R6 & CBR 600 RR
Posty: 61
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
...................................0-100 0-140
HONDA CBR600 (2007) ...3,3 ...5,0
HONDA CBR1000 (2007)..3,2... 4,9
chodzi mi o te osiągi w praktyce czy czuje sie różnice pomiędzy 600 a 1000 chodzi o kogoś kto jeździł 600 i 1000 podałem osiągi
.....................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) ......3,3 .5,0... 9,5
HONDA CBR1000 (2007) .....3,2. 4,9 ...8,0
YAMAHA R6 (2007)........... 3,4 ...5,3...9,7
YAMAHA R1 (2007) ...........3,2 ...4,5.. 7,4
HONDA CBR600 (2007) ...3,3 ...5,0
HONDA CBR1000 (2007)..3,2... 4,9
chodzi mi o te osiągi w praktyce czy czuje sie różnice pomiędzy 600 a 1000 chodzi o kogoś kto jeździł 600 i 1000 podałem osiągi
.....................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) ......3,3 .5,0... 9,5
HONDA CBR1000 (2007) .....3,2. 4,9 ...8,0
YAMAHA R6 (2007)........... 3,4 ...5,3...9,7
YAMAHA R1 (2007) ...........3,2 ...4,5.. 7,4
- SNIPERcom
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27
Skoro masz dane po co pytasz , przeciez widzisz .
120km a 180km chyba jest roznica
120km a 180km chyba jest roznica

Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
Przyśpieszenia do setki ograniczone są budową motocykla i rozłożenie mas, a nie mocą.
Przyśpieszenie od 0 do 100km/h w motocyklu sportowym jest mało istotne.
Przyśpieszenie od 0 do 100km/h w motocyklu sportowym jest mało istotne.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
rafi napisał(a):siedziałem na r6 model 2007. jest ok, ale w czasie dłuższej trasy to pewnie plecy mają przeje..ne. Ogólnie motor mały, za****** ładny (mają 2 qmple: jedna całą czarną-miód, a drugi biało-czerwoną-miód x 10, myślałem że biały motor to kibel, ale po zobaczeniu tej r6 zmieniłem na zawsze zdanie). Do 100 km/h z moim fazerem jakiejś dużej rózniecy nie ma, ale r6 robi przeciąg po "setce". i jeszcze co do wyglądu: fazer ma obroty do 16 tys. (od 13 czerwone pole) r6 ma czernowe pole OD 16 TYS. do bodajże 20tys. cud, miód malina
Uświadom kolegów ze te motocykle slużą też do skręcania


Ale za to jak ladnie sie prezentowali na rozpoczeciu sezonu w pt

Ostatnio edytowano 6/5/2007, 22:47 przez Shinden, łącznie edytowano 1 raz
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiÄ…gow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlÄ…cza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?
Kawasaki ZX-6R
-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
Witam ponownie. Właśnie jestem po majowym weekendzie na którym wybrałem się z kolegami sprzętami, wystąpiły:
R6 - 2003
GSXR 600 - 2002
GSXR 600 K6 -2006
R1 - 2007
R6 - 2006
CBR 954 - 2003
Najważniejsze różnice to elastyczność - 600 to konieczność częstych zmian biegów, 1000 (954) nie miały tego problemu. W jeździe szosowej nie odczywało się dużych różnic, prędkości przelotowe po szosie 150-180, wszyskie sprzęty razem. Zakręty (byliśmy w Szklarskiej Porębie) - lepsze były 600, są naprawdę poręczniejsze. Uwaga od kumpla który latał wcześniej na CBR-1000/2004 oraz CBR 954/2002 - 954 jest dużo bardziej przyjazna, lepiej wchodzi w łuki niż 1000.
Tak więc praktyczne zastosowanie na szosach jest podobne. A plecy nie bolały
pozdrawiam
R6 - 2003
GSXR 600 - 2002
GSXR 600 K6 -2006
R1 - 2007
R6 - 2006
CBR 954 - 2003
Najważniejsze różnice to elastyczność - 600 to konieczność częstych zmian biegów, 1000 (954) nie miały tego problemu. W jeździe szosowej nie odczywało się dużych różnic, prędkości przelotowe po szosie 150-180, wszyskie sprzęty razem. Zakręty (byliśmy w Szklarskiej Porębie) - lepsze były 600, są naprawdę poręczniejsze. Uwaga od kumpla który latał wcześniej na CBR-1000/2004 oraz CBR 954/2002 - 954 jest dużo bardziej przyjazna, lepiej wchodzi w łuki niż 1000.
Tak więc praktyczne zastosowanie na szosach jest podobne. A plecy nie bolały

pozdrawiam
Motocykliści dzielą się na tych co leżeli i będą leżeć
- R6surfer
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/4/2007, 10:08
- Lokalizacja: Poznań
SNIPERcom napisał(a):fajne maszynki macie a prawdą jest to ze R1 tak staje na koło ze np jadąc sobie 100 i dając gazu na maxa bez sprzęgła pójdzie w gorę koło?
Nakryje ciÄ™ zanim siÄ™ obejrzysz.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Shinden napisał(a):Uświadom kolegów ze te motocykle slużą też do skręcania
Bo zauwazylem ze Ci panowie preferuja pozycje stricte pionowa
![]()
Ale za to jak ladnie sie prezentowali na rozpoczeciu sezonu w pt
Ale coś bliżej? latałeś z nimi czy jak?
Jeśli Ci sie podobali to spox, wedle gustu

A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
-
rafi - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
- Lokalizacja: Piotrków T.
Shinden napisał(a):Raz mialem okazje na szybkie spotkanie,po trzecim winkielku nagle mi sie kolega zgubil:)...Cos mi sie wydaje ze to ich pierwsze moto...
pierwsze, pierwsze

coÅ› Ty prorok jakiÅ› czy co?

ja bym się tak wysoko nie porwał...
A tak wogóle to fajnie byłoby z piotrkowa na jakiś tor skoczyć, jeździłeś na tor w Kielcach?
Parę rad bardziej doświadczonych się przyda, tym bardziej, że od razu można je poćwiczyć

A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
-
rafi - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
- Lokalizacja: Piotrków T.
Poprostu jeden z Twoich kolegow wyglada jakby wszedl do sklepu ze sprzetem motocyklowym i wybieral graty na zasadzie "drozsze-lepsze"...
Wracajac do tematu,wolalbym sie na poznan wybrac,ale poki co z braku czasu pomysl raczej nierealny.

Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
harry89 napisał(a):to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiągow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlącza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?
nikt nie wie? cichy, chyba ty sie cos niecos orientujesz...

-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
harry89 napisał(a):harry89 napisał(a):to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiągow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlącza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?
nikt nie wie? cichy, chyba ty sie cos niecos orientujesz...
o charakterystyce motocykla nie swiadczy tylko silnik ale rowniez zawieszenia , geometria ramy,pozycja za kierownica itd.
silnik tez roznie oddaje moc ,o ile w zwiazku z tym na prostej nie wplywa to znaczaco na osiagi to np. na wyjsciu z lukow juz moze
czytalem ze R6 ma mocna "gore" obrotow kosztem srodka, a na torze wykorzystuje sie prawie wylacznie gore i tu ma to znaczenie
Pozdr
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
torowiec napisał(a):harry89 napisał(a):harry89 napisał(a):to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiągow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlącza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?
nikt nie wie? cichy, chyba ty sie cos niecos orientujesz...
czytalem ze R6 ma mocna "gore" obrotow kosztem srodka, a na torze wykorzystuje sie prawie wylacznie gore i tu ma to znaczenie
czyli jesli ktos jezdzi na codzien wykorzystujÄ…c tÄ™ srodkowÄ… czesc obrotow, to dynamiczniejsza od R6-ki bedzie CBR-ka? no bo jesli R6 postawila na gorna czesc obrotow kosztem srodka...
-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
Posty: 61
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości