Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki V-Strom 650]</i> Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra sta
NAS Analytics TAG

[Suzuki V-Strom 650] Suzuki V-Strom 650 - nowy kontra sta

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 7/7/2012, 11:38

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem :)<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Widać zwyczajną krytykę przecietnych motocykli odbierasz jako atak na siebie - pozostaje tylko współczuć albo pogratulowac Suzuki tak miernego i wiernego pracownika...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):txa ja na tw miejscu nie znizalbym sie do poziomu janusza p. pamietaj gadasz z idiota i najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a potem pokona doswiadczeniem!<br><hr>moto fan<br>
Ok. Po prostu nie wiem, kto to jest Janusz P.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/7/2012, 12:37

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):zgadza się nowy strom jest za drogi w stosunku do swoich możliwości,co do trampka -to jest lepszy <br><hr>x<br>
Trampek ma może słabszy silnik ale używany z kołem 21 jest świetna alternatywą, jak ktoś chce pojezdzic po szutrach. Przynajmniej jak trafi sie na odcinek bardziej miekki to jest wieksza szansa, ze sie od razu nie wyglebi. Do v-sroma mozna bodaj zalozyc metzelera karoo 19 ale to nie to samo.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/7/2012, 09:34

Komentatorzy napisał(a):Motocykl kompletny? To jakieś jaja twierdzić, że nic nie moxzna ulepszyć - silnik 90-110 koni, pojemonosc 800 i prawdzowe hamule zamiast drewniano-filcowych są koniecznościa, żeby to był hit!<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):I już wiemy, że nie potrafisz jeździć gdzie indziej jak na prostych :)<br><hr>Miszczu<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście masz rację. 90 koni swiadczy, że ktoś uwielbia proste a prawdziwe hamulce w miejsce spowalniczy potrzebne sa na prostych. Gratulacje "miszczu".<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Nidy nie jezdziles V-Stromem, a o motocyklach i ich jezdzie masz pojecie mgliste, wiec zrob nam wszystkim przysluge i sklej.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Z racji panującego w scigaczu kultu sv-650, v-sroma i gladiusa w mutacjach z roznych rocznikow, pisalem juz: jezdzilem wszytskimi trzema (sv 650 i gaznikowy i na wtrysku) i wszystkie trzy motocykle to goovno jak za swoja cenę. Zaleta sv650 jest masa i fajna rama w wersji po modyfikacji i to by było na tyle. No chyba ze dla kogos punktem odniesienia jest trampek albo kawasaki klekot 500...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Goovno to ty sie znasz, a karniola tymi sprzetami dal ci pewnie kuzyn. Mowiac ze zaleta jest "fajna rama" dowodzisz tylko, ze mama ci jeszcze nie dala dzis obiadu i nie mozesz sie wbic na serwer League of Legends, dzieciaku.<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Duży poziom frustracji wskazuje u ciebie na kłopoty w połączeniu się z internetem i/lub wylaniem mleka na ulubiony katalog z motocyklami....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój poziom frustracji (którą w komentarzach zapoczątkowałeś) wiąże się z brakiem wiedzy na temat jazdy motocyklem :)<br><hr>Janusz P.<br>
Komentatorzy napisał(a):Widać zwyczajną krytykę przecietnych motocykli odbierasz jako atak na siebie - pozostaje tylko współczuć albo pogratulowac Suzuki tak miernego i wiernego pracownika...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):txa ja na tw miejscu nie znizalbym sie do poziomu janusza p. pamietaj gadasz z idiota i najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a potem pokona doswiadczeniem!<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Ok. Po prostu nie wiem, kto to jest Janusz P.<br><hr>txa<br>
sądząc po poziomie rozmowy być może jest to prawdziwy Janusz P. znany nam wszystkim<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2012, 11:56

Właśnie miałem przyjemność jazdy testowej nowym V-Stromem , motorek jest super i to pod każdym względem. <br><hr>peli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/7/2012, 20:26

Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się z wieloma opiniami wyrażonymi w artykule!
(który oprócz dziwnych stwierdzeń, jest naszpikowany błędami stylistycznymi i gramatycznymi, trochę WSTYD nie?).

Miałem starego DLa i mam nowego.
Nowy ma:
lepsze (skuteczniejsze) światła, lepsze (skuteczniejsze) hamulce dozowalne 2 palcami, lepszy (zrywniejszy) silnik pozwalający na dynamiczniejszą jazdę (wyższa prędkośc maksymalna, moment od samego dołu, niższe spalanie (spokojna jazda ok. 100-110 - wynik 3,8l/100km), lepszy dźwięk z wydechu, lepsze zegary (wreszcie wskaźnik zapiętego biegu, temperatura, 2 liczniki km, spalanie w l/100km lub w km/l) które są! czytelne (bez porównania np. z GSem), jest zwrotniejszy i dodatkowo ma dynamiczniejszą sylwetkę, itp. Ogólnie to zupełnie nowy motocykl.
Tylko kształt przednich świateł ... troszke "pedalski" sie zrobił!<br><hr>Ged<br>
Jak mozesz pisac ze miales starego i pisac ze nowy ma 2 liczniki km - ja mam k4 i tez mam 2 liczniki km. Szkoda ze jezdzac na starym nie przeczytales nawet instrukcji, ale widze ze poprawia sie - do nowego przeczytales...:D<br><hr>marcin dl650k4
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/7/2012, 14:15

no to ja jestem za tym, żeby mieć jak najwięcej używanych motorów, bo wszystkie można wymienić w yamaha teraz :D na nowiusieńkie, a koszt sprawdzenia w ich serwisie 1zł ;p hihihi<br><hr>nekromoto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2013, 07:07

Hello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...<br><hr>donkelly
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê