Pytanie Amsterdam - Rzeszów 1400 km w 7h realne ?
			Posty: 72
			 • Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
zresztą, nikt nie zwrócił uwagi na to, że zazwyczaj drogomierz pokazuje taką samą odległość co nawigacja, natomiast w czasie jazdy z nawigacji odczytujemy mniejszą prędkość ? 
				
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
, jest V-Strom 650 AK8 
			było gsx600f, było ZX12R
 , jest V-Strom 650 AK8
, jest V-Strom 650 AK8 
- 
				 
 mar111cin
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Zool pocisnales przez 3-5 minut 300 to super,przejechales 200 kilometrow w 40-50 minut tez super.
a ile ci zajal powrot jak juz ochlonoles po tych pierwszych 200?chcialo ci sie dalej tak zapier....?
i najwazniejsze: z amsterdamu do rzeszowa nie ma tak pieknej drogi jak A4
				
			a ile ci zajal powrot jak juz ochlonoles po tych pierwszych 200?chcialo ci sie dalej tak zapier....?
i najwazniejsze: z amsterdamu do rzeszowa nie ma tak pieknej drogi jak A4
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
no 1400 po roznych drogach to inna bajka, ja sie odnosilem do obcierania opon. A remontu juz jakis czas nie ma zadnego na odcinku gliwice - katowice, wiec jak ilosc innych uczestnikow pozwoli, to mozna zapierdalac :p
Na tym przejezdzie ghost ridera nie moge zobaczyc jak opony wygladaja przed/na poczatku jazdy, ale efekt koncowy fajny 
W sumie musial ladnie gumy rozgrzac, szybko jedzie to i ladnie pozrywalo na poslizgu. Tylko takie pytanie moje, jak wyglada jego przednia opona ? Bo zakladajac, ze tylna jest starta przez predkosc przejazdu, a nie gwaltowne przyspieszanie to przednia powinna byc w rownie zlym stanie. Chociaz faktem jest tez, ze to kolo napedowe utrzymuje przeciwdziala oporom powietrza utrzymujac predkosc, wiec cierpi bardziej.
A wskazanie licznika, no to juz zalezy od samego licznika/producenta i tego czym jedziemy (wieksza masa = wieksza przyczepnosc = mniejszy poslizg opon czyli mniejszy blad pomiaru).
				
			Na tym przejezdzie ghost ridera nie moge zobaczyc jak opony wygladaja przed/na poczatku jazdy, ale efekt koncowy fajny
 
W sumie musial ladnie gumy rozgrzac, szybko jedzie to i ladnie pozrywalo na poslizgu. Tylko takie pytanie moje, jak wyglada jego przednia opona ? Bo zakladajac, ze tylna jest starta przez predkosc przejazdu, a nie gwaltowne przyspieszanie to przednia powinna byc w rownie zlym stanie. Chociaz faktem jest tez, ze to kolo napedowe utrzymuje przeciwdziala oporom powietrza utrzymujac predkosc, wiec cierpi bardziej.
A wskazanie licznika, no to juz zalezy od samego licznika/producenta i tego czym jedziemy (wieksza masa = wieksza przyczepnosc = mniejszy poslizg opon czyli mniejszy blad pomiaru).
- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
Sądzę, że przednia guma będzie w lepszym stanie. Najbardziej dostaje się tyłowi, przez ten nieustanny poślizg. Ale przód też na pewno swoje wycierpiał.
				 
<b>ZxR 636 2006</b>
- 
				 
 PrimoGhost
- Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
opony nie niszczy stala wysoka predkosc ale notoryczne zmiany predkosci 0-250-13-280-100-200  przyspieszenie na full gazie je niszcza najbardziej, szczególnie jak ktos jezdzi z gazem odkręcanym 0-1 
zrobcie test 100km bawia sie gazem i 200km z utrzymaniem stalej predkosci i zobaczie roznice
				zrobcie test 100km bawia sie gazem i 200km z utrzymaniem stalej predkosci i zobaczie roznice
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
			Nowy nabytek KTM RC8
- 
				 
 RUTRA.RD
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
- 
				 
 Piankowy Marynarzyk
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Moim zdaniem (co do tematu) to jest realne, a nawet bardzo i to przy zerowym spalaniu, pod warunkiem, że kolega ma znajomości. Już wyjawiam moją wersję podróży (PrimoGhost piękne liczenie  ).
 ).
Z Rzeszowa na najbliższe lotnisko, nawwet się spieszyć nie musiał. Tam jak ma jakiegoś wysoko postawionego kumpla ładują go razem z motocyklem do jakiegoś czarterowca i lot do Amsterdamu. Tam jeszcze na lotnisku jakiś obiadek, zakupy na Duty Free, a potem na miasto i cel osiągnięty
				 ).
 ).
Z Rzeszowa na najbliższe lotnisko, nawwet się spieszyć nie musiał. Tam jak ma jakiegoś wysoko postawionego kumpla ładują go razem z motocyklem do jakiegoś czarterowca i lot do Amsterdamu. Tam jeszcze na lotnisku jakiś obiadek, zakupy na Duty Free, a potem na miasto i cel osiągnięty

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
			Suzuki SV650 S jest
- 
				 
 Sykopson
- Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Voxx napisał(a): ale swoja droga ciekawe wyzwanie , moze ktos sie podejmiechetnie bym taka relacje z zapierd ,,,,, poogladal przy porannej kawie
Ma ktoś numer tela do Ghost Ridera? ewentualnie gg? Słyszałem, że ma problem z materiałem na nakręcenie kolejnej cześć swoich..."przygód" ;]
 
<b>ZxR 636 2006</b>
- 
				 
 PrimoGhost
- Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
- polskimechanik_pl
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 7/6/2011, 21:08
- 
				 
 PrimoGhost
- Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
			Posty: 72
			 • Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

