Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy
Posty: 44
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy
Witam jestem zainteresowany kupnem wydechu LeoVince tylko borykam sie z problem ktory wybrac... Chcialbym uzyskac dzwiek jak na podanym linku :
http://www.youtube.com/watch?v=do-qmRYkkWw
Na stronie producenta istnieje wiele modeli tego wydechu jak np. SBK , EVO II, SBK EVO II, ovalne, okragle dokladnie sie na tym nie znam. Moje pytanie brzmi jaki wydech kupic zeby brzmial jak w linku? Wiem ze dzwiek w kazdym motocyklu jak i nagraniu moze sie troche roznic ale moze akurat nam sie uda
pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=do-qmRYkkWw
Na stronie producenta istnieje wiele modeli tego wydechu jak np. SBK , EVO II, SBK EVO II, ovalne, okragle dokladnie sie na tym nie znam. Moje pytanie brzmi jaki wydech kupic zeby brzmial jak w linku? Wiem ze dzwiek w kazdym motocyklu jak i nagraniu moze sie troche roznic ale moze akurat nam sie uda

- gienek122
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
- Lokalizacja: Jasło
EVO II jest najbardziej zaawansowany. Masz kasę kup Favtory EVO II, carbonowy, albo tytanowy ;] A jeśli nie zależy Ci na homologacji i chcesz coś więcej jeśli chodzi o moc(dB też) i masz jeszcze więcej kasy to kup tak owy, tylko full system(czyli z kolektorami). Pamiętaj, że za układ z oznaczeniem RACE Policja od razu zabierze Ci dowód rejestracyjny(a zmierzone wartości poziomu głośności będą grubo ponad 100 dB). Także co kto lubi 

-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Posprawdzam i cos sie wybierze odpowiedniego. Oczywiscie ze chcialem full wydech ale producent nei produkuje kolektorow sportowych do mojego modelu i tu jest bol :
Kupil bym wresje racingowa ale policja w moich stronach mnie zna i wiem ze dlugo bym nie pojezdzil
Mam PC III, K&N i chce wydech pozniej zestroic i jazda


- gienek122
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
- Lokalizacja: Jasło
gienek122 napisał(a):Posprawdzam i cos sie wybierze odpowiedniego. Oczywiscie ze chcialem full wydech ale producent nei produkuje kolektorow sportowych do mojego modelu i tu jest bol :Kupil bym wresje racingowa ale policja w moich stronach mnie zna i wiem ze dlugo bym nie pojezdzil
Mam PC III, K&N i chce wydech pozniej zestroic i jazda
No to kup samego Slip-On'a

Z K&N i tak będzie fajny gang, ładnie bulgocze na niskich obrotach wtedy

Można liczyć też na niewielki przyrost mocy, odczuwalny w zakresie niskich i średnich obrotów(filtr + tłumik - realnie maks. 3-4%, zależy wszystko od modelu).
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
przecież jak odpalasz ten link na YT to masz jak wół napisane w tytule, że to leo vince SBK
a nie lepiej coÅ› z tych co sÄ… tu:
http://www.youtube.com/watch?v=Cs2jDBFu ... re=related
do two brothers możesz dokupić za 120zl db kilera i wozić ze sobą.
a nie lepiej coÅ› z tych co sÄ… tu:
http://www.youtube.com/watch?v=Cs2jDBFu ... re=related
do two brothers możesz dokupić za 120zl db kilera i wozić ze sobą.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
fz6 napisał(a):przecież jak odpalasz ten link na YT to masz jak wół napisane w tytule, że to leo vince SBK
a nie lepiej coÅ› z tych co sÄ… tu:
http://www.youtube.com/watch?v=Cs2jDBFu ... re=related
do two brothers możesz dokupić za 120zl db kilera i wozić ze sobą.
Niby pisze ale wiesz jak to jest z tymi filmikami..


- gienek122
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
- Lokalizacja: Jasło
Uwierz mi nie oplaca sie
. Sam w zx6r wpakowalem ~10k i za rok 2 bede sprzedawal pewnie i nie zwroci mi sie.
Na pewno full ukladu sie nie oplaca. Koncowke mozna dorwac taniej.

Na pewno full ukladu sie nie oplaca. Koncowke mozna dorwac taniej.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):Uwierz mi nie oplaca sie. Sam w zx6r wpakowalem ~10k i za rok 2 bede sprzedawal pewnie i nie zwroci mi sie.
Na pewno full ukladu sie nie oplaca. Koncowke mozna dorwac taniej.
rozumiem cie bardzo dobrze


- gienek122
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
- Lokalizacja: Jasło
fz6 napisał(a):Bartosz Słomczynski - MotoFreak.pl
668 361 359
Ten kolo ma całkiem przystępne ceny i z tego co pamiętam miał najtaniej leoVinca do mojej fz6. Oczywiście jeszcze się targuj.
Dokładnie to samo chciałem polecić

Jest sklep internetowy i na allegro wystawiajÄ… to samo.
Nie wiem czy idzie wyrwać oryginały taniej. Ja się nie spotkałem. Kolektory + komin opłaca się kupować tylko do nowych maszyn, np. kupujesz coś za 45k PLNów to wydatek 4k na full układ nie wydaje się aż tak ekstremalnie dużym kosztem w stosunku do całości.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Bierz sam wydech z przejściówką do katalizatora i nie baw się w zadne K&N i PC bo to uj daje. Ja się najarałem, nagadali mi głupot, że będzie 10-15% więcej mocy i okazało na hamowni, że mam:
4 kucyki i 4Nm więcej przy wkładzie 3200 w wydech i 2000 za PC V,K&N,mid-pipe i strojenie. A teraz się wk.....m i wiem, że z 600 litra nie zrobię. Latem fz6 idzie do żyda, a ja kupuję CB1000r. Miał być street triple ale jednak będzie honda.
dopisuje poprawkę bo napisałem street a miałem wpisać speed.chodziło o litra.sorki.
4 kucyki i 4Nm więcej przy wkładzie 3200 w wydech i 2000 za PC V,K&N,mid-pipe i strojenie. A teraz się wk.....m i wiem, że z 600 litra nie zrobię. Latem fz6 idzie do żyda, a ja kupuję CB1000r. Miał być street triple ale jednak będzie honda.
dopisuje poprawkę bo napisałem street a miałem wpisać speed.chodziło o litra.sorki.
Ostatnio edytowano 9/11/2011, 14:29 przez fz6, łącznie edytowano 1 raz
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
fz6 napisał(a):Bierz sam wydech z przejściówką do katalizatora i nie baw się w zadne K&N i PC bo to uj daje. Ja się najarałem, nagadali mi głupot, że będzie 10-15% więcej mocy i okazało na hamowni, że mam:
4 kucyki i 4Nm więcej przy wkładzie 3200 w wydech i 2000 za PC V,K&N,mid-pipe i strojenie. A teraz się wk.....m i wiem, że z 600 litra nie zrobię. Latem fz6 idzie do żyda, a ja kupuję CB1000r. Miał być street triple ale jednak będzie honda.
Dokładnie ;]
CB1000R to zaje fajne moto, tylko pamiętaj, że w sumie jeden ze słabszych litrów dostępnych na rynku, 125 KM/99Nm przy tej masie nie rzuca na kolana i może mu nawet brakować trochę do sportowych "szejsetek"(elastyczność będzie lepsza). Najarałeś się na Hondę(niezawodność, prowadzenie w zakrętach etc.) czy są jakieś inne powody wyboru akurat tego modelu?
Co do tematu, z tego całego asortymentu, który wymieniłeś, moc podnosi raczej tylko komin, filtr pow. K&N służy do poprawy dźwięku, a reszta chyba do niczego

-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Ciekaw jestem kto nastawiał 10-15% przyrostu po wymianie na taki zestaw... Inna sprawa, że filtr i wydech to niezbędne minimum. Proponuję wyjąć tego K&Na i przejechać się na hamownię, wątpię żeby poza poprawą akustyki sam wydech coś dał. 

Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Miczab napisał(a):Ciekaw jestem kto nastawiał 10-15% przyrostu po wymianie na taki zestaw... Inna sprawa, że filtr i wydech to niezbędne minimum. Proponuję wyjąć tego K&Na i przejechać się na hamownię, wątpię żeby poza poprawą akustyki sam wydech coś dał.
JakieÅ› 0,05 KM

-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
No to trochę nie rozumiem, najpierw napisałeś, że moc podnosi sam komin, a filtr i PC do niczego się nie przydają, a teraz że sam komin podniesie moc o 0,05 KM. 

Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
więc tak: rok temu założyłem wydech two brothers i nie mierzyłem czy coś wzrosło. na odczucie z jazdy- szczerze to minimalnie, raczej tylko efekty dźwiękowe dało się odczuć.
w tym roku założyłem PC V, K&N, mid-pipe(przejściówka zamiast katalizatora) i teraz tak.
pierwszy pomiar 86KM przy 11000, 41 ft-lbs przy 9 tys. start 18 ft-lbs przy 2,6 tys obrotów.
po założeniu tych trzech elementów jest: 90 KM przy 11200 obrotów, 43 ft-lbs przy 9000 obrotów i co daje największą zmianę to start. teraz jest 26 ft-lbs przy 2300 obrotów.
moto ciągnie lepiej od dołu i w środku. prędkość max. jaką udało mi się osiągnąć to 223.
Reasumując uzyskałem 4 KM i 4 Nm. Jeździ ciut lepiej, ale to dalej jest tak sobie.
Co do zmiany:
Czemu honda? Bo kawa rwie jak opętana i się gorzej prowadzi, po drugie szarpie na wolnych, suzuki nic takiego nie ma, Fz1 to stary kapeć i też pozostawia wiele do życzenia, Speedzik był najfaniejszy, ale rozczarowałem się górą. Z dołu ok, bardzo fajnie idzie. Natomiast prowadzenie, czucie sprzęta to Honda. Jak na nią wsiadłem to zejśc nie chciałem. Reakcja na gaz-idealna, heble stają dęba. W moim odczuciu wcale nie była wolniejsza od Speeda. Na tor się nie wybieram, więc 125KM w zupełności mi wystarczy. Ponadto w Wawie są 4 serwisy hondy i jeden Triumpha (bo intermotors to jedno i to samo), więc jak, w którymś mnie wku..ią to mogę zmienić
serwisanta. Jedyna rzecz jaka była fajniejsza w Speedzie od CB1000r to brzmienie, no żesz kir.a kosmos!
Reszta marek BMW,Apilla,Dukat to już wydatki ponad 60 tysi, więc delikatna przesada.
w tym roku założyłem PC V, K&N, mid-pipe(przejściówka zamiast katalizatora) i teraz tak.
pierwszy pomiar 86KM przy 11000, 41 ft-lbs przy 9 tys. start 18 ft-lbs przy 2,6 tys obrotów.
po założeniu tych trzech elementów jest: 90 KM przy 11200 obrotów, 43 ft-lbs przy 9000 obrotów i co daje największą zmianę to start. teraz jest 26 ft-lbs przy 2300 obrotów.
moto ciągnie lepiej od dołu i w środku. prędkość max. jaką udało mi się osiągnąć to 223.
Reasumując uzyskałem 4 KM i 4 Nm. Jeździ ciut lepiej, ale to dalej jest tak sobie.
Co do zmiany:
Czemu honda? Bo kawa rwie jak opętana i się gorzej prowadzi, po drugie szarpie na wolnych, suzuki nic takiego nie ma, Fz1 to stary kapeć i też pozostawia wiele do życzenia, Speedzik był najfaniejszy, ale rozczarowałem się górą. Z dołu ok, bardzo fajnie idzie. Natomiast prowadzenie, czucie sprzęta to Honda. Jak na nią wsiadłem to zejśc nie chciałem. Reakcja na gaz-idealna, heble stają dęba. W moim odczuciu wcale nie była wolniejsza od Speeda. Na tor się nie wybieram, więc 125KM w zupełności mi wystarczy. Ponadto w Wawie są 4 serwisy hondy i jeden Triumpha (bo intermotors to jedno i to samo), więc jak, w którymś mnie wku..ią to mogę zmienić
serwisanta. Jedyna rzecz jaka była fajniejsza w Speedzie od CB1000r to brzmienie, no żesz kir.a kosmos!
Reszta marek BMW,Apilla,Dukat to już wydatki ponad 60 tysi, więc delikatna przesada.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
Posty: 44
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości