Nie ma jeszcze zbyt dokładnych danych o nc 700 na naszych stronach. Ale jeśli chce się wypowiadać wystrczy zadać sobie trochę trudu by pisać choć trochę kompetentnie. Ja na wielu stronach amerykańskich poświęconych nc 700 znalazłem takie informacje. Otóż nc 700 już przy 2300 obrotów ma dostępne 90% momentu obrotowego. A to już daje do myślenia. A poza tym myślę że dla kogo innego jest cbf 600 a dla kogo innego nc 700. Ważne żeby każdy znalazł motocykl który daje mu przyjemność z jazdy czgo i Wam życzę.<br><hr>mały janKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak się składa że przez 5 lat posiadałem cbf 600 a od kilku miesięcy mam nc 700x także troszkę doświadczenia mam . racje mają ci co twierdżą że nc 700 niema szans z cbf. do 100 nie ma aż tak wielkiej różnicy powyżej 100 przepaść. .. to jest motocykl o zupełnie innej charakterystyce. pozdrawiam właścicieli cbf 600 i nc 700 i wszyskich motocyklistów<br><hr>madej 52lataKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>Komentatorzy napisał(a):Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):dookładnie boom koles niema pojecia o czym pisze wtf ten idi.ta to samo pewnie honda sie pomylila i miala na mysli cbf 500 chociaz uwazam ze w tym wypadku przyspieszenia beda zblizone z cbf 600 nc 700 niema najmniejszych szans jak ktos sie niezna niech lepiej niepisze nic zamaist robioc z siebie id.te skonczonegoto do wtf i tego drugiego jak mu tam zapomnialem <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro jeździłem pare lat trampkiem o podobnej masie i mocy i stwierdzam że niestety to jest wół, to jak moto mające ponad 20 KM więcej przy również podobnej masie zostanie objechane? Czyżby ta nowa Honda miała jakieś wyjątkowo krótkie pierwsze biegi? Ale jak pociągnie te deklarowane 170 km/h to raczej nie (trampek ciągnął w porywach do 160 km/h ze skrzynią 5 biegową).<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):weźcie pod uwagę moment obrotowy, który już tak bardzo się nie rózni (co do wartości), ale jest przepaść jeśli chodzi o przebieg (od 2500obr/min w nc i 8000 w cbf), dodatkowo przy zastosowaniu systemu DCT jestem skłonny uwierzyć w przewagę NC.
Pamiętajcie: nie tylko moc jest ważna!<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):bunny czy ty tez psotradałes zmysly ? znowu mam tluamczyc co i jak . nawet jesli ten motocykl mialby silnik elektrycnzy i stala moc od 1000 obr/min do odciecia czyli stale by mial te 52 km to i tak by niemial szans z honda cbf 600 człowieku to jest 40% róznicy w mocy maksymalnej nic nieda nc zajepisty moment obrotowy napsiales ze nc uzuyskuje go juz rpawie przy 2500 a cbf 600 przy 8000 tys ale to niejest tak ze poniezej tych 8000 tys cbf niema tam nic:) a nawet jesli by tak bylo to niczego by niezmienilo w przyspieszeniu na maaksa na kazdym kolejnym biegu poniewaz po wbiciu z 1 na 2 w hondzie cbf oborty utrzymuja sie powyzej 8 tys oborotw na minute i na kazdym kolejnym biegu równziez ! przy max przyspeiszeniu w cbf zmienia sie biegio chyba przy cos okolo 11 tys obrotach na minute dalej mam tłumaczyc ze nc niema szans z cbf 600 a honda sie pop[rostu pomyslila? nc 700 niema szans z cbf 600 chopcby miala silnik elektrycnzy róznica w mocy 25 km przy tych mocach to przepasc jesli w testach nc 700 pokona cbf 600 chocby do 140 to zjem własne kłaki z głowy .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ale moment NC ma wyższy i dostępny od niższych obrotów a jeśli chodzi o przyspieszenie to niutki grają pierwsze skrzypce, dlatego honda wyraźnie podkreśla ze NC jest szybszy ale tylko do 140km/h (zapewne już powyżej 100 CBF zbiera się lepiej ale do 140 jeszcze musi nadrobić straty po starcie) zapewniam, jeśli ktoś jeździł V-kami lub 2T już nigdy nie zapatrzy się ślepo na galopujące po papierku kucyki lecz przeanalizuje również moment i jego przebieg.<br><hr>Silvestrij<br>Komentatorzy napisał(a):CZŁOWIEKU TU NIECHODZI O NADRABIANIE STRAT BO CBF DO NC ZADNYCH START NIEBEDZIE MIEC TYLKO O WYKRES PRZYSPIESZENIA PODANY W G NIEWIEM CZY ZAUWAZYLES ALE CHCAC UZYSKAC JAK NAJLEPSZY WYNIK MOTOCYKLEM TYPU R6 ITD RÓWNIEZ TYCZY SIE TO CBF 600 STARTUJAC OD ZERA NA 1 STARASZ SIE UTRZYMAC MAXYMALNIE WYSOKIE MOZLIWE OBROTY I PRZYSPIESZASZ NA POGRANICZU WHELLI W PRZYPADKU CBF 600 BEDZIE TO GDZIES DO 60 KM/H DOBRZE WYSTARTOWANA CBF 600 ZMIAZDZY TĄ NC 700 JAK NIEWIEŻYSZ ZRÓB SOBIE WYKRESY MOCY PRZEBIEGU MOCY NC 700 I CBF 600 NAŁOZ JE NA SIEBIE A ZOBACZYSZ ZE CBF 600 JUZ OD 7 TYSIECY OBR/MIN MA WIECEJ KM NA TONE MASY Z KEIROWCA RAZEM NIZ NC700 A TA ROZNICA CIAGLE SIE POWIEKSZA NA KORZYSC CBF AZ DO 11 TYS OBR/MIN CBF NIE DA SZANS NC W JAKIMKOLWIEK RPZYSPEISZENIU CZY TO OD ZERA CZY OD 80 CZY OD 60 MOWIE CI TO JA A JA JESTEM EKSPERTEM W TYCH SPRAWACH .JEDYNA PRZEWAGE NC BEDZIE MIALA W PARU SYTUACJACH ZALOZMY 1 PRZYKLADOWA OBIE MASZYNY MAJA ZAPIETY 6 BIEG I PRZYSPEISZASZ OD 30 KM/H WTEDY TA NC BEDZIE MIALA LEPSZA ELASTYCZNOSC AZ DO MOMENTU WKTORYM NA CBF NIEPOKAZE SIE 7 TYS OBR /MIN CZYLI MNIEJ WIECEJ PRZY 133 KM/H NIEWIEM DOKALDNIE OBLICZYŁEM NA SZYBKO I TO WSYZTKO W TEMACIE ZOBACZYSZ ZE WYNIKI TESTU TO POKAZA I ZE NC 700 NIEZEJDZIE DO 100 PONIEZEJ 5 SEKUND A ZE 100 DO 140 PONIEZEJ 5SEKUND RÓWNIEZ GDZIE CBF WCIAGA 100 W 4.2 SEK A 100-140 W 3.5 SEK .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):patrząc na wykresy przebiegu mocy i momentu w wartburgach 353 (2t 1.0l) i 1.3 polo też zapewne obstawiał byś polo, a jednak rzeczywistość jest inna (owszem polo ma większy v-max) lecz zapytaj na forum jeśli nie znajdziesz takiego tematu który z nich będzie pierwszy od świateł do świateł... dla leniwych mówię od razu że to 353 który ma tylko 2 niutki więcej i 8 koni mniej (miałem okazje sprawdzać kilkukrotnie) może trochę OT ale może dać do myślenia, swoją drogą proponuje dać sondę ile użytkowników scigacz.pl zgadza się ze mną i honda a ile uważa się za lepszych inżynierów i matematyków. jeśli niedowiarków będzie sporo (a rozsądek mi podpowiada że ich nie braknie) to może to będzie ciekawy materiał na jakiś mały teścik, którym redaktorzy scigacz.pl mogli by poprawić opinie na swój temat uwierzytelniając napisane przez siebie słowa...<br><hr>Silvestrij<br>Komentatorzy napisał(a):hahah scigaczi nigdy takiego testu niezroganizuje bo jest zacienki na takie pomysly to 1 a 2 juz jest po oficjalnych testach hondy nc700 i oto wyniki 0-100 km/h 5.5 sekundy 100-140 km/h 6.5 sekundy vmax 165 km/h (licznikowo znacznie wiecej) i co ? geniuszu ilu teraz sie ztoba zgodzi i marketingowcami hondy ze nc 700 do 140 jest hahah litosci lepsza albo rownie chocby dobra jak cbf 600? co to polo i wartburga zebym ci cokolwiek mogl napisac o nich musialbym znac 3 wartosci poniewaz to sa stare rzechy i niewadomo jak przelozenia wnich inzynierowie dobrali to 1 a 2 jaka jest masa tych 2 aut . zgodze sie ztoba w 1 kwesti jesli chodzi o czysto subiektywne odczucia z jazdy zdecydwoanie bardziej rpeferuje taka charakterystyke jak ma nc niz duzy dol wmocy i nagly kop w gorze jak niektore sprzety .<br><hr>stig<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sprawdź czym jest o-ring i czym są łańcuch O-ringowe lub X-ringowe. Bo rzucać to ci się może jeśli masz podstawową wiedzę. Odpisane z opóźnieniem, ale jestem pewien, że w 2012 miałeś google.<br><hr>PrzemoKomentatorzy napisał(a):Lovtza, chciałbym zauważyć, że "tysiąc" nie pisze się przez "ś". A "O-ring" to po ludzku się "pierścień" nazywa, jeśli dobrze pamiętam. Nie chcę się czepiać, ale takie rzeczy rzucają się w oczy.<br><hr>hum hum<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
12 a skąd masz ten wynik ? <br><hr>korupcjaKomentatorzy napisał(a):Co wy tak z tą mocą. Popatrzcie a moment obrotowy i na zakres obrotów przy których jest osiągany. Jazda tym motocyklem ma być przyjemna a przyśpieszenia płynne i przewidywalne. Z tym momentem i przy tej masie, moto nie będzie odstawało od "low-end'owych" sześćsetek pokroju CBF 600.<br><hr>zoDiaC<br>Komentatorzy napisał(a):lowendowa 600 cbf potrzebuje 7.5 sekundy na przyspieszenie 0-140 km/h nc700 12.3 sekundy lepiej zweryfikuj swoia wiedze .<br><hr>stig<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 91
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość