Zobacz wÄ…tek - <i>[Triumph Tiger Explorer]</i> Triumph Tiger Explorer - angiels
NAS Analytics TAG

[Triumph Tiger Explorer] Triumph Tiger Explorer - angiels

Komentarze użytkowników
_________

[Triumph Tiger Explorer] Triumph Tiger Explorer - ang

Postprzez Åšcigacz » 30/4/2012, 14:06

Dyskusja na temat: Triumph Tiger Explorer - angielska bomba
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Triumph Tiger Explorer - angielska bomba
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 30/4/2012, 14:06

Bajerancki. super. kultowy. jeszcze lepszy.WYJ***NY <br><hr>to ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 30/4/2012, 20:16

a cena za niego w tej konfiguracji? dla przeciętnego podatnika do udźwignięcia?<br><hr>sum
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2012, 21:14

Jeżeli ten silnik pochodził ze Speeda, to wartą go mięć dla samego silnika. W Speedzie nie ważne jaki miałeś bieg wciśnięty zawszę był zapas mocy w który w sposób liniowy był podawany. Nie ma mowy o zadyszce czy spadku mocy. Po prostu do odcięcia cały czas eksplozja mocy <br><hr>,,,
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2012, 08:06

jak dla mnie pierwszy powazny konkurent GS! Rewelacja!<br><hr>Kierat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2012, 15:02

Dodam jesszcze, ze czasami wydaje sie ze bestia drzemiaca miedzy nogami, wie wczesniej od kierowcy, kiedy uf ma zamiar wykonac gwaltowny ruch nadgarstiem. Rekacja na gaz jest natychmiastowa, czasami sprzet reaguje na gaz z pominieciem nadgarstak. Ma sie wrazenie, ze komunikuje sie bezposrednio z mzgiem. <br><hr>999
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2012, 18:09

Kilka zdjęć motocykla z dwiema osobami na pokładzie by się przydało. Nie ma nawet jednego zdjęcia profilu moto z kierowcą. <br><hr>coval
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2012, 21:14

Istotne jest tylko: czy idzie na koło. <br><hr>PółMózg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2012, 22:03

Triumph = nie odpalanie w każdych warunkach.<br><hr>heja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2012, 07:43

Komentatorzy napisał(a):a cena za niego w tej konfiguracji? dla przeciętnego podatnika do udźwignięcia?<br><hr>sum<br>
ok 60 tys<br><hr>ferro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2012, 09:06

naprawdę ma z przodu 18" tak jak napisane w powyższych danych technicznych?<br><hr>Filip
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2012, 12:58

Komentatorzy napisał(a):Triumph = nie odpalanie w każdych warunkach.<br><hr>heja<br>
mój odpala zawsze i wszędzie wiec o czym ty pieprzysz?<br><hr>ughhh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2012, 17:11

Komentatorzy napisał(a):Istotne jest tylko: czy idzie na koło. <br><hr>PółMózg<br>
Nawet na drugim daje rade. <br><hr>999
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2012, 03:28

Mnie ciekawi skad u autora znajomosc "dzwiekow wydawanych przez szczytujacego dinozaura" ??
Mam wrazenie, ze czasami nasladowanie J.Clarksona prowadzi daleko w las...<br><hr>Biker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2012, 10:46

Komentatorzy napisał(a):Mnie ciekawi skad u autora znajomosc "dzwiekow wydawanych przez szczytujacego dinozaura" ??
Mam wrazenie, ze czasami nasladowanie J.Clarksona prowadzi daleko w las...<br><hr>Biker<br>
Szymon Dziawer za to pisze rzeczy typu "Motocykl ma wyrażnie mniejszą średnicę zaworów, co pozwala na naprawdę znacznie lepsze wkręcanie się na wyższe prędkości obrotowe". I nawet nie każ mi cytować Lecha...<br><hr>Czytelnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2012, 21:00

Komentatorzy napisał(a):Triumph = nie odpalanie w każdych warunkach.<br><hr>heja<br>
Komentatorzy napisał(a):mój odpala zawsze i wszędzie wiec o czym ty pieprzysz?<br><hr>ughhh<br>
Mam już drugiego Triumpha poprzednim zrobiłem ponad 40 tysięcy km. Nowy już ma 10 tysięcy na budziku jakoś nie miałem nigdy problemów technicznych. Znam modele co mają kilkanaście lat i nadal jakimś cudem odpalają od pierwszego razu.
Jak dbasz, tak masz<br><hr>triumph
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2012, 08:09

Komentatorzy napisał(a):Bajerancki. super. kultowy. jeszcze lepszy.WYJ***NY <br><hr>to ja<br>
Tak tylko chciałem podpowiedzieć, że żeby coś stało się kultowe to musi minąć trochę czasu ;)<br><hr>Maslan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2012, 13:57

Jestem od tygodnia Mega szczęśliwym posiadaczem Explorera, na dziś mam już nawinięte 2tyś

Wszytko co w artykule, wady i zalety to 100% prawdy… dodaÅ‚ bym jeszcze jednÄ… może dwie wady: kure…nie gÅ‚oÅ›ne opony, wyjÄ… jak zimówki i brak ochrony przed wodÄ… z pod kół, szczególnie tylnego pasażer mokry aż pod plecy… cala reszta to poemat…
<br><hr>Jaro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2012, 21:02

"Widziałem się" Explorerem w poniedziałek. Pierwsze wrażenie - ależ on jest ogromny. Mam 2 m wzrostu i mało który motocykl jest w stanie zaskoczyć mnie wielkością. Triumph zaskoczył i to podwojnie pozytywnie. Po pierwsze rozmiary i wynikająca z nich ilość miejsca są ogromne i mam wrażenie, że usiadłby na nim całkiem wygodnie nawet Gortat. Po drugie, łatwość zmiany pozycji - z typowo streetowo-supermotowej na wygodną turystyczną. Wystarczy przesunąć tyłek do przodu lub do tyłu i... już. Na niewielu motocyklach jest to tak łatwe, zwłaszcza przy moich gabarytach. Siedzenia świetne, obszerne i przyjemnie miękkie. Po drugie - jakość. Robi naprawdę dobre, solidne wrażenie. Wzbudza zaufanie, jakby miał przetrwać wieki. Stylistyka jest bardzo ciekawa, szorstka, nowoczesna i świeża. Jest to wielkie, ostentacyjne, bardzo męskie moto, którym spokojnie służbowo mógłby jeździć Chuck Norris, gdyby miał co najmniej 185 cm wzrostu, bo dla niższych ludzi jazda nim może nie być łatwa. To na razie tyle - wrażenia statyczne wspaniałe. Czekam na jazdę próbną. Chcę go wziąć na cały dzień i zobaczyć, jak spisuje się w różnych warunkach w trasie i w mieście. Jeżeli wrażenia będą podobnie pozytywne, jak po wizycie w salonie, trzeba będzie zaplanować, jak wysłać do ludzi mojego Burgmana 650 trochę wcześniej niż planowałem... :-)

<br><hr>Maciek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2012, 21:02

"Widziałem się" Explorerem w poniedziałek. Pierwsze wrażenie - ależ on jest ogromny. Mam 2 m wzrostu i mało który motocykl jest w stanie zaskoczyć mnie wielkością. Triumph zaskoczył i to podwojnie pozytywnie. Po pierwsze rozmiary i wynikająca z nich ilość miejsca są ogromne i mam wrażenie, że usiadłby na nim całkiem wygodnie nawet Gortat. Po drugie, łatwość zmiany pozycji - z typowo streetowo-supermotowej na wygodną turystyczną. Wystarczy przesunąć tyłek do przodu lub do tyłu i... już. Na niewielu motocyklach jest to tak łatwe, zwłaszcza przy moich gabarytach. Siedzenia świetne, obszerne i przyjemnie miękkie. Po drugie - jakość. Robi naprawdę dobre, solidne wrażenie. Wzbudza zaufanie, jakby miał przetrwać wieki. Stylistyka jest bardzo ciekawa, szorstka, nowoczesna i świeża. Jest to wielkie, ostentacyjne, bardzo męskie moto, którym spokojnie służbowo mógłby jeździć Chuck Norris, gdyby miał co najmniej 185 cm wzrostu, bo dla niższych ludzi jazda nim może nie być łatwa. To na razie tyle - wrażenia statyczne wspaniałe. Czekam na jazdę próbną. Chcę go wziąć na cały dzień i zobaczyć, jak spisuje się w różnych warunkach w trasie i w mieście. Jeżeli wrażenia będą podobnie pozytywne, jak po wizycie w salonie, trzeba będzie zaplanować, jak wysłać do ludzi mojego Burgmana 650 trochę wcześniej niż planowałem... :-)

<br><hr>Maciek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê