[biblioteka] Najbardziej przereklamowane motocykle
Zgodze sie z tobą F4 to kunszt motocyklowego piekna ale osiągi ma na poziomie Japończyków, nigdy nie zrobiła takiego WOW jak teraz bmw s1000rr a chyba o to im chodzilo wprowadzając f4 1000 do produkcji. I dla czego nie ma ich w WSBK?? ;|<br><hr>ZnafcaKomentatorzy napisał(a):MV Agusta F4 to chyba autor nie miał możliwości się zbiżyć do tego moto. Faktycznie cena jest wysoka. Ale same moto bardzo brutalne, ale w tej klasie może sobie na to pozwolić <br><hr>moto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To dla czego w cyklu WSBK w kategori Stock1000 KTM radził sobie bardzo mizernie? W polskim pucharze też wymiata gościu na GSXR1000 a nie na bmw. Patrz i sugeruj sie tym co sie dzieje w najbardziej prestiżowych pucharach a nie w jakichś domowych zawodach.<br><hr>ZnafcaKomentatorzy napisał(a):Odnośnie KTM RC8 to w Międzynorodowych Mistrzostwach Niemiec Martin Bauer był pierwszy przed osławionymi BMW które w klasyfikacji konstruktorów jest pierwsze a KTM drugi. Więcej w artykuke na Ścigacz.pl
<a href="http://www.scigacz.pl/Martin,Bauer,Mistrzem,IDM,Superbike,KTM,triumfuje,16613.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Martin,Bauer,Mistrzem,IDM,Superbike,KTM,triumfuje,16613.html</a>
Klasyfikacja generalna IDM Superbike 2011:
1. Martin Bauer (A), KTM, 247
2. Michael Ranseder (A), BMW, 204
3. Karl Muggeridge (AUS), Honda, 200
Klasyfikacja konstruktorów:
1. BMW, 480 pkt
2. KTM, 457 pkt
3. Honda, 424 pkt
4. Yamaha, 196 pkt<br><hr>skor-za<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To prawda, Superbike nic nie mają wspólnego z modelem ulicznym, choć SST to często też mocno wykombinowane fury...<br><hr>OrientAlKomentatorzy napisał(a):pan redaktor zapomnial dodać że w przypadku R1 to największa kicha w historii tego modelu. Nawet na torze nie daje rady zupełnie no chyba że by wsadzić w ulepszenie silnika drugie tyle co jest warta. Chwalą sie 183km mocy!!! parodia. Ten shit ma średnio niewiele ponad 158 z fabryki. Sprawdzone wyhamowane. Dobry sprzęt dla niedzielnego turysty albo harleyowca<br><hr>mad max<br>Komentatorzy napisał(a):a oglądałeś trochę wyścigi i widziałeś gdzie była yamaha a gdzie np. kawa i suzuki..?<br><hr>Piter84<br>Komentatorzy napisał(a):Ja oglądam bacznie wyścigi motocyklowe w tym bardzo uważnie cały cykl WSBK. Mówisz o R1 w specyfikacji Superbike? że ona taka cudowna to popatrz na jej odpowiednik w klasie Stock1000 taki jak możesz sobie kupic w salonie.. Odpowiedz jest prosta może R1 była fajna bazą do superbika ale w stocku to bardziej niż przecietny motocykl. Stara dobra R1 skończyła sie na Rn19 na której wymiatał Haga i Corser a w dodatu coś soba reprezentowała w Stockach 1000. Mam nadzieje że na 2014rok kameretony powrócą do konwencjonalnego silnika R4. <br><hr>Znafca<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystkie Harleye Davidsony. Kupujesz legendę, a motocykl dostajesz gratis - czyli jadą po kosztach jak tylko można. Konkurencja japońska i angielska dawno już przegoniła HD.
Każdy Ducati - wygląd super, ale w dotyku i z bliska przypomina najtańszy skuter z supermarketu.
BMW GS 1200 - wielki, nieporęczny, rozpadające się wahacze, szalejąca elektronika, brzydki, dźwięk silnika.
Honda ST1300- motocykl powinien mieć blokadę na 160 km/h, bo powyżej wężykuje, shimmy itp.
<br><hr>Slayer
Każdy Ducati - wygląd super, ale w dotyku i z bliska przypomina najtańszy skuter z supermarketu.
BMW GS 1200 - wielki, nieporęczny, rozpadające się wahacze, szalejąca elektronika, brzydki, dźwięk silnika.
Honda ST1300- motocykl powinien mieć blokadę na 160 km/h, bo powyżej wężykuje, shimmy itp.
<br><hr>Slayer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobry motocykl, ale niewykorzystany potencjał silnika. BMW serii K jednak ciekawszy i szybszy.<br><hr>SlayerKomentatorzy napisał(a):1. VFR1200<br><hr>Phi!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popatrz na regulamin Stock 1000 sam sobie odpowiesz. Wymiana wydechu na sportowy, filtra powietrza i paru pierduł to mocno wykombinowane modyfikacje? ;| <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):pan redaktor zapomnial dodać że w przypadku R1 to największa kicha w historii tego modelu. Nawet na torze nie daje rady zupełnie no chyba że by wsadzić w ulepszenie silnika drugie tyle co jest warta. Chwalą sie 183km mocy!!! parodia. Ten shit ma średnio niewiele ponad 158 z fabryki. Sprawdzone wyhamowane. Dobry sprzęt dla niedzielnego turysty albo harleyowca<br><hr>mad max<br>Komentatorzy napisał(a):a oglądałeś trochę wyścigi i widziałeś gdzie była yamaha a gdzie np. kawa i suzuki..?<br><hr>Piter84<br>Komentatorzy napisał(a):Ja oglądam bacznie wyścigi motocyklowe w tym bardzo uważnie cały cykl WSBK. Mówisz o R1 w specyfikacji Superbike? że ona taka cudowna to popatrz na jej odpowiednik w klasie Stock1000 taki jak możesz sobie kupic w salonie.. Odpowiedz jest prosta może R1 była fajna bazą do superbika ale w stocku to bardziej niż przecietny motocykl. Stara dobra R1 skończyła sie na Rn19 na której wymiatał Haga i Corser a w dodatu coś soba reprezentowała w Stockach 1000. Mam nadzieje że na 2014rok kameretony powrócą do konwencjonalnego silnika R4. <br><hr>Znafca<br>Komentatorzy napisał(a):To prawda, Superbike nic nie mają wspólnego z modelem ulicznym, choć SST to często też mocno wykombinowane fury...<br><hr>OrientAl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Iśka ty gej? <br><hr>fotomotoKomentatorzy napisał(a):Co do Yamahy-Vmax wolę ten starszy model, stojący u mie w garażu . A jeśli chodzi o kalendarz na 2012... poszukuję kalendarza z motocyklami, a nie motocykl+babka i do tego w negliżu. To tak jak sa kalendarze z końmi i modelkami. Całe piekno konia jest gdzieś poza, bo na pierwszym planie kobitka. Czy ktos nie mógł by zrobić kalendarza dla motocyklistek... motocykle + fajni modele i to wcale nie muszą byc roznegliżowani ;D. Dużo wymagam? Nie, mam dośc tylko dyskryminacji!!! Tak na babski rozum, na co mi na ścianie kalendarz z motocyklami a na nich w różnych pozach kobitki. Widac heteroseksualne kobietki są uważane za mniejszośc. Chyba trzeba wyjśc na ulice i jak geje zacząć domagać się, aby nas zauważono ;PPP<br><hr>Iśka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja bym tu wymienił po kolei wszystkie modele Harleya, płacimy tylko i wyłącznie za znaczek. A do tego zestawienia bardziej bym dał starego Vmaxa, totalnie bezsensowny motor kultowy tylko dlatego że dali mu silnik wyprzedzający epokę o 10 lat. W dzisiejszych czasach nie ma sensu. A do Ducati trzeba dorosnąć, jak nie wiesz czemu są droższe to znaczy, że nie jeździłeś nigdy takim. A fakt faktem najmniej docenioną marką jest Triumph, świetne motocykle.<br><hr>Rafał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
HA HA HA!!! IDM to domowe wyscigi a puchar Polski prestizowe zawody. Chyba padne ze smiechu HE HE HE Polska nie ma niestety nawet jednego liczacego sie na swiecie toru w przeciwienstwie do Niemiec gdzie smiga i WSBK i Moto-GP A na dodatek niektorzy czolowi zapierdalacze w IDM trafiaja do WSBK i Moto-GP<br><hr>KaminskiKomentatorzy napisał(a):Odnośnie KTM RC8 to w Międzynorodowych Mistrzostwach Niemiec Martin Bauer był pierwszy przed osławionymi BMW które w klasyfikacji konstruktorów jest pierwsze a KTM drugi. Więcej w artykuke na Ścigacz.pl
<a href="http://www.scigacz.pl/Martin,Bauer,Mistrzem,IDM,Superbike,KTM,triumfuje,16613.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Martin,Bauer,Mistrzem,IDM,Superbike,KTM,triumfuje,16613.html</a>
Klasyfikacja generalna IDM Superbike 2011:
1. Martin Bauer (A), KTM, 247
2. Michael Ranseder (A), BMW, 204
3. Karl Muggeridge (AUS), Honda, 200
Klasyfikacja konstruktorów:
1. BMW, 480 pkt
2. KTM, 457 pkt
3. Honda, 424 pkt
4. Yamaha, 196 pkt<br><hr>skor-za<br>Komentatorzy napisał(a):To dla czego w cyklu WSBK w kategori Stock1000 KTM radził sobie bardzo mizernie? W polskim pucharze też wymiata gościu na GSXR1000 a nie na bmw. Patrz i sugeruj sie tym co sie dzieje w najbardziej prestiżowych pucharach a nie w jakichś domowych zawodach.<br><hr>Znafca<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Puchar polski to śmiech na sali. Prestiżowe zawody to cała seria WSBK w tym Superbiki i Stock-1000. Puchary krajowe to inn bajka. Polecam nauczyć sie czytac ze zrozumieniem...<br><hr>ZnafcaKomentatorzy napisał(a):Odnośnie KTM RC8 to w Międzynorodowych Mistrzostwach Niemiec Martin Bauer był pierwszy przed osławionymi BMW które w klasyfikacji konstruktorów jest pierwsze a KTM drugi. Więcej w artykuke na Ścigacz.pl
<a href="http://www.scigacz.pl/Martin,Bauer,Mistrzem,IDM,Superbike,KTM,triumfuje,16613.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Martin,Bauer,Mistrzem,IDM,Superbike,KTM,triumfuje,16613.html</a>
Klasyfikacja generalna IDM Superbike 2011:
1. Martin Bauer (A), KTM, 247
2. Michael Ranseder (A), BMW, 204
3. Karl Muggeridge (AUS), Honda, 200
Klasyfikacja konstruktorów:
1. BMW, 480 pkt
2. KTM, 457 pkt
3. Honda, 424 pkt
4. Yamaha, 196 pkt<br><hr>skor-za<br>Komentatorzy napisał(a):To dla czego w cyklu WSBK w kategori Stock1000 KTM radził sobie bardzo mizernie? W polskim pucharze też wymiata gościu na GSXR1000 a nie na bmw. Patrz i sugeruj sie tym co sie dzieje w najbardziej prestiżowych pucharach a nie w jakichś domowych zawodach.<br><hr>Znafca<br>Komentatorzy napisał(a):HA HA HA!!! IDM to domowe wyscigi a puchar Polski prestizowe zawody. Chyba padne ze smiechu HE HE HE Polska nie ma niestety nawet jednego liczacego sie na swiecie toru w przeciwienstwie do Niemiec gdzie smiga i WSBK i Moto-GP A na dodatek niektorzy czolowi zapierdalacze w IDM trafiaja do WSBK i Moto-GP<br><hr>Kaminski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zdecydowanie K1300S z Quickshifterem miażdzy system i honde.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):1. VFR1200<br><hr>Phi!<br>Komentatorzy napisał(a):Dobry motocykl, ale niewykorzystany potencjał silnika. BMW serii K jednak ciekawszy i szybszy.<br><hr>Slayer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A slyszales o selekcjonowanych koniach robiony na zamówienie juz w fabryce?<br><hr>OrientAlKomentatorzy napisał(a):pan redaktor zapomnial dodać że w przypadku R1 to największa kicha w historii tego modelu. Nawet na torze nie daje rady zupełnie no chyba że by wsadzić w ulepszenie silnika drugie tyle co jest warta. Chwalą sie 183km mocy!!! parodia. Ten shit ma średnio niewiele ponad 158 z fabryki. Sprawdzone wyhamowane. Dobry sprzęt dla niedzielnego turysty albo harleyowca<br><hr>mad max<br>Komentatorzy napisał(a):a oglądałeś trochę wyścigi i widziałeś gdzie była yamaha a gdzie np. kawa i suzuki..?<br><hr>Piter84<br>Komentatorzy napisał(a):Ja oglądam bacznie wyścigi motocyklowe w tym bardzo uważnie cały cykl WSBK. Mówisz o R1 w specyfikacji Superbike? że ona taka cudowna to popatrz na jej odpowiednik w klasie Stock1000 taki jak możesz sobie kupic w salonie.. Odpowiedz jest prosta może R1 była fajna bazą do superbika ale w stocku to bardziej niż przecietny motocykl. Stara dobra R1 skończyła sie na Rn19 na której wymiatał Haga i Corser a w dodatu coś soba reprezentowała w Stockach 1000. Mam nadzieje że na 2014rok kameretony powrócą do konwencjonalnego silnika R4. <br><hr>Znafca<br>Komentatorzy napisał(a):To prawda, Superbike nic nie mają wspólnego z modelem ulicznym, choć SST to często też mocno wykombinowane fury...<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):Popatrz na regulamin Stock 1000 sam sobie odpowiesz. Wymiana wydechu na sportowy, filtra powietrza i paru pierduł to mocno wykombinowane modyfikacje? ;| <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz coś do ST ??? (żebyś ty po szklarza nie dzwonił ) <br><hr>xtz 750Komentatorzy napisał(a):Czarnuchy z forum , juz jada Ci pod dom.. dzwon po szklarza.... ;P
Tenera? Tez mi cos... <br><hr>Maciek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hahahaha że co prosze? może sprecyzuj wypowiedz! <br><hr>ZnafcaKomentatorzy napisał(a):pan redaktor zapomnial dodać że w przypadku R1 to największa kicha w historii tego modelu. Nawet na torze nie daje rady zupełnie no chyba że by wsadzić w ulepszenie silnika drugie tyle co jest warta. Chwalą sie 183km mocy!!! parodia. Ten shit ma średnio niewiele ponad 158 z fabryki. Sprawdzone wyhamowane. Dobry sprzęt dla niedzielnego turysty albo harleyowca<br><hr>mad max<br>Komentatorzy napisał(a):a oglądałeś trochę wyścigi i widziałeś gdzie była yamaha a gdzie np. kawa i suzuki..?<br><hr>Piter84<br>Komentatorzy napisał(a):Ja oglądam bacznie wyścigi motocyklowe w tym bardzo uważnie cały cykl WSBK. Mówisz o R1 w specyfikacji Superbike? że ona taka cudowna to popatrz na jej odpowiednik w klasie Stock1000 taki jak możesz sobie kupic w salonie.. Odpowiedz jest prosta może R1 była fajna bazą do superbika ale w stocku to bardziej niż przecietny motocykl. Stara dobra R1 skończyła sie na Rn19 na której wymiatał Haga i Corser a w dodatu coś soba reprezentowała w Stockach 1000. Mam nadzieje że na 2014rok kameretony powrócą do konwencjonalnego silnika R4. <br><hr>Znafca<br>Komentatorzy napisał(a):To prawda, Superbike nic nie mają wspólnego z modelem ulicznym, choć SST to często też mocno wykombinowane fury...<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):Popatrz na regulamin Stock 1000 sam sobie odpowiesz. Wymiana wydechu na sportowy, filtra powietrza i paru pierduł to mocno wykombinowane modyfikacje? ;| <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):A slyszales o selekcjonowanych koniach robiony na zamówienie juz w fabryce?<br><hr>OrientAl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W ZASADZIE OK I DOBRZE ZE NAPISALESCIE O TYM JUNAKU ALE TO CO NAPISALISCIE O DUCATI DESMODECI TO NARA<br><hr>szarpankizboczem
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się, dlatego mam 2 szt. Ducati, a bdzie 3-cia...Komentatorzy napisał(a):Wszystkie Ducati jak leci.<br><hr>IgoRR<br>
NIE kupujcie Ducati!<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się z autorem tego komentarza. Od dziecka fascynuje się motocyklami, kiedy jeździłem na wyrobach rodzimych marek marzyłem o japończyku, kiedy jeżdżę sportowym japończykiem, to jak widzę takie Panigale to aż ciarki po plecach przechodzą. Jedyną barierą, która mnie powstrzymuje to cena, jakby było mnie stać na taki sprzęt to gdzieś bym miał komentarze typu, że Ducati się psuje itp., a tak w ogóle to za oryginalność trzeba płacić. Mała firma, mały potencjał produkcyjny (porównując ich z japończykami), ale chłopaki nie kopiują rozwiązań, trzymają się swojej regułki tworzenia motocykli i to jest właśnie kultowe. Jeździłem również kilkoma modelami HD i japońskiej konkurencji, co z tego, że japońskie sprzęty były bardziej jedwabiste, ale nie miały w sobie tego czegoś co daje HD - ojciec tego typu motocykli, oni od nikogo nie kopiowali. Bawarki rodziny R, również kultowe sprzęty, właśnie te historyczne boksery, nadal rozwijane zapracowały na takie miano, nie ma ściągania od innych.<br><hr>gsxrk6Komentatorzy napisał(a):Drogi Boczo,
chyba nie tak samo rozumiemy słowo "przereklamowane". Np F4 wcale nie miało być alternatywą dla Japończyków. Weźmy pod lupę dwa pojazdy, ale z czterema kołami: Lambo Gallardo i Nissana GT-R: osiągi te same, oba są sportowe, ale GT-R kosztuje połowę tego (albo i mniej) co Gallardo i ma w sobie technologie ery kosmicznej. Ty uznasz więc, że Gallardo jest przereklamowane. Ja uznam, że (jeśli byłoby mnie stać) wolę Gallardo. W motocyklowym życiu poza torem nie chodzi przecież o kosmiczne technologie. Ja np mam gdzieś, czy mój sprzęt na okrążeniu w Missano będzie 0,8s wolniejszy niż Yamaha R1 2009 o której za chwile powiem. Liczy się dla mnie coś zupełnie innego. Coś, co z pewnością F4 mogłaby mi dać.
Ducati Desmosedici... jest fenomenalny. I czy to coś złego, że jest łagodny? Poza tym łagodniejszy niż co? 1198? No i co z tego? Poza tym to uliczny sprzęt MotoGP, więc chyba nikt nigdy nie liczył, że kupi go w cenie 1198? Szczególnie, że fabryczne sprzęty MotoGP to wydatek kilku milionów Euro. No i wyobraźmy sobie, że niebyłby łagodny. Czy wtedy ta garstka ludzi, którą stać i która zdecydowała się na zakup tego, wspaniałego bądź co bądź motocykla, zrobiłaby to samo?
Yamaha R1 2009 to Superbike, prawda? Cóż więc jest złego w tym, że jest narowista, agresywna i nie da się nią jeździć po ulicy lub jest to bardzo kłopotliwe? Przecież naturalnym miejscem dla takiego motocykla jest tor gdzie właśnie on (a nie F4) ma walczyć o ułamki sekund z Fireblade'em i spółką. To całkiem naturalne i uważam, że jesli ktoś w ogóle decyduje się na zakup motocykla SBK do użytku na ulicę powinien liczyć się z tym, że został on stworzony do jednego tylko celu: pałowania na maksa.
Z innymi przykładami zgadzam się bądź nie. Nie wiem np czemu chciałbyś zakfalifikować Ducati Streetfightera albo Suzuki B-Kinga. Nie napisałeś jednak, dlatego dyskutować nie będę. Mam jednak nieodparte wrażenie, ze cała lista i przytaczane przez Ciebie argumenty nijak się mają do "przereklamowania" tych sprzętów. Widać raczej, ze od sportowego litra oczekujesz łagodności, od legendarnecho choppera niskiej ceny, od polskiego low-budgetowego motocykla 250 dobrych osiągów i wykonania. Utopia.<br><hr>Kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety autor nie wykazał się za bardzo - Piaggio MP3 przez jest, a na 100% było najpopularniejszym pojazdem na rynku niemiecki. Jak nie nazwać tego rewolucją??<br><hr>Dominik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości