Czyszczenie gaźnika DT 50 r/dotarcie
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
No i wróciłem do domu, z wejścia odpalam DT, pochodziła 5 min i zgasła, a zgasła tak że już nie zapaliła.
Pomyślałem że nie ma sensu "podlewać" świecy więc wymieszałem ten litr benzyny z olejem, spuściłem paliwo z baku do bańki i zalałem.
Pochodził tak z pół godziny, zgasł. Świeciła się kontrolka od paliwa więc zalałem tym co miałem w bańce do pełna i ok, pochodził 5 min i zgasł, pokopałem kopniakiem z 30 razy z rzędu, aż mnie noga rozbolała, i potem 3x20 kopnięć.
Więcej już nie kopie bo boję sie że coś zepsuje z tego kopania.
Tak więc mam zamiar jednak rozebrać ten gaźnik, przeczyścić wydech i poregulować wszystko.
Zmienię też świecę bo jak już wszystko robić to wszystko.
Aaa i jeszcze jak on gaśnie to z wydechu strzela jakby z kompresora z takim świstem.
Dziwne.
Pomyślałem że nie ma sensu "podlewać" świecy więc wymieszałem ten litr benzyny z olejem, spuściłem paliwo z baku do bańki i zalałem.
Pochodził tak z pół godziny, zgasł. Świeciła się kontrolka od paliwa więc zalałem tym co miałem w bańce do pełna i ok, pochodził 5 min i zgasł, pokopałem kopniakiem z 30 razy z rzędu, aż mnie noga rozbolała, i potem 3x20 kopnięć.
Więcej już nie kopie bo boję sie że coś zepsuje z tego kopania.
Tak więc mam zamiar jednak rozebrać ten gaźnik, przeczyścić wydech i poregulować wszystko.
Zmienię też świecę bo jak już wszystko robić to wszystko.
Aaa i jeszcze jak on gaśnie to z wydechu strzela jakby z kompresora z takim świstem.
Dziwne.
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Nie możliwe żeby palił cokolwiek, o oleju już nie wspomnę bo simeringi miał wymienione przed zimą, razem z łożyskami, uszczelkę pod głowicą i wgl całą głowicę miał poprawioną przez mechanika. Leżeli coś jest spartolone to nie wiem co zrobię temu mechanikowi. Nachapał kasy i źle zrobił?
Dodam jeszcze że może nie wiecie ale mam tam dozownik oleju podłączony cały czas.
A teraz to wgl jej odwaliło i zapali pochodzi minute i gaśnie, a potem nie da się jej odpalić ;/
Dodam jeszcze że może nie wiecie ale mam tam dozownik oleju podłączony cały czas.
A teraz to wgl jej odwaliło i zapali pochodzi minute i gaśnie, a potem nie da się jej odpalić ;/
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
podstawa to odepnij dozownik zaślep załóż weżyk zacisniety tak zeby to bylo szczelne i nie lapal lewuchy
zrób mieszanke 1:40 do baku i odpal i zobacz jak bedzie chodziła i czy bedzie dymił
a z uszczelniaczami moze byc tak ze wzia kase a polowy nie zrobił - polskie realia
zrób mieszanke 1:40 do baku i odpal i zobacz jak bedzie chodziła i czy bedzie dymił
a z uszczelniaczami moze byc tak ze wzia kase a polowy nie zrobił - polskie realia
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Z uszczelniaczami to wątpię że tak zrobił bo poprzedni właściciel przerabiał u niego ten moto i było ok.
Teraz ja u niego robiłem i było bardzo dobrze, po przywiezieniu go od mechanika było ok.
Płynu chłodniczego nie pali bo nie ubywa go w chłodnicy.
Jutro odłączę dozownik i wymieszam wachę.
Ale i tak czeka mnie czyszczenie gaźnika i tak ;/
Teraz ja u niego robiłem i było bardzo dobrze, po przywiezieniu go od mechanika było ok.
Płynu chłodniczego nie pali bo nie ubywa go w chłodnicy.
Jutro odłączę dozownik i wymieszam wachę.
Ale i tak czeka mnie czyszczenie gaźnika i tak ;/
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Dzisiaj rozkręciłem motor wyjąłem gaźnik.
I tak, w komorze pływakowej pełno paliwa, pełno jakichś fusów, dysza zawalona na amen.
Ale zauważyłem że jakiś dziwny mam ten gaźnik, Dellorto PHB6 19
Mało można o nim znaleźć w internecie.
Dysze główną ma ogromną, nie wiem czy znalazłbym taką na wymianę.
Zastanawiam się nad wymianą membran, warto w to inwestować?
I tak, w komorze pływakowej pełno paliwa, pełno jakichś fusów, dysza zawalona na amen.
Ale zauważyłem że jakiś dziwny mam ten gaźnik, Dellorto PHB6 19
Mało można o nim znaleźć w internecie.
Dysze główną ma ogromną, nie wiem czy znalazłbym taką na wymianę.
Zastanawiam się nad wymianą membran, warto w to inwestować?
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
hahah, całkiem podobne to G do 6
Właśnie, nie znam się na gaźnikach więc określę to tak:
Jest taka "dysza" w którą wchodzi iglica (ta była zawalona całkowicie) znajduje się centralnie na środku komory pływakowej
I jest obok taka druga dysza, krótsza z oznaczeniem 60, czyściutka.
Właśnie, nie znam się na gaźnikach więc określę to tak:
Jest taka "dysza" w którą wchodzi iglica (ta była zawalona całkowicie) znajduje się centralnie na środku komory pływakowej
I jest obok taka druga dysza, krótsza z oznaczeniem 60, czyściutka.
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
A więc mam teraz tą główną dysze, i wygląda na to że dysza zapiekła się w reszcie tej "części"
Może mi ktoś powiedzieć gdzie dostać taką część?
Nie wsadzę jej w gaźnik bo jest za bardzo hmm zjechana.
Tu zdjęcia:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009106232-.html#I1
Podeślijcie mi link do tej części najlepiej na mielochu
Może mi ktoś powiedzieć gdzie dostać taką część?
Nie wsadzę jej w gaźnik bo jest za bardzo hmm zjechana.
Tu zdjęcia:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009106232-.html#I1
Podeślijcie mi link do tej części najlepiej na mielochu
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
daj numer tej duzej do ktorej wchodzi iglica,
kolejna sprawa to to nie moglo sie zapiec(mylisz pojecia), moglo zaśniedziec albo ktos za fizycznie to zakrecił,
tej czesci raczej sie nie wymienia wiec samej raczej jej nie kupic...
kolejna sprawa to to nie moglo sie zapiec(mylisz pojecia), moglo zaśniedziec albo ktos za fizycznie to zakrecił,
tej czesci raczej sie nie wymienia wiec samej raczej jej nie kupic...
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
dobra, dałem sobie radę i wykręciłem dyszę
teraz już nie potrzebuję tej części, tylko zamówię dyszę
faktycznie pomyliłem pojęcia.
zamawiam już dyszę oraz wszystkie części potrzebne do naprawy.
jeszcze moje pytanie, mam zamiar wymienić zawór membranowy, na zawór z Firmy Tec Racing.
czy będzie lepszy od fabrycznego? tzn bo fabryczny przydałoby się wymienić.
gdzieś wyczytałem że po wymianie mogą się ślizgać tarcze
teraz już nie potrzebuję tej części, tylko zamówię dyszę
faktycznie pomyliłem pojęcia.
zamawiam już dyszę oraz wszystkie części potrzebne do naprawy.
jeszcze moje pytanie, mam zamiar wymienić zawór membranowy, na zawór z Firmy Tec Racing.
czy będzie lepszy od fabrycznego? tzn bo fabryczny przydałoby się wymienić.
gdzieś wyczytałem że po wymianie mogą się ślizgać tarcze
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Kupiłem wszystkie dysze, zawór membranowy i przewody paliwowe.
Tzn przesadziłem trochę z tą naprawą, po prostu kupiłem kilka elementów
Dobra, zostało wsadzone wszystko i o dziwo za 6 lekkim kopnięciem (żeby paliwo doszło i zszedł olej z tłoku zapalił!
Ok, przejechałem się przed chwilą i po 400 metrach strzały z tłumika, stracił moc i zgasł. Gdy go zapaliłem to znowu zaczął dymić! W międzyczasie strzelał tłumikiem i zgasł.
Teraz wgl nie chce zapalić.
Nie wiem co mam robić. Podejrzewam coraz bardziej że simmering poszedł ;/
Dziwne bo dopiero był wymieniany a po wymianie nie zrobiłem nawet 3km.
Tzn przesadziłem trochę z tą naprawą, po prostu kupiłem kilka elementów
Dobra, zostało wsadzone wszystko i o dziwo za 6 lekkim kopnięciem (żeby paliwo doszło i zszedł olej z tłoku zapalił!
Ok, przejechałem się przed chwilą i po 400 metrach strzały z tłumika, stracił moc i zgasł. Gdy go zapaliłem to znowu zaczął dymić! W międzyczasie strzelał tłumikiem i zgasł.
Teraz wgl nie chce zapalić.
Nie wiem co mam robić. Podejrzewam coraz bardziej że simmering poszedł ;/
Dziwne bo dopiero był wymieniany a po wymianie nie zrobiłem nawet 3km.
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
oddaj do mechanika :d szybciej sie dowiesz co i jak. przynajmniej niech zdiagnozuje. czasem na forum sie pomóc po prostu nie da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
uszczelniacze na wale mogły pójść olej ze skrzyni dostaje się do mieszanki , i właśnie takie efekty są .
żyje po to aby jeździć jeżdżę po to aby żyć ...
-
jacekmotor6 - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 8/7/2010, 11:16
- Lokalizacja: Rylsk Duży
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości