Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
a co do kawałków stali - robocizna to rzeczywiscie koszt niewielki - ale kup swiatła itp koszty rejestracji itp itd to jest koszt dopiero
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
noo to tez prawda że na pewno własnej roboty wychodzi taniej z tym że trzeba też mieć pomysł, sprzęt czas itp bo juz kumpel mój robił przyczepke żeby drzewo wozic ( nie rejestrował nawet bo mu to nie było potrzebne ) jak załadował troche drzewa i ciągnał to sie zawieszenie urwało xd powierzchnia ładowni z drzewem zostało a zawieszenie pojechało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ciezko powiedziec. aż takiej wiedzy raczej nikt nie ma chyba że serwis kawasaki. albo ktos kto nie raz juz to robił ;/ ale włąsnie co jest posypanbe bo jak 1 tryb to czasem bardzie opłaca sie kupic w serwisie 1 tryb za 50 zł ( mniej wiecej) i wymienic. niz szukac skrzyni
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam, mam pare szykich pytan:)
1. roznice miedzy sxf a sx, sxf? sxf bardziej mi podchodzi na full crosa bo ma pojemnosci 250 i 450 to jak to jest?
2.czy byly produkowane sx 525 ze skrzyniamy 5/6 biegowymi?
3.czy oplaca sie pchac w ktmy sx o pojemnosci 510 (525/520) czy lepiej zakupic cr/kx 450? na torze nie jezdze tylko teren.
4. i ogolnie ktorego z powyzej wymienonych polecacie?
dziekuje za wszystkie odp, jak byscie mogli to odpowiedzcie w punktach podobnie jak ja, polapie sie ktore info do ktorego pytania, dzieki z gory:)
1. roznice miedzy sxf a sx, sxf? sxf bardziej mi podchodzi na full crosa bo ma pojemnosci 250 i 450 to jak to jest?
2.czy byly produkowane sx 525 ze skrzyniamy 5/6 biegowymi?
3.czy oplaca sie pchac w ktmy sx o pojemnosci 510 (525/520) czy lepiej zakupic cr/kx 450? na torze nie jezdze tylko teren.
4. i ogolnie ktorego z powyzej wymienonych polecacie?
dziekuje za wszystkie odp, jak byscie mogli to odpowiedzcie w punktach podobnie jak ja, polapie sie ktore info do ktorego pytania, dzieki z gory:)
- Apollo11
- Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 31/7/2010, 21:14
- Lokalizacja: apollo
sx - wyczyn
sxf - wyczyn w 4T
sx 65ccm 125ccm 250 ccm to są 2T
sxf 250 to 4T ( żeby było mozna rozróżnić 250 2T od 4T)
SX 450 525 itd to juz 4T
allegro.pl i chyba łatwo sprawdzic czy były ;D tak były ze skrzyniami nawet chyba 4 biegowymi, ale moge nie pamiętać na pewno nie z 6 skrzyniami.
skoro tylko teren to lepiej kupic enduro wyczyn sie męczy szybko na trasach. wczoraj z kumplami smigalismy 100 km w terenie (6 godzin jazdy ) tak porównując jak miałem CR 250 to bym sie zarżnął na niej. ja jak najbardziej polecam 520/525 ale tez polecam CR i kxf. aczkolwiek jak pisałem jak ma byc to jazda w terenie a nie po torze, enduro czyli wersja EXC lepiej sie spisuje ( nie musi byc zarejestrowany, a koszt exc bez papierów jest podobny do sx)
z tym że pytanie do ciebie czy dasz sobie rade na 525 xd jakie masz doswiadczenie ?
sxf - wyczyn w 4T
sx 65ccm 125ccm 250 ccm to są 2T
sxf 250 to 4T ( żeby było mozna rozróżnić 250 2T od 4T)
SX 450 525 itd to juz 4T
allegro.pl i chyba łatwo sprawdzic czy były ;D tak były ze skrzyniami nawet chyba 4 biegowymi, ale moge nie pamiętać na pewno nie z 6 skrzyniami.
skoro tylko teren to lepiej kupic enduro wyczyn sie męczy szybko na trasach. wczoraj z kumplami smigalismy 100 km w terenie (6 godzin jazdy ) tak porównując jak miałem CR 250 to bym sie zarżnął na niej. ja jak najbardziej polecam 520/525 ale tez polecam CR i kxf. aczkolwiek jak pisałem jak ma byc to jazda w terenie a nie po torze, enduro czyli wersja EXC lepiej sie spisuje ( nie musi byc zarejestrowany, a koszt exc bez papierów jest podobny do sx)
z tym że pytanie do ciebie czy dasz sobie rade na 525 xd jakie masz doswiadczenie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tilt tu ma koles do roznych kx czesci na aukcji jest tak napisane http://allegro.pl/kawasaki-kx-125-kompl ... 05347.html
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
to ja tak jak Apollo11 mam kilka pytań.
teraz mam dr 350 i myślę aby na następny sezon kupić hard enduro 4t. patrzyłem na yamahę wr 400,426,450, suzuki drz 400E oraz KTM exc 400-525. nie będę pytał jak z awaryjnością bo na pewno są bez awaryjne pod warunkiem że się dba. chodzi mi raczej o żywotność tych silników. nie chcę tych oklepanych teorii wyczytanych w internecie że w 2t co sezon w 4t co 3-4 sezony. wolał bym aby ktoś kto ma taki motocykl napisał jak często nim jeździ i ile czasu/km minęło między remontami i co obejmował ten remont. czy ktoś ma jakieś doświadczenie który z tych motocykli ma najbardziej trwały silnik? patrzę teraz na allegro to widzę że nawet sprzęty z 2002-2004 roku jeszcze nigdy nie miały remontu, czy te silniki są aż tak żywotne w przeciwieństwie do full crossów i można nimi spokojnie kręcić przebiegi 20000-25000km czy to tylko głupota i niedbałość właścicieli? cały czas zastanawiam się czy jednak zmieniać bo trafił mi się bardzo fajny dr 350 który był prawie cały seryjny, z małym przebiegiem, instrukcją, paragonami i fakturami na wszystkie części które facet kupował od samego początku od czasu kupienia moto w salonie i w ogóle pełno papierów. mój ojciec uważa że jak bym miał max 9-9,5tyś. zł to nic nie kupię a sprzedawać motor w idealnym stanie i władować się na minę przy kupnie następnego albo zjeździć pół polski w poszukiwaniu motoru i wydawać kasę na paliwo nie jest zbyt dobrym pomysłem. wiem bo właśnie dla mojego brata kupowaliśmy motor i nawet motocykle które nie są zbyt wyżyłowane i powinny kręcić bardzo duże przebiegi są najczęściej skatowane z grzechoczącymi silnikami.
teraz mam dr 350 i myślę aby na następny sezon kupić hard enduro 4t. patrzyłem na yamahę wr 400,426,450, suzuki drz 400E oraz KTM exc 400-525. nie będę pytał jak z awaryjnością bo na pewno są bez awaryjne pod warunkiem że się dba. chodzi mi raczej o żywotność tych silników. nie chcę tych oklepanych teorii wyczytanych w internecie że w 2t co sezon w 4t co 3-4 sezony. wolał bym aby ktoś kto ma taki motocykl napisał jak często nim jeździ i ile czasu/km minęło między remontami i co obejmował ten remont. czy ktoś ma jakieś doświadczenie który z tych motocykli ma najbardziej trwały silnik? patrzę teraz na allegro to widzę że nawet sprzęty z 2002-2004 roku jeszcze nigdy nie miały remontu, czy te silniki są aż tak żywotne w przeciwieństwie do full crossów i można nimi spokojnie kręcić przebiegi 20000-25000km czy to tylko głupota i niedbałość właścicieli? cały czas zastanawiam się czy jednak zmieniać bo trafił mi się bardzo fajny dr 350 który był prawie cały seryjny, z małym przebiegiem, instrukcją, paragonami i fakturami na wszystkie części które facet kupował od samego początku od czasu kupienia moto w salonie i w ogóle pełno papierów. mój ojciec uważa że jak bym miał max 9-9,5tyś. zł to nic nie kupię a sprzedawać motor w idealnym stanie i władować się na minę przy kupnie następnego albo zjeździć pół polski w poszukiwaniu motoru i wydawać kasę na paliwo nie jest zbyt dobrym pomysłem. wiem bo właśnie dla mojego brata kupowaliśmy motor i nawet motocykle które nie są zbyt wyżyłowane i powinny kręcić bardzo duże przebiegi są najczęściej skatowane z grzechoczącymi silnikami.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
za mniej niz 10 tysiecy spoko kupisz juz jakiegos ktma 520. wg mnie i wielu to są na prawde mega silniki. ja mam swoim zrobione ponad 20 tysiecy bez remontu. na pewno łancuszek zmienianym łozyska wałka rozrządu itp. ale tłok korba sprzegło wszystko oryginalne i mało tego - bez wielkiego zuzycia aczkolwiek. jednak po tylu km tłoczek przeskoczył sobie wossnerowską selekcje. i wskoczył na drugi ostatni tłok. czyli 2-3 lata na tym tłoki i nowy cylek musze kupic. korby nie wymieniałem bo nie było potrzeby nie słyszałem żeby inny silnik wiecej zniósł. aczkolwiek nie ma duzej konkurencji. bo tak honda niby ma te swoje crf X. ale jest 1-2 na allegro wystawione... czyli nietypowo i raczej ciezko o jakies rzetelne info. kawasaki jako tako nie ma nic. huska stara to stara i nikt nie poleca bo sie sypie... a nowsza jest niezła, ale wg serwisu ( porównując serwisówki ) wymaga sporo więcej zaglądania. yamaszka ma swoją WR i tu spoko moto jak najbardziej godne polecenia ;D tu tez jako tako sie nie zagląda co chwile. ale wiadomo wyczyn wiec tez niesmiertelne nto nie jest. jest jeszcze suzuki DRZ w mocnej wersji ale o niej sie nie wypowiem... bo nie znam dokładnie relacji miedzy tymi sprzetami a DRZ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hmm, heniu motor chcialbym wymienic za jakies poltora roku, wiec czasu a czasu. Na cr/kx 250 jezdzilem i da sie poszalec, a chwilowo jezdze na 125 ktore jest juz na mnie b male i slabe, wyciskam z niego 7 poty, nie mowie ze sie nie da poszalec tyle ze nie ma tej frajdy jak mysle ze tak go zyluje w terenie, powiedzmy 2/3h na otworzonej przepustnicy :p waze 90 wzrostu prawie 190 wiec chcialbym 4t w jakiejs wiekszej pojemnosci, na start skreslilem cr/kx 450 itp bo zamiast 450 wolalbym tak jak mowiles exc 520/525, ale myslalem tez o sx 525, co jeszcze moge powiedziec, wolalbym zeby w moto nie bylo rozrusznika, po prostu czasami jezdze w ciezkim terenie i nwm czy on jest jakos uszczelniony czy cos. Nie wiem jak jest w modelach exc/sx czy sa akumulatorki czy nie bo ja osobiscie wole juz nie miec swiatel (bo i tak w nocy nie jezdze) ale i tez nie miec aku, jakos mam zle wspomnienia, i jeszcze powiedzcie mi czemu ludzie narzekaja na 4 biegowa skrzynie w sx 525? Bo narazie nie znalazlem uzasadnionej odp, sa odpowiedzi typu - nie nadaje sie w teren, do d..itd:)
Dzieki za odpowiedz
Ps: chcialem dodac ze lubie poskakac tak 5-10 m mam rozne pagorki z ladnym dlugim ladowaniem i wydaje mi sie wyczyn bedzie mial lepsza zawieche..?
Dzieki za odpowiedz
Ps: chcialem dodac ze lubie poskakac tak 5-10 m mam rozne pagorki z ladnym dlugim ladowaniem i wydaje mi sie wyczyn bedzie mial lepsza zawieche..?
- Apollo11
- Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 31/7/2010, 21:14
- Lokalizacja: apollo
haha uwierz mi że nie wiesz co gadasz!! w teren 525 bez rozrusznika <lol2> ale chyba jak bedziesz jechał z kims kto ci bedzie odpalał ja sobie nie wyobrazam. mam kumpli i smigamy razem, maja lc4, stara honde xl 600, i kumpel ktmem 520 który czaasem nie moze odpalic z rozrusznika. i jak widze jak sie męczą z kopaniem tyuch lc4 i xlek to krew zalewa. ja przycisk bez wysiłku i pracuje. a oni kopia kopia... kopia.... ja bym siły na jazde nie miał, weź przekop takiego bydlaka. to nie 125 ccm co do szczelnosci ja topie swojego ktma w każdej kałuży, nie ma opcji że cos sie zepsuje. akumulator masz nad filtrem powietrza wiec prędzej zalejesz go wodą i zdechnie niż padnie elektronika. a swiatła sie przydaja. no i kolejna sprawa zgranie silnika, EXC ma lepsze przełożenia w teren względem SXa. nie da sie jeździc w terenie bo ledwo odkręcisz gaz i jedziesz v maxem na 4 biegu ;P EXC ma długie biegi, nie oznacza to że jest słabszy, ale płynniej oddaje moc. i w rzeczywistosci jak postawisz obok siebie te same ktmy z tym że jeden SX a drugi EXC. to SX szybko wystartuje ale bedzie kopał 10 cm głębokosci rów, a EXC bedzie po prostu mielił ale szybko prześcignie i ) i obstawi SXa momentalnie w terenie ( mówie o jeździe po lesie np) EXC ma wiekszy v max i ogólnie przyjemniejsie lata. SX jest narwany i szybko dostał by zadyszki na dłuugich prostych.
zalezy jak komu wygodniej, sporo ludzi na sm gania w zwykłych crossowych. ale zawodnicy uzywaja skórzanych rękawiczek
zalezy jak komu wygodniej, sporo ludzi na sm gania w zwykłych crossowych. ale zawodnicy uzywaja skórzanych rękawiczek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 - latałeś sx, że tak prawisz? Dla normalnego użytkownika a nie wiem czy można nazywać normalnym kogoś kto siada na 520 w sensie doświadczenia, to ten motocykl też sobie świetnie radzi i na prostej. W lesie przecież nie masz kilometrowych prostych i nie tniesz ponad 100km/h.
A co do kopania? Hmm ja sobie doskonale daje radę bez rozrusznika. Mam roczny tłok po ok 20 godzinach jazdy. Komprecha niezła ale nie mam problemu żeby go odpalić. Po prostu trzeba mieć na to sposób.
Co do topienia to kat ma przy kierownicy moduł. A akumulator jest zaraz na nadkolem więc też w dobrym miejscu. Co do biegów większa ilosć ich w terenie daje lepszą możliwość dobrania przełożenia do terenu/sytuacji.
Co do rękawiczek ja uzywam Network Spyke II koszt 260zł. Na kostki są wstawki kewlarowe a od strony dłoni wewnętrznej są skórzane. Na palcach jest taka siateczka i podczas jazdy fajnie przechodzi powietrze przez nie i chłodzi dłonie.
A co do kopania? Hmm ja sobie doskonale daje radę bez rozrusznika. Mam roczny tłok po ok 20 godzinach jazdy. Komprecha niezła ale nie mam problemu żeby go odpalić. Po prostu trzeba mieć na to sposób.
Co do topienia to kat ma przy kierownicy moduł. A akumulator jest zaraz na nadkolem więc też w dobrym miejscu. Co do biegów większa ilosć ich w terenie daje lepszą możliwość dobrania przełożenia do terenu/sytuacji.
Co do rękawiczek ja uzywam Network Spyke II koszt 260zł. Na kostki są wstawki kewlarowe a od strony dłoni wewnętrznej są skórzane. Na palcach jest taka siateczka i podczas jazdy fajnie przechodzi powietrze przez nie i chłodzi dłonie.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
latałem wiem o czym mówie. nie chodzi mi o sprint 100 km h przez las przez 5 km np. wypad na pół dnia jakimis sciezkami dla SX to męczarnia a jeżeli dla ciebie to nie męczarna - obczaj jak sie gania EXC to zrozumiesz jak w czym jest róznica miedzy tymi motocyklami ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości