Junak 901
mocowanie kufra projektował debil.Nie dość,że w 3 osoby (w tym mechanik) nie domyśliliśmy się w ciągu połowy dnia jak to zamontować to nawet gdyby jako tako wykorzystać dodane elementy montażowe to kufer jest luźny i po przejechaniu kilkuset metrów polna drogą wszytko się luzuje i kufer lata-badziew jakiego świat nie widział.
Ja wykombinowałem całkowicie swoje mocowanie i Wam też to proponuje.
Ja wykombinowałem całkowicie swoje mocowanie i Wam też to proponuje.
- bobek12
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/6/2011, 23:40
Junak 901 Sport
Witam !
Kiedy ukaże się model SPORT ?. Czekam niecierpliwie. Z informacji telefonicznych jakich uzyskałem od Almotu, prawdopodobnie pod koniec lipca. Ma ktoś więcej informacji na w/w temat.?
Kiedy ukaże się model SPORT ?. Czekam niecierpliwie. Z informacji telefonicznych jakich uzyskałem od Almotu, prawdopodobnie pod koniec lipca. Ma ktoś więcej informacji na w/w temat.?
- Patrol87
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja kuferek mam bo często sporo rzeczy ze sobą wożę, a i z plecakiem się nie zawsze chce jeździć Zawsze bardzo szybko można kuferek zdemontować Pozostanie ew. stelaż, który wizualnie niczego nie psuje A oto obiecane zdjęcia, może coś wymyślicie
http://imageshack.us/photo/my-images/838/dsc09830n.jpg (otwórz link)
Kuferek
http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc09829b.jpg (otwórz link)
Stelaż powinien być również przykręcony śrubą centralną lecz oryginalna okazała się mieć zbyt krótki gwint.
http://imageshack.us/photo/my-images/190/dsc09831u.jpg (otwórz link)
Mocowanie + stelaż
http://imageshack.us/photo/my-images/685/dsc09832n.jpg (otwórz link)
Mocowanie
http://imageshack.us/photo/my-images/28/dsc09833a.jpg (otwórz link)
Śruby mocujące kuferek do stelażu
Odebrałem wczoraj moto z salonu i wszystko ok Poprawili wskazania poziomu paliwa. Skręcili jeszcze coś przy ramie bo się trochę poluzowało. Nie pamiętam co to było Koszt 150zł. Wczoraj zrobiłem trasę 190km. Vmax na S6 na czwartym biegu, na prostej wyniosła 75-78km/h (sprawdzone GPSem). Z górki 80+. Na następnym przeglądzie zmieniam zębatki
http://imageshack.us/photo/my-images/838/dsc09830n.jpg (otwórz link)
Kuferek
http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc09829b.jpg (otwórz link)
Stelaż powinien być również przykręcony śrubą centralną lecz oryginalna okazała się mieć zbyt krótki gwint.
http://imageshack.us/photo/my-images/190/dsc09831u.jpg (otwórz link)
Mocowanie + stelaż
http://imageshack.us/photo/my-images/685/dsc09832n.jpg (otwórz link)
Mocowanie
http://imageshack.us/photo/my-images/28/dsc09833a.jpg (otwórz link)
Śruby mocujące kuferek do stelażu
Odebrałem wczoraj moto z salonu i wszystko ok Poprawili wskazania poziomu paliwa. Skręcili jeszcze coś przy ramie bo się trochę poluzowało. Nie pamiętam co to było Koszt 150zł. Wczoraj zrobiłem trasę 190km. Vmax na S6 na czwartym biegu, na prostej wyniosła 75-78km/h (sprawdzone GPSem). Z górki 80+. Na następnym przeglądzie zmieniam zębatki
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
Moja koleżanka będzie miała pod koniec lipca Junaka sporta w 50 , więc nie zamykajcie tematu jak tylko go dostanie to pojadę na sprawdzenie ;p wstawie parę zdjęc zopiniuje troszkę ;0
- szyceq3095
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 14/4/2010, 12:17
No na 3 to jest dziwnie Bo czasami na tym samym odcinku drogi (ładna pogoda, droga prosta) potrafi wyciągnąć 60km/h, a innym razem około 70km/h I nie wiem skąd taka różnica. Parę razy na S6 miałem tak, że jak jechałem i rozpędzałem się na trójce to w pewnym momencie zegary zaczęły pokazywać spadanie obrotów i prędkości (i to całkiem sporo) mimo, że - moim zdaniem - motor dalej przyspieszał (na pewno nie zwalniał też) - dopiero po wrzuceniu na 4 wszystko się normowało. Jakieś pomysły, komentarze? ;>
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
qubiaczek- Na twoich zdjęciach widać,że na pewno podczas jazdy lata Ci ten kufer, a te blaszki się obijają o rame-tez początkowo miałem coś w tym stylu zamontowane. Druga sprawa- te przespawane nakrętki do tych blaszek po prostu odpadają....
Radze od razu wykombinować swoje mocowanie
Radze od razu wykombinować swoje mocowanie
- bobek12
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/6/2011, 23:40
@ bobek12
Jeśli chodzi o kuferek to nie lata - jest dobrze przykręcony. Nie obija się i nie tłucze. Jedyne dźwięki pochodzą od klapki kufra, bo jest źle spasowana (wada fabryczna, próbowałem coś z tym zrobić ale niewiele zdziałałem). A tak kuferek sprawuje się bardzo dobrze Jak się chce, szybko można go zdemontować. Możliwe jednak, że do rady się zastosuje i sam zrobię system mocowania
Jeśli chodzi o kuferek to nie lata - jest dobrze przykręcony. Nie obija się i nie tłucze. Jedyne dźwięki pochodzą od klapki kufra, bo jest źle spasowana (wada fabryczna, próbowałem coś z tym zrobić ale niewiele zdziałałem). A tak kuferek sprawuje się bardzo dobrze Jak się chce, szybko można go zdemontować. Możliwe jednak, że do rady się zastosuje i sam zrobię system mocowania
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
Qbiaczek- z pokrywą też miałem ten problem,nie szło jej domknąć.Otwórz klape,a na tej otwartej od środka masz takie ucho,które wchodzi w zamek.poluzuj śrubkę czy wkręt mocujący ucho i wtedy możesz wsunąć lub wysunąć ucho. ja wsunąłem o jakieś 3mm i teraz zamek domyka elegancko. Na 100% masz to samo
- bobek12
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/6/2011, 23:40
To już dawno wyregulowałem i jest ustawione idealnie, mimo to klapka tak jakby się nie domyka do końca. Wygląda na to, że cały plastik jest lekko wygięty i nie do końca spasowany jak trzeba. Mam jeszcze parę pomysłów co by tu można zrobić, zobaczymy czy któryś okaże się trafny Mimo wszystko dzięki za radę
Fly to a dream, Far across the sea =)
-
Qbiaczek - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
- Lokalizacja: Gdynia, Poland
Właśnie przejechałem 320 km i zauważalnie zmieniła się kultura pracy silnika na plus. Znacznie lepiej przyspiesza, wzrosła prędkość max, przestały ,, haczyć " biegi. Myślę że warto jeszcze podocierać go do wskazanej ilości km przez producenta czyli 500. Oceniając moto po tym nazwijmy pierwszym etapie jestem pozytywnie zaskoczony, pewne dolegliwości o których pisałem na początku zniknęły niektóre z pomocą, oczywiście pojawiły się też inne choć mniej znaczące np. wibracje plastików o których pisaliście wcześniej, zrezygnowałem też z montażu fatalnego kufra zastępując go substytutem w postaci gumowej pajęczyny za 14 zł. i plecaka, co w moim przypadku sprawdza się. na dzień dzisiejszy jest OK. następne podsumowanie po 500 km.
- KANEK
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7/7/2011, 10:13
Czolem,
...a widzieliscie jakie tuningowane sztuki mozna znalezc na allegro? :)
np.
http://allegro.pl/junak-901-motorower-1 ... 88778.html
110 cm^3... Hamulce z ABS?! :)
...a widzieliscie jakie tuningowane sztuki mozna znalezc na allegro? :)
np.
http://allegro.pl/junak-901-motorower-1 ... 88778.html
110 cm^3... Hamulce z ABS?! :)
- Badger_farm
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/7/2011, 11:08
haha tam może nie ma systemu abs tylko tarcza krzywa i bije po zacisku <lol2>
i ciekawe jak 110 ccm i bez prawa jazdy
i ciekawe jak 110 ccm i bez prawa jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
henio12323 napisał(a):haha tam może nie ma systemu abs tylko tarcza krzywa i bije po zacisku <lol2>
i ciekawe jak 110 ccm i bez prawa jazdy
Pewnie w homologacji bedzie wbite 50ccm...
- Badger_farm
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 13/7/2011, 11:08
to sie domyslam ale ciekawe co na przeglądzie by było, lub podczas wypadku przecież to widoczne łamanie prawa itp. dziwne że firma i taki przekręt pokazuje światu niektórzy sprzedawcy nawet dyskretnie opisują pojazd żeby nie było w nagłówki 80/50
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości