[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca
Posty: 91
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca
Dyskusja na temat: Honda NC700X - przez portfel do serca
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NC700X - przez portfel do serca
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NC700X - przez portfel do serca
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Stylistycznie wjeżdża Transalpowi na kolizyjny. Miejmy nadzieję, że w następnej kolejności zrobią z Trampka motocykl terenowy
<br><hr>Osioł

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A już myślałem, że będę miał następcę dla TDMy, patrzę na moc i wagę i ... będę szukał dalej. Narazie pozostaje Multistrada i Tiger 1050.<br><hr>TDM
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem"Komentatorzy napisał(a):Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom<br>
Stary trampek to miał 600 a później 650ccm. Dopiero nowy trampek ma 700cm3. NIe widzę w tym silniku niczego przestarzałego. Nawet stara V trampka miala ponadczasowe rozwiazania i dzieki temu tak sie utrzymuje doskonale na rynkach. Wiec nie bardzo widze pokrycie twoich słów w rzeczywistości.. może coś ci sie pomyliło..<br><hr>pablo122
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale stary jaki masz problem? Bierz Crossrunnera. Poza tym TDM i NC to zupełnie inna półka cenowa.<br><hr>UbotKomentatorzy napisał(a):A już myślałem, że będę miał następcę dla TDMy, patrzę na moc i wagę i ... będę szukał dalej. Narazie pozostaje Multistrada i Tiger 1050.<br><hr>TDM<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bo faktycznie 62nm i 54km to ilość nie pozwalająca się poruszać po mieście. Polaczkom zawsze mało.. Ja nie wiem, czy tu siedzą tylko miłośnicy R1 przyodziani w sportowe ciuchy motocyklowe marki adidas + nike?Komentatorzy napisał(a):Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom<br>
Mnie opisywana Honda, nie ukrywam, urzekła wyglądem. Parametry są przede wszystkim ludzkie, ale design super. <br><hr>david11
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
slaby silnik, bardzo kiepskie zawieszenie, z tylu stalowy wachacz z przodu standardowy wielec. Kupa plastiku i belkotu marketingowego. A prawda taka ze to bardzo ciezki i nie wiadomo do czego motocykl. Na miasto to ja wole skuter max 300cm, a na wakacje to. musze miec motocykl z porzadnymi kuframi i miejscem dla pasazera. Moge sie zalozyc ze jadac z pasazerem max 55kg na byle dziurze bedzie tyl i przod dobijac. Ok silniki maja zywotne, bardzo dobre hamulce, al cala reszta jest umiarkowana jak nie kiepska. <br><hr>Adam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kurde, to już tym jeździłeś że tak wszystko masz rozkminione?<br><hr>AlisonKomentatorzy napisał(a):slaby silnik, bardzo kiepskie zawieszenie, z tylu stalowy wachacz z przodu standardowy wielec. Kupa plastiku i belkotu marketingowego. A prawda taka ze to bardzo ciezki i nie wiadomo do czego motocykl. Na miasto to ja wole skuter max 300cm, a na wakacje to. musze miec motocykl z porzadnymi kuframi i miejscem dla pasazera. Moge sie zalozyc ze jadac z pasazerem max 55kg na byle dziurze bedzie tyl i przod dobijac. Ok silniki maja zywotne, bardzo dobre hamulce, al cala reszta jest umiarkowana jak nie kiepska. <br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni
Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły
cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecniJa tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>SceptykKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecniJa tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ty to czorcz to idiota jestes. Bedziesz sie klocil z producentem? Byles przy produkcji? Masz bialy fartuch? <br><hr>WTFKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem Trampka 650 z 2003 r. więc doskonale wiem o czym mówię. Konstrukcja silnika ma już jakieś 25 lat, a moc i moment obrotowy słabe jak na taką pojemność.Komentatorzy napisał(a):Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):"Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem"
Stary trampek to miał 600 a później 650ccm. Dopiero nowy trampek ma 700cm3. NIe widzę w tym silniku niczego przestarzałego. Nawet stara V trampka miala ponadczasowe rozwiazania i dzieki temu tak sie utrzymuje doskonale na rynkach. Wiec nie bardzo widze pokrycie twoich słów w rzeczywistości.. może coś ci sie pomyliło..<br><hr>pablo122<br>
Zamieniłem Trampka na Tigera 800 XC który z pojemności 800 cm3 wyciąga 95 KM a nie kręci się dużo wyżej. W Trampku mocy ciągle brakowało. Silnik wcale nie jest elastyczny w porównaniu do Tigera. Z tych obecnych trampkowych 700 cm3 powinno być co najmniej 80 KM wyjściowo i ewentualnie dławić go dla młodszych kierowców.
A zostawienie 60 KM z 700 cm3 w pojeździe tego typu to jakies nieporozumienie. To nie chopper.<br><hr>Boom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>BoomKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 91
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości