CBR na pierwszy motocykl
Posty: 51
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
CBR na pierwszy motocykl
Hej Wszystkim !
Mam w planach zrobić prawko kat. A jeszcze w tym roku, zanim zmieni się prawo i na pierwszy motocykl chciałem kupić CBR-ke F2/F3/F4, co do mojej historii z jednośladowcami to jedynie co, to robię po 20km w obie strony do pracy (troszke ponad 120-130km na tydzień) na skuterze 50ccm Peugeot Vivacity Sportline. Poza tym, pracowałem jako kierowca, jak ja to mówię VIPów, bo jeździłem Cadillacami i tego typu samochodami, więc można powiedzieć, że potrafił bym ogarnąć swoje emocje wsiadając na motor i nie odkręcać manetki do końca.
Chciał bym znać Wasze zdanie, na temat CBRki jako pierwszego motoru
Mam w planach zrobić prawko kat. A jeszcze w tym roku, zanim zmieni się prawo i na pierwszy motocykl chciałem kupić CBR-ke F2/F3/F4, co do mojej historii z jednośladowcami to jedynie co, to robię po 20km w obie strony do pracy (troszke ponad 120-130km na tydzień) na skuterze 50ccm Peugeot Vivacity Sportline. Poza tym, pracowałem jako kierowca, jak ja to mówię VIPów, bo jeździłem Cadillacami i tego typu samochodami, więc można powiedzieć, że potrafił bym ogarnąć swoje emocje wsiadając na motor i nie odkręcać manetki do końca.
Chciał bym znać Wasze zdanie, na temat CBRki jako pierwszego motoru

-
Bitson - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 28/9/2011, 12:09
- Lokalizacja: Rydułtowy
Witam mało można wywnioskować z twojej wypowiedzi .. więc może odnieś się do tych pytań :
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
- Wiek, waga, wzrost,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
- Wiek, waga, wzrost,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
<<Motocykl to nie wszystko liczy siÄ™ pasja...>>
-
judidzn - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 6/10/2011, 17:34
-Doświadczenie: 130km tygodniowo od ponad pół roku, na skuterze 50ccm, Peugeot Vivacity Sportline,
-wiek - 20, waga - 97kg, wzrost - 186cm,
-motocykl służył by mi ogólnie do jazdy na co dzień, do pracy, przez miasto i drogi ekspresowe (65%), jak również do weekendowych wypadów (30%), oraz turystyki (5%) bez "plecaka". Jak na razie nie mam w planach żeby próbować coś zdziałać na torze,
-co do kilometrów, to wyjazdy do pracy po 20km w obie strony w jeden dzień, co już daje ok 7000km + wypady weekendowe, oraz dłuższe trasy (np do Polski, ponieważ mieszkam w Holandii, to 1300km w jedną strone). Więc myśle że ponad 20tyś na sezon można spokojnie liczyć,
-na motocykl i sprzęt jak na razie mam 10tys. zł. (Honda CBR F3 + zestaw AlpineStars),
-co do pieniędzmi na utrzymanie motocykla nie będzie problemu, ponieważ powiedzmy taka CBR-ka była by moim oczkiem w głowie
,
-szczególnie podobają mi się sportowe, ale nie mam nic przeciwko nakedom i turystykom,
-Honda CBR 600 F2/3/4, Honda CBR 954 RR, Kawasaki ZX7R/ZX9R, Yamahy R6/R1, Suzuki GSX-R 600 SRAD, oraz moje marzenie - BMW S 1000RR
-wiek - 20, waga - 97kg, wzrost - 186cm,
-motocykl służył by mi ogólnie do jazdy na co dzień, do pracy, przez miasto i drogi ekspresowe (65%), jak również do weekendowych wypadów (30%), oraz turystyki (5%) bez "plecaka". Jak na razie nie mam w planach żeby próbować coś zdziałać na torze,
-co do kilometrów, to wyjazdy do pracy po 20km w obie strony w jeden dzień, co już daje ok 7000km + wypady weekendowe, oraz dłuższe trasy (np do Polski, ponieważ mieszkam w Holandii, to 1300km w jedną strone). Więc myśle że ponad 20tyś na sezon można spokojnie liczyć,
-na motocykl i sprzęt jak na razie mam 10tys. zł. (Honda CBR F3 + zestaw AlpineStars),
-co do pieniędzmi na utrzymanie motocykla nie będzie problemu, ponieważ powiedzmy taka CBR-ka była by moim oczkiem w głowie

-szczególnie podobają mi się sportowe, ale nie mam nic przeciwko nakedom i turystykom,
-Honda CBR 600 F2/3/4, Honda CBR 954 RR, Kawasaki ZX7R/ZX9R, Yamahy R6/R1, Suzuki GSX-R 600 SRAD, oraz moje marzenie - BMW S 1000RR
-
Bitson - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 28/9/2011, 12:09
- Lokalizacja: Rydułtowy
CBR-ka będzie raczej nieodpowiednim motocyklem ze względu na dużą moc. Skuter nie nauczył cię zapewne nawet podstaw które będą potrzebne do jazdy w/w motocyklem. Nie wyobrażam sobie Ciebie na małej 500 przy twoich gabarytach więc sprawdź sobie Suzuki SV 650 ze sportowymi owiewkami, powinna ci się podobać a cena podobna.
- Korin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 13/9/2010, 13:38
Walenty napisał(a):Raczej dasz sobie z nią radę, z podpieraniem i bojażliwym pokonywaniem zakrętów, ale dasz radę. Nie szalej, zainwestuj w strój i będzie dobrze.
co ty kolego pierdolisz? Ten "strój" to w czym mu niby pomoże jeśli to jego pierwsze moto i zaliczy większą glebę? Poza tym on nie pisał, że chce enduro KTM450, więc jakie to niby podpieranie bierzesz pod uwagę?
CBR to głupi pomysł na pierwsze moto. Ale jeśli się będziesz upierał, i tak zrobisz swoje. Zastanów się więc, czy będziesz się upierał czy nie i wtedy zapytaj ponownie.
jeszcze raz zarzucisz bluzgiem, to zwiększe poziom warnów o jeden
madcap
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Mój przyjacielu, przydałaby Ci się lekcja boksu, bo widzę, że masz problem z panowaniem nad emocjami. Wyraziłem swoje zdanie, przy założeniu, że kolega nie jest idiotą. Nie musisz się ze mną zgadzać. Jak nie będzie szaleć, to raczej nic mu się nie stanie.maciejka69 napisał(a):Walenty napisał(a):Raczej dasz sobie z nią radę, z podpieraniem i bojażliwym pokonywaniem zakrętów, ale dasz radę. Nie szalej, zainwestuj w strój i będzie dobrze.
co ty kolego pierdolisz? Ten "strój" to w czym mu niby pomoże jeśli to jego pierwsze moto i zaliczy większą glebę? Poza tym on nie pisał, że chce enduro KTM450, więc jakie to niby podpieranie bierzesz pod uwagę?
CBR to głupi pomysł na pierwsze moto. Ale jeśli się będziesz upierał, i tak zrobisz swoje. Zastanów się więc, czy będziesz się upierał czy nie i wtedy zapytaj ponownie.
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Walenty napisał(a):Mój przyjacielu, przydałaby Ci się lekcja boksu, bo widzę, że masz problem z panowaniem nad emocjami. Wyraziłem swoje zdanie, przy założeniu, że kolega nie jest idiotą. Nie musisz się ze mną zgadzać. Jak nie będzie szaleć, to raczej nic mu się nie stanie.
Mam worek w domu i regularnie w niego walÄ™, nie mam problemu z emocjami

Nawet przy założeniu, że kolega nie jest idiotą, nie nauczy się jeździć na cbr'ce, a co najwyżej może zrobić qq sobie albo innym. Nie będzie szaleć? Ciekawe... Czy Ty jesteś może pierwszym przypadkiem w historii, gdzie mając 120 konne auto korzystasz tylko z 50 koni bo nie jesteś idiotą?
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Worek nie oddaje, to jego wada. Sport dopuszczony do ruchu z natury nie jest rozsądny. Wiadomo, na popularnej "500" szybciej nauczy się jeździć, ale nie zakładajmy od razu, że odwali jakiś numer.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Plus jest taki, że przy kupnie np. CB, GS 500 po sezonie lub dwóch one nie stracą na wartości i nie ma problemu z odsprzedażą. To bardzo chodliwe sprzęty.
Bitson jeśli zależy Ci bardzo na wyglądnie, to zastanów się nad xj 600. Do szpanu i nauki jazdy to chyba najcelniejszy wybór
Bitson jeśli zależy Ci bardzo na wyglądnie, to zastanów się nad xj 600. Do szpanu i nauki jazdy to chyba najcelniejszy wybór

-
coumarx - Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 4/4/2010, 08:39
- Lokalizacja: Oświęcim
Ten temat cały czas się powtarza ... " kupie CBR i będę jeździć ostrożnie bo nie jestem idiotą " to jest śmieszne..
Trzeba pamiętać że motocykl to nie puszka ... na motocyklu nic nas nie chroni Maciejka69 ma racje że nic mu strój nie da jeśli konkretnie przyłoży w glebę lub w auto .. więc może trochę się zastanów kolego , lepiej kupić coś mniejszego i uczyć się kunsztu jazdy na motocyklu , i z czasem kupić coś większego i mocniejszego .
Ja też się teraz rozglądam za pierwszym motocyklem ii szczerze mówiąc nie przyszły mi takie myśli do głowy jak CBR na te 18 urodziny , raczej patrzę za czymś słabszym niż CBR .l
Trzeba pamiętać że motocykl to nie puszka ... na motocyklu nic nas nie chroni Maciejka69 ma racje że nic mu strój nie da jeśli konkretnie przyłoży w glebę lub w auto .. więc może trochę się zastanów kolego , lepiej kupić coś mniejszego i uczyć się kunsztu jazdy na motocyklu , i z czasem kupić coś większego i mocniejszego .
Ja też się teraz rozglądam za pierwszym motocyklem ii szczerze mówiąc nie przyszły mi takie myśli do głowy jak CBR na te 18 urodziny , raczej patrzę za czymś słabszym niż CBR .l
<<Motocykl to nie wszystko liczy siÄ™ pasja...>>
-
judidzn - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 6/10/2011, 17:34
Z Waszych wypowiedzi można wywnioskować, że lepiej jeździć w klapkach. Od razu zakładacie, że zaatakuje mur przy znacznej prędkości. Tak, żeby zebrać do kupy: najlepiej, gdybyś zaczął od słabszego sprzętu. Skoro nie wykluczasz nakedów, to zainteresuj się czymś słabszym, po przesiadce na 500ccm i tak będziesz mile zaskoczony osiągami.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Człowieku mylisz pojęcia ... po pierwsze primo nikt tu nie pisał że w można latać w klapkach , tylko że kombinezon nie bardzo pomoże przy dużej glebie :/ wiadomo jest to jakieś zabezpieczenie ale nie przy dużych glebach . Czytaj ze zrozumieniem .
<<Motocykl to nie wszystko liczy siÄ™ pasja...>>
-
judidzn - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 6/10/2011, 17:34
Fajnie, cieszę się, że się wypowiedziałeś. Nie zarzucaj mi czegoś takiego, bo tematy czytam od początku do końca. Ty za to zacząłeś coś mówić, ale nie skończyłeś.
Poza tym mam wrażenie, że sądzicie, że na rzędowej "500" nie da się "konkretnie przyłożyć w glebę lub w auto".
CBRka na pierwsze moto to niekoniecznie "śmierć, penis i zniszczenie".
Poza tym mam wrażenie, że sądzicie, że na rzędowej "500" nie da się "konkretnie przyłożyć w glebę lub w auto".
CBRka na pierwsze moto to niekoniecznie "śmierć, penis i zniszczenie".
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Nie pomoze jak jest slup samochod etc... po drodze. Jak nic nie ma to uratuje Cie od duzych obrazen.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
nawet Motul 300V... chociaż zdaniem Seby 5100 zapewne zminimalizuje obrażenia.
Wybacz kolego. Naprawdę poroniony pomysł. Celuj w 250-500 cm3
autor postu właśnie otrzymał ostrzeżenie

Wybacz kolego. Naprawdę poroniony pomysł. Celuj w 250-500 cm3
autor postu właśnie otrzymał ostrzeżenie

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
judidzn napisał(a):[...Ja też się teraz rozglądam za pierwszym motocyklem[...]
to niezłe jak ktoś kto nawet nie ma motocykla udziela porad na temat co lepiej...

Bitson jak tylko skuterem jeździsz to możesz mieć problem z ogarnięciem CBR. Paredziesiąt solidnych godzin powinieneś polatać na czymś słabszym, żeby wogóle jazdę na sprzęcie z biegami opanować, a auto nie ma nic do tego.
Może w szkole jazdy mają jakąś 500, żeby dodatkowo poćwiczyć? Wtedy sam będziesz wiedział... czy CBR

- eismann
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 27/7/2011, 14:36
same kozaki. Juz to widze jak kazdy z was zaczynal najpierw skuter potem mz 250 potem cb500 potem xj600 potem kwawa er6 a potem gixer 600.... Akurat honda cbr bynajmniej f3/f4 to spokojne motocykle te roczniki nie byly tak jadowite jak np gixer czy zx6r. Motocykl lekki i zwinny. Myslicie ze od gadania ----> GS500 najlepszy na start <---- ten gosc kupi gs500 ? Rozumiem ze ciezko sie uczyc na mocnym sprzecie ale nie popadajmy w paranoje
- relakzstyle
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
- Lokalizacja: Puck
Posty: 51
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości