Zobacz wÄ…tek - Junak 901
NAS Analytics TAG

Junak 901

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Qbiaczek » 4/7/2011, 14:54

Ja już swoim Junaczkiem 901 jeżdżę tydzień i mam nabite 590km :P Do 400km starałem się jeździć lekko choć czasami przegięło mi się z obrotami :P Po 400km zacząłem jeździć już normalnie. Z maksymalnym obciążeniem (czyt. pasażer i załadowany kuferek) 60km/h da się śmigać - nawet szybciej. Co do jazdy samemu nie miałem jeszcze okazji przetestować na prostej. Za kilka dni sprawdzę :) Jak do tej pory żadnych większych problemów ;) Na początku tylko jedna śrubka była niedokręcona. Póki co jedynie odczuwalną "wadą" są wibracje - ale fakt przy pewnej ilości obrotów zanikają albo człowiek się przyzwyczaja ;) Mam nadzieję, że będzie dobrze i długo służył i te parę razy, kiedy omskła mi się ręka na manetce przy docieraniu nie będzie miało negatywnego wpływu ;)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland


Postprzez Arturo95 » 4/7/2011, 20:40

Spokojnie, czasem nawet dobrze mu troche dać:)
Jesli chcesz wiekszy v-max, bo podejrzewam ze teraz 65-70 masz na 4, to zmień przednia zebatkie bodajze na większa:) W serwisie bd napewno wiedzieć.
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14


Postprzez Qbiaczek » 4/7/2011, 21:12

Możliwe, że tyle jest ;) Sam jeszcze nie jechałem, z pasażerem miewałem i 80km/h ale to z górki trochę ;) A 60 km/h z pasażerem miałem na prostej i trochę pod wiatr. Jestem na 7 lipca umówiony na przegląd to i wtedy wymienią mi zębatki ;) Zobaczymy jak się wtedy będzie jeździć :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez Boshe » 5/7/2011, 11:52

Wczoraj miałem dłuższy wypad Junakiem 80Km zrobiłem. I wróciłem do domu o 2 w nocy.

Jechałem w deszczu , po błocie i nic nie nawaliło i ani razu nie zgasł.

Światła długie zdały egzamin.

Wczoraj go z przeglądu odebrałem i koleś powiedział że wszytko jest ok i że mam docierać do 500km i potem normalnie.

Jechałem najwięcej na drodze prostej (nie z górki) 75km/h. A jak sie położyłem to 85km/h :D.
Ale teraz jeżdżę 60km/h i to wystarczy :)

Zdjęcia
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)

Mój Junak 901 jest niezawodny. Nigdy mnie nie zawiódł. Jest po pierwszym przeglądzie i nie ma żądnych usterek. Spalanie podczas docierania to 2,5L.
Nieszczęśliwym trafem z mojej winny ułamałem prawe lusterko , ale nowe takie same wyniosło mnie 15zł.
Po dotarciu jeździ się niesamowicie. Jeździe poprawia wygodne siedzenie. Junak w każdych warunkach sprawia się dobrze.
Światła , migacze , podświetlenie , lagi i hamulce spełniają swoją rolę w 100%.
Boshe
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/6/2011, 11:26
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Verthh » 5/7/2011, 13:19

moj junak jechal 240km/h ale to jak wlalem diesla,zmienilem olej na olej castrol racing i dodalem neony

A ja przeczytałem Twój post i dałem Ci ostrzeżenie abyś pomyślał nim coś napiszesz. :x

senekkorzenna
Verthh
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06

Postprzez Arturo95 » 5/7/2011, 20:36

Kolego trasa 80 km/h to znowóz nie taka duza, ja dziennie robie okolo 90-100km :)
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez Qbiaczek » 5/7/2011, 20:45

Moja najdłuższa trasa to jakieś 140-150km jaką zrobiłem na moim Junaku. Trasę pokonałem w około 3 godziny :) Jeździ się bardzo fajnie :) Póki co najdłuższą trasę zrobiłem z pasażerem ale niedługo wybieram się w dłuższą trasę sam :) Ponad 180km. W czwartek pierwszy przegląd, zobaczymy co powiedzą :) A tak przy okazji płaciliście coś za przegląd?
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez Boshe » 5/7/2011, 21:51

Ja płaciłem 140zł :)
Boshe
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6/6/2011, 11:26
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Arturo95 » 6/7/2011, 12:10

Ja 120. Niestety, tak myslałem zeby samemu zmieniać olej ale to i ta nie duza róznica w cenie, a gwarancja jest :)
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez Qbiaczek » 6/7/2011, 14:16

Dzięki za info ;) Tyle się jeszcze wypłace ;) Zobaczymy co tam jutro wymyślą na tym przeglądzie ;) Jak coś to dam znać :) A i mam takie coś ciekawego z bakiem, a może raczej ze wskaźnikiem. Zaraz po kupnie zatankowałem jakieś 10l (może trochę mniej) i było może z 3/4 albo 3/5 zbiornika zalane. Pokazało mi 2 zielone kreski. Zjeździłem to do rezerwy (ok. 300km) - ile naprawdę w baku zostało to nie wiem. Dolałem ok. 9,5l benzyny i już miałem raczej ponad 3/4 może nawet 4/5 baku pełnego. Od paru dni jeździłem już na zupełnej rezerwie (zjechałem jakieś 350km), aż się bałem, że w pewnym momencie paliwo mi się skończy. Zajeżdżam na stację i tankuje. I też jakoś zalałem około 9-10l (nie pamiętam bo zawsze tankuje na PLN :D ) a tutaj bak pełen na full. Sam już nie wiem jaką pojemność ma ten bak :D Możliwe, że ze wskaźnikiem coś jest nie tak. Jutro na szczęście idę na ten przegląd, a po przeglądzie jadę w końcu do siebie, gdzie mam warsztat i narzędzi pełno - wtedy dopiero zrobię konkretny własnoręczny przegląd. Sam zobaczę co jeszcze jest niedokręcone itp. To co mogłem to dokręciłem - chociażby korek od manetki. Ale nim zdobyłem klucz to trochę czasu minęło. Bez narzędzi jak bez ręki ;)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez Whisper » 6/7/2011, 15:44

Do zbiornika wchodzi ponad 17 litrów. Wskaźnik poziomu paliwa jest raczej mało precyzyjny, ot, widać czy paliwa jest dużo, średnio czy mniej, ale dokładnych proporcji do rzeczywistego napełnienia baku bym się nie doszukiwał :)

Raczej trzeba patrzeć na przebieg od ostatniego tankowania - po 700km można zacząć myśleć o dotankowaniu.

Moje średnie zużycie wyniosło 2.1 :)
Whisper
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 7/6/2011, 09:13
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Postprzez Arturo95 » 6/7/2011, 17:29

Kolego nie dawno dowiedziałem sie gdzie są narzedzia :)
Otóz zdejmij prawy boczek i masz tak takie czarne pudełko z taki językiem pociągnij za ten język zdejmij ten plastik i będa wszystki klucze :)
Enjoy.
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez speedfire » 6/7/2011, 22:55

Witam :) . Jestem zainteresowany kupnem takiegoż junaka ale mam parę pytań. Czy zdejmowaliście blokady? Bo jak czytałem to każdy lata po 60-80. I czy do kufra mieści się kask? :D
speedfire
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/7/2011, 21:56
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Verthh » 6/7/2011, 23:15

speedfire napisał(a):Witam :) . Jestem zainteresowany kupnem takiegoż junaka ale mam parę pytań. Czy zdejmowaliście blokady? Bo jak czytałem to każdy lata po 60-80. I czy do kufra mieści się kask? :D

z tego co wiem to nie ma blokad.
Verthh
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06

Postprzez Qbiaczek » 7/7/2011, 07:03

Blokad nie ma, do mojego kufra kask nie wchodzi. Co do narzędzi to jakieś były pod kanapą ;) ale tych bocznych paneli jeszcze nie ściągałem :] zobaczę dzisiaj :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez Arturo95 » 7/7/2011, 09:32

Jest taka jakby blokada na "4" ale to wynika z braku siły i na 4 biegu cisnie 65-70,a na 3 okolo 80 :) Zmiana zębatki wystarczy i kosztem przyspieszenie bedziemy osiagali v-max na 4 mysle ze okolo 85.
Arturo95
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 8/6/2011, 21:14

Postprzez Qbiaczek » 7/7/2011, 09:46

Czwórka w Junaku to taki jakby nadbieg ;) Na prostej na 4 też będzie się rozpędzał ale powolutku ;) Ale np. jak rozpędzisz się na 4 z górki do np. 80km/h to na prostej dalej będzie ją trzymał :) Przynajmniej u mnie tak było :) A na czwórce póki co rozpędziłem się do 70km/h ale myślę, że da radę do 75 :) Jak będzie okazja to sprawdzę :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez KANEK » 7/7/2011, 10:55

Witam wszystkich od miesiąca jestem posiadaczem w/w junaka 901 , zakupiłem go żeby dojeżdżać do pracy ( 36 km w jedną stronę ). przez deszcze przejechałem nim dopiero około 260 km. motorek sprawuje się jak do tej pory poprawnie defekty jakie napotkałem to niedokręcona manetka gazu, zacinanie się biegów przy redukcji (zobaczymy po dotarciu), przy zimnym silniku i powolnym dodawaniu gazu gaśnie (myślę że to kwestia ustawienia gaźnika ponieważ zdarzyło się też, że zgasł mi parę razy pod światłami), po 200 stu km musiałem naciągnąć łańcuch. Z plusów to całkiem fajnie zestrojenie zawieszenie, duża pojemność zbiornika paliwa i bardzo fajny gang silnika. Co do prędkości staram się jeździć nim max 45km/h aż do 300km, żeby oczyścić cylinderek rozpędziłem go parę razy na krótkich odcinkach do max prędkości jaką udało mi się uzyskać ( nie całe 60km/h), zobaczymy jak będzie po dotarciu silnika. Plastiki na razie nie trzeszczą, jakość skręcenia motoroweru oceniam jako dobra. Dostałem do niego kuferek ale nie bardzo wiem jak przykręcić może ktoś ma to już za sobą to będę wdzięczny za foto.
KANEK
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/7/2011, 10:13

Postprzez Qbiaczek » 7/7/2011, 11:43

Ja mam kuferek i też się trochę nagłowiłem jak go zamocować :) ale się udało. Teraz motorek jest na przeglądzie ale jak go odbiorę to zrobię fotek parę - chyba, że ktoś mnie uprzedzi :)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez KANEK » 7/7/2011, 11:50

z góry dzięki
KANEK
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7/7/2011, 10:13

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości




na górê