Zobacz wÄ…tek - R6 & CBR 600 RR
NAS Analytics TAG

R6 & CBR 600 RR

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Crazy_Ivan » 10/4/2007, 21:12

Tak z innej beczki: to prawda ze w RRce za światła mijania odpowiada prawa lampa, a za światło drogowe - lewa? Troche smiesznie by to wygladalo na drodze :/
Avatar użytkownika
Crazy_Ivan
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2006, 06:51


Postprzez cichy » 10/4/2007, 21:39

Crazy_Ivan napisał(a):Tak z innej beczki: to prawda ze w RRce za światła mijania odpowiada prawa lampa, a za światło drogowe - lewa? Troche smiesznie by to wygladalo na drodze :/


Wiele modeli ma taki podział.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez Crazy_Ivan » 11/4/2007, 23:25

wiele modeli cbr 600, hondy czy w ogole motorow?
Ja sie pierwszy raz z takim czyms spotkalem
Avatar użytkownika
Crazy_Ivan
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2006, 06:51

Postprzez Traperoso » 12/4/2007, 00:19

Wszelkie watpliwosci teoretyczne, moze rozwiac 3 numer Motocykla z tego roku (MARZEC). To ze Yamaha wygrala o 0,06 sekundy to o niczym nie swiadczy i tak wole CBR RR - ale to wiadomo kwestia gustu, motocykle pod wzgledem osiagow, sa niemal identyczne, charakterystyki pokrywaja sie (predkosci z toru)... (Prawie-bez wielkiej roznicy, ktora robi Zywiec)
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez cichy » 12/4/2007, 07:47

Crazy_Ivan napisał(a):wiele modeli cbr 600, hondy czy w ogole motorow?
Ja sie pierwszy raz z takim czyms spotkalem


Modele, które mają dwie lampy przeważnie mają taki podział i nie tylko Hondy.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bobeer86 » 12/4/2007, 17:12

Motocykle z dwoma lampami przewaznie tak maja...ale dla wlasnego bezpieczenstwa duzo osob jezdzi caly czas na dlugich.
Bobeer86
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22/3/2007, 19:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez R6surfer » 29/4/2007, 10:43

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum.
Kolega pytał o odczucia, różnice itd a wywiązuje się dyskusja zbaczająca poza pytanie. Napiszę tak...zależy jak będziesz użytkował swój motocykl - jeśli chcesz latać po torze to nie właściwie oba spełnią Twoje zachcianki, jeśli myślisz o jeżdżeniu więcej po ulicach bez dalszych wyjazdów również nie odczujesz różnicy - może z tym, że w schowku CBR-y zmieścisz tylko dowód rejestracyjny :). Jeśli myślisz o dalszych wyjazdach (solo bo nic więcej już na motocykl nie zawiesisz - bagaże) - bardziej nadawać się będzie CBR-a, ma większe siedzenie pasażera i można na nim zamontować np torbę typu cargobag. Na R6-tce tego nie zrobisz, tył jest zbyt wąski. Ja jeżdżę R6 z 2003, tak więc doświadczenia z dalszych wyjazdów na nowej przekazuje dzięki mojemu koledze - nie narzeka na pozycję i jakieś bule pleców czy nóg podczas dalszych przelotów. Nie wiem dokładnie jaka jest charakterystyka silników obu nowych pojazdów (mam na myśli praktyczne odczucia a nie wykresy) ale jeśli producenci kontynuują to co było w poprzednich modelach to na pewno CBR-a lepiej bierze od dołu, trochę mniej trzeba mieszać biegami. W Yamasze odczucie przyrostu mocy towarzyszy raczej powyżej 8 tyś, poniżej jest motocyklem "łagodnym". Co do gustów... kwestia indywidualna.
PS ktoś pytał o lampy i chyba chodziło mu o to, że najczęściej przy dwulampowych modelach, światła mijania są w prawej a nie lewej lampie. Jeśli jest odwrotnie to faktycznie ciekawa sprawa. Ja w swojej mam trochę inaczej, a mianowicie tak:
Załączniki
oba światła.jpg
włączone długie i krótkie
oba światła.jpg (85.73 KiB) Przeglądane 8829 razy
krótkie.jpg
włączone długie
krótkie.jpg (70.14 KiB) Przeglądane 8829 razy
Ostatnio edytowano 7/5/2007, 13:56 przez R6surfer, łącznie edytowano 1 raz
Motocykliści dzielą się na tych co leżeli i będą leżeć
R6surfer
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/4/2007, 10:08
Lokalizacja: Poznań

Re: R6 & CBR 600 RR

Postprzez WÅ‚odi » 29/4/2007, 14:10

SNIPERcom napisał(a):który jest lepszy według was - chodzi mi w obu przypadkach o najnowsze modele



zdecydowanie cbr600rr
Włodi
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/4/2007, 09:42

Postprzez R1 » 29/4/2007, 18:38

trzeba wziąść pod uwagę jeszcze koszt części:

np. ZESTAW NAPĘDOWY:

<b>Honda:</B>
(łańcuch D.I.D X2-ring hiper wzmocniony, zębatki JT Sprockets):<b> 600 zł</B>

<b>Yamaha:</B>
(łańcuch D.I.D X2-ring hiper wzmocniony, zębatki Sunstar): <b> 925,66 zł </B>

Oczywiście z nawyżeszej półki, bo na tym się nie oszczędza, ale zawsze można taniej załatwić.

Chodzi o to że raczej do Yamahy, części są droższe :)

Pozdr ;)
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez rafi » 29/4/2007, 20:14

siedziałem na r6 model 2007. jest ok, ale w czasie dłuższej trasy to pewnie plecy mają przeje..ne. Ogólnie motor mały, zajebiście ładny (mają 2 qmple: jedna całą czarną-miód, a drugi biało-czerwoną-miód x 10, myślałem że biały motor to kibel, ale po zobaczeniu tej r6 zmieniłem na zawsze zdanie). Do 100 km/h z moim fazerem jakiejś dużej rózniecy nie ma, ale r6 robi przeciąg po "setce". i jeszcze co do wyglądu: fazer ma obroty do 16 tys. (od 13 czerwone pole) r6 ma czernowe pole OD 16 TYS. do bodajże 20tys. cud, miód malina :D
A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
Avatar użytkownika
rafi
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
Lokalizacja: Piotrków T.

Postprzez SNIPERcom » 6/5/2007, 16:04

......................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) 3,3 5,0 9,5
HONDA CBR1000 (2007) 3,2 4,9 8,0
YAMAHA R6 (2007) 3,4 5,3 9,7
YAMAHA R1 (2007) 3,2 4,5 7,4

Elastyczność 1000 maja odrobinkę lepsza
w sumie laikiem jestem ale wnioskując z tych danych 600 i 1000 do jazdy turystycznej powiedzmy do 140km/h nie różnią sie prawie niczym

sadzicie ze mam racje czy jestem w błędzie ?
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez bmroczyk » 6/5/2007, 17:02

Zaraz głosu zabiorą profesjonalisci , dla ktorych 0.5s to wielka roznica i na pewno ja odczuja .
Wyrazanie opini , że r6 jest lepsza od cbr 600 rr 07' bo miala kilka tysiecznych seukndy lepszy czas jest moim zdaniem bez sensu.
Obydwa motory sa bardzo dobre , warte polecenia , jednakze takie roznice miedzy tymi motocyklami (chodzi o czas na torze r6 i cbr) to granica błędu i przy jezdzie nie jest odczuwalna wielka roznica ...
Czekam zatem na profesjonalistow ... wiem , że 0,0005 s w mieście robi dla was wielką różnicę .
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez SNIPERcom » 6/5/2007, 17:37

bmroczyk chodzi mi bardziej o porównanie 600 z 1000 a nie wykazywanie wyższości hondy nad yamaha bądź odwrotnie Mi podoba sie CBR600RR jak chodzi o 600 a z 1000 R1:)
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez bmroczyk » 6/5/2007, 18:06

Ok ... zalezy w jakim stopniu zaawansowania jestes .
Jesli jezdziles juz na czyms co ma okolo 120 km i jest typowym przecinakiem ,to bierz 1000 .
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez SzpiceR » 6/5/2007, 18:34

tylko R1 600 nie jeżdżą...
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez SNIPERcom » 6/5/2007, 18:38

...................................0-100 0-140
HONDA CBR600 (2007) ...3,3 ...5,0
HONDA CBR1000 (2007)..3,2... 4,9

chodzi mi o te osiągi w praktyce czy czuje sie różnice pomiędzy 600 a 1000 chodzi o kogoś kto jeździł 600 i 1000 podałem osiągi


.....................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) ......3,3 .5,0... 9,5
HONDA CBR1000 (2007) .....3,2. 4,9 ...8,0
YAMAHA R6 (2007)........... 3,4 ...5,3...9,7
YAMAHA R1 (2007) ...........3,2 ...4,5.. 7,4
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez bmroczyk » 6/5/2007, 19:32

Skoro masz dane po co pytasz , przeciez widzisz .
120km a 180km chyba jest roznica :twisted:
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez kravec » 6/5/2007, 20:14

z tym ze 1000'ce maja lepsza elastycznosc..... a tego w tych danych nie ma..... elastyczniosc z tego co wiem mierzy sie np od 80 do 160 na ostatnim biegu..... profesjonalisci....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez WÅ‚odi » 6/5/2007, 21:06

pewnie ze czujesz róznice z tego względu ze mom obr jest sporo wyżysz i nie musisz tak bawić sie biegami i kręcic tam moto jak 600tke
Włodi
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/4/2007, 09:42

Postprzez SNIPERcom » 6/5/2007, 21:39

bmroczyk napisał(a):Skoro masz dane po co pytasz , przeciez widzisz .
120km a 180km chyba jest roznica :twisted:



bmroczyk przyspieszenia do setki różnią sie o jedna dziesiątą sekundy masz różnice...
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości




na górê