Zobacz wÄ…tek - Motorynka - problem
NAS Analytics TAG

Motorynka - problem

i inne małe pojemności
_________

Motorynka - problem

Postprzez Banas787 » 14/2/2012, 06:42

Witam.

Nie wiem czy do dobry dzial ale sluchajcie ostatnio naprawialem swoja motorynke i wiekszosc czesci jest nowa, dobrze zamontowana itd.. ALE ona i tak nie chce odpalic wie ktos dlaczego ?
(wczesniej tez tak bylo dlatego teraz dokupilem jeszcze nowe uszczelki ale dalej nic ;/)
Banas787
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/2/2012, 06:37
Lokalizacja: Gdów


Postprzez Seba_ER5 » 14/2/2012, 07:19

zaplon ustaw... gazior nic innego mi do glowy nie przychodzi... a mam paliwko :)...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Slusar91 » 14/2/2012, 10:52

Masz iskre? Zalewa świece? Złożyłeś silnik bez uszczelek? Jeżeli tak to oddaj motorynke w dobre ręce bo ciężko widzę jej żywot u Ciebie, Pozdrawiam.
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez henio12323 » 14/2/2012, 13:07

to te silniki sie składało na uszczelki oO <wow> co najwyzej tubka silikonu czerwonego załatwiało sprawe krzywych głowic itp.

odpowiednia regulacja i sprzęt powinien pracować. zapłon gaźnik - tak jak koledzy wyzej piszą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Slusar91 » 14/2/2012, 13:41

Oczywiście że na uszczelki, a jak ciekły to dodatkowo silikon, samego silikonu też można dać ale mija się to z celem, pozatym nie ma problemu najlepiej posmarowac brzegi olejem odbic na kartonie 1mm taki jak z tylu bloku technicznego i wyciąć, jedynie od głowicy trzeba kupować uszczelke.
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez Banas787 » 14/2/2012, 18:23

Iskra jest , swiecy nie zalewa ... A co do zywotu to faktycznie jazda nia byla ostra xD
Banas787
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/2/2012, 06:37
Lokalizacja: Gdów

Postprzez Slusar91 » 14/2/2012, 18:45

Przedmuchaj gazior, ewentualnie kup zestaw naprawczy to polatasz dłużej, pozdro
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez KAPELA911 » 14/2/2012, 20:30

a paliwo dochodzi?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Banas787 » 15/2/2012, 22:05

Paliwo dochodzi.. A gazior przedmucham a jesli to nie pomoze to oddam ja do naprawy xD i bedzie .. I na tym koniec tematu .


Dzieki za jakas pomoc i ELO.
Banas787
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/2/2012, 06:37
Lokalizacja: Gdów

Postprzez tomera » 16/2/2012, 13:12

próbuj sam
masz czas a tera jeszcze nawalilo sniegu duzo :d
na moje oko wez sprawdz szczelnosc połączen gaznik cylek,
sprawdz czy swieca oj i czy daje iskre na elektrodzie czy ma przebicie
jak bedzie ok to musisz sprawdzic zaplon, i to na pewno on jest walniety ewentualnie ta cewka butelkowa czy jakos tak, dawno sie tym nie bawilem wiec sory jesli cos pomeiszalem :)

znajac zycie rozwiazanie bedzie banalne :D
wez ja na pych i moze zagada ;p
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez KAPELA911 » 16/2/2012, 16:33

a sprawdź jeszcze czy czop wału się nie przekręcił .
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez QQQ50gQQQ » 16/2/2012, 18:01

Mi ktoś dał motorynkę o podobnych objawach iskra była , paliwo było .
Musisz pokombinować z przerwą na platynkach , niektóre lubią więcej a inne mniej . Zapłon możesz dać trochę wcześniejszy ale bez przesady . Jak to nie pomoże to wymień cewkę zapłonową bo nie każda iskra zapali mieszankę .
Avatar użytkownika
QQQ50gQQQ
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
Lokalizacja: Jasło

Postprzez komarcc » 16/2/2012, 19:57

Ściągnij fajkę i sprawdź jak dużą iskrę potrafi wyprodukować iskrownik, jeśli iskra będzie poniżej ok.1cm to sprawdź kondensator, cewkę i kabel WN. Sprawdź też przerywacz, czy jest czysty, jeśli nie to przeczyścić, wtedy musi palić. A jeśli nie to znaczy, że coś z gaźnikiem jest nie tak, bądź kompresja jest już tak słaba, że silnik nie odpali. Zapłon choćbyś nie wiem jak miał przestawiony to silnik i tak odpali, to jak będzie chodził to już druga sprawa :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez tomera » 16/2/2012, 22:39

1cm? toż to przecierz okolo 30 000 V musi zrobic zeby przebic 1cm powietrza ;p
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez komarcc » 16/2/2012, 23:15

Nie wiem jak to przeliczyłeś, ale to musi nieźle kopać :D

Dodam jeszcze, by nie kupować nowych cewek, bo są koszmarnej jakości, najlepiej stare używane w dobrym stanie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez tomera » 17/2/2012, 01:15

w suchym powietrzu przeskok jest przy okolo 10kV ale my na eksperymencie w szkole dopiero przy 30 kv uzyskalismy przeskok przez 1 cm powietrza :d
to czyli jak przerwa na swiecy ma 1mm to napiecie tylko ponad tysiac do okolo 3 tysiecy voltow :d

komar, co do cewek, jestem oburÄ…cz za :) sam sie przejechalem na tym w ogarku ;p
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê