Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda NC700X]</i> Honda NC700X - przez portfel do serca
NAS Analytics TAG

[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca

Komentarze użytkowników
_________

[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca

Postprzez Åšcigacz » 9/12/2011, 15:34

Dyskusja na temat: Honda NC700X - przez portfel do serca
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NC700X - przez portfel do serca
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 15:34

Stylistycznie wjeżdża Transalpowi na kolizyjny. Miejmy nadzieję, że w następnej kolejności zrobią z Trampka motocykl terenowy :)<br><hr>Osioł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 17:51

Podobno cena czyni cuda. Zobaczymy.<br><hr>Obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 18:30

Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 18:30

Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 18:59

A już myślałem, że będę miał następcę dla TDMy, patrzę na moc i wagę i ... będę szukał dalej. Narazie pozostaje Multistrada i Tiger 1050.<br><hr>TDM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 19:03

Komentatorzy napisał(a):Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom<br>
"Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem"
Stary trampek to miał 600 a później 650ccm. Dopiero nowy trampek ma 700cm3. NIe widzę w tym silniku niczego przestarzałego. Nawet stara V trampka miala ponadczasowe rozwiazania i dzieki temu tak sie utrzymuje doskonale na rynkach. Wiec nie bardzo widze pokrycie twoich słów w rzeczywistości.. może coś ci sie pomyliło..<br><hr>pablo122
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 19:17

Komentatorzy napisał(a):A już myślałem, że będę miał następcę dla TDMy, patrzę na moc i wagę i ... będę szukał dalej. Narazie pozostaje Multistrada i Tiger 1050.<br><hr>TDM<br>
Ale stary jaki masz problem? Bierz Crossrunnera. Poza tym TDM i NC to zupełnie inna półka cenowa.<br><hr>Ubot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 19:17

Komentatorzy napisał(a):Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom<br>
Bo faktycznie 62nm i 54km to ilość nie pozwalająca się poruszać po mieście. Polaczkom zawsze mało.. Ja nie wiem, czy tu siedzą tylko miłośnicy R1 przyodziani w sportowe ciuchy motocyklowe marki adidas + nike?
Mnie opisywana Honda, nie ukrywam, urzekła wyglądem. Parametry są przede wszystkim ludzkie, ale design super. <br><hr>david11
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 19:34

slaby silnik, bardzo kiepskie zawieszenie, z tylu stalowy wachacz z przodu standardowy wielec. Kupa plastiku i belkotu marketingowego. A prawda taka ze to bardzo ciezki i nie wiadomo do czego motocykl. Na miasto to ja wole skuter max 300cm, a na wakacje to. musze miec motocykl z porzadnymi kuframi i miejscem dla pasazera. Moge sie zalozyc ze jadac z pasazerem max 55kg na byle dziurze bedzie tyl i przod dobijac. Ok silniki maja zywotne, bardzo dobre hamulce, al cala reszta jest umiarkowana jak nie kiepska. <br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 19:47

Komentatorzy napisał(a):slaby silnik, bardzo kiepskie zawieszenie, z tylu stalowy wachacz z przodu standardowy wielec. Kupa plastiku i belkotu marketingowego. A prawda taka ze to bardzo ciezki i nie wiadomo do czego motocykl. Na miasto to ja wole skuter max 300cm, a na wakacje to. musze miec motocykl z porzadnymi kuframi i miejscem dla pasazera. Moge sie zalozyc ze jadac z pasazerem max 55kg na byle dziurze bedzie tyl i przod dobijac. Ok silniki maja zywotne, bardzo dobre hamulce, al cala reszta jest umiarkowana jak nie kiepska. <br><hr>Adam<br>
Kurde, to już tym jeździłeś że tak wszystko masz rozkminione?<br><hr>Alison
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 20:34

Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 20:42

honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły ;) cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 20:44

Komentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 22:34

Komentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły ;) cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 23:03

Komentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2011, 23:34

Komentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły ;) cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Ty to czorcz to idiota jestes. Bedziesz sie klocil z producentem? Byles przy produkcji? Masz bialy fartuch? <br><hr>WTF
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2011, 09:25

Komentatorzy napisał(a):Czyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem.
Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):"Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem"
Stary trampek to miał 600 a później 650ccm. Dopiero nowy trampek ma 700cm3. NIe widzę w tym silniku niczego przestarzałego. Nawet stara V trampka miala ponadczasowe rozwiazania i dzieki temu tak sie utrzymuje doskonale na rynkach. Wiec nie bardzo widze pokrycie twoich słów w rzeczywistości.. może coś ci sie pomyliło..<br><hr>pablo122<br>
Miałem Trampka 650 z 2003 r. więc doskonale wiem o czym mówię. Konstrukcja silnika ma już jakieś 25 lat, a moc i moment obrotowy słabe jak na taką pojemność.
Zamieniłem Trampka na Tigera 800 XC który z pojemności 800 cm3 wyciąga 95 KM a nie kręci się dużo wyżej. W Trampku mocy ciągle brakowało. Silnik wcale nie jest elastyczny w porównaniu do Tigera. Z tych obecnych trampkowych 700 cm3 powinno być co najmniej 80 KM wyjściowo i ewentualnie dławić go dla młodszych kierowców.
A zostawienie 60 KM z 700 cm3 w pojeździe tego typu to jakies nieporozumienie. To nie chopper.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2011, 09:35

Komentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły ;) cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>
Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2011, 13:01

Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê