[Triumph Tiger Explorer] Triumph Tiger Explorer - angiels
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Triumph Tiger Explorer] Triumph Tiger Explorer - ang
Dyskusja na temat: Triumph Tiger Explorer - angielska bomba
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Triumph Tiger Explorer - angielska bomba
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Triumph Tiger Explorer - angielska bomba
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli ten silnik pochodził ze Speeda, to wartą go mięć dla samego silnika. W Speedzie nie ważne jaki miałeś bieg wciśnięty zawszę był zapas mocy w który w sposób liniowy był podawany. Nie ma mowy o zadyszce czy spadku mocy. Po prostu do odcięcia cały czas eksplozja mocy <br><hr>,,,
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dodam jesszcze, ze czasami wydaje sie ze bestia drzemiaca miedzy nogami, wie wczesniej od kierowcy, kiedy uf ma zamiar wykonac gwaltowny ruch nadgarstiem. Rekacja na gaz jest natychmiastowa, czasami sprzet reaguje na gaz z pominieciem nadgarstak. Ma sie wrazenie, ze komunikuje sie bezposrednio z mzgiem. <br><hr>999
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kilka zdjęć motocykla z dwiema osobami na pokładzie by się przydało. Nie ma nawet jednego zdjęcia profilu moto z kierowcą. <br><hr>coval
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ok 60 tys<br><hr>ferroKomentatorzy napisał(a):a cena za niego w tej konfiguracji? dla przeciętnego podatnika do udźwignięcia?<br><hr>sum<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mój odpala zawsze i wszędzie wiec o czym ty pieprzysz?<br><hr>ughhhKomentatorzy napisał(a):Triumph = nie odpalanie w każdych warunkach.<br><hr>heja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nawet na drugim daje rade. <br><hr>999Komentatorzy napisał(a):Istotne jest tylko: czy idzie na koło. <br><hr>PółMózg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mnie ciekawi skad u autora znajomosc "dzwiekow wydawanych przez szczytujacego dinozaura" ??
Mam wrazenie, ze czasami nasladowanie J.Clarksona prowadzi daleko w las...<br><hr>Biker
Mam wrazenie, ze czasami nasladowanie J.Clarksona prowadzi daleko w las...<br><hr>Biker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szymon Dziawer za to pisze rzeczy typu "Motocykl ma wyrażnie mniejszą średnicę zaworów, co pozwala na naprawdę znacznie lepsze wkręcanie się na wyższe prędkości obrotowe". I nawet nie każ mi cytować Lecha...<br><hr>CzytelnikKomentatorzy napisał(a):Mnie ciekawi skad u autora znajomosc "dzwiekow wydawanych przez szczytujacego dinozaura" ??
Mam wrazenie, ze czasami nasladowanie J.Clarksona prowadzi daleko w las...<br><hr>Biker<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam już drugiego Triumpha poprzednim zrobiłem ponad 40 tysięcy km. Nowy już ma 10 tysięcy na budziku jakoś nie miałem nigdy problemów technicznych. Znam modele co mają kilkanaście lat i nadal jakimś cudem odpalają od pierwszego razu.Komentatorzy napisał(a):Triumph = nie odpalanie w każdych warunkach.<br><hr>heja<br>Komentatorzy napisał(a):mój odpala zawsze i wszędzie wiec o czym ty pieprzysz?<br><hr>ughhh<br>
Jak dbasz, tak masz<br><hr>triumph
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak tylko chciałem podpowiedzieć, że żeby coś stało się kultowe to musi minąć trochę czasuKomentatorzy napisał(a):Bajerancki. super. kultowy. jeszcze lepszy.WYJ***NY <br><hr>to ja<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem od tygodnia Mega szczęśliwym posiadaczem Explorera, na dziś mam już nawinięte 2tyś
Wszytko co w artykule, wady i zalety to 100% prawdy… dodaÅ‚ bym jeszcze jednÄ… może dwie wady: kure…nie gÅ‚oÅ›ne opony, wyjÄ… jak zimówki i brak ochrony przed wodÄ… z pod kół, szczególnie tylnego pasażer mokry aż pod plecy… cala reszta to poemat…
<br><hr>Jaro
Wszytko co w artykule, wady i zalety to 100% prawdy… dodaÅ‚ bym jeszcze jednÄ… może dwie wady: kure…nie gÅ‚oÅ›ne opony, wyjÄ… jak zimówki i brak ochrony przed wodÄ… z pod kół, szczególnie tylnego pasażer mokry aż pod plecy… cala reszta to poemat…
<br><hr>Jaro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Widziałem się" Explorerem w poniedziałek. Pierwsze wrażenie - ależ on jest ogromny. Mam 2 m wzrostu i mało który motocykl jest w stanie zaskoczyć mnie wielkością. Triumph zaskoczył i to podwojnie pozytywnie. Po pierwsze rozmiary i wynikająca z nich ilość miejsca są ogromne i mam wrażenie, że usiadłby na nim całkiem wygodnie nawet Gortat. Po drugie, łatwość zmiany pozycji - z typowo streetowo-supermotowej na wygodną turystyczną. Wystarczy przesunąć tyłek do przodu lub do tyłu i... już. Na niewielu motocyklach jest to tak łatwe, zwłaszcza przy moich gabarytach. Siedzenia świetne, obszerne i przyjemnie miękkie. Po drugie - jakość. Robi naprawdę dobre, solidne wrażenie. Wzbudza zaufanie, jakby miał przetrwać wieki. Stylistyka jest bardzo ciekawa, szorstka, nowoczesna i świeża. Jest to wielkie, ostentacyjne, bardzo męskie moto, którym spokojnie służbowo mógłby jeździć Chuck Norris, gdyby miał co najmniej 185 cm wzrostu, bo dla niższych ludzi jazda nim może nie być łatwa. To na razie tyle - wrażenia statyczne wspaniałe. Czekam na jazdę próbną. Chcę go wziąć na cały dzień i zobaczyć, jak spisuje się w różnych warunkach w trasie i w mieście. Jeżeli wrażenia będą podobnie pozytywne, jak po wizycie w salonie, trzeba będzie zaplanować, jak wysłać do ludzi mojego Burgmana 650 trochę wcześniej niż planowałem...
<br><hr>Maciek

<br><hr>Maciek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Widziałem się" Explorerem w poniedziałek. Pierwsze wrażenie - ależ on jest ogromny. Mam 2 m wzrostu i mało który motocykl jest w stanie zaskoczyć mnie wielkością. Triumph zaskoczył i to podwojnie pozytywnie. Po pierwsze rozmiary i wynikająca z nich ilość miejsca są ogromne i mam wrażenie, że usiadłby na nim całkiem wygodnie nawet Gortat. Po drugie, łatwość zmiany pozycji - z typowo streetowo-supermotowej na wygodną turystyczną. Wystarczy przesunąć tyłek do przodu lub do tyłu i... już. Na niewielu motocyklach jest to tak łatwe, zwłaszcza przy moich gabarytach. Siedzenia świetne, obszerne i przyjemnie miękkie. Po drugie - jakość. Robi naprawdę dobre, solidne wrażenie. Wzbudza zaufanie, jakby miał przetrwać wieki. Stylistyka jest bardzo ciekawa, szorstka, nowoczesna i świeża. Jest to wielkie, ostentacyjne, bardzo męskie moto, którym spokojnie służbowo mógłby jeździć Chuck Norris, gdyby miał co najmniej 185 cm wzrostu, bo dla niższych ludzi jazda nim może nie być łatwa. To na razie tyle - wrażenia statyczne wspaniałe. Czekam na jazdę próbną. Chcę go wziąć na cały dzień i zobaczyć, jak spisuje się w różnych warunkach w trasie i w mieście. Jeżeli wrażenia będą podobnie pozytywne, jak po wizycie w salonie, trzeba będzie zaplanować, jak wysłać do ludzi mojego Burgmana 650 trochę wcześniej niż planowałem...
<br><hr>Maciek

<br><hr>Maciek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości