Zobacz wÄ…tek - Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy
NAS Analytics TAG

Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy

Postprzez gienek122 » 6/11/2011, 16:01

Witam jestem zainteresowany kupnem wydechu LeoVince tylko borykam sie z problem ktory wybrac... Chcialbym uzyskac dzwiek jak na podanym linku :
http://www.youtube.com/watch?v=do-qmRYkkWw
Na stronie producenta istnieje wiele modeli tego wydechu jak np. SBK , EVO II, SBK EVO II, ovalne, okragle dokladnie sie na tym nie znam. Moje pytanie brzmi jaki wydech kupic zeby brzmial jak w linku? Wiem ze dzwiek w kazdym motocyklu jak i nagraniu moze sie troche roznic ale moze akurat nam sie uda :D pozdrawiam
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło


Postprzez Atlantis » 7/11/2011, 14:00

EVO II jest najbardziej zaawansowany. Masz kasę kup Favtory EVO II, carbonowy, albo tytanowy ;] A jeśli nie zależy Ci na homologacji i chcesz coś więcej jeśli chodzi o moc(dB też) i masz jeszcze więcej kasy to kup tak owy, tylko full system(czyli z kolektorami). Pamiętaj, że za układ z oznaczeniem RACE Policja od razu zabierze Ci dowód rejestracyjny(a zmierzone wartości poziomu głośności będą grubo ponad 100 dB). Także co kto lubi ;)
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań


Postprzez gienek122 » 7/11/2011, 15:28

Posprawdzam i cos sie wybierze odpowiedniego. Oczywiscie ze chcialem full wydech ale producent nei produkuje kolektorow sportowych do mojego modelu i tu jest bol : :cry: Kupil bym wresje racingowa ale policja w moich stronach mnie zna i wiem ze dlugo bym nie pojezdzil :P Mam PC III, K&N i chce wydech pozniej zestroic i jazda
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Atlantis » 7/11/2011, 20:10

gienek122 napisał(a):Posprawdzam i cos sie wybierze odpowiedniego. Oczywiscie ze chcialem full wydech ale producent nei produkuje kolektorow sportowych do mojego modelu i tu jest bol : :cry: Kupil bym wresje racingowa ale policja w moich stronach mnie zna i wiem ze dlugo bym nie pojezdzil :P Mam PC III, K&N i chce wydech pozniej zestroic i jazda


No to kup samego Slip-On'a ;) One w 99% spełniają normę <96 dB

Z K&N i tak będzie fajny gang, ładnie bulgocze na niskich obrotach wtedy ;)
Można liczyć też na niewielki przyrost mocy, odczuwalny w zakresie niskich i średnich obrotów(filtr + tłumik - realnie maks. 3-4%, zależy wszystko od modelu).
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez fz6 » 7/11/2011, 23:18

przecież jak odpalasz ten link na YT to masz jak wół napisane w tytule, że to leo vince SBK

a nie lepiej coÅ› z tych co sÄ… tu:
http://www.youtube.com/watch?v=Cs2jDBFu ... re=related

do two brothers możesz dokupić za 120zl db kilera i wozić ze sobą.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez Seba_ER5 » 8/11/2011, 00:37

Full system to 1/3 ceny Twojej CBR :). Tak wiec zostan przy koncowce.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez gienek122 » 8/11/2011, 01:17

fz6 napisał(a):przecież jak odpalasz ten link na YT to masz jak wół napisane w tytule, że to leo vince SBK

a nie lepiej coÅ› z tych co sÄ… tu:
http://www.youtube.com/watch?v=Cs2jDBFu ... re=related

do two brothers możesz dokupić za 120zl db kilera i wozić ze sobą.


Niby pisze ale wiesz jak to jest z tymi filmikami.. 8) dziekie ale interesuje mnie tylko Leo ze wezgledu na jego charakterystychny dzwiek :evil:
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło

Postprzez gienek122 » 8/11/2011, 01:18

Seba_ER5 napisał(a):Full system to 1/3 ceny Twojej CBR :). Tak wiec zostan przy koncowce.


rozumiem ze to stary motor ale jest bardzo zadbana i bedzie dofinansowana :)
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Seba_ER5 » 8/11/2011, 09:20

Uwierz mi nie oplaca sie :). Sam w zx6r wpakowalem ~10k i za rok 2 bede sprzedawal pewnie i nie zwroci mi sie.
Na pewno full ukladu sie nie oplaca. Koncowke mozna dorwac taniej.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez gienek122 » 8/11/2011, 14:00

Seba_ER5 napisał(a):Uwierz mi nie oplaca sie :). Sam w zx6r wpakowalem ~10k i za rok 2 bede sprzedawal pewnie i nie zwroci mi sie.
Na pewno full ukladu sie nie oplaca. Koncowke mozna dorwac taniej.



rozumiem cie bardzo dobrze :wink: pojdzie sam komin i mysle ze tez bedzie zacnie :twisted:
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło

Postprzez fz6 » 8/11/2011, 14:12

Bartosz Słomczynski - MotoFreak.pl
668 361 359


Ten kolo ma całkiem przystępne ceny i z tego co pamiętam miał najtaniej leoVinca do mojej fz6. Oczywiście jeszcze się targuj.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez gienek122 » 8/11/2011, 14:22

dzieki "fz6" zapytanie poszlo :D
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Atlantis » 8/11/2011, 14:40

fz6 napisał(a):Bartosz Słomczynski - MotoFreak.pl
668 361 359


Ten kolo ma całkiem przystępne ceny i z tego co pamiętam miał najtaniej leoVinca do mojej fz6. Oczywiście jeszcze się targuj.


Dokładnie to samo chciałem polecić :)
Jest sklep internetowy i na allegro wystawiajÄ… to samo.
Nie wiem czy idzie wyrwać oryginały taniej. Ja się nie spotkałem. Kolektory + komin opłaca się kupować tylko do nowych maszyn, np. kupujesz coś za 45k PLNów to wydatek 4k na full układ nie wydaje się aż tak ekstremalnie dużym kosztem w stosunku do całości.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez fz6 » 8/11/2011, 15:16

Bierz sam wydech z przejściówką do katalizatora i nie baw się w zadne K&N i PC bo to uj daje. Ja się najarałem, nagadali mi głupot, że będzie 10-15% więcej mocy i okazało na hamowni, że mam:
4 kucyki i 4Nm więcej przy wkładzie 3200 w wydech i 2000 za PC V,K&N,mid-pipe i strojenie. A teraz się wk.....m i wiem, że z 600 litra nie zrobię. Latem fz6 idzie do żyda, a ja kupuję CB1000r. Miał być street triple ale jednak będzie honda.

dopisuje poprawkę bo napisałem street a miałem wpisać speed.chodziło o litra.sorki.
Ostatnio edytowano 9/11/2011, 14:29 przez fz6, łącznie edytowano 1 raz
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez gienek122 » 8/11/2011, 15:21

ja PC mam juz w moto a K&N w domu wiec nie ma co zalowac , komin zamowiony takze wszytsko na dobrej drodze :)
gienek122
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24/10/2011, 02:13
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Atlantis » 9/11/2011, 08:46

fz6 napisał(a):Bierz sam wydech z przejściówką do katalizatora i nie baw się w zadne K&N i PC bo to uj daje. Ja się najarałem, nagadali mi głupot, że będzie 10-15% więcej mocy i okazało na hamowni, że mam:
4 kucyki i 4Nm więcej przy wkładzie 3200 w wydech i 2000 za PC V,K&N,mid-pipe i strojenie. A teraz się wk.....m i wiem, że z 600 litra nie zrobię. Latem fz6 idzie do żyda, a ja kupuję CB1000r. Miał być street triple ale jednak będzie honda.


Dokładnie ;]
CB1000R to zaje fajne moto, tylko pamiętaj, że w sumie jeden ze słabszych litrów dostępnych na rynku, 125 KM/99Nm przy tej masie nie rzuca na kolana i może mu nawet brakować trochę do sportowych "szejsetek"(elastyczność będzie lepsza). Najarałeś się na Hondę(niezawodność, prowadzenie w zakrętach etc.) czy są jakieś inne powody wyboru akurat tego modelu?

Co do tematu, z tego całego asortymentu, który wymieniłeś, moc podnosi raczej tylko komin, filtr pow. K&N służy do poprawy dźwięku, a reszta chyba do niczego :P
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Miczab » 9/11/2011, 09:41

Ciekaw jestem kto nastawiał 10-15% przyrostu po wymianie na taki zestaw... Inna sprawa, że filtr i wydech to niezbędne minimum. Proponuję wyjąć tego K&Na i przejechać się na hamownię, wątpię żeby poza poprawą akustyki sam wydech coś dał. :)
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Atlantis » 9/11/2011, 11:23

Miczab napisał(a):Ciekaw jestem kto nastawiał 10-15% przyrostu po wymianie na taki zestaw... Inna sprawa, że filtr i wydech to niezbędne minimum. Proponuję wyjąć tego K&Na i przejechać się na hamownię, wątpię żeby poza poprawą akustyki sam wydech coś dał. :)


JakieÅ› 0,05 KM :P
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Miczab » 9/11/2011, 11:37

No to trochę nie rozumiem, najpierw napisałeś, że moc podnosi sam komin, a filtr i PC do niczego się nie przydają, a teraz że sam komin podniesie moc o 0,05 KM. :P
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez fz6 » 9/11/2011, 14:27

więc tak: rok temu założyłem wydech two brothers i nie mierzyłem czy coś wzrosło. na odczucie z jazdy- szczerze to minimalnie, raczej tylko efekty dźwiękowe dało się odczuć.
w tym roku założyłem PC V, K&N, mid-pipe(przejściówka zamiast katalizatora) i teraz tak.
pierwszy pomiar 86KM przy 11000, 41 ft-lbs przy 9 tys. start 18 ft-lbs przy 2,6 tys obrotów.
po założeniu tych trzech elementów jest: 90 KM przy 11200 obrotów, 43 ft-lbs przy 9000 obrotów i co daje największą zmianę to start. teraz jest 26 ft-lbs przy 2300 obrotów.
moto ciągnie lepiej od dołu i w środku. prędkość max. jaką udało mi się osiągnąć to 223.
Reasumując uzyskałem 4 KM i 4 Nm. Jeździ ciut lepiej, ale to dalej jest tak sobie.
Co do zmiany:
Czemu honda? Bo kawa rwie jak opętana i się gorzej prowadzi, po drugie szarpie na wolnych, suzuki nic takiego nie ma, Fz1 to stary kapeć i też pozostawia wiele do życzenia, Speedzik był najfaniejszy, ale rozczarowałem się górą. Z dołu ok, bardzo fajnie idzie. Natomiast prowadzenie, czucie sprzęta to Honda. Jak na nią wsiadłem to zejśc nie chciałem. Reakcja na gaz-idealna, heble stają dęba. W moim odczuciu wcale nie była wolniejsza od Speeda. Na tor się nie wybieram, więc 125KM w zupełności mi wystarczy. Ponadto w Wawie są 4 serwisy hondy i jeden Triumpha (bo intermotors to jedno i to samo), więc jak, w którymś mnie wku..ią to mogę zmienić
serwisanta. Jedyna rzecz jaka była fajniejsza w Speedzie od CB1000r to brzmienie, no żesz kir.a kosmos!
Reszta marek BMW,Apilla,Dukat to już wydatki ponad 60 tysi, więc delikatna przesada.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Następna strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê