Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy
Posty: 44
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Miczab napisał(a):No to trochę nie rozumiem, najpierw napisałeś, że moc podnosi sam komin, a filtr i PC do niczego się nie przydają, a teraz że sam komin podniesie moc o 0,05 KM.
Jakiś przeskok myślowy, sorry. Miałem na myśli, że sam komin daje parę koni, a taki filtr powietrza renomowanego producenta jakim jest bez wątpienia K&N daje masakryczne parę setnych konia więcej, ale poprawia znacząco dźwięk. Jeśli zależy komuś stricte na mocy to sam komin wystarczy. Przy 100 konnej maszynie 5 koni w jakimś zakresie obortów(najczęściej średnim) na pewno będzie odczuwalne ;]
fz6 napisał(a):Speedzik był najfaniejszy, ale rozczarowałem się górą. Z dołu ok, bardzo fajnie idzie.
No tak, doskonale CiÄ™ rozumiem


Jak nie śmigasz po torze, to wiadomo, że starczy

PS
Nie jestem antyfanem Triumpha - fajnie, że angole mają swoją markę, ale sorry - te motocykle w mojej(mojej osobistej!) opinii są po prostu nieładne, szczególnie z ryja patrząc ;>
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
pan_wiewiorka napisał(a):Atlantis napisał(a): Druga sprawa, to ta góra, a ogólnie rzecz biorąc nie tylko góra, ale także wyższe prędkości >180 km/h. Street, Speed i Daytona wedle wszelkich opinii delikatnie odstają od konkurencji włoskiej i japońskiej w tym temacie. Daytona, która jest 675'tką nie potrafi przekroczyć 250 km/h(zamyka licznik i koniec), a każdy Gixer, Cebeerka itd. ze spokojem pociągną jeszcze 10-20 km/h więcej.
HY HY (otwórz link)
Był skoksowany


Inna sprawa, że mam rację

Wyprzedza go na zakręcie w średnim zakresie obrotów. Właśnie tu jest moc 3 cylindrów!
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
pan_wiewiorka napisał(a):Atlantis napisał(a):Wyprzedza go na zakręcie w średnim zakresie obrotów. Właśnie tu jest moc 3 cylindrów!
Znaczy przecinaki służą wyłącznie do startu na śfffiartkę?
Inna sprawa, gdyby był o te 20 km/h szybszy, to nie miałby problemów z wyprzedzeniem na prostej. Twój argument jest inwalidą
Może trochę jest, ale dane techniczne nie kłamią

Jeśli nie wierzyta to prosz:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... aha_YZF_R6
Luknij na v maks. i na przyspieszenia. Dobra różnice nie są drastyczne, ale na torze powinny wyjść ;]
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
pan_wiewiorka napisał(a):Atlantis napisał(a):http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBR_600_RR_vs_Kawasaki_ZX_6R_vs_Suzuki_GSX_R_600_vs_Triumph_Daytona_675_vs_Yamaha_YZF_R6
To Ci sami, którzy testowali sześcioletnie opony i byli zdziwieni, że coś z nimi nie bangla?
Ci sami, którzy twierdzili, że opony da się zamknąć ino na torze i to przy sprzyjających warunkach

-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Jak na mój gust to go dziabnął na dohamowaniu przed zakrętem i to po ewidentnym błędzie tego na R6.
Po drugie te maszyny z filmu mają tyle wspólnego z seryjnymi co świnia z lataniem.
Mi łatwiej i przyjemniej prowadziło się Honde. Różnic w przyspieszeniach nie odczuwałem, Honda wydaje się lżejsza podczas jazdy, łatwiej się manewruje, skręca, ogólnie czułem to moto po 5 min. o wiele lepiej niż moją fz6, którą mam dwa lata. W Speedzie wnerwiało mnie odcięcie przy 10 tys. Może jakbym go dostał na dłużej niż 2 godz. to by mi się spodobał. Honda po 5min. była zajefajna. To są moje odczucia, a wiadomo, że każdy ma inne upodobania i preferencje, nie mówiąc o wzrości,wadze i stylu jazdy. Napewno czego nie można odmówić speedowi to gang silnika, jeszcze jak mu założyć Arow-a to banan na japie murowany.
Honda ma jedną wadę- beznadziejne zegary. Za to powinni powiesić za jajca tego co to zaprojektował.
Po drugie te maszyny z filmu mają tyle wspólnego z seryjnymi co świnia z lataniem.
Mi łatwiej i przyjemniej prowadziło się Honde. Różnic w przyspieszeniach nie odczuwałem, Honda wydaje się lżejsza podczas jazdy, łatwiej się manewruje, skręca, ogólnie czułem to moto po 5 min. o wiele lepiej niż moją fz6, którą mam dwa lata. W Speedzie wnerwiało mnie odcięcie przy 10 tys. Może jakbym go dostał na dłużej niż 2 godz. to by mi się spodobał. Honda po 5min. była zajefajna. To są moje odczucia, a wiadomo, że każdy ma inne upodobania i preferencje, nie mówiąc o wzrości,wadze i stylu jazdy. Napewno czego nie można odmówić speedowi to gang silnika, jeszcze jak mu założyć Arow-a to banan na japie murowany.
Honda ma jedną wadę- beznadziejne zegary. Za to powinni powiesić za jajca tego co to zaprojektował.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
Mordeńka, ale na wyjściu z zakrętu przewage ma 3 cylindrówka, a tam nie ma jakiś 2 kilometrowych prostych, żeby R6 tak odjechała.
Zresztą na ile mogłaby odjechać? Na 10m? Jedno złe dohamowanie i są koło w koło.
Tu wygrana będzie bardziej zależała od umiejętności kierowcy niż od 2 kucy w prawo czy lewo.
Zresztą na ile mogłaby odjechać? Na 10m? Jedno złe dohamowanie i są koło w koło.
Tu wygrana będzie bardziej zależała od umiejętności kierowcy niż od 2 kucy w prawo czy lewo.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
fz6 napisał(a):Mordeńka, ale na wyjściu z zakrętu przewage ma 3 cylindrówka, a tam nie ma jakiś 2 kilometrowych prostych, żeby R6 tak odjechała.
Zresztą na ile mogłaby odjechać? Na 10m? Jedno złe dohamowanie i są koło w koło.
Tu wygrana będzie bardziej zależała od umiejętności kierowcy niż od 2 kucy w prawo czy lewo.
Wiewiór. On ma rację, ja też to Ci próbowałem jakoś wyeksplikować.
Nawet jeśli "coś tam" może się rozpędzić do 270, a "coś tam 2" do 250, to przecież wiadomo, że nabieranie prędkości w tym przedziale budzika idzie w tempie podobnym do wzrostu drzewa. Raz, że pod koniec prostej różnica prędkości wyniosłaby nie 20, a 2 km/h, a druga sprawa, to to co napisałem - skoksowane sprzęty. Zarówno Daytona jak i R6 w takich wyścigach robią 2 sety nie w 10 sekund, ale 7-8 i ciężko tutaj powiedzieć, która machina szybsza. Miałem na myśli raczej Dyatone z salonu kontra R6 z salonu. Zresztą Wiewiór masz wtyki w MM, weź kiedyś od nich Speed'a np. i porównaj mi to z dużym Zetem w kwestii "odjeżdżania" przy prędkościach rzędu 180 km/h. Dam się pokroić, że na pewno duży Zet, MV A Brutale, a nawet wyraźnie słabsza CB1000R robią to lepiej. Patrze sobie tak na wykresy i Speed Triple ma odcięcie po przekroczeniu 9000, gdzie Hondzina i Kawa robią prawie 11 0000. Trochę lipa.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
pan_wiewiorka napisał(a):adamRS napisał(a):O czymś to musi świadczyć
Nie nadaje się na pierwsze moto. Cały czas to powtarzam
Twoje pierwsze moto?

Jak można być w takim wieku tak nierozsądnym ?

Ostatnio edytowano 12/11/2011, 21:54 przez Atlantis, łącznie edytowano 1 raz
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
A tam
Nie gadaj, przecież: "R6 w ogóle nie jedzie, brakuje mocy, co myślicie chłopaki o R1, da radę czy też za słabe??"
Tak poważnie to najgorsze jest jak ktoś się na coś napali i potem nawet czując, że popełnia błąd i tak to zrobi, bo to jego/jej marzenie...


Tak poważnie to najgorsze jest jak ktoś się na coś napali i potem nawet czując, że popełnia błąd i tak to zrobi, bo to jego/jej marzenie...
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 44
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości