Zobacz wÄ…tek - Idealny motocykl dla Polaka
NAS Analytics TAG

Idealny motocykl dla Polaka

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Idealny motocykl dla Polaka

Postprzez amahay » 2/12/2011, 18:24

Witam !
Przeglądając od dłuższego czasu forum naszła mnie myśl.
Każdy z nas wybiera motocykl pod względem optycznym (dla siebie) ,mechanicznym , spalaniowym itd.
Biorąc pod uwagę Polskie realia jaki byłby idealny motocykl dla przeciętnego Polaka ?
Może już taki istnieje?
Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .

Moja propozycja :
Niskie spalanie
Zawieszenie radzÄ…ce sobie z najgorszymi dziurami
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez amahay » 2/12/2011, 19:05

gdyby miał wymienne obudowy :p
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Vergon » 2/12/2011, 19:05

Myślisz, że projektanci motocykli i całe koncerny robią je jak leci?
Za każdym detalem kryje się sztab ludzi, i zanim dana rzecz trafi do produkcji to przechodzi dłuuugą drogę.
Bandanie potrzeb rynku też nie jest im obce, nie są na rynku od wczoraj (mówię cały czas o potentatach) i wychodzę z założenia, że "motocykl idealny" nie istnieje, bo ile ludzi tyle opinii i potrzeb.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maciejka69 » 2/12/2011, 19:58

pan_wiewiorka napisał(a):Paaaanie, rynek polski to promil ogólnej sprzedaży. Nikt sobie nie będzie tym głowy zawracać. A jaki byłby najlepszy? Spalanie 1l/100, pancerny zawias, strukturalne plastiki wracające do kształtu po ślizgu, przegląd co 100000 km, vmax 350 km/h, abs, asr, fbi, cia, abw, cbs itd., w pełni regulowany zawias, w standardzie możliwość wydłużenia i skrócenia oraz obniżenia, koszt maksymalny 5 kpln.

hehe. Dodałbym jeszcze nie ścierające się opony
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez madcap » 2/12/2011, 20:18

takie rzeczy to tylko w .....
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez rzcqy » 2/12/2011, 20:44

KaG napisał(a):Suzuki V-Strom 650

hehe, moje moto :roll:
rzcqy
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 20/5/2011, 07:12

Postprzez Czester » 3/12/2011, 07:17

madcap napisał(a):takie rzeczy to tylko w .....

... T-Mobile?
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Re: Idealny motocykl dla Polaka

Postprzez mustafa_waw » 3/12/2011, 10:43

amahay napisał(a):Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .

Ile masz lat?
mustafa_waw
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 28/11/2011, 20:39

Postprzez grunder » 3/12/2011, 18:11

mustafa_waw napisał(a):Ile masz lat


Pytanie jak do laski w pubie. Odpowiedź: *** cię to. To forum staje się ala matrymonialne czy co?

Co do motocykla. Pewnie ktoś już taki opracowuje :D. Lada dzień i będzie na prezentacji. Dopiero zrobi furorę :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Re: Idealny motocykl dla Polaka

Postprzez amahay » 4/12/2011, 15:04

mustafa_waw napisał(a):
amahay napisał(a):Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .

Ile masz lat?


Jak to pytanie jest powiÄ…zane z tematem ?

Temat miał być luźny ;) a to że jak zwykle wszyscy biorą go zbyt do siebie to inna sprawa :D .
mówię : v-strom rzeczywiście ma tu duże szanse . Aczkolwiek wydaje mi się że większej ilości optycznie nie przypadnie do gustu . Więc gdyby był w różnych "obudowach" to miałby szansę .
Niby sv 650 ...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoluka » 4/12/2011, 19:29

Dokładnie jakby tylko wyglądał inaczej to stałby u mnie w garażu. Co do kolegi mustafa_waw to jak większość nowych ma za ciasną gumę w rajtach.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez maciejka69 » 4/12/2011, 19:43

czyli reasumując moto musiałoby mieć podwozie v-stroma albo transalpa, silnik z cbr600rr, a budę do wyboru z b-kinga albo erłana :D
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez motoluka » 4/12/2011, 19:46

i dźwięk MT-01 w Akrapie ;-)
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez the-o » 5/12/2011, 07:26

mysle ze tdm tez daje rade na polskich drogach i wedlog mnie nie jest tak szpetny jak v-strom ;)
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez regis440 » 5/12/2011, 09:09

maciejka69 napisał(a):
pan_wiewiorka napisał(a):Paaaanie, rynek polski to promil ogólnej sprzedaży. Nikt sobie nie będzie tym głowy zawracać. A jaki byłby najlepszy? Spalanie 1l/100, pancerny zawias, strukturalne plastiki wracające do kształtu po ślizgu, przegląd co 100000 km, vmax 350 km/h, abs, asr, fbi, cia, abw, cbs itd., w pełni regulowany zawias, w standardzie możliwość wydłużenia i skrócenia oraz obniżenia, koszt maksymalny 5 kpln.

hehe. Dodałbym jeszcze nie ścierające się opony


turbo dizel zeby dobrze z dolu szedl i spalanie by sie zmniejszylo do 0,9 l/100 :twisted:
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez falconiforme » 5/12/2011, 10:24

A po co ma w ogóle spalać paliwo?
Po co ma mieć regularny serwis, skoro jest bezwypadkowy i ma mniej niż 100 lat?
I po do pojazdowi opony?

Ja proponuję by zbudowali pojazd na odnawialną energię, który lewituje 30cm nad asfaltem.
No i nie ma elementów zużywających się.
Prędkość maksymalna nie jest bliżej określona, a przyspieszenie jest dostosowane do możliwości ludzkiego przeciętnego ciała czyli max 5g.

Tylko musimy wynaleźć inne sposoby na przechwytywania i przetwarzanie energii, następnie przechwytywania energii z całych gwiazd. Pojazd z ciągiem o sile jednej gwiazdy byłby nieziemskim doświadczeniem :D
Ostatnio edytowano 5/12/2011, 11:25 przez falconiforme, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez fz6 » 5/12/2011, 14:29

moim zdaniem jest już taki motocykl- honda cb600 hornet
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez the-o » 6/12/2011, 08:12

hornetem raczej nie poszalejesz po polskich drogach. chociaz nakedy sa zwinne to mozna omijac kazda dziure ;) imo na polskich drogach beda spisywaly sie motocykle o podwyzszonym skoku zawieszen i oczywiscie dobrze zestrojonymi.
kawasaki versys
albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie :D hehe
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez maciejka69 » 6/12/2011, 10:59

the-o napisał(a):albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie :D hehe

dajcie już spokój z tymi polskimi drogami. Oprócz wsi gdzie jest trochę dziur, nie ma tragedii. Jest coraz więcej dobrych dróg, nawet poza głównymi. Najwyraźniej nie byliście tam, gdzie naprawdę tych dróg nie ma.
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez the-o » 6/12/2011, 11:37

ostatnio bylem w warminsko-mazurskim i tam ciezko znalezc dobra droge. (moze akurat moja trasa byla tak tragiczna). drugi przyklad to wloclawek... no comment... bal bym sie wjechac tam motocyklem. takie koleiny ze jakby wyrzucilo, to w kosmos odrazu. puszka jechalem jak po szynach. najblizsze miasto obok ktorego mieszkam tez nie ma najlepszych drog. tak samo drogi dojazdowe nie najlepsze. stan drog w duzej mierze zalezy od wojewodztwa,powiatu i gminy oraz jak jest w nim wykorzystywany budzet.
fakt ze stan drog w polsce sie porawil ale i tak nie ma szalu.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê