Zobacz wÄ…tek - Junak 901
NAS Analytics TAG

Junak 901

i inne małe pojemności
_________

Postprzez bobek12 » 7/7/2011, 15:06

mocowanie kufra projektował debil.Nie dość,że w 3 osoby (w tym mechanik) nie domyśliliśmy się w ciągu połowy dnia jak to zamontować to nawet gdyby jako tako wykorzystać dodane elementy montażowe to kufer jest luźny i po przejechaniu kilkuset metrów polna drogą wszytko się luzuje i kufer lata-badziew jakiego świat nie widział.
Ja wykombinowałem całkowicie swoje mocowanie i Wam też to proponuje.
bobek12
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/6/2011, 23:40


Postprzez KANEK » 8/7/2011, 08:05

obstawiam ze dodane zaczepy do tego kuferka a nawet sam kuferek jest od innego moto. przyznaje ze po dluzszej kombinatoryce tez sie zniechecilem.
Tym bardziej jestem ciekaw tych zdjec.
KANEK
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/7/2011, 10:13


Postprzez Arturo95 » 8/7/2011, 09:15

Tez mi siÄ™ tak wydaje:)
Ale ja to nawet nie próbuje załozyc tego kuferka bo tylko bym Junaka oszpecił.
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Junak 901 Sport

Postprzez Patrol87 » 8/7/2011, 09:23

Witam !

Kiedy ukaże się model SPORT ?. Czekam niecierpliwie. Z informacji telefonicznych jakich uzyskałem od Almotu, prawdopodobnie pod koniec lipca. Ma ktoś więcej informacji na w/w temat.?
Patrol87
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/7/2011, 07:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Qbiaczek » 8/7/2011, 14:57

Ja kuferek mam bo często sporo rzeczy ze sobą wożę, a i z plecakiem się nie zawsze chce jeździć ;) Zawsze bardzo szybko można kuferek zdemontować ;) Pozostanie ew. stelaż, który wizualnie niczego nie psuje ;) A oto obiecane zdjęcia, może coś wymyślicie :)

http://imageshack.us/photo/my-images/838/dsc09830n.jpg (otwórz link)
Kuferek

http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc09829b.jpg (otwórz link)
Stelaż powinien być również przykręcony śrubą centralną lecz oryginalna okazała się mieć zbyt krótki gwint.

http://imageshack.us/photo/my-images/190/dsc09831u.jpg (otwórz link)
Mocowanie + stelaż

http://imageshack.us/photo/my-images/685/dsc09832n.jpg (otwórz link)
Mocowanie

http://imageshack.us/photo/my-images/28/dsc09833a.jpg (otwórz link)
Śruby mocujące kuferek do stelażu

Odebrałem wczoraj moto z salonu i wszystko ok :) Poprawili wskazania poziomu paliwa. Skręcili jeszcze coś przy ramie bo się trochę poluzowało. Nie pamiętam co to było :P Koszt 150zł. Wczoraj zrobiłem trasę 190km. Vmax na S6 na czwartym biegu, na prostej wyniosła 75-78km/h (sprawdzone GPSem). Z górki 80+. Na następnym przeglądzie zmieniam zębatki :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez Arturo95 » 8/7/2011, 16:10

Kolego równiez z nie cierpliwością czekam na wersje SPORT, ale wiemy niestety tyle co Ty.
Miala sie w maju ukazać no ale....

A na 3 sprawdzałes v-max? bo ja jeszcze go tak nie katowałem :)
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez szyceq3095 » 9/7/2011, 00:58

Moja koleżanka będzie miała pod koniec lipca Junaka sporta w 50 , więc nie zamykajcie tematu jak tylko go dostanie to pojadę na sprawdzenie ;p wstawie parę zdjęc zopiniuje troszkę ;0
szyceq3095
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 14/4/2010, 12:17

Postprzez Qbiaczek » 9/7/2011, 06:54

No na 3 to jest dziwnie :P Bo czasami na tym samym odcinku drogi (ładna pogoda, droga prosta) potrafi wyciągnąć 60km/h, a innym razem około 70km/h :P I nie wiem skąd taka różnica. Parę razy na S6 miałem tak, że jak jechałem i rozpędzałem się na trójce to w pewnym momencie zegary zaczęły pokazywać spadanie obrotów i prędkości (i to całkiem sporo) mimo, że - moim zdaniem - motor dalej przyspieszał (na pewno nie zwalniał też) - dopiero po wrzuceniu na 4 wszystko się normowało. Jakieś pomysły, komentarze? ;>
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez bobek12 » 9/7/2011, 09:12

qubiaczek- Na twoich zdjęciach widać,że na pewno podczas jazdy lata Ci ten kufer, a te blaszki się obijają o rame-tez początkowo miałem coś w tym stylu zamontowane. Druga sprawa- te przespawane nakrętki do tych blaszek po prostu odpadają....
Radze od razu wykombinować swoje mocowanie
bobek12
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/6/2011, 23:40

Postprzez Arturo95 » 9/7/2011, 11:40

Zaczeło Ci sie tak dziać przez te wibrajce i obrotomerz zwariował. Raz też tak miałem.
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez radeck00 » 9/7/2011, 23:32

ok
Ostatnio edytowano 10/7/2011, 18:57 przez radeck00, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
radeck00
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 21/5/2011, 18:26
Lokalizacja: Okolice Lublina

Postprzez Qbiaczek » 10/7/2011, 18:36

@ bobek12
Jeśli chodzi o kuferek to nie lata - jest dobrze przykręcony. Nie obija się i nie tłucze. Jedyne dźwięki pochodzą od klapki kufra, bo jest źle spasowana (wada fabryczna, próbowałem coś z tym zrobić ale niewiele zdziałałem). A tak kuferek sprawuje się bardzo dobrze :) Jak się chce, szybko można go zdemontować. Możliwe jednak, że do rady się zastosuje i sam zrobię system mocowania :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez bobek12 » 11/7/2011, 11:15

Qbiaczek- z pokrywą też miałem ten problem,nie szło jej domknąć.Otwórz klape,a na tej otwartej od środka masz takie ucho,które wchodzi w zamek.poluzuj śrubkę czy wkręt mocujący ucho i wtedy możesz wsunąć lub wysunąć ucho. ja wsunąłem o jakieś 3mm i teraz zamek domyka elegancko. Na 100% masz to samo
bobek12
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/6/2011, 23:40

Postprzez Qbiaczek » 11/7/2011, 15:19

To już dawno wyregulowałem i jest ustawione idealnie, mimo to klapka tak jakby się nie domyka do końca. Wygląda na to, że cały plastik jest lekko wygięty i nie do końca spasowany jak trzeba. Mam jeszcze parę pomysłów co by tu można zrobić, zobaczymy czy któryś okaże się trafny ;) Mimo wszystko dzięki za radę :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez KANEK » 13/7/2011, 08:36

Właśnie przejechałem 320 km i zauważalnie zmieniła się kultura pracy silnika na plus. Znacznie lepiej przyspiesza, wzrosła prędkość max, przestały ,, haczyć " biegi. Myślę że warto jeszcze podocierać go do wskazanej ilości km przez producenta czyli 500. Oceniając moto po tym nazwijmy pierwszym etapie jestem pozytywnie zaskoczony, pewne dolegliwości o których pisałem na początku zniknęły niektóre z pomocą, oczywiście pojawiły się też inne choć mniej znaczące np. wibracje plastików o których pisaliście wcześniej, zrezygnowałem też z montażu fatalnego kufra zastępując go substytutem w postaci gumowej pajęczyny za 14 zł. i plecaka, co w moim przypadku sprawdza się. na dzień dzisiejszy jest OK. następne podsumowanie po 500 km.
KANEK
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/7/2011, 10:13

Postprzez Arturo95 » 13/7/2011, 10:15

Wibracje mi zostały juz tylko pomiedzy 5 a 6 tysiącami, poza tym jest okej :) Ale mam juz 1300 km
Niedlugo przeglad i zmiana zębatki, wiec napisze czy i jak zmienił sie v-max :)
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez Badger_farm » 13/7/2011, 11:10

Czolem,

...a widzieliscie jakie tuningowane sztuki mozna znalezc na allegro? :)

np.

http://allegro.pl/junak-901-motorower-1 ... 88778.html

110 cm^3... Hamulce z ABS?! :)
Badger_farm
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/7/2011, 11:08

Postprzez henio12323 » 13/7/2011, 12:09

haha tam może nie ma systemu abs tylko tarcza krzywa :D i bije po zacisku <lol2>

i ciekawe jak 110 ccm i bez prawa jazdy :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Badger_farm » 13/7/2011, 12:24

henio12323 napisał(a):haha tam może nie ma systemu abs tylko tarcza krzywa :D i bije po zacisku <lol2>

i ciekawe jak 110 ccm i bez prawa jazdy :P


Pewnie w homologacji bedzie wbite 50ccm...
Badger_farm
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/7/2011, 11:08

Postprzez henio12323 » 13/7/2011, 15:54

to sie domyslam :D ale ciekawe co na przeglądzie by było, lub podczas wypadku :P przecież to widoczne łamanie prawa itp. dziwne że firma i taki przekręt pokazuje światu :P niektórzy sprzedawcy nawet dyskretnie opisują pojazd żeby nie było w nagłówki 80/50 :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości




na górê