[biblioteka] Jak obniżyć spalanie w motocyklu?
Posty: 69
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Chyba nie zrozumiałeś co w tekście było napisanie, tam nie było napisane że odpalasz silnik i odcinka na każdym biegu.Komentatorzy napisał(a):"Rozgrzewanie motocykla" totalna bzdura każdy wie że silniki mają swoją temperaturę pracy i nie jest to te 10 stopni jak teraz za oknem chcecie to odpalajcie i rura.Naczytają się dzieci takich głupot i katowanie aż nie miło patrzeć wystarczy poczytać manual danego moto.Niszczcie sprzęta dla odrobiny paliwa powodzenia..Raz na ścigaczu czytałem "silnik R6 nie lubi katowania na zimno" a teraz odwrotne rady??kto wymyśla takie idiotyzmy? <br><hr>Piter<br>
Można przecież jechać niskimi obrotami a wyższym biegiem można?? można! A i wszystkie maszyny chłodzone cieczą mają termostaty które ułatwiają rozgrzanie silnika, to nie są żadne idiotyzmy, po prostu trzeba trochę pomyśleć. <br><hr>Adiss
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie koniecznie tego co stać na moto jest stać na paliwo, jeśli ktoś zarabia mało i odkłada z każdej pensji jakieś grosze i kupuje moto to w czasie użytkowania pewnie nie będzie tak że cały czas będzie "do pełna"Komentatorzy napisał(a):Ja nie kumam tego liczenia ile pali motocykl, choćby mój palił 15l na 100km to i tak bym latał, dopiero po 2 latach jazdy z ciekawości sprawdziłem ile pali mój gixer. Jak ktoś chce oszczędzać na paliwie to niech sobie kupi auto na gaz albo jakiegoś diesla. Moto są do zapierdalania a nie do toczenia się po drodze.<br><hr>Meciek<br>Komentatorzy napisał(a):Wnioskuje, że motocyklem lansujesz się tylko i wyłącznie w upalne niedzielne popołudnia, pięć razy w roku<br><hr>Kasa Kasa<br>
Komentatorzy napisał(a):pioer**icie. Moto jest od tego zeby sprawial fun. Jak kogos stac na moto, to tez powinno stac na paliwo - trudno, drogie hobby, ale jaki jest jego sens, w ruszaniu sie jak mucha w smole ?<br><hr>ktos<br>
Motocyklem nie trzeba gnać ile fabryka dała żeby był "fun" To nie w tym rzecz, zresztą to zależy od typu kierowcy <br><hr>Adiss
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
DokładnieKomentatorzy napisał(a):"Rozgrzewanie motocykla" totalna bzdura każdy wie że silniki mają swoją temperaturę pracy i nie jest to te 10 stopni jak teraz za oknem chcecie to odpalajcie i rura.Naczytają się dzieci takich głupot i katowanie aż nie miło patrzeć wystarczy poczytać manual danego moto.Niszczcie sprzęta dla odrobiny paliwa powodzenia..Raz na ścigaczu czytałem "silnik R6 nie lubi katowania na zimno" a teraz odwrotne rady??kto wymyśla takie idiotyzmy? <br><hr>Piter<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie zrozumiałeś co w tekście było napisanie, tam nie było napisane że odpalasz silnik i odcinka na każdym biegu.
Można przecież jechać niskimi obrotami a wyższym biegiem można?? można! A i wszystkie maszyny chłodzone cieczą mają termostaty które ułatwiają rozgrzanie silnika, to nie są żadne idiotyzmy, po prostu trzeba trochę pomyśleć. <br><hr>Adiss<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak czy siak, chyba warto chwilkę poczekać, żeby olej dostał się do np. skrzyni biegów. Inaczej wrzucenie jedynki jest dla skrzyni ciut bolesneKomentatorzy napisał(a):"Rozgrzewanie motocykla" totalna bzdura każdy wie że silniki mają swoją temperaturę pracy i nie jest to te 10 stopni jak teraz za oknem chcecie to odpalajcie i rura.Naczytają się dzieci takich głupot i katowanie aż nie miło patrzeć wystarczy poczytać manual danego moto.Niszczcie sprzęta dla odrobiny paliwa powodzenia..Raz na ścigaczu czytałem "silnik R6 nie lubi katowania na zimno" a teraz odwrotne rady??kto wymyśla takie idiotyzmy? <br><hr>Piter<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie zrozumiałeś co w tekście było napisanie, tam nie było napisane że odpalasz silnik i odcinka na każdym biegu.
Można przecież jechać niskimi obrotami a wyższym biegiem można?? można! A i wszystkie maszyny chłodzone cieczą mają termostaty które ułatwiają rozgrzanie silnika, to nie są żadne idiotyzmy, po prostu trzeba trochę pomyśleć. <br><hr>Adiss<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wiem czym niby Ty jeździsz ale od Ciebie bym po cenie nawet nie kupił sprzęta bieg jałowy to ok 1250 obrotów jak chcesz jechać nie zwiększając znacznie tych obrotów?Ty jedziesz na 5,6 mając mając 3 tys.powodzenia... jak chcesz z niskimi obrotami wyjechać na ruchliwą ulice?to jak jazda z niesprawnym silnikiem jadąc na ssaniu i bez temperatury dodatkowo tylko napieprza paliwo w wydechu ot oszczędność paliwa i silnika przede wszystkim... pomijam że są moto z kontrolką gotowości do jazdy...ale Ty katuj aż Ci korbowody powypadająKomentatorzy napisał(a):"Rozgrzewanie motocykla" totalna bzdura każdy wie że silniki mają swoją temperaturę pracy i nie jest to te 10 stopni jak teraz za oknem chcecie to odpalajcie i rura.Naczytają się dzieci takich głupot i katowanie aż nie miło patrzeć wystarczy poczytać manual danego moto.Niszczcie sprzęta dla odrobiny paliwa powodzenia..Raz na ścigaczu czytałem "silnik R6 nie lubi katowania na zimno" a teraz odwrotne rady??kto wymyśla takie idiotyzmy? <br><hr>Piter<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie zrozumiałeś co w tekście było napisanie, tam nie było napisane że odpalasz silnik i odcinka na każdym biegu.
Można przecież jechać niskimi obrotami a wyższym biegiem można?? można! A i wszystkie maszyny chłodzone cieczą mają termostaty które ułatwiają rozgrzanie silnika, to nie są żadne idiotyzmy, po prostu trzeba trochę pomyśleć. <br><hr>Adiss<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
autor zapomniał że dzisiejsze moto mają wtryski i automatyczne ssanie jazda na ssaniu z zimnym silnikiem to czysta głupota bo zaczynając jazdę na zimnym tym bardziej w chłodne dni "studzisz moto" nim się nagrzeje efekt?-dłużej na ssaniu wiecej paliwa stracisz...do tego katujesz maszynę :]<br><hr>Paweł
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pozwolić olejowi się rozruszać i w droge<br><hr>xyzKomentatorzy napisał(a):"Rozgrzewanie motocykla" totalna bzdura każdy wie że silniki mają swoją temperaturę pracy i nie jest to te 10 stopni jak teraz za oknem chcecie to odpalajcie i rura.Naczytają się dzieci takich głupot i katowanie aż nie miło patrzeć wystarczy poczytać manual danego moto.Niszczcie sprzęta dla odrobiny paliwa powodzenia..Raz na ścigaczu czytałem "silnik R6 nie lubi katowania na zimno" a teraz odwrotne rady??kto wymyśla takie idiotyzmy? <br><hr>Piter<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie zrozumiałeś co w tekście było napisanie, tam nie było napisane że odpalasz silnik i odcinka na każdym biegu.
Można przecież jechać niskimi obrotami a wyższym biegiem można?? można! A i wszystkie maszyny chłodzone cieczą mają termostaty które ułatwiają rozgrzanie silnika, to nie są żadne idiotyzmy, po prostu trzeba trochę pomyśleć. <br><hr>Adiss<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie<br><hr>Wąski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A który z szanownych teoretyków przyjechał dzisiaj na moto do pracy ?
U mnie na ssaniu jest 3000 obrotów a jałowe 1200. Więc zapalam na ssaniu, zakładam kominiarkę kask i rękawiczki,wsiadam, wyłączam ssanie i w drogę. I gry rano toczę się na obrotach 1200-3000 to i tak dynamikę mam lepszą niż większość zaspanych kierowców puszek. Bo i gdzie mam się spieszyć? Do pracy?<br><hr>Kmieciu
U mnie na ssaniu jest 3000 obrotów a jałowe 1200. Więc zapalam na ssaniu, zakładam kominiarkę kask i rękawiczki,wsiadam, wyłączam ssanie i w drogę. I gry rano toczę się na obrotach 1200-3000 to i tak dynamikę mam lepszą niż większość zaspanych kierowców puszek. Bo i gdzie mam się spieszyć? Do pracy?<br><hr>Kmieciu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja dojechałem, jak co dzień do pracy na moto. I jestem praktykiem a nie teoretykiem.<br><hr>PraktykKomentatorzy napisał(a):A który z szanownych teoretyków przyjechał dzisiaj na moto do pracy ?
U mnie na ssaniu jest 3000 obrotów a jałowe 1200. Więc zapalam na ssaniu, zakładam kominiarkę kask i rękawiczki,wsiadam, wyłączam ssanie i w drogę. I gry rano toczę się na obrotach 1200-3000 to i tak dynamikę mam lepszą niż większość zaspanych kierowców puszek. Bo i gdzie mam się spieszyć? Do pracy?<br><hr>Kmieciu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale w moto z wtryskiem nie wyłączysz sam ssania i nie każde moto jedzie przy 3000<br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):A który z szanownych teoretyków przyjechał dzisiaj na moto do pracy ?
U mnie na ssaniu jest 3000 obrotów a jałowe 1200. Więc zapalam na ssaniu, zakładam kominiarkę kask i rękawiczki,wsiadam, wyłączam ssanie i w drogę. I gry rano toczę się na obrotach 1200-3000 to i tak dynamikę mam lepszą niż większość zaspanych kierowców puszek. Bo i gdzie mam się spieszyć? Do pracy?<br><hr>Kmieciu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a jak raz na jakis czas sobie jezdze po "dzielnicy , co wychodzi jakies 300-400km na wyjazd, to jestem pasjonatem czy nie ? bo sie pogubilemKomentatorzy napisał(a):Ja nie kumam tego liczenia ile pali motocykl, choćby mój palił 15l na 100km to i tak bym latał, dopiero po 2 latach jazdy z ciekawości sprawdziłem ile pali mój gixer. Jak ktoś chce oszczędzać na paliwie to niech sobie kupi auto na gaz albo jakiegoś diesla. Moto są do zapierdalania a nie do toczenia się po drodze.<br><hr>Meciek<br>Komentatorzy napisał(a):Wnioskuje, że motocyklem lansujesz się tylko i wyłącznie w upalne niedzielne popołudnia, pięć razy w roku<br><hr>Kasa Kasa<br>
Komentatorzy napisał(a):pioer**icie. Moto jest od tego zeby sprawial fun. Jak kogos stac na moto, to tez powinno stac na paliwo - trudno, drogie hobby, ale jaki jest jego sens, w ruszaniu sie jak mucha w smole ?<br><hr>ktos<br>Komentatorzy napisał(a):taaaa ... kolejne dziecko co do 100 na 1 biegu pomyka żeby go okoliczne lachonki usłyszały i zobaczyły...
imo pasjonatem nie jest ten kto raz na jakiś czas przy ładnej pogodzie pośmiga po dzielnicy a ten kto na co dzień używa motocykla, dba o niego i wie jak nim jeździć zarówno dynamicznie jak i ekonomicznie
<br><hr>dex<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zeby zmniejszyc spalanie wystarczy moto odchudzic. Kierowca tez powinien sie zatroszczyc o swoja wage. Lekki moto pali mniej i jezdzi szybciej
<br><hr>iksy

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mylisz się, silnik spalinowy najszybciej rozgrzewa się gdy pracuje pod obciążeniem, czyli podczas jazdy...<br><hr>rufiKomentatorzy napisał(a):autor zapomniał że dzisiejsze moto mają wtryski i automatyczne ssanie jazda na ssaniu z zimnym silnikiem to czysta głupota bo zaczynając jazdę na zimnym tym bardziej w chłodne dni "studzisz moto" nim się nagrzeje efekt?-dłużej na ssaniu wiecej paliwa stracisz...do tego katujesz maszynę :]<br><hr>Paweł<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A zwykłe świece to pewnie działają na niby?Komentatorzy napisał(a):Nie widzę wzmianki o stosowaniu świec irydowych, które naprawdę działają.<br><hr>PrimoGhost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolejna osoba nie potrafiąca czytać ze zrozumieniem.<br><hr>waldekKomentatorzy napisał(a):Nie widzę wzmianki o stosowaniu świec irydowych, które naprawdę działają.<br><hr>PrimoGhost<br>Komentatorzy napisał(a):A zwykłe świece to pewnie działają na niby?<br><hr>e-mail<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dawno nie widziałem tak czerstwych dowcipów jak ten o obniżeniu cylindrów<br><hr>sosuKomentatorzy napisał(a):Spalanie w motocyklu można obniżyć np. przez zastosowanie kół o mniejszej średnicy lub obniżeniu silnika względem ramy.
Wskutek dowolnego z tych zabiegów (lub obu!) cylindry będą niżej, czyli spalanie, które ma miejsce w cylindrach, obniży się.
Efektem ubocznym może być tarcie kolektorów lub podnóżków o podłoże, lecz to kompensujemy mniejszym współczynnikiem oporu Cx.
<br><hr>Mędrek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 69
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości