Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Track T800 - motocykl z silnikiem...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Track T800 - motocykl z silnikiem...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2012, 20:25

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterach :P moc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Dobra, wracaj do odrabiania lekcji...<br><hr>Tony Rocky Horror<br>
co ty na to <a href="http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/10-honda-cbr1000rr-fmf-dyno.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/10-honda-cbr1000rr-fmf-dyno.jpg</a> :)<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/1/2012, 14:18

Komentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
Komentatorzy napisał(a):pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterach :P moc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Dobra, wracaj do odrabiania lekcji...<br><hr>Tony Rocky Horror<br>
Komentatorzy napisał(a):co ty na to <a href="http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/10-honda-cbr1000rr-fmf-dyno.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/10-honda-cbr1000rr-fmf-dyno.jpg</a> :)<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
na tym wykresie widac ze moc w gornym zakresie ejst nieoma;l stała :) bo moment obrotowy spada a obroty rosna w odpowiednich proporcjach dzieki czemu uzyskalo sie prawie moc stalą pomiedzy 10500 obr/mon a 13000obr/min<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/1/2012, 20:08

Automat w motorze?!!!! Ja bym chyba na nim zasnÄ…Å‚<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości




na górê