Enduro cross??
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Enduro cross??
Witam wszystkich bardzo serdecznie! jestem zielony w kwestiach moto dlatego prosze o pomoc a wiec chcialbym zakupic sobie jakas zabawke w stylu cross enduro tylko nie wiem kompletnie na co sie decydowac polecacie na poczatek 125 ok ale ja mam 2 metry wzrostu i 100 kilo wagi i nie chcialbym wygladac jak na smiesznej komarynce. Czy sa jakies moto wieksze jak tak to czego szukac do wydania ok 5 tys
- bolus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/5/2012, 17:26
wszystkie motorki cross/hard enduro sa podobne
na początek zabawy poleciłbym ktm exc 125/200 bez papierków ale na cos konkretnego to jeszcze z tysiaczek bys musiał dorzucić.to sa motorki drogie w utrzymaniu ale odpłacają moca itp trzeba wymieniac olej czyścic filtr powietrza itp
no chyba że na lajtowa jazde coś typu yamaha dt 125 moto bezawaryjne praktycznie zero serwisu
na początek zabawy poleciłbym ktm exc 125/200 bez papierków ale na cos konkretnego to jeszcze z tysiaczek bys musiał dorzucić.to sa motorki drogie w utrzymaniu ale odpłacają moca itp trzeba wymieniac olej czyścic filtr powietrza itp
no chyba że na lajtowa jazde coś typu yamaha dt 125 moto bezawaryjne praktycznie zero serwisu
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Dzieki za szybka odpowiedz czyli polecalbys cos takiego tak http://otomoto.pl/ktm-sx-M3150999.html powiedz mi tylko czy z moimi 2 metrami nie bedzie to dla mnie za male???????????
- bolus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/5/2012, 17:26
podstawowe pytanie
ile masz kasy na utrzymanie sprzetu i doświadczenie, wiadomości o konserwacji i serwisie?
polecał bym raczej Yamahę DT 125
motocykl który pokazałeś to full cross, dbac trzeba jak o własne oko, pilnowac, serwisowac i kasy pompowac
jeżeli masz przynajmniej ok 1 tysia na sezon na same czesci itp to exc dobry wybór, dodatkowo jest jeszcze husquarna WR, cos jak exc
bądź WRE mocowo jak DT, lecz tak jak napisałem musisz sprecyzowac czy chcesz wydac 5tysi i jeździc i od czasu do czasu zaglądac czy wydac 5tysi i robic maszynę pod siebie a to już troszkę kosztuje
ile masz kasy na utrzymanie sprzetu i doświadczenie, wiadomości o konserwacji i serwisie?
polecał bym raczej Yamahę DT 125
motocykl który pokazałeś to full cross, dbac trzeba jak o własne oko, pilnowac, serwisowac i kasy pompowac
jeżeli masz przynajmniej ok 1 tysia na sezon na same czesci itp to exc dobry wybór, dodatkowo jest jeszcze husquarna WR, cos jak exc
bądź WRE mocowo jak DT, lecz tak jak napisałem musisz sprecyzowac czy chcesz wydac 5tysi i jeździc i od czasu do czasu zaglądac czy wydac 5tysi i robic maszynę pod siebie a to już troszkę kosztuje
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
na zadnym moto nie bedziesz dobrze wyglądał bo są to sprzęty crossowe wyczynowe - dla sportowców
a sportowców z tymi gabarytami ( oprócz tymi rzucającymi młot, czy kulturystami
) nie widziałem... są przystosowane pod rajderów około 175-185 cm wrostu i 75-90 kg wagi w pełnym stroju. kazda róznica jest niestety na niekorzyść.
napisz gdzie chcesz tym jeździc. i ile masz kasy rocznie na utrzymanie


napisz gdzie chcesz tym jeździc. i ile masz kasy rocznie na utrzymanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wiec tak jesli chodzi o doswiadczenie to raczej slabo 10 lat temu dosiadalem jawe 350 ts po niej nie bylo nic jesli chodzi o konserwacje i serwis to zaczalem czytac i wiem ze full cross jest drogi w utrzymaniu a ja raczej bede jezdzil sporadycznie ze wzgledu na charakter pracy wiec raczej zalezalo by mi na moto bezawaryjnym tylko caly czas mam obawy czy moj wzrost nie robi tu problemu (2m). Juz druga osoba polecila mi Yamahe DT 125 fajne moto tylko czy nie za male dla mnie sory ze ciagle to powtarzam ale jest to dla mnie wazne zebym kolanami nie kierowal! a jezdzic to raczej po lasach i polach na pewno nie miasto!!
- bolus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/5/2012, 17:26
tak tylko że np miedzy crm 125 a crm 250 nie ma duzej róznicy... np w ktmie exc 125 a exc 250 nie ma kompletnie zadnej róznicy
niemalze ta sama rama, dokładnie te same plastiki zawieszenie kierownica itp itd.
DT jest to niezły sprzęt na pewno trudne do zamęczenia. nie patrz na wyczynówki. tylko enduro wchodzi w gre ( ze swiatłami ) ja bym polecił suzuki DR 350 sprzęt spoko cie pociągnie, kwestia tylko wygody - tu mi ciezko powiedziec najlepiej jak bys cos takiego dosiadł.

DT jest to niezły sprzęt na pewno trudne do zamęczenia. nie patrz na wyczynówki. tylko enduro wchodzi w gre ( ze swiatłami ) ja bym polecił suzuki DR 350 sprzęt spoko cie pociągnie, kwestia tylko wygody - tu mi ciezko powiedziec najlepiej jak bys cos takiego dosiadł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
czyli polecacie w sumie wszyscy cos takiego http://moto.allegro.pl/yamaha-dt-125-ig ... 17536.html na pewno przyjze sie bardzo mocno a przy okazji znalazlem tez cos takiego co o tym myslicie/ http://moto.allegro.pl/yamaha-tdr-125-i2326551265.html
- bolus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/5/2012, 17:26
i ok
DT jest spoko popularny sprzęt do wszystkiego. TDR to raczej sprzet na asfalt w terenie nie polatasz

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tłok co 20 tys km mniej wiecej, jak ostro pałowana to 15 tys. 2- 3 sezony spoko. co 2 tłoki korbowód. ( wiec i generalka) w DT airbox jest dosyc obudowany wiec czyscisz jak trzeba, rozbierasz i oceniasz czy juz czy jeszcze nie
czasem bez sensu prac prawie czysty filtr. smarowanie mycie tu juz jak kazdy moto w teren 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tłok co 20 tys km mniej wiecej, jak ostro pałowana to 15 tys. 2- 3 sezony spoko. co 2 tłoki korbowód. ( wiec i generalka) w DT airbox jest dosyc obudowany wiec czyscisz jak trzeba, rozbierasz i oceniasz czy juz czy jeszcze nie
czasem bez sensu prac prawie czysty filtr. smarowanie mycie tu juz jak kazdy moto w teren 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
co do tego EXC to znalazlem tylko jeden http://otomoto.pl/ktm-exc-exe-sx-M3182849.html i do tego zepsuty ale widze ze jest o wiele mocniejszy od DT ale czy jest tak samo uniwersalny?
- bolus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/5/2012, 17:26
EXC - wyczynówka w teren mocny lekki drogi w utrzymaniu sporo przy nim trzeba dłubac po kazdym wypadzie ;P naprawa moze cie kosztowac 1500 zł nawet
chyba ze zatarty wał to dodatkowo jeszcze jakies 500-1000 zł
DT - sprzet na asfalt z mozliwoscia wjazdu w teren
ciezko ten sprzet zarznac
jeszcze popatrz na wspomniane suzuki DR 350. klasowo to jest to samo co DT ale ma jeszcze bardziej wszystkoodporny silnik

DT - sprzet na asfalt z mozliwoscia wjazdu w teren


jeszcze popatrz na wspomniane suzuki DR 350. klasowo to jest to samo co DT ale ma jeszcze bardziej wszystkoodporny silnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
znalzlem tylko widze ze to juz wieksza pojemnosc no i 4 t http://moto.allegro.pl/dr-350se-1997-za ... 15105.html ale chyba do ogarnicia
- bolus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/5/2012, 17:26
wieksza pojemnosc tak racja, ale to nie znaczy ze jest mocniejszy bo mocowo wypada niewiele lepiej niz DT, z tym że równiej i od dołu ciagnie ;P no i jest ciezszy, ale na las i ogólnie nie do skoków i mega trudnego terenu sprzęt jest dobry
bo generalnie 125 w 2T odpowiada mniej wiecej 250 w 4T
ale to głownie chodzi o wyczynówki, enduro i uliczne sa nieco innego,
bo generalnie 125 w 2T odpowiada mniej wiecej 250 w 4T
ale to głownie chodzi o wyczynówki, enduro i uliczne sa nieco innego,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości