Idealny motocykl dla Polaka
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
maciejka69 napisał(a):pan_wiewiorka napisał(a):Paaaanie, rynek polski to promil ogólnej sprzedaży. Nikt sobie nie będzie tym głowy zawracać. A jaki byłby najlepszy? Spalanie 1l/100, pancerny zawias, strukturalne plastiki wracające do kształtu po ślizgu, przegląd co 100000 km, vmax 350 km/h, abs, asr, fbi, cia, abw, cbs itd., w pełni regulowany zawias, w standardzie możliwość wydłużenia i skrócenia oraz obniżenia, koszt maksymalny 5 kpln.
hehe. Dodałbym jeszcze nie ścierające się opony
turbo dizel zeby dobrze z dolu szedl i spalanie by sie zmniejszylo do 0,9 l/100
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
A po co ma w ogóle spalać paliwo?
Po co ma mieć regularny serwis, skoro jest bezwypadkowy i ma mniej niż 100 lat?
I po do pojazdowi opony?
Ja proponuję by zbudowali pojazd na odnawialną energię, który lewituje 30cm nad asfaltem.
No i nie ma elementów zużywających się.
Prędkość maksymalna nie jest bliżej określona, a przyspieszenie jest dostosowane do możliwości ludzkiego przeciętnego ciała czyli max 5g.
Tylko musimy wynaleźć inne sposoby na przechwytywania i przetwarzanie energii, następnie przechwytywania energii z całych gwiazd. Pojazd z ciągiem o sile jednej gwiazdy byłby nieziemskim doświadczeniem
Po co ma mieć regularny serwis, skoro jest bezwypadkowy i ma mniej niż 100 lat?
I po do pojazdowi opony?
Ja proponuję by zbudowali pojazd na odnawialną energię, który lewituje 30cm nad asfaltem.
No i nie ma elementów zużywających się.
Prędkość maksymalna nie jest bliżej określona, a przyspieszenie jest dostosowane do możliwości ludzkiego przeciętnego ciała czyli max 5g.
Tylko musimy wynaleźć inne sposoby na przechwytywania i przetwarzanie energii, następnie przechwytywania energii z całych gwiazd. Pojazd z ciągiem o sile jednej gwiazdy byłby nieziemskim doświadczeniem
Ostatnio edytowano 5/12/2011, 11:25 przez falconiforme, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
hornetem raczej nie poszalejesz po polskich drogach. chociaz nakedy sa zwinne to mozna omijac kazda dziure imo na polskich drogach beda spisywaly sie motocykle o podwyzszonym skoku zawieszen i oczywiscie dobrze zestrojonymi.
kawasaki versys
albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie hehe
kawasaki versys
albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie hehe
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
the-o napisał(a):albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie hehe
dajcie już spokój z tymi polskimi drogami. Oprócz wsi gdzie jest trochę dziur, nie ma tragedii. Jest coraz więcej dobrych dróg, nawet poza głównymi. Najwyraźniej nie byliście tam, gdzie naprawdę tych dróg nie ma.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
ostatnio bylem w warminsko-mazurskim i tam ciezko znalezc dobra droge. (moze akurat moja trasa byla tak tragiczna). drugi przyklad to wloclawek... no comment... bal bym sie wjechac tam motocyklem. takie koleiny ze jakby wyrzucilo, to w kosmos odrazu. puszka jechalem jak po szynach. najblizsze miasto obok ktorego mieszkam tez nie ma najlepszych drog. tak samo drogi dojazdowe nie najlepsze. stan drog w duzej mierze zalezy od wojewodztwa,powiatu i gminy oraz jak jest w nim wykorzystywany budzet.
fakt ze stan drog w polsce sie porawil ale i tak nie ma szalu.
fakt ze stan drog w polsce sie porawil ale i tak nie ma szalu.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
no moze akurat drogi ktorymi jechalem akurat takie byly. jechalem puszka wiec tez inne wrazenie jest. trasa elblag-orneta-lidzbark warm.-ketrzyn i spowrotem. moje wspomnienia to asfalt o strukturze wojskowego moro. lata na lacie i rozne ich odcienie jechalem glownie bocznymi drogami.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Piękna sprawa, ja w tym roku Wielką robiłem tylko 2 razy niestety no i 2 razy małą Zrobiłem sobie taką wycieczkę 5 dniową i zatrzymałem się w miejscowości Wołkowyja, świetny punkt wylotowy, 4km od zapory w Solinie, od strony Polańczyka. Są tam domki letniskowe, nowiutkie w świetnych cenach, pojechaliśmy w 4 osoby i wyszło nam po 120zł na osobę za 5 dni, polecam
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
ja w przyszłym roku koniecznie chcę zrobić Wielką Pętlę. Jak już będę miał dokładny plan terminowy, dam znać. Może ktoś będzie miał ochotę się przyłączyć
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Byłem w tym roku w lipcu w wołkowyji ale puszką ze smurfami i znajomymi. standardem jest wieczorny wypad do kuźni, heee. mam tam dobrą metę w domu jednorodzinnym, prawie darmo i super warunki, zaraz za szkołą. w przyszłym roku też tam polecę.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
motoluka napisał(a):Taras, ogród, i garaż na 3-4 motocykle do tego uzdrowisko więc dobra baza
brzmi super
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Może ja napiszę jak ja widze przerysowany trochę motocykl dla "Polaka"
Wydech taki żeby topił zderzaki samochodów z tyłu na światłach
Moc tak 250KM żeby nie było że BMW 1000RR Troya Corsera jest mocniejsze
Opona 280 aby tylko jedna osoba mogła ją sprowadzać w Polsce bo wtedy jest się najbardziej "cool" na zlotach.
Spalanie duże żeby goście w 500tkach trzymali się za kieszenie słysząc o tym.
To tyle 12 lat po polskich drogach i duzo zlotów, otwarć, zamknięć sezonów daje mi takie odczucie a nie inne Mając Honde 150+ koni i tak jakiś laluś z kadry menadżerskiej powie raz na miesiac na stacji ze mało Hehehe
Wydech taki żeby topił zderzaki samochodów z tyłu na światłach
Moc tak 250KM żeby nie było że BMW 1000RR Troya Corsera jest mocniejsze
Opona 280 aby tylko jedna osoba mogła ją sprowadzać w Polsce bo wtedy jest się najbardziej "cool" na zlotach.
Spalanie duże żeby goście w 500tkach trzymali się za kieszenie słysząc o tym.
To tyle 12 lat po polskich drogach i duzo zlotów, otwarć, zamknięć sezonów daje mi takie odczucie a nie inne Mając Honde 150+ koni i tak jakiś laluś z kadry menadżerskiej powie raz na miesiac na stacji ze mało Hehehe
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
skidmarks napisał(a):
Opona 280 aby tylko jedna osoba mogła ją sprowadzać w Polsce
tutaj dochodzimy chyba do paradoksow, bo z jednej strony kazdy chce miec najbardziej indywidualny motocykl a z drugiej zeby czesci do niego mozna bylo w kazdym spozywczaku kupic
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
skidmarks napisał(a):Mając Honde 150+ koni i tak jakiś laluś z kadry menadżerskiej powie raz na miesiac na stacji ze mało Hehehe
Zawsze wtedy zapytaj: a Ty czym latasz? Humor powróci, gwarantuję
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości