Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Husqvarna TR650 Strada 2013 - już...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Husqvarna TR650 Strada 2013 - już...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Husqvarna TR650 Strada 2013 - już...

Postprzez Åšcigacz » 12/7/2012, 08:57

Dyskusja na temat: Husqvarna TR650 Strada 2013 - już oficjalnie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Husqvarna TR650 Strada 2013 - już oficjalnie
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 08:57

Próby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 09:13

Jezu ale brzydki ! Nie wiem kto to kupi...<br><hr>Volotham
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 10:08

Komentatorzy napisał(a):Jezu ale brzydki ! Nie wiem kto to kupi...<br><hr>Volotham<br>
kopia Aprilii Pegaso<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 10:22

Komentatorzy napisał(a):Próby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.<br><hr>txa<br>
Nie zgodzÄ™ siÄ™!
Wszystko zależy od marketingu i oczywiście od samego produktu.
Druga sprawa to brak w ofercie ktm-a modelu w tej klasie, jest tylko 690enduro a potem 990Adveture.
Myślę, że Strada to bardzo dobry krok.
Bardzo ciekawa alternatywa dla Transalpa, Tenerki czy reszty konkurencji.
BRAWO HUSKA !!!<br><hr>KTMowner
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 10:49

Komentatorzy napisał(a):Próby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się!
Wszystko zależy od marketingu i oczywiście od samego produktu.
Druga sprawa to brak w ofercie ktm-a modelu w tej klasie, jest tylko 690enduro a potem 990Adveture.
Myślę, że Strada to bardzo dobry krok.
Bardzo ciekawa alternatywa dla Transalpa, Tenerki czy reszty konkurencji.
BRAWO HUSKA !!!<br><hr>KTMowner<br>
No ja znowu sie nie zgodzę z Tobą, ze KTM konkurenta dla tego modelu nie ma:) Otóż wyglada na to ze bezpośrednim rywalem tej Huski bedzie KTM Duke 690. Widać na zdjęciach, ze to bedzie sprzet typowo szosowy i to raczej na miasto - mnie bardzo sie kojarzy z Aprilia Pegaso. Zobaczymy czy się przyjmie - ja jednak gdybym szukal sprzeta w tej kategorii to wybrał bym KTM Duke'a (najlepiej tego z poprzedniego roku w wersji R:) <br><hr>jabko667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 11:50

Komentatorzy napisał(a):Próby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się!
Wszystko zależy od marketingu i oczywiście od samego produktu.
Druga sprawa to brak w ofercie ktm-a modelu w tej klasie, jest tylko 690enduro a potem 990Adveture.
Myślę, że Strada to bardzo dobry krok.
Bardzo ciekawa alternatywa dla Transalpa, Tenerki czy reszty konkurencji.
BRAWO HUSKA !!!<br><hr>KTMowner<br>
Komentatorzy napisał(a):No ja znowu sie nie zgodzę z Tobą, ze KTM konkurenta dla tego modelu nie ma:) Otóż wyglada na to ze bezpośrednim rywalem tej Huski bedzie KTM Duke 690. Widać na zdjęciach, ze to bedzie sprzet typowo szosowy i to raczej na miasto - mnie bardzo sie kojarzy z Aprilia Pegaso. Zobaczymy czy się przyjmie - ja jednak gdybym szukal sprzeta w tej kategorii to wybrał bym KTM Duke'a (najlepiej tego z poprzedniego roku w wersji R:) <br><hr>jabko667<br>
I Duke i Supermoto - ktoś po zastanowieniu może za podobne pieniądze kupić cos teoretycznie "ostrzejszego"ze względu na bardziej hardcorowy zawias.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 15:20

Komentatorzy napisał(a):Próby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się!
Wszystko zależy od marketingu i oczywiście od samego produktu.
Druga sprawa to brak w ofercie ktm-a modelu w tej klasie, jest tylko 690enduro a potem 990Adveture.
Myślę, że Strada to bardzo dobry krok.
Bardzo ciekawa alternatywa dla Transalpa, Tenerki czy reszty konkurencji.
BRAWO HUSKA !!!<br><hr>KTMowner<br>
Komentatorzy napisał(a):No ja znowu sie nie zgodzę z Tobą, ze KTM konkurenta dla tego modelu nie ma:) Otóż wyglada na to ze bezpośrednim rywalem tej Huski bedzie KTM Duke 690. Widać na zdjęciach, ze to bedzie sprzet typowo szosowy i to raczej na miasto - mnie bardzo sie kojarzy z Aprilia Pegaso. Zobaczymy czy się przyjmie - ja jednak gdybym szukal sprzeta w tej kategorii to wybrał bym KTM Duke'a (najlepiej tego z poprzedniego roku w wersji R:) <br><hr>jabko667<br>
Zwróć uwagę na rozmiary kół, skok zawieszenia i prześwit, jak dla mnie to celują w lekkie turystyczne enduro ;)
Nie można porównywać jej do Duke-a.
Za to można SuperDuke-a porównać z Nudą900 i jak dla mnie NUDA900R wymiata ;)))
Osobiście eksploatuję KTM690SMC, żeby nie było że jakiś anty KTMowy jestem ale Huska przemawia do mnie nowymi projektami i już czekam na swoją Nudę900R;)))<br><hr>KTMowner
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2012, 20:35

Komentatorzy napisał(a):Próby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się!
Wszystko zależy od marketingu i oczywiście od samego produktu.
Druga sprawa to brak w ofercie ktm-a modelu w tej klasie, jest tylko 690enduro a potem 990Adveture.
Myślę, że Strada to bardzo dobry krok.
Bardzo ciekawa alternatywa dla Transalpa, Tenerki czy reszty konkurencji.
BRAWO HUSKA !!!<br><hr>KTMowner<br>
Komentatorzy napisał(a):No ja znowu sie nie zgodzę z Tobą, ze KTM konkurenta dla tego modelu nie ma:) Otóż wyglada na to ze bezpośrednim rywalem tej Huski bedzie KTM Duke 690. Widać na zdjęciach, ze to bedzie sprzet typowo szosowy i to raczej na miasto - mnie bardzo sie kojarzy z Aprilia Pegaso. Zobaczymy czy się przyjmie - ja jednak gdybym szukal sprzeta w tej kategorii to wybrał bym KTM Duke'a (najlepiej tego z poprzedniego roku w wersji R:) <br><hr>jabko667<br>
Komentatorzy napisał(a):Zwróć uwagę na rozmiary kół, skok zawieszenia i prześwit, jak dla mnie to celują w lekkie turystyczne enduro ;)
Nie można porównywać jej do Duke-a.
Za to można SuperDuke-a porównać z Nudą900 i jak dla mnie NUDA900R wymiata ;)))
Osobiście eksploatuję KTM690SMC, żeby nie było że jakiś anty KTMowy jestem ale Huska przemawia do mnie nowymi projektami i już czekam na swoją Nudę900R;)))<br><hr>KTMowner<br>
no zalezy jak na to spojrzec - moze i to byc lekie turystyczne enduro, jak bmw 650:)
A co do Husqvarny TR650 - Huska planuje tez 650 w wersji "Terra" - ona bardziej przeznaczona ma byc na teren z racji 21 calowego kola z przodu i szprychowych felg. Nie beda to rewolucyjne motocykle ale pewnie beda sie sprzedawac przyzwoicie - turystyczne enduraki ostatnio maja branie, choc bardziej te duże:P
<br><hr>jabko667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê