R6 & CBR 600 RR
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Tak z innej beczki: to prawda ze w RRce za światła mijania odpowiada prawa lampa, a za światło drogowe - lewa? Troche smiesznie by to wygladalo na drodze :/
-
Crazy_Ivan - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 15/5/2006, 06:51
Crazy_Ivan napisał(a):Tak z innej beczki: to prawda ze w RRce za światła mijania odpowiada prawa lampa, a za światło drogowe - lewa? Troche smiesznie by to wygladalo na drodze :/
Wiele modeli ma taki podział.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
-
Crazy_Ivan - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 15/5/2006, 06:51
Wszelkie watpliwosci teoretyczne, moze rozwiac 3 numer Motocykla z tego roku (MARZEC). To ze Yamaha wygrala o 0,06 sekundy to o niczym nie swiadczy i tak wole CBR RR - ale to wiadomo kwestia gustu, motocykle pod wzgledem osiagow, sa niemal identyczne, charakterystyki pokrywaja sie (predkosci z toru)... (Prawie-bez wielkiej roznicy, ktora robi Zywiec)
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Crazy_Ivan napisał(a):wiele modeli cbr 600, hondy czy w ogole motorow?
Ja sie pierwszy raz z takim czyms spotkalem
Modele, które mają dwie lampy przeważnie mają taki podział i nie tylko Hondy.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum.
Kolega pytał o odczucia, różnice itd a wywiązuje się dyskusja zbaczająca poza pytanie. Napiszę tak...zależy jak będziesz użytkował swój motocykl - jeśli chcesz latać po torze to nie właściwie oba spełnią Twoje zachcianki, jeśli myślisz o jeżdżeniu więcej po ulicach bez dalszych wyjazdów również nie odczujesz różnicy - może z tym, że w schowku CBR-y zmieścisz tylko dowód rejestracyjny
. Jeśli myślisz o dalszych wyjazdach (solo bo nic więcej już na motocykl nie zawiesisz - bagaże) - bardziej nadawać się będzie CBR-a, ma większe siedzenie pasażera i można na nim zamontować np torbę typu cargobag. Na R6-tce tego nie zrobisz, tył jest zbyt wąski. Ja jeżdżę R6 z 2003, tak więc doświadczenia z dalszych wyjazdów na nowej przekazuje dzięki mojemu koledze - nie narzeka na pozycję i jakieś bule pleców czy nóg podczas dalszych przelotów. Nie wiem dokładnie jaka jest charakterystyka silników obu nowych pojazdów (mam na myśli praktyczne odczucia a nie wykresy) ale jeśli producenci kontynuują to co było w poprzednich modelach to na pewno CBR-a lepiej bierze od dołu, trochę mniej trzeba mieszać biegami. W Yamasze odczucie przyrostu mocy towarzyszy raczej powyżej 8 tyś, poniżej jest motocyklem "łagodnym". Co do gustów... kwestia indywidualna.
PS ktoś pytał o lampy i chyba chodziło mu o to, że najczęściej przy dwulampowych modelach, światła mijania są w prawej a nie lewej lampie. Jeśli jest odwrotnie to faktycznie ciekawa sprawa. Ja w swojej mam trochę inaczej, a mianowicie tak:
Kolega pytał o odczucia, różnice itd a wywiązuje się dyskusja zbaczająca poza pytanie. Napiszę tak...zależy jak będziesz użytkował swój motocykl - jeśli chcesz latać po torze to nie właściwie oba spełnią Twoje zachcianki, jeśli myślisz o jeżdżeniu więcej po ulicach bez dalszych wyjazdów również nie odczujesz różnicy - może z tym, że w schowku CBR-y zmieścisz tylko dowód rejestracyjny

PS ktoś pytał o lampy i chyba chodziło mu o to, że najczęściej przy dwulampowych modelach, światła mijania są w prawej a nie lewej lampie. Jeśli jest odwrotnie to faktycznie ciekawa sprawa. Ja w swojej mam trochę inaczej, a mianowicie tak:
- Załączniki
-
- włączone długie i krótkie
- oba światła.jpg (85.73 KiB) Przeglądane 8829 razy
-
- włączone długie
- krótkie.jpg (70.14 KiB) Przeglądane 8829 razy
Ostatnio edytowano 7/5/2007, 13:56 przez R6surfer, łącznie edytowano 1 raz
Motocykliści dzielą się na tych co leżeli i będą leżeć
- R6surfer
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/4/2007, 10:08
- Lokalizacja: Poznań
Re: R6 & CBR 600 RR
SNIPERcom napisał(a):który jest lepszy według was - chodzi mi w obu przypadkach o najnowsze modele
zdecydowanie cbr600rr
- Włodi
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 25/4/2007, 09:42
trzeba wziąść pod uwagę jeszcze koszt części:
np. ZESTAW NAPĘDOWY:
<b>Honda:</B>
(łańcuch D.I.D X2-ring hiper wzmocniony, zębatki JT Sprockets):<b> 600 zł</B>
<b>Yamaha:</B>
(łańcuch D.I.D X2-ring hiper wzmocniony, zębatki Sunstar): <b> 925,66 zł </B>
Oczywiście z nawyżeszej półki, bo na tym się nie oszczędza, ale zawsze można taniej załatwić.
Chodzi o to że raczej do Yamahy, części są droższe
Pozdr
np. ZESTAW NAPĘDOWY:
<b>Honda:</B>
(łańcuch D.I.D X2-ring hiper wzmocniony, zębatki JT Sprockets):<b> 600 zł</B>
<b>Yamaha:</B>
(łańcuch D.I.D X2-ring hiper wzmocniony, zębatki Sunstar): <b> 925,66 zł </B>
Oczywiście z nawyżeszej półki, bo na tym się nie oszczędza, ale zawsze można taniej załatwić.
Chodzi o to że raczej do Yamahy, części są droższe

Pozdr

Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
siedziałem na r6 model 2007. jest ok, ale w czasie dłuższej trasy to pewnie plecy mają przeje..ne. Ogólnie motor mały, zajebiście ładny (mają 2 qmple: jedna całą czarną-miód, a drugi biało-czerwoną-miód x 10, myślałem że biały motor to kibel, ale po zobaczeniu tej r6 zmieniłem na zawsze zdanie). Do 100 km/h z moim fazerem jakiejś dużej rózniecy nie ma, ale r6 robi przeciąg po "setce". i jeszcze co do wyglądu: fazer ma obroty do 16 tys. (od 13 czerwone pole) r6 ma czernowe pole OD 16 TYS. do bodajże 20tys. cud, miód malina 

A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
-
rafi - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
- Lokalizacja: Piotrków T.
......................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) 3,3 5,0 9,5
HONDA CBR1000 (2007) 3,2 4,9 8,0
YAMAHA R6 (2007) 3,4 5,3 9,7
YAMAHA R1 (2007) 3,2 4,5 7,4
Elastyczność 1000 maja odrobinkę lepsza
w sumie laikiem jestem ale wnioskując z tych danych 600 i 1000 do jazdy turystycznej powiedzmy do 140km/h nie różnią sie prawie niczym
sadzicie ze mam racje czy jestem w błędzie ?
HONDA CBR600 (2007) 3,3 5,0 9,5
HONDA CBR1000 (2007) 3,2 4,9 8,0
YAMAHA R6 (2007) 3,4 5,3 9,7
YAMAHA R1 (2007) 3,2 4,5 7,4
Elastyczność 1000 maja odrobinkę lepsza
w sumie laikiem jestem ale wnioskując z tych danych 600 i 1000 do jazdy turystycznej powiedzmy do 140km/h nie różnią sie prawie niczym
sadzicie ze mam racje czy jestem w błędzie ?
- SNIPERcom
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27
Zaraz głosu zabiorą profesjonalisci , dla ktorych 0.5s to wielka roznica i na pewno ja odczuja .
Wyrazanie opini , że r6 jest lepsza od cbr 600 rr 07' bo miala kilka tysiecznych seukndy lepszy czas jest moim zdaniem bez sensu.
Obydwa motory sa bardzo dobre , warte polecenia , jednakze takie roznice miedzy tymi motocyklami (chodzi o czas na torze r6 i cbr) to granica błędu i przy jezdzie nie jest odczuwalna wielka roznica ...
Czekam zatem na profesjonalistow ... wiem , że 0,0005 s w mieście robi dla was wielką różnicę .
Wyrazanie opini , że r6 jest lepsza od cbr 600 rr 07' bo miala kilka tysiecznych seukndy lepszy czas jest moim zdaniem bez sensu.
Obydwa motory sa bardzo dobre , warte polecenia , jednakze takie roznice miedzy tymi motocyklami (chodzi o czas na torze r6 i cbr) to granica błędu i przy jezdzie nie jest odczuwalna wielka roznica ...
Czekam zatem na profesjonalistow ... wiem , że 0,0005 s w mieście robi dla was wielką różnicę .
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
Ok ... zalezy w jakim stopniu zaawansowania jestes .
Jesli jezdziles juz na czyms co ma okolo 120 km i jest typowym przecinakiem ,to bierz 1000 .
Jesli jezdziles juz na czyms co ma okolo 120 km i jest typowym przecinakiem ,to bierz 1000 .
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
...................................0-100 0-140
HONDA CBR600 (2007) ...3,3 ...5,0
HONDA CBR1000 (2007)..3,2... 4,9
chodzi mi o te osiągi w praktyce czy czuje sie różnice pomiędzy 600 a 1000 chodzi o kogoś kto jeździł 600 i 1000 podałem osiągi
.....................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) ......3,3 .5,0... 9,5
HONDA CBR1000 (2007) .....3,2. 4,9 ...8,0
YAMAHA R6 (2007)........... 3,4 ...5,3...9,7
YAMAHA R1 (2007) ...........3,2 ...4,5.. 7,4
HONDA CBR600 (2007) ...3,3 ...5,0
HONDA CBR1000 (2007)..3,2... 4,9
chodzi mi o te osiągi w praktyce czy czuje sie różnice pomiędzy 600 a 1000 chodzi o kogoś kto jeździł 600 i 1000 podałem osiągi
.....................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) ......3,3 .5,0... 9,5
HONDA CBR1000 (2007) .....3,2. 4,9 ...8,0
YAMAHA R6 (2007)........... 3,4 ...5,3...9,7
YAMAHA R1 (2007) ...........3,2 ...4,5.. 7,4
- SNIPERcom
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27
Skoro masz dane po co pytasz , przeciez widzisz .
120km a 180km chyba jest roznica
120km a 180km chyba jest roznica

Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości