Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda NC700X]</i> Honda NC700X - przez portfel do serca
NAS Analytics TAG

[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 00:50

Komentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>
Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>
Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak czytam Wasze wypowiedzi-odpowiedzi to sie ciesze ,ze juz nie mieszkam w Polsce ,z takimi palantami jak coniektórzy.
Dajcie tylko temat ,a od razu bedą sie wyzywać i wieszać !!!! Szkoda słów na Was . Nie macie nic wspólnego z prawdziwymi "motocyklistami",którzy są w miarę kulturalni ,pomagają sobie nawzajem i sa przyjaźni.A o motocyklach rozmawiają z pasją. Dno ,poprostu dno.<br><hr>StaryWygaCBF<br>
no i kto tu wyzywa i psy wiesza? wlasnie to chlopie zrobiles! ba i to nawet zza granicy! poza tym tez nie mieszkam w polsce, a poza tym proponuje koledze pokojowe rozwiaznie - spalenie blunta. Tak na marginesie to moze tez sie skusisz StaraWygo zeby sobie pary popuscic? hehe<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 08:18

Sorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na myśli skuteczności hamowania. Chodzi o niezawodność - jeśli połowa układu hamulcowego nawali to jest chociaż cień szansy że druga połowa pomoże wytracić prędkość. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jesteśmy zdani na tylny hebel i łaskę losu.
Pewnie istniałaby możliwość dokupienia felgi pod bliźniacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ???
Szkoda, mam nadzieję że honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzęta w kategorii ścigacz z dwoma tarczami :)<br><hr>raper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 10:11

Komentatorzy napisał(a):Sorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na myśli skuteczności hamowania. Chodzi o niezawodność - jeśli połowa układu hamulcowego nawali to jest chociaż cień szansy że druga połowa pomoże wytracić prędkość. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jesteśmy zdani na tylny hebel i łaskę losu.
Pewnie istniałaby możliwość dokupienia felgi pod bliźniacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ???
Szkoda, mam nadzieję że honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzęta w kategorii ścigacz z dwoma tarczami :)<br><hr>raper<br>
Buahahahahahaha :D Co za lamer!:D Ile znasz sytuacji ze w motocyklu z jedna tarczą siada układ i gość się zabija? Bo ja jeżdzę 20 lat i w życiu o czymś takim nie słyszałem. Sam sie dyskwalifikujesz :D<br><hr>Big LOL 4 you!
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 10:32

Komentatorzy napisał(a):Sorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na myśli skuteczności hamowania. Chodzi o niezawodność - jeśli połowa układu hamulcowego nawali to jest chociaż cień szansy że druga połowa pomoże wytracić prędkość. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jesteśmy zdani na tylny hebel i łaskę losu.
Pewnie istniałaby możliwość dokupienia felgi pod bliźniacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ???
Szkoda, mam nadzieję że honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzęta w kategorii ścigacz z dwoma tarczami :)<br><hr>raper<br>
Shit. Przejedz palcem po pancerzach przedniego hamulca 2 tłoczkowego. To jest 1 obieg wiec jeśli np prawy hebel sie rozszczelni jest bardzo duze prawdopodobieństwo, ze lewy tez nie zadziala.<br><hr>OstatniSniDuzo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 12:52

Komentatorzy napisał(a):Sorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na myśli skuteczności hamowania. Chodzi o niezawodność - jeśli połowa układu hamulcowego nawali to jest chociaż cień szansy że druga połowa pomoże wytracić prędkość. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jesteśmy zdani na tylny hebel i łaskę losu.
Pewnie istniałaby możliwość dokupienia felgi pod bliźniacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ???
Szkoda, mam nadzieję że honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzęta w kategorii ścigacz z dwoma tarczami :)<br><hr>raper<br>
Szkoda że nie znasz konstrukcji hamulców w motocyklu.... Hehehehehehe, co za koleś!<br><hr>Mirek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 15:36

Jak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"<br><hr>PT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 15:36

Jak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"<br><hr>PT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 15:42

No prosze, dość ciekawy sprzęt. Jestem ciekaw ceny z DCT- to super rozwiązanie na codzień. Sam jeżdżę Aprilią Maną i do miasta ciężko mi sobie wyobrazić coś bardziej poręcznego :)<br><hr>Marcin Krk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 16:12

Komentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>
Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>
Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>
mi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 18:41

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 19:00

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>
I like it! ;)<br><hr>Tony Rocky Horror
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 19:50

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"<br><hr>PT<br>
Pewnie jeździsz motocyklem w stylu "dla wybranych"<br><hr>pp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 20:17

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>
Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.

A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.

Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 20:18

Komentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>
Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>
Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):mi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
spoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 20:53

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.

A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.

Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom<br>
Oczywiście nie podpisałeś się pod tym co napisałeś, ale jak Cię czytam, to w sumie się nie dziwię. Gdyby uwzględnić wszystkie zmienne o których tutaj się naprodukowałeś test musiałby mieć 50 stron, a jego przeprowadzenie zajęłoby tydzień i wymagało sztabu ludzi i dobrze wyposażonego laboratorium. Wtedy nikomu by się nie chciało tego czytać, więc nie ucz mnie mojej roboty (chyba, że pokażesz mi kto robi testy spełniające wymienione przez Ciebie kryteria). Poza tym już samo porównanie NC700 do Tigera 800 dowodzi, że po prostu nie rozumiesz o co chodzi w NC700 - tanim, ekonomicznym motocyklu dla szerokiego kręgu odbiorców. Tiger lepiej przyspiesza i lepiej hamuje (choć nie wie jestem pewien, czy lepiej skręca), tylko że kosztuje 60% drożej od NC700. Jeśli wziąć po uwagę, że 70% ludzi nie rozumie oglądanych wiadomości w TV, to w sumie nie dziwię się że Ty nie rozumiesz po co i dla kogo został stworzony ten sprzęt. I nie jestem obrażonym gówniarzem, tylko po prostu mam niską tolerancję na opowiadanie bzdur... <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 20:54

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"<br><hr>PT<br>
Komentatorzy napisał(a):Pewnie jeździsz motocyklem w stylu "dla wybranych"<br><hr>pp<br>
Taaaa, najpewniej na Playstation... ;)<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 21:29

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.

A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.

Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście nie podpisałeś się pod tym co napisałeś, ale jak Cię czytam, to w sumie się nie dziwię. Gdyby uwzględnić wszystkie zmienne o których tutaj się naprodukowałeś test musiałby mieć 50 stron, a jego przeprowadzenie zajęłoby tydzień i wymagało sztabu ludzi i dobrze wyposażonego laboratorium. Wtedy nikomu by się nie chciało tego czytać, więc nie ucz mnie mojej roboty (chyba, że pokażesz mi kto robi testy spełniające wymienione przez Ciebie kryteria). Poza tym już samo porównanie NC700 do Tigera 800 dowodzi, że po prostu nie rozumiesz o co chodzi w NC700 - tanim, ekonomicznym motocyklu dla szerokiego kręgu odbiorców. Tiger lepiej przyspiesza i lepiej hamuje (choć nie wie jestem pewien, czy lepiej skręca), tylko że kosztuje 60% drożej od NC700. Jeśli wziąć po uwagę, że 70% ludzi nie rozumie oglądanych wiadomości w TV, to w sumie nie dziwię się że Ty nie rozumiesz po co i dla kogo został stworzony ten sprzęt. I nie jestem obrażonym gówniarzem, tylko po prostu mam niską tolerancję na opowiadanie bzdur... <br><hr>Lovtza<br>
Widzę że jesteś osobnikiem słabo znoszącym krytykę z wysokim poziomem samozadowolenia. Zamiast czytać to co inni piszą, łącznie ze mną stawiającym na bezpośredniego konkurenta w postaci transalpa ty wolisz prezentować wycieczki osobiste nie udzielając odpowiedzi na konkretne pytania. Najwyraźniej prezentujesz ten gorszy poziom dziennikarstwa wrzucając do artykułu masę bzdetów (ochów i achów) przygotowanych przez producenta + rundka na motocyklu, odczyt spalania (pewnie jesteś lekkim kurduplem skoro tyle wyszło, bo Transalp według producenta spala o wiele więcej, a parametry zbliżone) i już artykulik gotowy, wierszówka poleciała. Wrzucasz nic nie znaczące teksty typu bardzo dobre prowadzenie, znakomite hamulce i tym podobne a nie podajesz odniesienia czy wyników pomiarów. Hamulce ma bardzo dobre czy bardzo dobre jak za taką cenę? Podajesz na końcu konkurentów od Sasa do lasa, a zapomniałeś o Transalpie. A może miałeś przykazane by nie pisać o kanibalizmie modeli tego samego producenta? Ale Vstrom, BMW czy Yamaha to konkurenci Transalpa, a nie NC700X. Aż się prosiło o rozwinięcie tego tematu, szczególnie że kierowane są według ciebie do podobnego odbiorcy. A cena jest bardzo zbliżona.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2011, 22:06

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.

A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.

Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście nie podpisałeś się pod tym co napisałeś, ale jak Cię czytam, to w sumie się nie dziwię. Gdyby uwzględnić wszystkie zmienne o których tutaj się naprodukowałeś test musiałby mieć 50 stron, a jego przeprowadzenie zajęłoby tydzień i wymagało sztabu ludzi i dobrze wyposażonego laboratorium. Wtedy nikomu by się nie chciało tego czytać, więc nie ucz mnie mojej roboty (chyba, że pokażesz mi kto robi testy spełniające wymienione przez Ciebie kryteria). Poza tym już samo porównanie NC700 do Tigera 800 dowodzi, że po prostu nie rozumiesz o co chodzi w NC700 - tanim, ekonomicznym motocyklu dla szerokiego kręgu odbiorców. Tiger lepiej przyspiesza i lepiej hamuje (choć nie wie jestem pewien, czy lepiej skręca), tylko że kosztuje 60% drożej od NC700. Jeśli wziąć po uwagę, że 70% ludzi nie rozumie oglądanych wiadomości w TV, to w sumie nie dziwię się że Ty nie rozumiesz po co i dla kogo został stworzony ten sprzęt. I nie jestem obrażonym gówniarzem, tylko po prostu mam niską tolerancję na opowiadanie bzdur... <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widzę że jesteś osobnikiem słabo znoszącym krytykę z wysokim poziomem samozadowolenia. Zamiast czytać to co inni piszą, łącznie ze mną stawiającym na bezpośredniego konkurenta w postaci transalpa ty wolisz prezentować wycieczki osobiste nie udzielając odpowiedzi na konkretne pytania. Najwyraźniej prezentujesz ten gorszy poziom dziennikarstwa wrzucając do artykułu masę bzdetów (ochów i achów) przygotowanych przez producenta + rundka na motocyklu, odczyt spalania (pewnie jesteś lekkim kurduplem skoro tyle wyszło, bo Transalp według producenta spala o wiele więcej, a parametry zbliżone) i już artykulik gotowy, wierszówka poleciała. Wrzucasz nic nie znaczące teksty typu bardzo dobre prowadzenie, znakomite hamulce i tym podobne a nie podajesz odniesienia czy wyników pomiarów. Hamulce ma bardzo dobre czy bardzo dobre jak za taką cenę? Podajesz na końcu konkurentów od Sasa do lasa, a zapomniałeś o Transalpie. A może miałeś przykazane by nie pisać o kanibalizmie modeli tego samego producenta? Ale Vstrom, BMW czy Yamaha to konkurenci Transalpa, a nie NC700X. Aż się prosiło o rozwinięcie tego tematu, szczególnie że kierowane są według ciebie do podobnego odbiorcy. A cena jest bardzo zbliżona.<br><hr>Boom<br>
90kg - lekki kurdupel? Hamulce lepsze niż w Transalpie, wierszówki w publikacjach na necie nikt normalny nie stosuje. Nie masz pojęcia o czym piszesz. Poza tym ośmieszasz się nie tylko tymi sugestiami że ktoś mi każe coś napisać, a o czymś przemilczeć. Ośmieszasz się także tym, że tak dużo piszesz a nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Zawieszenie opisałem bardzo obszernie (o wiele bardziej niż bardzo dobre), podając przy okazji dla jakiego kierowcy będzie optymalne. To nie jest tak że słabo znoszę krytykę (bo wtedy bym nie wchodził w dyskusje z Tobą), tylko słabo znoszę pieprzenie głupot, jak już wspomniałem. Wiem że świat jest pełen takich gości jak Ty, którzy zawsze wiedzą najlepiej, którzy mają najtrzeźwiejsze spojrzenie, którzy są najmądrzejsi i którzy nigdy nie dadzą sobie wcisnąć kitu. Którzy do upadłego będą twierdzili że ktoś pod samolotem rozpylał hel, a potem ktoś dobijał rannych, itd, itp. Najlepiej anonimowo... Niestety, ubolewam, ale nic na to nie poradzę...<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2011, 09:35

Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>
Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.

A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.

Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiście nie podpisałeś się pod tym co napisałeś, ale jak Cię czytam, to w sumie się nie dziwię. Gdyby uwzględnić wszystkie zmienne o których tutaj się naprodukowałeś test musiałby mieć 50 stron, a jego przeprowadzenie zajęłoby tydzień i wymagało sztabu ludzi i dobrze wyposażonego laboratorium. Wtedy nikomu by się nie chciało tego czytać, więc nie ucz mnie mojej roboty (chyba, że pokażesz mi kto robi testy spełniające wymienione przez Ciebie kryteria). Poza tym już samo porównanie NC700 do Tigera 800 dowodzi, że po prostu nie rozumiesz o co chodzi w NC700 - tanim, ekonomicznym motocyklu dla szerokiego kręgu odbiorców. Tiger lepiej przyspiesza i lepiej hamuje (choć nie wie jestem pewien, czy lepiej skręca), tylko że kosztuje 60% drożej od NC700. Jeśli wziąć po uwagę, że 70% ludzi nie rozumie oglądanych wiadomości w TV, to w sumie nie dziwię się że Ty nie rozumiesz po co i dla kogo został stworzony ten sprzęt. I nie jestem obrażonym gówniarzem, tylko po prostu mam niską tolerancję na opowiadanie bzdur... <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widzę że jesteś osobnikiem słabo znoszącym krytykę z wysokim poziomem samozadowolenia. Zamiast czytać to co inni piszą, łącznie ze mną stawiającym na bezpośredniego konkurenta w postaci transalpa ty wolisz prezentować wycieczki osobiste nie udzielając odpowiedzi na konkretne pytania. Najwyraźniej prezentujesz ten gorszy poziom dziennikarstwa wrzucając do artykułu masę bzdetów (ochów i achów) przygotowanych przez producenta + rundka na motocyklu, odczyt spalania (pewnie jesteś lekkim kurduplem skoro tyle wyszło, bo Transalp według producenta spala o wiele więcej, a parametry zbliżone) i już artykulik gotowy, wierszówka poleciała. Wrzucasz nic nie znaczące teksty typu bardzo dobre prowadzenie, znakomite hamulce i tym podobne a nie podajesz odniesienia czy wyników pomiarów. Hamulce ma bardzo dobre czy bardzo dobre jak za taką cenę? Podajesz na końcu konkurentów od Sasa do lasa, a zapomniałeś o Transalpie. A może miałeś przykazane by nie pisać o kanibalizmie modeli tego samego producenta? Ale Vstrom, BMW czy Yamaha to konkurenci Transalpa, a nie NC700X. Aż się prosiło o rozwinięcie tego tematu, szczególnie że kierowane są według ciebie do podobnego odbiorcy. A cena jest bardzo zbliżona.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):90kg - lekki kurdupel? Hamulce lepsze niż w Transalpie, wierszówki w publikacjach na necie nikt normalny nie stosuje. Nie masz pojęcia o czym piszesz. Poza tym ośmieszasz się nie tylko tymi sugestiami że ktoś mi każe coś napisać, a o czymś przemilczeć. Ośmieszasz się także tym, że tak dużo piszesz a nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Zawieszenie opisałem bardzo obszernie (o wiele bardziej niż bardzo dobre), podając przy okazji dla jakiego kierowcy będzie optymalne. To nie jest tak że słabo znoszę krytykę (bo wtedy bym nie wchodził w dyskusje z Tobą), tylko słabo znoszę pieprzenie głupot, jak już wspomniałem. Wiem że świat jest pełen takich gości jak Ty, którzy zawsze wiedzą najlepiej, którzy mają najtrzeźwiejsze spojrzenie, którzy są najmądrzejsi i którzy nigdy nie dadzą sobie wcisnąć kitu. Którzy do upadłego będą twierdzili że ktoś pod samolotem rozpylał hel, a potem ktoś dobijał rannych, itd, itp. Najlepiej anonimowo... Niestety, ubolewam, ale nic na to nie poradzę...<br><hr>Lovtza<br>
Daruj sobie takie komentarze. Poza inwektywami tylko jedno zdanie na temat. A poza tym jakoś nie widzę twojego imienia i nazwiska w podpisie aktykułu.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2011, 10:17

Komentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły ;) cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>
Komentatorzy napisał(a):Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):dookładnie boom koles niema pojecia o czym pisze wtf ten idi.ta to samo pewnie honda sie pomylila i miala na mysli cbf 500 chociaz uwazam ze w tym wypadku przyspieszenia beda zblizone z cbf 600 nc 700 niema najmniejszych szans jak ktos sie niezna niech lepiej niepisze nic zamaist robioc z siebie id.te skonczonego :) to do wtf i tego drugiego jak mu tam zapomnialem <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro jeździłem pare lat trampkiem o podobnej masie i mocy i stwierdzam że niestety to jest wół, to jak moto mające ponad 20 KM więcej przy również podobnej masie zostanie objechane? Czyżby ta nowa Honda miała jakieś wyjątkowo krótkie pierwsze biegi? Ale jak pociągnie te deklarowane 170 km/h to raczej nie (trampek ciągnął w porywach do 160 km/h ze skrzynią 5 biegową).<br><hr>Boom<br>
Komentatorzy napisał(a):weźcie pod uwagę moment obrotowy, który już tak bardzo się nie rózni (co do wartości), ale jest przepaść jeśli chodzi o przebieg (od 2500obr/min w nc i 8000 w cbf), dodatkowo przy zastosowaniu systemu DCT jestem skłonny uwierzyć w przewagę NC.
Pamiętajcie: nie tylko moc jest ważna!<br><hr>Bunny<br>
Komentatorzy napisał(a):bunny czy ty tez psotradałes zmysly ? znowu mam tluamczyc co i jak . nawet jesli ten motocykl mialby silnik elektrycnzy i stala moc od 1000 obr/min do odciecia czyli stale by mial te 52 km to i tak by niemial szans z honda cbf 600 człowieku to jest 40% róznicy w mocy maksymalnej nic nieda nc zajepisty moment obrotowy napsiales ze nc uzuyskuje go juz rpawie przy 2500 a cbf 600 przy 8000 tys ale to niejest tak ze poniezej tych 8000 tys cbf niema tam nic:) a nawet jesli by tak bylo to niczego by niezmienilo w przyspieszeniu na maaksa na kazdym kolejnym biegu poniewaz po wbiciu z 1 na 2 w hondzie cbf oborty utrzymuja sie powyzej 8 tys oborotw na minute i na kazdym kolejnym biegu równziez ! przy max przyspeiszeniu w cbf zmienia sie biegio chyba przy cos okolo 11 tys obrotach na minute dalej mam tłumaczyc ze nc niema szans z cbf 600 a honda sie pop[rostu pomyslila? nc 700 niema szans z cbf 600 chopcby miala silnik elektrycnzy róznica w mocy 25 km przy tych mocach to przepasc jesli w testach nc 700 pokona cbf 600 chocby do 140 to zjem własne kłaki z głowy .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
ale moment NC ma wyższy i dostępny od niższych obrotów a jeśli chodzi o przyspieszenie to niutki grają pierwsze skrzypce, dlatego honda wyraźnie podkreśla ze NC jest szybszy ale tylko do 140km/h (zapewne już powyżej 100 CBF zbiera się lepiej ale do 140 jeszcze musi nadrobić straty po starcie) zapewniam, jeśli ktoś jeździł V-kami lub 2T już nigdy nie zapatrzy się ślepo na galopujące po papierku kucyki lecz przeanalizuje również moment i jego przebieg.<br><hr>Silvestrij
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na górê