[biblioteka] Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[biblioteka] Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
Dyskusja na temat: Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
taaa... tylny hamulec. weź ty się porządnie walnij w łepetynę.<br><hr>RubelKomentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A czy nie czasem to jest efekt tego, że prawie 100% masy motocykla spoczywa przy takim hamowaniu na przednim kole i tył idzie tak lekko albo wręcz się odrywa od toru ? Wtedy hamowanie tyłem nie ma nic do tego. <br><hr>nickKomentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem raz taką sytuację na torze... tyle że nie mam antyhoppingu. Heblem przednim musialem tak przyje...ć, że uniósł się lekko tył i go nadrzuciło, ale koła poboksowały i mało się nie rozje....łem
Oni mają profesjonalnie zawias ustawiony i sprzęgła super antyhoppingowe dlatego mogą sobie tak półdriftem wchodzić... a wychodzą z zakrętu półdriftem bo często mają kontrolę trakcji...<br><hr>w

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
On w tym celu używa ręcznego.<br><hr>ŻubrKomentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
fajny artykuł MMRacing
<a href="http://www.facebook.com/pages/MMRacing/215773258443219" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/pages/MMRacing/215773258443219</a><br><hr>#36
<a href="http://www.facebook.com/pages/MMRacing/215773258443219" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/pages/MMRacing/215773258443219</a><br><hr>#36
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie.
<br><hr>Kaczmaro

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po pierwsze - to nie jest tekst redakcji. Popatrz na tytuł. Po drugie tu są naprawdę fachowe rady. 3sek na DROGOWYCH oponach to jest nic! Gdyby porównac czasy obu gości na slickach to co innego. Niektórzy jak gonią ścigantów na sportowych kapciach po przyjeździe z ulicy z oponami na droge leża po kilku pierwszych łukach (akurat tamci się rogrzewają i zaczynają coraz głebiej składać i odważniej odwijać ;> ), więc nie pier..... tylko zajmij się jazdą na wprost i stawianiem na gumę jeśli tylko to jesteś w stanie zrozumieć, bo nie widzę sensu z wyskakiwaniem z czasami najlepszych jeździców na świecie, na najlepszych oponach z maszynami ustawionymi pod siebie do treningu na torze dla zwykłego kozaka.<br><hr>podpis cyfrowy - wymagane IQ>120Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a mi się jakoś wydaje że ten drift nie jest pożądany bo przecież tarcie statyczne jest większe od kinetycznego i szybciej wyjdą bez "driftu". <br><hr>xl600vKomentatorzy napisał(a):Miałem raz taką sytuację na torze... tyle że nie mam antyhoppingu. Heblem przednim musialem tak przyje...ć, że uniósł się lekko tył i go nadrzuciło, ale koła poboksowały i mało się nie rozje....łemOni mają profesjonalnie zawias ustawiony i sprzęgła super antyhoppingowe dlatego mogą sobie tak półdriftem wchodzić... a wychodzą z zakrętu półdriftem bo często mają kontrolę trakcji...<br><hr>w<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z tym tarciem masz rację, ale jeśli on "zarzuci" tyłem przed zakrętem to okaże się, że w zakręt wejdzie pod innym kątem co może dać mu możliwość szybszego przejechania zakrętu. Jak gram na komputerze, to tez tak czasami robię;)<br><hr>krydkaKomentatorzy napisał(a):Miałem raz taką sytuację na torze... tyle że nie mam antyhoppingu. Heblem przednim musialem tak przyje...ć, że uniósł się lekko tył i go nadrzuciło, ale koła poboksowały i mało się nie rozje....łemOni mają profesjonalnie zawias ustawiony i sprzęgła super antyhoppingowe dlatego mogą sobie tak półdriftem wchodzić... a wychodzą z zakrętu półdriftem bo często mają kontrolę trakcji...<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):a mi się jakoś wydaje że ten drift nie jest pożądany bo przecież tarcie statyczne jest większe od kinetycznego i szybciej wyjdą bez "driftu". <br><hr>xl600v<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro piszesz o zwyklych kozakach to nie widze sensu przygarniania o kierowcach takich jak Simon Crafar. A to twoj cytat"Często jestem zaszokowany, że nawet w wyścigach na najwyższym poziomie zawodnikom zdarzają się upadki. Można utrzymywać i utrzymuje się, że jeżdżą oni na krawędzi, ponieważ są najszybsi na świecie. Kiedyś w to wierzyłem, ale teraz już nie." Wiec twoje IQ>120 chyba sie gdzies zapodzialo. Albo piszesz o oponach do jazdy cywilnej, albo o torowych. A i nie widze zadnych fachowych rad w tym artykule, no bo niby jakie??<br><hr>ghost84Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze - to nie jest tekst redakcji. Popatrz na tytuł. Po drugie tu są naprawdę fachowe rady. 3sek na DROGOWYCH oponach to jest nic! Gdyby porównac czasy obu gości na slickach to co innego. Niektórzy jak gonią ścigantów na sportowych kapciach po przyjeździe z ulicy z oponami na droge leża po kilku pierwszych łukach (akurat tamci się rogrzewają i zaczynają coraz głebiej składać i odważniej odwijać ;> ), więc nie pier..... tylko zajmij się jazdą na wprost i stawianiem na gumę jeśli tylko to jesteś w stanie zrozumieć, bo nie widzę sensu z wyskakiwaniem z czasami najlepszych jeździców na świecie, na najlepszych oponach z maszynami ustawionymi pod siebie do treningu na torze dla zwykłego kozaka.<br><hr>podpis cyfrowy - wymagane IQ>120<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84Komentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie.<br><hr>Kaczmaro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kiedyś jakiś kierowca robił wszystkie zakręty "driftem" ale miał czasy dużo gorsze od innych zawodników, po prostu był widowiskowy... Tutaj ten ziomek ma 1 miejsce w kwalifikacjach, ale nie wiemy czy startowal jeszcze ktoś po nim, czy on startował jako ostatni po super pole...<br><hr>HKomentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie.<br><hr>Kaczmaro<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Driftowanie jest niczym innym jak zrywaniem optymalnego toru jazdy. Prawie w wszystkich rajdach sprowadza sie to do strat czasowych. W supermoto jest jednak inaczej. Ten slizg boczny pomaga im w wytraceniu predkosci i ustawieniu moto do zakretu. Mysle, ze na mokrej trasie moze to zdac egzamin i dla torowek.<br><hr>ghost84Komentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie.<br><hr>Kaczmaro<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Kiedyś jakiś kierowca robił wszystkie zakręty "driftem" ale miał czasy dużo gorsze od innych zawodników, po prostu był widowiskowy... Tutaj ten ziomek ma 1 miejsce w kwalifikacjach, ale nie wiemy czy startowal jeszcze ktoś po nim, czy on startował jako ostatni po super pole...<br><hr>H<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości