[Suzuki V-Strom 650] Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra sta
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Suzuki V-Strom 650] Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra
Dyskusja na temat: Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra stary
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra stary
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra stary
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>MiszczuKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy Ci się to podoba, czy nie V-Strom jest sukcesem rynkowym i to nie tylko w PL. Widać jesteś odosobniony w swojej opinii, do czego oczywiście masz prawo. Pozdro!<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem kilka motocykli. Obecnie jeżdżę V-Stromem i chociaż podobno nigdy nie powinno się mówić nigdy, to zaryzykuję i stwierdzę, że nigdy nie kupię innego motocykla, no chyba, że nowego V-Stroma.Pozdrawiam!<br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem <br><hr>Janusz P.Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widać zwyczajną krytykę przecietnych motocykli odbierasz jako atak na siebie - pozostaje tylko współczuć albo pogratulowac Suzuki tak miernego i wiernego pracownika...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem <br><hr>Janusz P.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie zgadzam się z wieloma opiniami wyrażonymi w artykule!
(który oprócz dziwnych stwierdzeń, jest naszpikowany błędami stylistycznymi i gramatycznymi, trochę WSTYD nie?).
Miałem starego DLa i mam nowego.
Nowy ma:
lepsze (skuteczniejsze) światła, lepsze (skuteczniejsze) hamulce dozowalne 2 palcami, lepszy (zrywniejszy) silnik pozwalający na dynamiczniejszą jazdę (wyższa prędkośc maksymalna, moment od samego dołu, niższe spalanie (spokojna jazda ok. 100-110 - wynik 3,8l/100km), lepszy dźwięk z wydechu, lepsze zegary (wreszcie wskaźnik zapiętego biegu, temperatura, 2 liczniki km, spalanie w l/100km lub w km/l) które są! czytelne (bez porównania np. z GSem), jest zwrotniejszy i dodatkowo ma dynamiczniejszą sylwetkę, itp. Ogólnie to zupełnie nowy motocykl.
Tylko kształt przednich świateł ... troszke "pedalski" sie zrobił!<br><hr>Ged
(który oprócz dziwnych stwierdzeń, jest naszpikowany błędami stylistycznymi i gramatycznymi, trochę WSTYD nie?).
Miałem starego DLa i mam nowego.
Nowy ma:
lepsze (skuteczniejsze) światła, lepsze (skuteczniejsze) hamulce dozowalne 2 palcami, lepszy (zrywniejszy) silnik pozwalający na dynamiczniejszą jazdę (wyższa prędkośc maksymalna, moment od samego dołu, niższe spalanie (spokojna jazda ok. 100-110 - wynik 3,8l/100km), lepszy dźwięk z wydechu, lepsze zegary (wreszcie wskaźnik zapiętego biegu, temperatura, 2 liczniki km, spalanie w l/100km lub w km/l) które są! czytelne (bez porównania np. z GSem), jest zwrotniejszy i dodatkowo ma dynamiczniejszą sylwetkę, itp. Ogólnie to zupełnie nowy motocykl.
Tylko kształt przednich świateł ... troszke "pedalski" sie zrobił!<br><hr>Ged
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy wy jestescie naprawde takimi idiotami? Dostaliscie rzetelny test, ktorego na prozno szukac w konkurencji, a marudzicie i czepiacie sie byle sie czepiac. To takie Polskie.<br><hr>Krystek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na pewno czytales ten tekst? Przeciez pisze jak byk ze heble sa lepsza a silnik jest zajebisty.<br><hr>OlekKomentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się z wieloma opiniami wyrażonymi w artykule!
(który oprócz dziwnych stwierdzeń, jest naszpikowany błędami stylistycznymi i gramatycznymi, trochę WSTYD nie?).
Miałem starego DLa i mam nowego.
Nowy ma:
lepsze (skuteczniejsze) światła, lepsze (skuteczniejsze) hamulce dozowalne 2 palcami, lepszy (zrywniejszy) silnik pozwalający na dynamiczniejszą jazdę (wyższa prędkośc maksymalna, moment od samego dołu, niższe spalanie (spokojna jazda ok. 100-110 - wynik 3,8l/100km), lepszy dźwięk z wydechu, lepsze zegary (wreszcie wskaźnik zapiętego biegu, temperatura, 2 liczniki km, spalanie w l/100km lub w km/l) które są! czytelne (bez porównania np. z GSem), jest zwrotniejszy i dodatkowo ma dynamiczniejszą sylwetkę, itp. Ogólnie to zupełnie nowy motocykl.
Tylko kształt przednich świateł ... troszke "pedalski" sie zrobił!<br><hr>Ged<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
marudziliby nawet gdyby bylo porownannie 2 v-stormow z tego samego rocznika <br><hr>zxerKomentatorzy napisał(a):Czy wy jestescie naprawde takimi idiotami? Dostaliscie rzetelny test, ktorego na prozno szukac w konkurencji, a marudzicie i czepiacie sie byle sie czepiac. To takie Polskie.<br><hr>Krystek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zgadza się nowy strom jest za drogi w stosunku do swoich możliwości,co do trampka -to jest lepszy <br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
txa ja na tw miejscu nie znizalbym sie do poziomu janusza p. pamietaj gadasz z idiota i najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a potem pokona doswiadczeniem!<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych <br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem <br><hr>Janusz P.<br>Komentatorzy napisał(a):Widać zwyczajną krytykę przecietnych motocykli odbierasz jako atak na siebie - pozostaje tylko współczuć albo pogratulowac Suzuki tak miernego i wiernego pracownika...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości