Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Tor jazdy - jak nie stracić kontroli...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Tor jazdy - jak nie stracić kontroli...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Tor jazdy - jak nie stracić kontroli...

Postprzez Åšcigacz » 21/6/2011, 11:03

Dyskusja na temat: Tor jazdy - jak nie stracić kontroli nad motocyklem?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Tor jazdy - jak nie stracić kontroli nad motocyklem?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 11:03

Spodziewałam się czegoś bardziej...konkretnego :/ Lanie wody aż miło.<br><hr>Daga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 11:08

Komentatorzy napisał(a):Spodziewałam się czegoś bardziej...konkretnego :/ Lanie wody aż miło.<br><hr>Daga<br>
Przeczytaj jeszcze raz wstęp :)<br><hr>PiotrJ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 11:18

Zgadzam się z koleżanką wyżej już któryś z kolei artykuł o technice jazdy, który nic nie mówi o sposobach prowadzenia motocykla a jedynie ogólnikowo opowiada o danym temacie. Zacznijcie dawać odpowiedzi jak prowadzić poprawnie motocykl bo w ten sposób to można jedynie nauczyć się złych nawyków (czyli prowadzić motocykl ,,po swojemu").<br><hr>miron92
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez motoluka » 21/6/2011, 11:27

Pierwszy akapit faktycznie ostrzega nas przed tym co przeczytamy. Jestem daleki od krytykowania motocyklistów, którzy mają większe doświadczenie ode mnie (czytaj autor), ale cykl dotyczący techniki jazdy, który pojawia się na łamach tego forum nie przypadł mi do gustu. Jestem pewien, że powinniśmy poruszać ten temat ale według mnie porady powinny mieć formę podobną do tych z książki "Strategie uliczne" Jest to bardziej życiowa, codzienna forma a zarazem bardziej przystępna dla początkujących.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 11:30

No fajnie że pisze że nie umie na to odpowiedzieć. To po co ten artykuł??? Nic to nie wnosi....<br><hr>damian bbbb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 11:37

Komentatorzy napisał(a):No fajnie że pisze że nie umie na to odpowiedzieć. To po co ten artykuł??? Nic to nie wnosi....<br><hr>damian bbbb<br>
bo to jest reklama książek Przyspieszanie „Twist of the Wrist” autorstwa Keitha Code’a<br><hr>gsxr1000k6
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 11:42

Widzę, że na ścigacz.pl od jakiegoś czasu warto wchodzić jedynie po to by przeczytać archiwalne artykuły, testy itp.

Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?

Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 13:13

Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z koleżanką wyżej już któryś z kolei artykuł o technice jazdy, który nic nie mówi o sposobach prowadzenia motocykla a jedynie ogólnikowo opowiada o danym temacie. Zacznijcie dawać odpowiedzi jak prowadzić poprawnie motocykl bo w ten sposób to można jedynie nauczyć się złych nawyków (czyli prowadzić motocykl ,,po swojemu").<br><hr>miron92<br>
myslisz ze dostaniesz do łapy szybki manual i zaczniesz dobrze jezdzic? Poczytaj, pojezdzij z instruktorem. Ibbott zacheca w tych artykułach przede wszystkim do myslenia nad tym co sie robi ale wy nawet tego nie rozumiecie, wiec jak chcecie zrozumieć jezdzenie, które jest zagadnieniem o wiele bardziej skomplikowanym?<br><hr>Teddy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 13:47

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na ścigacz.pl od jakiegoś czasu warto wchodzić jedynie po to by przeczytać archiwalne artykuły, testy itp.

Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?

Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany<br>
uff, jednego, ciasnego umysłowo komentatora mniej...<br><hr>:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 13:51

Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 16:01

Komentatorzy napisał(a):Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee<br>
Jeśli dzisiejsze artykuły na necie mają wyglądać tak jak ten-umieszczenie nic nie dającego fragmentu książki plus kilka fot z toru i jakiś rysuneczek linii teoretycznie prawidłowego pokonywania zakrętu (nawet nie podpisany,więc mogę się domyślać co to) to dochodzę do wniosku,że o kant d***y coś takiego. Szukam w artykułach czegoś konstruktywnego,a jeśli to ma być kryptoreklama-niech nie zostaje zamieszczana w dziale "Porady dla motocyklistów".
P.S.Motocykla mi nikt nie "powierzył".<br><hr>Daga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 16:19

Komentatorzy napisał(a):Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeśli dzisiejsze artykuły na necie mają wyglądać tak jak ten-umieszczenie nic nie dającego fragmentu książki plus kilka fot z toru i jakiś rysuneczek linii teoretycznie prawidłowego pokonywania zakrętu (nawet nie podpisany,więc mogę się domyślać co to) to dochodzę do wniosku,że o kant d***y coś takiego. Szukam w artykułach czegoś konstruktywnego,a jeśli to ma być kryptoreklama-niech nie zostaje zamieszczana w dziale "Porady dla motocyklistów".
P.S.Motocykla mi nikt nie "powierzył".<br><hr>Daga<br>
Gwarantuję, że dobór słów nie był przypadkowy... Niestety, podobnie jak arkana języka polskiego, dla wielu czytanie tekstu ze zrozumieniem pozostanie sztuką magiczną :) <br><hr>DeeDee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 16:27

Komentatorzy napisał(a):Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeśli dzisiejsze artykuły na necie mają wyglądać tak jak ten-umieszczenie nic nie dającego fragmentu książki plus kilka fot z toru i jakiś rysuneczek linii teoretycznie prawidłowego pokonywania zakrętu (nawet nie podpisany,więc mogę się domyślać co to) to dochodzę do wniosku,że o kant d***y coś takiego. Szukam w artykułach czegoś konstruktywnego,a jeśli to ma być kryptoreklama-niech nie zostaje zamieszczana w dziale "Porady dla motocyklistów".
P.S.Motocykla mi nikt nie "powierzył".<br><hr>Daga<br>
Komentatorzy napisał(a):Gwarantuję, że dobór słów nie był przypadkowy... Niestety, podobnie jak arkana języka polskiego, dla wielu czytanie tekstu ze zrozumieniem pozostanie sztuką magiczną :) <br><hr>DeeDee<br>
Tak samo jak pisanie bez off top-u ...:)<br><hr>Daga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 18:56

po pierwsze to to czy droga ma 10-12 metrów szerowkosci czy 3-4 metry szerokosci to wjezdzie na maximum niema zadnego znaczenia bo i w jednym i w drugim wyapdku trzeba wykorszzystywac cała szerokosc jezdni zeby przejsc zakret maxymalnie szybko i w jednym i w drugim wypadku zatem jest ten sam amrgines popełnienia błedu i bezpiecznestwa zakładajac ze mamy np 2 zakrety 90 stopni jeden ma szerokosc jezdi 10 metrów drugi 4 jedyna róznica jaka zajdzie to predkosc z jaka bedzie mozna pokonac obydwa typy szerokosci jezdni sytuacja oczywiscie sie zmieni diametralnie i wtym wapdku to pasuje jesli ktos niejedzie na maxa wykorzystujac 100% szerokosci wtedy faktycznie jesli ktos popelni bład w złozeniu ma miejsce zeby go naprawic jak jest na wezszej drodze moze juz niemeic miejsca .<br><hr>endurodriver
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 20:56

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na ścigacz.pl od jakiegoś czasu warto wchodzić jedynie po to by przeczytać archiwalne artykuły, testy itp.

Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?

Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany<br>
Komentatorzy napisał(a):uff, jednego, ciasnego umysłowo komentatora mniej...<br><hr>:)<br>
Chłop dobrze gada, śmigacz schodzi na psy, jak wszystko w Polszy.<br><hr>jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2011, 21:28

lepiej napiszcie jak zejsc na kolano<br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2011, 01:32

porażka :(<br><hr>zx 10r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2011, 09:38

dopiero robie krs, ale często słyszałem, że po drodze warto jechac zakręt po linii "przedłużonego apexu" czyli po żółtej linii z rysunku, nie po zielonej.
Wtedy widać więcej "dalej" w zakręcie i łatwiej zareagować na piasek/dziure/plame oleju zaraz za zakrętem.

Poprawcie mnie jeśli się myle.
A jeśli ja, żółtodziob, mam racje, to jak świadczy to o jakości artykułu?<br><hr>początkujący
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2011, 19:05

Komentatorzy napisał(a):dopiero robie krs, ale często słyszałem, że po drodze warto jechac zakręt po linii "przedłużonego apexu" czyli po żółtej linii z rysunku, nie po zielonej.
Wtedy widać więcej "dalej" w zakręcie i łatwiej zareagować na piasek/dziure/plame oleju zaraz za zakrętem.

Poprawcie mnie jeśli się myle.
A jeśli ja, żółtodziob, mam racje, to jak świadczy to o jakości artykułu?<br><hr>początkujący<br>
tak dobrze mówisz :) przedłużony aspekt to nie jest czasem określenia z motocyklisty doskonałego ??:)<br><hr>xj 600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê