Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Track T800 - motocykl z silnikiem...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Track T800 - motocykl z silnikiem...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Track T800 - motocykl z silnikiem...

Postprzez Åšcigacz » 4/1/2012, 10:58

Dyskusja na temat: Track T800 - motocykl z silnikiem diesla już w sprzedaży
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Track T800 - motocykl z silnikiem diesla już w sprzedaży
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 10:58

Mi chyba dieslowskiego klekotu wystarczy juz na co dzień przy dojazdach do pracy:)
Ogólnie motocykl spoko i znalazłby pewnie jakichś wielbicieli ale czemu tak drogo? Za te cene mozna miec prawie kazde nowe moto a tu mamy 45konnego ropniaka..<br><hr>jabko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 11:18

Urodziwy jak holenderskie dziewczyny...<br><hr>Dren
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 11:21

Jeżeli kiedyś będę maił 85 koła na motocykl to w d*** będę miał ile on pali:)<br><hr>timur
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 11:30

Znaczy gdzie konkretnie ta oszczędność? Przy obecnych cenach ON to raczej wątpliwa inwestycja ...<br><hr>duddits
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 11:38

Ani to ładne, ani opłacalne... można kupić bardzo fajne moto za 30k i zostaje nam 55 tys. na kilka tankowań Pb95 :P<br><hr>Szkr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 12:01

bezsens<br><hr>oz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 12:01

bezsens<br><hr>oz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 12:18

jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 13:30

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 13:35

US ARMY ma takie sprzęty od ładnych paru lat!
<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/File" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/File</a>:M1030m1.jpg<br><hr>Jabol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 13:37

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 13:50

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
najbardziej mi sie podoba polaczenie walu z przekladnia podobna jak wskuterach max plynna bezobslugowa jazda zadnego martwienia sie o lancuch i szarpania przy zmianach biegow <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 13:52

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 14:42

Za takie pieniądze miał bym nowego super wyposażonego gsa.<br><hr>AdiRider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 16:28

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
moment obrotowy ma staly od 1500 do 3500 moc ma stala od 3500 do 4500 zobacz sobie wspecyfikacji technicznej oczywiscie "stała moc" nie dokaldnie taka samą w przedziale 3500 do 4500 ale minimalnie sie ona zmienia w tym zakresie obrotow teraz chyba zatrybiles<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 16:31

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
ciekawe czy przy zastosowaniu odpowiednich elemntow ruchomych w silniku i zaawansowanej elektroniki mozna rowniez uzyskac stala moc zapewne tak:P <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 16:34

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterach :P moc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 19:55

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterach :P moc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Dobra, wracaj do odrabiania lekcji...<br><hr>Tony Rocky Horror
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 20:01

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterach :P moc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Dobra, wracaj do odrabiania lekcji...<br><hr>Tony Rocky Horror<br>
pozatym widzialem juz troche wykresów gdzi emoc w maksymalnym górnymz akresie obrotow w przedziale 2 tys obrotow na minute była nieomal stala w granicach 2% róznicy<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê