Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocykle, które powinny być...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocykle, które powinny być...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 16:53

A gdzie Africa Twin ???<br><hr>maricn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 17:57

Szkoda że japończycy nie kontynuują produkcji motocykli spotowo turystycznych bądź nakedów widlastych z charakterem pokroju sv 1000 czy vtr 1000, same rzędówy:( <br><hr>Marian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 18:01

A czy nowa VFR, nie jest robiona w zamian na XX??<br><hr>999
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 18:51

"...aby wysunąć wniosek, że na obecnym rynku nie ma żadnego sensownego retrobike’a..." a Yamaha XJR 1300.hmm..?<br><hr>rocker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 19:06

Gdzie jest Buell XB??<br><hr>szefo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 19:22

a tam. nudne te motocykle teraz. pakują elektronike. zamiast skonstruować jakiś nowy silnik typu v4, vr5. czy cuś. Każdy sport ma teraz R4, Triumph R3, włoszki V2 v4, mogliby zrobić nowego Tl-Ra albo VTR. <br><hr>pepis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 19:22

Zdecydowanie brakuje Hondy NSR 125. Może nie jest to litr, ale wielu motocyklistów zaczynało i nadal zaczyna od tego sprzętu. Dobra, mocna, dająca frajdę z jazdy. A CBR 125 to masakra, gdyby Honda reaktywowała NSR, to był by na pewno niezły hit.<br><hr>Zohan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 20:20

GSXR 1100 L.... taki mi sie marzy :] <br><hr>Michal1990
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 21:16

Honda CBX1000- moim zdaniem najlepiej brzmiący motocykl po dziś dzień. A poza tym wszystkie z tego artykułu: <a href="http://www.scigacz.pl/Motocykle,kultowe,klasyczne,legendarne,co,warto,kupic,13168.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Motocykle,kultowe,klasyczne,legendarne,co,warto,kupic,13168.html</a><br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 21:29

A mi sie marzy GSR 1000-naked zsilnikiem GSXR 1000[znakomity material wyjsciowy]<br><hr>Jacek GSR600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2012, 21:33

Fajnie było by też znowu zobaczyć Indiana Four...<br><hr>DarekF6C
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 08:07

Ducati Supermono nie mogło być kontynuowane z prostej przyczyny: koszty.
Supermono przygotowany do wyścigów SoS kosztowało ok. 200 tys zł., na taśmie produkcyjnej przy użyciu nieco tańszych materiałów, kosztem zmniejszenia mocy i zwiększenia wagi, spadłby do 90-120 tys złotych... Powiedzmy średnio się to wtedy opłacało - na dodatek, trzeba było przekonstruować blok silnika i pompę cieczy wyprowadzić napędem z wału korbowego, lub przy niezmienionej konstrukcji bloku zbudować fabrykę gumowego uszczelniacza, który porządnie odseparowałby pompę cieczy od wałka rozrządu.
Boczo, zapytaj mnie najpierw, a potem pisz :-)))))))).....nie wszystko wiem o Ducatach, ale coÅ› tam wiem :-) hihihi...
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 11:12

Komentatorzy napisał(a):Cytuję: "Honda, która wjeżdża w tym roku ze swoimi NC, tanimi motocyklami dla codziennych jeźdźców z ograniczonym budżetem". Hmmm, no to spójrzmy na cennik Hondy: NC 700 - cena 25.000 zł. Faktycznie, bardzo taniutkie te motocykle, w sam raz dla jeźdźców z ograniczonym budżetem. Widocznie każdy inaczej rozumie słowo "tani".<br><hr>Tomex<br>
Komentatorzy napisał(a):A ile kosztował GS500 z salonu? Z tego co pamiętam były to okolice 20.000. Popatrz na cenniki innych producentów. Yamaha za szosowe spokojne sprzęty klasy 600 chce od 30.000 w górę. Ba za 250 chce 20.000 i więcej... Cennik Suzuki? Najtańszy gladius za 29.000. Kawasaki? Za łysą ER6n chce 27000. Versys? Ponad 31000.<br><hr>Morowiec<br>
Hasło do wyszukiwarki: "inflacja".<br><hr>Nos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 11:14

Komentatorzy napisał(a):GS 500 z tego co wiem jest jeszcze produkowany i sprzedawany w Stanach. Tam mają gdzieś śmieszne normy euro...<br><hr>xXx<br>
Komentatorzy napisał(a):Normy "euro" raczej nie obowiązują w Stanach<br><hr>KaG<br>
Za to obowiązują ich amerykańskie odpowiedniki.<br><hr>Lateks
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 14:17

a nasz M10 ze Szczecina? Triumphy są dalej kontynuowane. Fajnie by było kupić polski odpowiednik ... jak kiedyś.. stylówka caffee racer jest ponadczasowa<br><hr>agnostic
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 18:48

Chciałbym zobaczyć nowe wersje starych, szalonych 250tek, tych 4cylindrowych, które kręciły się do 20 tyś obrotów. I Hondę VF500F<br><hr>Brekekeks
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 19:57

Wszystkim marzącym o następcy Suzuki GSX1400 polecam Yamah-ę XJR1300. Super sprzęt- prowadzenie i wygląd, no i naturalnie nadal ją produkują.<br><hr>JM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 20:03

Komentatorzy napisał(a):Chciałbym zobaczyć nowe wersje starych, szalonych 250tek, tych 4cylindrowych, które kręciły się do 20 tyś obrotów. I Hondę VF500F<br><hr>Brekekeks<br>
Dokładnie, to były piękne czasy wysokokręcących małych silników. Chciałbym się przejechać taka cbr250rr. Mogłyby też powrócić stare 400 na 4 garach, zwłaszcza cbr i zxr<br><hr>krzysko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 20:12

Ciekawe jak teraz wygladałyby te rzadkie konstrukcje, jak GPZ 750 turbo, NR750 czy CBX 1000. A tak ogolnie to interesuje mnie w jaka strone poszliby konstruktorzy, gdyby nie te wszystkie normy bezpieczenstwa i ekologii. Moze silniki 2T byłyby czesciej stosowane, kto wie...<br><hr>zaciekawiony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2012, 20:13

szkoda że nie ma motocykli takich jak inazuma 750 czy cb 750. albo gsx 1400 i np. odpowiednik gsx 750. tak jak bandity. przecież nie każdy tak jak i ja nie czuje się na siłach by jeżdzić xjr 1300 cb 1300 gsx 1400 pozdrawiam<br><hr>blachu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê