[biblioteka] Tor jazdy - jak nie stracić kontroli...
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Tor jazdy - jak nie stracić kontroli...
Dyskusja na temat: Tor jazdy - jak nie stracić kontroli nad motocyklem?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Tor jazdy - jak nie stracić kontroli nad motocyklem?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Tor jazdy - jak nie stracić kontroli nad motocyklem?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przeczytaj jeszcze raz wstępKomentatorzy napisał(a):Spodziewałam się czegoś bardziej...konkretnego :/ Lanie wody aż miło.<br><hr>Daga<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się z koleżanką wyżej już któryś z kolei artykuł o technice jazdy, który nic nie mówi o sposobach prowadzenia motocykla a jedynie ogólnikowo opowiada o danym temacie. Zacznijcie dawać odpowiedzi jak prowadzić poprawnie motocykl bo w ten sposób to można jedynie nauczyć się złych nawyków (czyli prowadzić motocykl ,,po swojemu").<br><hr>miron92
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pierwszy akapit faktycznie ostrzega nas przed tym co przeczytamy. Jestem daleki od krytykowania motocyklistów, którzy mają większe doświadczenie ode mnie (czytaj autor), ale cykl dotyczący techniki jazdy, który pojawia się na łamach tego forum nie przypadł mi do gustu. Jestem pewien, że powinniśmy poruszać ten temat ale według mnie porady powinny mieć formę podobną do tych z książki "Strategie uliczne" Jest to bardziej życiowa, codzienna forma a zarazem bardziej przystępna dla początkujących.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
No fajnie że pisze że nie umie na to odpowiedzieć. To po co ten artykuł??? Nic to nie wnosi....<br><hr>damian bbbb
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bo to jest reklama książek Przyspieszanie „Twist of the Wrist” autorstwa Keitha Code’a<br><hr>gsxr1000k6Komentatorzy napisaÅ‚(a):No fajnie że pisze że nie umie na to odpowiedzieć. To po co ten artykuÅ‚??? Nic to nie wnosi....<br><hr>damian bbbb<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzę, że na ścigacz.pl od jakiegoś czasu warto wchodzić jedynie po to by przeczytać archiwalne artykuły, testy itp.
Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?
Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany
Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?
Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
myslisz ze dostaniesz do łapy szybki manual i zaczniesz dobrze jezdzic? Poczytaj, pojezdzij z instruktorem. Ibbott zacheca w tych artykułach przede wszystkim do myslenia nad tym co sie robi ale wy nawet tego nie rozumiecie, wiec jak chcecie zrozumieć jezdzenie, które jest zagadnieniem o wiele bardziej skomplikowanym?<br><hr>TeddyKomentatorzy napisał(a):Zgadzam się z koleżanką wyżej już któryś z kolei artykuł o technice jazdy, który nic nie mówi o sposobach prowadzenia motocykla a jedynie ogólnikowo opowiada o danym temacie. Zacznijcie dawać odpowiedzi jak prowadzić poprawnie motocykl bo w ten sposób to można jedynie nauczyć się złych nawyków (czyli prowadzić motocykl ,,po swojemu").<br><hr>miron92<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
uff, jednego, ciasnego umysłowo komentatora mniej...<br><hr>:)Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na ścigacz.pl od jakiegoś czasu warto wchodzić jedynie po to by przeczytać archiwalne artykuły, testy itp.
Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?
Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli dzisiejsze artykuły na necie mają wyglądać tak jak ten-umieszczenie nic nie dającego fragmentu książki plus kilka fot z toru i jakiś rysuneczek linii teoretycznie prawidłowego pokonywania zakrętu (nawet nie podpisany,więc mogę się domyślać co to) to dochodzę do wniosku,że o kant d***y coś takiego. Szukam w artykułach czegoś konstruktywnego,a jeśli to ma być kryptoreklama-niech nie zostaje zamieszczana w dziale "Porady dla motocyklistów".Komentatorzy napisał(a):Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee<br>
P.S.Motocykla mi nikt nie "powierzył".<br><hr>Daga
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gwarantuję, że dobór słów nie był przypadkowy... Niestety, podobnie jak arkana języka polskiego, dla wielu czytanie tekstu ze zrozumieniem pozostanie sztuką magicznąKomentatorzy napisał(a):Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli dzisiejsze artykuły na necie mają wyglądać tak jak ten-umieszczenie nic nie dającego fragmentu książki plus kilka fot z toru i jakiś rysuneczek linii teoretycznie prawidłowego pokonywania zakrętu (nawet nie podpisany,więc mogę się domyślać co to) to dochodzę do wniosku,że o kant d***y coś takiego. Szukam w artykułach czegoś konstruktywnego,a jeśli to ma być kryptoreklama-niech nie zostaje zamieszczana w dziale "Porady dla motocyklistów".
P.S.Motocykla mi nikt nie "powierzył".<br><hr>Daga<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak samo jak pisanie bez off top-u ...Komentatorzy napisał(a):Czytając wasze komentarze zaczynam się poważnie zastanawiać czy powierzanie większości z was motocykla to przypadkiem nie to samo co danie małpie do zabawy granatu...<br><hr>DeeDee<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli dzisiejsze artykuły na necie mają wyglądać tak jak ten-umieszczenie nic nie dającego fragmentu książki plus kilka fot z toru i jakiś rysuneczek linii teoretycznie prawidłowego pokonywania zakrętu (nawet nie podpisany,więc mogę się domyślać co to) to dochodzę do wniosku,że o kant d***y coś takiego. Szukam w artykułach czegoś konstruktywnego,a jeśli to ma być kryptoreklama-niech nie zostaje zamieszczana w dziale "Porady dla motocyklistów".
P.S.Motocykla mi nikt nie "powierzył".<br><hr>Daga<br>Komentatorzy napisał(a):Gwarantuję, że dobór słów nie był przypadkowy... Niestety, podobnie jak arkana języka polskiego, dla wielu czytanie tekstu ze zrozumieniem pozostanie sztuką magiczną<br><hr>DeeDee<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po pierwsze to to czy droga ma 10-12 metrów szerowkosci czy 3-4 metry szerokosci to wjezdzie na maximum niema zadnego znaczenia bo i w jednym i w drugim wyapdku trzeba wykorszzystywac cała szerokosc jezdni zeby przejsc zakret maxymalnie szybko i w jednym i w drugim wypadku zatem jest ten sam amrgines popełnienia błedu i bezpiecznestwa zakładajac ze mamy np 2 zakrety 90 stopni jeden ma szerokosc jezdi 10 metrów drugi 4 jedyna róznica jaka zajdzie to predkosc z jaka bedzie mozna pokonac obydwa typy szerokosci jezdni sytuacja oczywiscie sie zmieni diametralnie i wtym wapdku to pasuje jesli ktos niejedzie na maxa wykorzystujac 100% szerokosci wtedy faktycznie jesli ktos popelni bład w złozeniu ma miejsce zeby go naprawic jak jest na wezszej drodze moze juz niemeic miejsca .<br><hr>endurodriver
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chłop dobrze gada, śmigacz schodzi na psy, jak wszystko w Polszy.<br><hr>jacekKomentatorzy napisał(a):Widzę, że na ścigacz.pl od jakiegoś czasu warto wchodzić jedynie po to by przeczytać archiwalne artykuły, testy itp.
Czemu ma służyć ta publikacja? Mamy się uczyć jeden od drugiego, tak? Co jeśli ktoś przekaże nam swoje złe nawyki?
Wróć. Kup książkę, tam wszystko jest.
Usuwam was z RSS i żegnam.<br><hr>zdegustowany<br>Komentatorzy napisał(a):uff, jednego, ciasnego umysłowo komentatora mniej...<br><hr>:)<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dopiero robie krs, ale często słyszałem, że po drodze warto jechac zakręt po linii "przedłużonego apexu" czyli po żółtej linii z rysunku, nie po zielonej.
Wtedy widać więcej "dalej" w zakręcie i łatwiej zareagować na piasek/dziure/plame oleju zaraz za zakrętem.
Poprawcie mnie jeśli się myle.
A jeśli ja, żółtodziob, mam racje, to jak świadczy to o jakości artykułu?<br><hr>początkujący
Wtedy widać więcej "dalej" w zakręcie i łatwiej zareagować na piasek/dziure/plame oleju zaraz za zakrętem.
Poprawcie mnie jeśli się myle.
A jeśli ja, żółtodziob, mam racje, to jak świadczy to o jakości artykułu?<br><hr>początkujący
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak dobrze mówiszKomentatorzy napisał(a):dopiero robie krs, ale często słyszałem, że po drodze warto jechac zakręt po linii "przedłużonego apexu" czyli po żółtej linii z rysunku, nie po zielonej.
Wtedy widać więcej "dalej" w zakręcie i łatwiej zareagować na piasek/dziure/plame oleju zaraz za zakrętem.
Poprawcie mnie jeśli się myle.
A jeśli ja, żółtodziob, mam racje, to jak świadczy to o jakości artykułu?<br><hr>początkujący<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości