Wymiana oleju! ZX-6R NINJA 2008r.
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wymiana oleju! ZX-6R NINJA 2008r.
Mam pytanie co ile wymienia się olej w zx-6r 2008. Kupiłem motor gdy miał przejechane jakieś 500km odrazu zmienilem olej na motul 300v 100%. Obecnie motor ma przejechane jakieś 7000km. Kiedy należy ponownie wymienić olej proszę o radę. Mam także pytanie co ile należy smarować łańcuch i najlepiej czym smarować ? A o jeszcze chciałbym poruszyć jedną kwestię jesli motor stał w garażu cała zimę, był od czasu do czasu przepalany, zawsze zapalał na raz nie było problemów to czy gdy juz za niedługo będę chciał jeździć bo robi się pogoda to potrzebne są jakieś większe przeglądy czy mogę normlanie wsiąść i jechać ? Proszę o pomoc. Dziękuję z góry
- sebo7521
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2011, 08:29
- Lokalizacja: Ropczyce
wpisz w google "serwowka i model moto" i wszystko bedziesz wiedzial. wystarczy poczytac:) a takie rzeczy musisz wiedziec
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
mam nadzieje że zima przy tych przepalankach zagrzał sie do temperatury pracy bo inaczej to bardziej mu szkodziłeś niż pomagałes, co do oleju na nowy sezon wymiana konieczna wraz z filtrem bez żadnych ciec budzetowych, w swojej r6 2006 olej co 6 tys zmieniałem ale co 10tys moze być , łańcuch smaruj specjlanymi preparatami do tego, najlepiej co 200-300km ewentualnie 500. uwazaj abys opony nie posmarował. a najwazniejsze to znajdź serwisówke bo takie rzeczy to powinienies wiedziec przed zakupem:) pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Co do oleju to co 5000 km wymien sopbie spokojnie. Nowoczesne oleje wytrzymuja 2 razy wiecej niz 5000km. Lancuch smaruj czymkolwiek co nie szkodzi gumie i nie przenika. Trzymaj sie z dala od wd40 bo wyplukuje smar spod O, X ringow
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
5100 jest dobrym olejem. Ludzie kupuje 300V i pyrkaja po miescie jak to jest olej do stosowania w ekstremalnych war. na torze. Wole zrobic pelny serwis niz polowiczny i kupic za roznice np.:swiece lub wyczyscic filtr KN albo odlozyc na oponki( grosz do grosza ...)
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
i Znowu się zaczyna.... 5100 vs 300v.... mówiłem to już kilka razy, ale powiem znowu. To przede wszystkim komfort psychiczny, że ma się zalane moto czymś lepszym niż wskazane...
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
a czy ktoś mogły mi podesłac na maila sebo7521@wp.pl serwisówke do kawy po polsku, szukałem ale nie znalazłem.
- sebo7521
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2011, 08:29
- Lokalizacja: Ropczyce
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
instrukcji obsługi nie będą mieli bo to się dodaje do nowego moto na sztukę. Robiłem chwilkę w ASO Kawasaki to wiem, że nie sprzedają instrukcji ok - mogą zamówić przy dostawie nowej maszyny od importera ale trzeba kombinować, że niby zgubiona tamta poprzednia itd...nikt na to nie pójdzie
Co do oleju. Ja lałem do TLR 2 razy 300V,- Drugą wymianę wyrzygał na trawę ...310zł po ok. 500km od wymiany przez odsadzony simmering przy wysprzęgliku...to mu awaryjnie zalałem 5100, castrola, orlena, belraya, silokene (mieszanina po awaryjnym wycieku po zlocie -co kto miał i jeździł tak 300km i przeżył ) później był 5100. sprzęt teraz zaleję raczej 5100 i w środku sezonu jeszcze raz zmienie tak po 4tyś bo u mnie te 4tyś są raczej ostro pałowane. Amory z przodu chcę na kwiecień zmienić na takie z K9 więc wolę na razie asekuracyjnie Najwyżej zmienię
Co do oleju. Ja lałem do TLR 2 razy 300V,- Drugą wymianę wyrzygał na trawę ...310zł po ok. 500km od wymiany przez odsadzony simmering przy wysprzęgliku...to mu awaryjnie zalałem 5100, castrola, orlena, belraya, silokene (mieszanina po awaryjnym wycieku po zlocie -co kto miał i jeździł tak 300km i przeżył ) później był 5100. sprzęt teraz zaleję raczej 5100 i w środku sezonu jeszcze raz zmienie tak po 4tyś bo u mnie te 4tyś są raczej ostro pałowane. Amory z przodu chcę na kwiecień zmienić na takie z K9 więc wolę na razie asekuracyjnie Najwyżej zmienię
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
czy najpierw kapało ci z tego wysprzedawszy ? bo mam wyciek i nie wiem gdzie nie moge ch*** zlokalizować chyba mi kapie z tej dziurki co tam ten prosty precik do sprzegła wchodzi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
no własnie o tym simmeringu mówię - rok temu odsadził się z karteru bo był źle zamocowany przez poprzedniego właściciela i blaszka go trzymająca była wygięta i na to pozwoliła. Za nim zaraz jest magistrala olejowa więc olej leci tam pod ciśneiniem. Ja ten wyciek zlikwidowałem zamawiając nowy simmering ale od SV1000 (poprawiony znacznie bo 2 wargowy) razem z tą blaszką co go przytrzymuje też z SV1000. Są to poprawione elementy więc na te oryginalne z TL1000R nie ma co się oglądać. Tylko musisz tę blaszkę i simmering razem kupić bo blaszka oryginalna z TLR nie pasuje do tego simmeringu nowego. Razem jakieś 120zł chyba. Montując nowego simmera uważaj bo on nie ma w karterze na czym się oprzeć więc musisz go ostrożnie montować. Poćwicz na starym simmeringu byś nowego nie uszkodził i nie wsadził zbyt daleko. Patrz też czy ten wyciek to nie sam wysprzęglik - bo z niego też lubi z czasem cieknąć. Jak cieknie to trzeba go zregenerować.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości